Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć mógłby mi ktośpodesłać jakiś kod rabatowy na xiaomicompl? 

 

Aha i jeszcze mam pytanie jak wygląda tam gwarancja. Widzę, że jest ona na 2 lata i regulamin sobie przeczytałem jednak jak widać regulamin i zapewnienia sklepu to jedno, a praktyka drugie. Czy ktoś u nich coś reklamował i nie było problemu? Czy walczą straszliwie? Zależy mi na dobrym serwisie gwarancyjnym gdy zajdzie potrzeba i zastanawiam się między tym a IBG, ale na IBG z tego co zrozumiałem, jeżeli nie są w stanie naprawić pewnych rzeczy to wysyłają tel do Chin na koszt reklamującego, dlatego dla mnie to też podejrzana sprawa.

Edytowane przez Xoltro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę offtop ale mijasz się z prawdą. Na dzień dzisiejszy, oprócz Play gdyby nie lte800, LTE nie miałoby ponad 20% ludzi. Ja mam w domu lte1800, w pracy też,ale po drodze do roboty zasięg LTE mi miejscami ginie bo nie mam lte800. Dojazd do pracy i z pracy to dwie godziny, które spędzam wlepiając się w tel. Niestety książki mnie usypiają Dla mnie to już dziś jest ważna częstotliwość i płacze nad jej brakiem w większości xiaomi. Jak ktoś zadka nie rusza z miasta to obędzie się bez,ale nawet na Ursynowie są miejsca gdzie tylko lte800 zapewnia w miarę szybkiego neta bo nie da się na każdym bloku eNodeB postawić a 1800 ginie między scianami

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka



A jak nie ma LTE to już nic nie ma ? 3G czy H też ? Wszyscy tylko o tym LTE.

Tapnięte z Lenovo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.11.2016 o 21:58, eszka napisał:

Czółko, brał ktoś redmi 3s z http://aze.com.pl/produkt/telefon-xiaomi-redmi-3s-332gb-lte/? W opisie przedmiotu są sprzeczności z tym co napisano w opiniach jako admin, w opisie brak informacji o LTE 800Mhz, jednak w opiniach administracja pisze inaczej. Jak jest naprawdę? 

Z tego co wiem to raczej nie obsługuje pasma 800Mhz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.10.2016 o 11:49, worn napisał:

Tak to jest ten sam sklep zmienił siedzibę jakiś czas temu. 

Jak już miałbyś wysyłać, to na ten adres.

Satnet 
ul. Długa 29
55-040 Królikowice

Nie wiem jednak czy brak dowodu zakupu nie będzie problemem w twoim przypadku. Ponieważ ja jak wysyłałem telefon na gwarancję, to nie dołączałem żadnego dowodu zakupu choć takowy posiadam, ale było to związane z tym, że kupowałem u nich na stronie i w momencie składania reklamacji na formularzu podałem numer zamówienia i oni sobie sami sprawdzili czy się wszystko zgadza (dowód zakupu). Być może mail potwierdzający z allegro będzie wystarczający, jeżeli jeszcze go masz, to bardzo dobrze. Pewnie wszystko się powiedzie. ;)

EDIT:

W sumie u nich na formularzu w miejscu gdzie się wpisuje nr zamówienia z ich strony można też wpisać swój login z allegro, więc nie powinno być problemów. Formularz znajdziesz TUTAJ.

To i ja podzielę się opinią na temat realizacji gwarancji. Na wstępie bardzo dziękuję za pomocną odpowiedź :) 

4.11.2016 r. wysłałem telefon wraz z wypełnionym formularzem gwarancyjnym. Przesyłka została dostarczona 7.11.2016 a 8.11.2016 otrzymałem wiadomość mailową z informacją o przyjęciu telefonu celem realizacji gwarancji. 14.11.2016 nadeszła kolejna wiadomość " uwzględnione, wymiana" a wieczorem paczka została do mnie wysłana kurierem DPD. W dniu dzisiejszym tj. 15.11.2016 przed godziną 12:00 otrzymałem już nowy telefon :-) W związku z powyższym jestem bardzo zadowolony z podejścia sprzedawcy, cały proces zajął 7 dni roboczych :-P

Edytowane przez HaNz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego ludzie się tak spinają przy zakupie telefonu na AZE. Po lekturze tylko niektórych stron tego wątku można bez problemu dojść do wniosku, że zamówienia są zawsze realizowane, zazwyczaj w pierwszej kolejności te za pobraniem, natomiast opłacone trochę później. Nikt nie napisał, że został oszukany, 90% osób pisze, że dostali telefony po 2-3 dniach. Z gwarancją bywa różnie, ale zazwyczaj jest uwzględniana i sprzęt naprawiany, wymieniany na nowy, bądź zwracana kasa.

