Xoltro Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 (edytowane) Cześć mógłby mi ktośpodesłać jakiś kod rabatowy na xiaomicompl? Aha i jeszcze mam pytanie jak wygląda tam gwarancja. Widzę, że jest ona na 2 lata i regulamin sobie przeczytałem jednak jak widać regulamin i zapewnienia sklepu to jedno, a praktyka drugie. Czy ktoś u nich coś reklamował i nie było problemu? Czy walczą straszliwie? Zależy mi na dobrym serwisie gwarancyjnym gdy zajdzie potrzeba i zastanawiam się między tym a IBG, ale na IBG z tego co zrozumiałem, jeżeli nie są w stanie naprawić pewnych rzeczy to wysyłają tel do Chin na koszt reklamującego, dlatego dla mnie to też podejrzana sprawa. Edytowane 6 Listopada 2016 przez Xoltro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acocieto Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Stosuj poprawną pisownię i czytaj. Chcesz rabat pisz do sklepu, to nie jest ściana próśb. Przykłady realizacji reklamacji w Aze były opisane w tym wątku, więc czytaj czytaj czytaj. Nie zaśmiecają wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keleos Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Czy da sie zmienic nazwe watku na aze.com.pl? Niech ludzie wiedza (w googlu), ze to kontynuacja tamtego sklepu, a nie 'nowy gracz na rynku'.Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonyBB Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Trochę offtop ale mijasz się z prawdą. Na dzień dzisiejszy, oprócz Play gdyby nie lte800, LTE nie miałoby ponad 20% ludzi. Ja mam w domu lte1800, w pracy też,ale po drodze do roboty zasięg LTE mi miejscami ginie bo nie mam lte800. Dojazd do pracy i z pracy to dwie godziny, które spędzam wlepiając się w tel. Niestety książki mnie usypiają Dla mnie to już dziś jest ważna częstotliwość i płacze nad jej brakiem w większości xiaomi. Jak ktoś zadka nie rusza z miasta to obędzie się bez,ale nawet na Ursynowie są miejsca gdzie tylko lte800 zapewnia w miarę szybkiego neta bo nie da się na każdym bloku eNodeB postawić a 1800 ginie między scianamiWysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu TapatalkaA jak nie ma LTE to już nic nie ma ? 3G czy H też ? Wszyscy tylko o tym LTE.Tapnięte z Lenovo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszS Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Jak myślicie kiedy na aze.com.pl będą dostępne i w jakiej cenie Xiaomi Redmi 4 i 4 pro. Premiera była kilka dni temu, pewnie za miesiąc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek92 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Dziwna sprawa, wysyłałem maile do aze.com.pl i odpowiadali mi na nie błyskawicznie. Następnie jak napisałem że kupiłem telefon i czy można go wysłać tak żeby doszedł przed świętami, nic się nie odzywają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtbn Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 2 godziny temu, piotrek92 napisał: Dziwna sprawa, czemu dziwna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek92 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 a co normalne to jest że nie odzywają się i nie wysyłają telefonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtbn Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 A czytałeś ten temat w którym teraz jesteśmy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek92 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 opinie o sklepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
newbie7 Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Cześć! Zastanawiam się nad zamówieniem Mi5 3/32 z tego sklepu. Warto zaryzykować czy lepiej kupić go na ibuygou? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszka Opublikowano 9 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 Czółko, brał ktoś redmi 3s z http://aze.com.pl/produkt/telefon-xiaomi-redmi-3s-332gb-lte/? W opisie przedmiotu są sprzeczności z tym co napisano w opiniach jako admin, w opisie brak informacji o LTE 800Mhz, jednak w opiniach administracja pisze inaczej. Jak jest naprawdę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lubuski Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 Dnia 9.11.2016 o 21:58, eszka napisał: Czółko, brał ktoś redmi 3s z http://aze.com.pl/produkt/telefon-xiaomi-redmi-3s-332gb-lte/? W opisie przedmiotu są sprzeczności z tym co napisano w opiniach jako admin, w opisie brak informacji o LTE 800Mhz, jednak w opiniach administracja pisze inaczej. Jak jest naprawdę? Z tego co wiem to raczej nie obsługuje pasma 