Problemem jest natomiast kontakt mailowy i zupełny brak kontaktu telefonicznego. I tu widzę największe spinanie się osób, które kupiły i od razu chcą dzwonić, pisać, pytać itd. Może jednak lepiej po prostu zaczekać, przeczytać regulamin, uspokoić się... Jeśli kogoś interesuje natychmiastowy odbiór, to może kupić w X-Kom lub PC Projekt. A jeśli kogoś interesuje niższa cena, to musi się pogodzić z tym, że ta niższość z czegoś wynika. A w tym przypadku może właśnie chodzi o oszczędzanie na zatrudnianiu ludzi, którzy będą siedzieli i odpowiadali na pytania osób, które się zastanawiają, czy ich zamówienie już wyszło, czy może wyjdzie za godzinę... przynajmniej ja to tak widzę na podstawie opisu osób, które były na miejscu.

Sam zamówiłem przed chwilą u nich Redmi 3S srebrny i zamierzam cierpliwie czekać na swoją przesyłkę (za pobraniem).

Dodatkowo 2 sztuki zamówiłem w PC Projekt - pewnie zamówiłbym tu wszystkie, ale koniecznie muszą być w różnych kolorach, a tu mają tylko złoty i grafitowy ;-)

Pozdrawiam i życzę więcej cierpliwości. Napiszę jak było z terminem mojego zamówienia ;-)

Update: Przesyłka zamówiona 15.11 wieczorem, natomiast 16.11 o 12:30 dostałem info o zrealizowaniu zlecenia, a o 16:50 info od firmy kurierskiej. Telefon ma być jutro na miejscu ;-)

Update 2: 17.11, godz. 10 kurier przywiózł paczkę z telefonem ;-) Nie ma co narzekać na terminowość. Mam nadzieję, że nie będę musiał testować serwisu gwarancyjnego ;-)

 

 

 

Edytowane przez domenicos
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Również muszę pochwalić AZE. Telefon kupowałem u nich a dokładnie u królika na allegro ponad rok temu. Niestety coś stało się z wyświetlaczem i na moim RMN2 Prime pojawiła się żółta plama. Telefon odesłany na reklamację 07.11.2016r.,  9.11.2016 przyjęcie reklamacji, 14.11 uwzględnienie reklamacji / wymiana telefonu na nowy. Dzisiaj otrzymałem nowy RMN2 Prime. Jedyne co straciłem to szkło hartowane, ale to raczej było oczywiste :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przyszedl kurierem RN3 PRO Kenzo Android 6.0 MIUI 8. Opakowanie bylo wgiete na rogach z tylu. Sam tefon nie miał zewnętrznych uszkodzeń. Nie wiem czy im wyslac zdjęcia tak asekuracyjnie? W razie jakiejs reklamacji, że to nie ja wgniotlem opakowanie? I dziwi mnie jeszcze, że opakowanie komórki nie mialo orginalnej fabrycznej foli.  Czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ma ktoś z was aktualny numer telefonu do http://aze.com.pl dawniej http://xiaomi.com.pl/. Obecnie na stronie internetowej nie widnieje już żaden numer telefonu. Mam u nich telefon na gwarancji i chciałbym się z nimi skontaktować. Potwierdzam że aktualny adres firmy to :

AZE
Królikowice
ul. Długa 29
55-040 Kobierzyce

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Przeczytałem dośc sporą część tematu, miałem dużo wątpliwości co do kupna w tym sklepie. Ale zaryzykowałem w końcu nikogo nie oszukali tylko słaby kontakt i długi czas oczekiwania na przesyłkę -  da się przeżyć zważając na cenę. 

W moim przypadku sytuacja wygląda tak -  wczoraj napisałem maila(po godzinach pracy sklepu) z pytaniem czy tracę gwarancję instalując MIUI Polska na własną reke. Dziś o 10:30 dostałem odpowiedź, że nie tracę ale w razie uszkodzenia telefonu takową czynnością gwarancja jest tracona - dośc logiczne.

O 10:50 Zamówiłem Redmi3s z przedpłatą wysyłka na paczkomat płatność payu, z automatu dostałem odpowiedź o otrzymaniu wpłaty i przyjęciu zamówienia do realizacji - ale to systemowy autoresponder więc z dystansem:) Z kolei o 14:41 informacja o zmianie statusu na zrealizowane a 16:09 wiadomość o nadaniu paczki z INPOST, więc jak narazie pozytywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Ja osobiście jestem pod mocnym wrażeniem w czerwcu zamówiony MI4 przesyłka za pobraniem w ciągu kilku dni , początek listopada pojawia sie na wyświetlaczu żółta plama po prawej stronie na wysokości klawiszy ok 1 cm ,bez powodu, tel używany normalnie, problem się pogłębia , po przeanalizowaniu postów z forum problem wygląda nieciekawie

https://miuipolska.pl/forum/topic/18266-żółta-plama-na-wyświetlaczu/#comment-257067    dokładnie taki sam przypadek