800Mhz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaNz Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Dnia 29.10.2016 o 11:49, worn napisał: Tak to jest ten sam sklep zmienił siedzibę jakiś czas temu. Jak już miałbyś wysyłać, to na ten adres. Satnet ul. Długa 2955-040 Królikowice Nie wiem jednak czy brak dowodu zakupu nie będzie problemem w twoim przypadku. Ponieważ ja jak wysyłałem telefon na gwarancję, to nie dołączałem żadnego dowodu zakupu choć takowy posiadam, ale było to związane z tym, że kupowałem u nich na stronie i w momencie składania reklamacji na formularzu podałem numer zamówienia i oni sobie sami sprawdzili czy się wszystko zgadza (dowód zakupu). Być może mail potwierdzający z allegro będzie wystarczający, jeżeli jeszcze go masz, to bardzo dobrze. Pewnie wszystko się powiedzie. EDIT: W sumie u nich na formularzu w miejscu gdzie się wpisuje nr zamówienia z ich strony można też wpisać swój login z allegro, więc nie powinno być problemów. Formularz znajdziesz TUTAJ. To i ja podzielę się opinią na temat realizacji gwarancji. Na wstępie bardzo dziękuję za pomocną odpowiedź 4.11.2016 r. wysłałem telefon wraz z wypełnionym formularzem gwarancyjnym. Przesyłka została dostarczona 7.11.2016 a 8.11.2016 otrzymałem wiadomość mailową z informacją o przyjęciu telefonu celem realizacji gwarancji. 14.11.2016 nadeszła kolejna wiadomość " uwzględnione, wymiana" a wieczorem paczka została do mnie wysłana kurierem DPD. W dniu dzisiejszym tj. 15.11.2016 przed godziną 12:00 otrzymałem już nowy telefon W związku z powyższym jestem bardzo zadowolony z podejścia sprzedawcy, cały proces zajął 7 dni roboczych Edytowane 15 Listopada 2016 przez HaNz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domenicos Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 (edytowane) Nie wiem dlaczego ludzie się tak spinają przy zakupie telefonu na AZE. Po lekturze tylko niektórych stron tego wątku można bez problemu dojść do wniosku, że zamówienia są zawsze realizowane, zazwyczaj w pierwszej kolejności te za pobraniem, natomiast opłacone trochę później. Nikt nie napisał, że został oszukany, 90% osób pisze, że dostali telefony po 2-3 dniach. Z gwarancją bywa różnie, ale zazwyczaj jest uwzględniana i sprzęt naprawiany, wymieniany na nowy, bądź zwracana kasa. Problemem jest natomiast kontakt mailowy i zupełny brak kontaktu telefonicznego. I tu widzę największe spinanie się osób, które kupiły i od razu chcą dzwonić, pisać, pytać itd. Może jednak lepiej po prostu zaczekać, przeczytać regulamin, uspokoić się... Jeśli kogoś interesuje natychmiastowy odbiór, to może kupić w X-Kom lub PC Projekt. A jeśli kogoś interesuje niższa cena, to musi się pogodzić z tym, że ta niższość z czegoś wynika. A w tym przypadku może właśnie chodzi o oszczędzanie na zatrudnianiu ludzi, którzy będą siedzieli i odpowiadali na pytania osób, które się zastanawiają, czy ich zamówienie już wyszło, czy może wyjdzie za godzinę... przynajmniej ja to tak widzę na podstawie opisu osób, które były na miejscu. Sam zamówiłem przed chwilą u nich Redmi 3S srebrny i zamierzam cierpliwie czekać na swoją przesyłkę (za pobraniem). Dodatkowo 2 sztuki zamówiłem w PC Projekt - pewnie zamówiłbym tu wszystkie, ale koniecznie muszą być w różnych kolorach, a tu mają tylko złoty i grafitowy Pozdrawiam i życzę więcej cierpliwości. Napiszę jak było z terminem mojego zamówienia Update: Przesyłka zamówiona 15.11 wieczorem, natomiast 16.11 o 12:30 dostałem info o zrealizowaniu zlecenia, a o 16:50 info od firmy kurierskiej. Telefon ma być jutro na miejscu Update 2: 17.11, godz. 10 kurier przywiózł paczkę z telefonem Nie ma co narzekać na terminowość. Mam nadzieję, że nie będę musiał testować serwisu gwarancyjnego Edytowane 18 Listopada 2016 przez domenicos 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shade Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Witam. Również muszę pochwalić AZE. Telefon kupowałem u nich a dokładnie u królika na allegro ponad rok temu. Niestety coś stało się z wyświetlaczem i na moim RMN2 Prime pojawiła się żółta plama. Telefon odesłany na reklamację 07.11.2016r., 9.11.2016 przyjęcie reklamacji, 14.11 uwzględnienie reklamacji / wymiana telefonu na nowy. Dzisiaj otrzymałem nowy RMN2 Prime. Jedyne co straciłem to szkło hartowane, ale to raczej było oczywiste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawor1974 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 W poniedziałek zamówiłem mi max dziś kurier wysłał email że jutro dostarczy na email odpisują czasem za godzinę a najpóźniej na drugi dzień. W sumie za 900 to szkoda się fatygować sprowadzając z chin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Zamówiłem Xiaomi 3s we wtorek 15.11 i dzisiaj 17.11 był już w paczkomacie! Także polecam ten sklep i jestem mega zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszS Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Wczoraj przyszedl kurierem RN3 PRO Kenzo Android 6.0 MIUI 8. Opakowanie bylo wgiete na rogach z tylu. Sam tefon nie miał zewnętrznych uszkodzeń. Nie wiem czy im wyslac zdjęcia tak asekuracyjnie? W razie jakiejs reklamacji, że to nie ja wgniotlem opakowanie? I dziwi mnie jeszcze, że opakowanie komórki nie mialo orginalnej fabrycznej foli. Czy to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mefiusz Opublikowano 22 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2016 Koledzy ma ktoś z was aktualny numer telefonu do http://aze.com.pl dawniej http://xiaomi.com.pl/. Obecnie na stronie internetowej nie widnieje już żaden numer telefonu. Mam u nich telefon na gwarancji i chciałbym się z nimi skontaktować. Potwierdzam że aktualny adres firmy to : AZE Królikowice ul. Długa 29 55-040 Kobierzyce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macu Opublikowano 24 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2016 Cześć! Przeczytałem dośc sporą część tematu, miałem dużo wątpliwości co do kupna w tym sklepie. Ale zaryzykowałem w końcu nikogo nie oszukali tylko słaby kontakt i długi czas oczekiwania na przesyłkę - da się przeżyć zważając na cenę. W moim przypadku sytuacja wygląda tak - wczoraj napisałem maila(po godzinach pracy sklepu) z pytaniem czy tracę gwarancję instalując MIUI Polska na własną reke. Dziś o 10:30 dostałem odpowiedź, że nie tracę ale w razie uszkodzenia telefonu takową czynnością gwarancja jest tracona - dośc logiczne. O 10:50 Zamówiłem Redmi3s z przedpłatą wysyłka na paczkomat płatność payu, z automatu dostałem odpowiedź o otrzymaniu wpłaty i przyjęciu zamówienia do realizacji - ale to systemowy autoresponder więc z dystansem:) Z kolei o 14:41 informacja o zmianie statusu na zrealizowane a 16:09 wiadomość o nadaniu paczki z INPOST, więc jak narazie pozytywnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki99 Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) Cześć Ja osobiście jestem pod mocnym wrażeniem w czerwcu zamówiony MI4 przesyłka za pobraniem w ciągu kilku dni , początek listopada pojawia sie na wyświetlaczu żółta plama po prawej stronie na wysokości klawiszy ok 1 cm ,bez powodu, tel używany normalnie, problem się pogłębia , po przeanalizowaniu postów z forum problem wygląda nieciekawie https://miuipolska.pl/forum/topic/18266-żółta-plama-na-wyświetlaczu/#comment-257067 dokładnie taki sam przypadek 17.11 wysyłka do AZE 18.11 odpowiedz na maila o przyjęciu i zatwierdzeniu "wymiana" , 24.11 przesyłka zwrotna NOWY MI4 Rewelacja Edytowane 25 Listopada 2016 przez miki99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acocieto Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Dziś się postarali http://aze.com.pl/kategoria-produktu/black-friday/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juventus82 Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 No szkoda ze kasy nie mam. Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pulek Opublikowano 25 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2016 Cześć! Czy podesłałby ktoś na priv kupon promocyjny na tych kilka % ? Będę bardzo wdzięczny i w razie możliwości, zrewanżuję się również komuś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Szumowski Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Witam, chciałem dodać swoją opinię... Generalnie jestem zadowolony 23.11 zamówienie redmi 3s opłata 24.11 wysyłka 25.11 przesyłka z inpostu do odbioru, telefon oryginalnie zapakowany na oko miui global z możliwością aktualizacji do miui 8, ale co do wersji samego miui to nie miałem czasu na zabawę. Ogólnie sama realizacja dostawy i dostarczony sprzęt bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kate093 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Xiaomi Redmi Note 3 Pro. Zamówione 20.11, dostarczone przez inPost 22.11. Płatność z góry. Wszystko działa. W telefonie Global, z językiem polskim do którego nie mam zarzutów. Jedyne krzaczki to te przy aplikacjach Xiaomi, a ja nie mam z zwyczaju używania aplikacji od producenta, tak samo miałam przy innych telefonach, więc mi to nie