17.11 wysyłka do AZE  18.11 odpowiedz na maila o przyjęciu i zatwierdzeniu "wymiana" , 24.11 przesyłka zwrotna NOWY MI4

Rewelacja




 

Edytowane przez miki99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałem dodać swoją opinię... Generalnie jestem zadowolony 23.11 zamówienie redmi 3s opłata 24.11 wysyłka 25.11 przesyłka z inpostu do odbioru, telefon oryginalnie zapakowany na oko miui global z możliwością aktualizacji do miui 8, ale co do wersji samego miui to nie miałem czasu na zabawę. Ogólnie sama realizacja dostawy i dostarczony sprzęt bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xiaomi Redmi Note 3 Pro. Zamówione 20.11, dostarczone przez inPost 22.11. Płatność z góry. Wszystko działa. W telefonie Global, z językiem polskim do którego nie mam zarzutów. Jedyne krzaczki to te przy aplikacjach Xiaomi, a ja nie mam z zwyczaju używania aplikacji od producenta, tak samo miałam przy innych telefonach, więc mi to nie przeszkadza. Wgrany od razu MIUI 8 (zdziwiło mnie to, bo dotychczas wysyłali jeszcze z siódemką). W zamówieniu również oczywiście silikonowy case i szkło, wszystko oryginalnie zapakowane od Xiaomi. Nawet jakbym chciała się do czegoś przyczepić, to (na razie) nie mogę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielę się moją sytuacją. Zakupiłem telefon Redmi Note 4 3/64 dnia 6-11-2016, kurier dostarczył mi telefon 9-11-2016 okazało się po włączeniu telefonu, że jest uszkodzony tzn. po włączeniu na telefonie pokazywał się tylko podświetlony czarny ekran, napisałem maila, odpowiedź była błyskawiczna, poprosili żeby odesłać telefon z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Więc też tak zrobiłem, telefon wysłałem kurierem UPS 10-11-2016. Kurier dostarczył telefon dnia 14-11-2016 i od tego czasu cisza. nie odpisują na maila, nie ma z nimi żadnego kontaktu. Według ich regulaminu mają 21dni roboczych... zobaczymy.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyy to nie mogłeś od razu wystąpić o wymianę z tytułu niezgodności towaru z umową?
Przecież to praktycznie nowy model i chociaż terminy miałbyś lepsze. Chociażby 14 dni kalendarzowe.
W ogóle to mogłeś też odstąpić od umowy (umowa na odległość) i kupić sobie jeszcze raz u nich albo w innym sklepie.

6. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny(Dz.U. Nr 22 poz.271 z 2000r z późniejszymi zmianami), Kupujący może zrezygnować (w drodze odstąpienia od umowy) z towaru zakupionego poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca zwróci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Z ich sklepu. Juz miałbyś kasę na koncie...

Ja jakbym kupił praktycznie nowy model i od razu by się nie działał to chciałbym nowy. A Ty godzisz się na naprawę i to w ich niekorzystnym trybie do tego.

Formalnie mimo zapisu o 21 dniach na formularzu reklamacyjnym nie masz informacji o tych 21 dniach. Mogłybys powołać się na art 580 ust 2 kodeksu cywilnego który mówi o 14 dniach na odpowiedź na reklamację.
Idź może do rzecznika to zawsze pomoga.


Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka





Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzisiaj zamówiłem na aze redmi 3 note pro i wziąłem go na raty. Bank wszystko zaakceptował i przesłał pieniądze do sklepu, a po tym produkt zniknął z koszyka a na mail nie przyszło żadne potwierdzenie o realizacji zamówienia. Kontakt ze sklepem jaki jest, wszyscy wiedzą -.- Czy ktoś miał już może kiedyś podobną sytuację? Wie ktoś czy wszystko jest w porządku, czy jednak trzeba się postarać by skontaktować się ze sklepem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heja,

Zamówiłem ostatnio kolejną sztukę Xiaomi na AZE, tym razem Redmi 4 Pro. Teraz musiałem czekać na wysyłkę 2 dni, ale to nie tragedia, przesyłka dotarła w całości. Jedyne co zauważyłem to, że dostałem sztukę, która była wcześniej otworzona, brak folii na pudełku i był raczej uruchomiony bo nie miałem wstępu konfiguracyjnego tylko pulpit główny i chiński język. Na szczęście patrząc na 3S zmieniłem na angielski (brak globala na razie i już miuipolska :) ). Można by to odesłać ale jak wszystko chodzi bez problemu to szkoda zachodu. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...