przeszkadza. Wgrany od razu MIUI 8 (zdziwiło mnie to, bo dotychczas wysyłali jeszcze z siódemką). W zamówieniu również oczywiście silikonowy case i szkło, wszystko oryginalnie zapakowane od Xiaomi. Nawet jakbym chciała się do czegoś przyczepić, to (na razie) nie mogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeryu Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Podzielę się moją sytuacją. Zakupiłem telefon Redmi Note 4 3/64 dnia 6-11-2016, kurier dostarczył mi telefon 9-11-2016 okazało się po włączeniu telefonu, że jest uszkodzony tzn. po włączeniu na telefonie pokazywał się tylko podświetlony czarny ekran, napisałem maila, odpowiedź była błyskawiczna, poprosili żeby odesłać telefon z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Więc też tak zrobiłem, telefon wysłałem kurierem UPS 10-11-2016. Kurier dostarczył telefon dnia 14-11-2016 i od tego czasu cisza. nie odpisują na maila, nie ma z nimi żadnego kontaktu. Według ich regulaminu mają 21dni roboczych... zobaczymy. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juventus82 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Yyy to nie mogłeś od razu wystąpić o wymianę z tytułu niezgodności towaru z umową? Przecież to praktycznie nowy model i chociaż terminy miałbyś lepsze. Chociażby 14 dni kalendarzowe. W ogóle to mogłeś też odstąpić od umowy (umowa na odległość) i kupić sobie jeszcze raz u nich albo w innym sklepie. 6. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny(Dz.U. Nr 22 poz.271 z 2000r z późniejszymi zmianami), Kupujący może zrezygnować (w drodze odstąpienia od umowy) z towaru zakupionego poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca zwróci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.Z ich sklepu. Juz miałbyś kasę na koncie... Ja jakbym kupił praktycznie nowy model i od razu by się nie działał to chciałbym nowy. A Ty godzisz się na naprawę i to w ich niekorzystnym trybie do tego. Formalnie mimo zapisu o 21 dniach na formularzu reklamacyjnym nie masz informacji o tych 21 dniach. Mogłybys powołać się na art 580 ust 2 kodeksu cywilnego który mówi o 14 dniach na odpowiedź na reklamację. Idź może do rzecznika to zawsze pomoga. Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dLUGI196d Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Hej forumowicze podpinam się do tematu i grzecznie pytam czy ktoś może podzielić się kodem rabatowym do aze.com.pl? z góry dziękuję pzdr D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajmon Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Witam Dzisiaj zamówiłem na aze redmi 3 note pro i wziąłem go na raty. Bank wszystko zaakceptował i przesłał pieniądze do sklepu, a po tym produkt zniknął z koszyka a na mail nie przyszło żadne potwierdzenie o realizacji zamówienia. Kontakt ze sklepem jaki jest, wszyscy wiedzą -.- Czy ktoś miał już może kiedyś podobną sytuację? Wie ktoś czy wszystko jest w porządku, czy jednak trzeba się postarać by skontaktować się ze sklepem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
munieKK Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Heja, Zamówiłem ostatnio kolejną sztukę Xiaomi na AZE, tym razem Redmi 4 Pro. Teraz musiałem czekać na wysyłkę 2 dni, ale to nie tragedia, przesyłka dotarła w całości. Jedyne co zauważyłem to, że dostałem sztukę, która była wcześniej otworzona, brak folii na pudełku i był raczej uruchomiony bo nie miałem wstępu konfiguracyjnego tylko pulpit główny i chiński język. Na szczęście patrząc na 3S zmieniłem na angielski (brak globala na razie i już miuipolska ). Można by to odesłać ale jak wszystko chodzi bez problemu to szkoda zachodu. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potrzebujeto Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Czy można dostać kod rabatowy? Planuje kupić MI5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magyarek Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 4 godziny temu, munieKK napisał: dostałem sztukę, która była wcześniej otworzona, brak folii na pudełku i był raczej uruchomiony Lepiej od razu sprawdź, czy ci się zaloguje na konto Xiaomi, czy już był czyjś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwizdek Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Tu juz bylem blisko,czytam czytam wszystko w miarę 60/40 ale wchodzę na stronę http://aze.com.pl/produkt/telefon-xiaomi-redmi-3-332gb-lte/ I kaboom - musze mieć ten telefon na Mikołaja - to wyższa konieczność - proszę coś polecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi