Lokator Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 1 godzinę temu, acocieto napisał: Dlaczego nie zgłosisz reklamacji i nie wyślesz jak to robią inni? Jak mam zgłosić reklamacje skoro nie posiadam żadnego kontaktu do nich, a formularz na stronie już parę razy nie działał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acocieto Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Przykra sprawa, tym bardziej że formularz nie działa. Musisz jakoś się do nich dostać i ewentualnie czekać na działający formularz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniek15m Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) Ja jak narazie moge z całego serca polecić tą firmę RN3pro+ipaky+szyba zamówione za pobraniem w piątek 21.11 o 14:50, dziś o 8:37 mail z fakturą, o 8:40 mail potwierdzający zrealizowanie zamówienia, o 16:39 mail od kuriera, że paczka będzie u mnie jutro i dziś jeszcze w ciągu 15 minut, uzyskalem zgody xiaomi na odblokowanie bootloadera Edytowane 24 Października 2016 przez miniek15m dodanie tresci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acocieto Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Super. Daj znać jak dotrze, czy pudełko ofoliowane, bo zamowiles Kate czy Kenzo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MasakRRa Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 19 minut temu, miniek15m napisał: Ja jak narazie moge z całego serca polecić tą firmę RN3pro+ipaky+szyba zamówione za pobraniem w piątek 21.11 o 14:50, dziś o 8:37 mail z fakturą, o 8:40 mail potwierdzający zrealizowanie zamówienia, o 16:39 mail od kuriera, że paczka będzie u mnie jutro i dziś jeszcze w ciągu 15 minut, uzyskalem zgody xiaomi na odblokowanie bootloadera Ja zamówiłem 19 października i dopiero dziś od nich dostałem maila z fakturą i potwierdzające zamówienie, ale niestety od kuriera nie dostałem wiadomości. Więc licze, że chyba jutro dostanę maila od kuriera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniek15m Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 (edytowane) 14 godzin temu, acocieto napisał: Super. Daj znać jak dotrze, czy pudełko ofoliowane, bo zamowiles Kate czy Kenzo? koniec końców jednak wybrałem KENZO Dam jutro znać jak tylko uda mi się spotkać z kurierem Edytowane 25 Października 2016 przez miniek15m wpisanie złego modelu xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crims Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Ja w niedziele zamowilem kate ale wczoraj zadzwonili do mnie z info ze nie maja i trzeba czekac tydzien. Zapytali czy chce kenzo czy anulowac zamówienie lub czy poczekam. Reklamacja - jak nie wyslesz do nich telefonu to sie nie dowiesz czy uwzglednia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acocieto Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Czyli będziesz czekał? Żeby przyjęli reklamację nie trzeba wypełniać formularza tylko wysłać z opisem problemu itd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crims Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Anulowalem zamowienie. Mozesz i formulaz wypelnic i wyslac papier razem z telefonem musza sie do tego odniesc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RASTY777 Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Ja również spróbowałem mimo wszystko i z czystym sumieniem mogę polecić - zamówienie w piątek przed południem, wpłata na PayU od razu. Wczoraj, czyli w poniedziałek rano 9.00 info o realizacji zamówienia i FV, o 14 info z InPostu o nadanej paczce. Dzisiaj o 10.00 odebrałem z paczkomatu - 100% zgodne z zamówieniem. RedMi Note 3 Pro kenzo - wgrany Global v8 na Androidzie 6.0 - język polski jest bez problemu, chińskich śmieci póki co nie stwierdziłem Telefon hula aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MasakRRa Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 (edytowane) 2 godziny temu, RASTY777 napisał: Ja również spróbowałem mimo wszystko i z czystym sumieniem mogę polecić - zamówienie w piątek przed południem, wpłata na PayU od razu. Wczoraj, czyli w poniedziałek rano 9.00 info o realizacji zamówienia i FV, o 14 info z InPostu o nadanej paczce. Dzisiaj o 10.00 odebrałem z paczkomatu - 100% zgodne z zamówieniem. RedMi Note 3 Pro kenzo - wgrany Global v8 na Androidzie 6.0 - język polski jest bez problemu, chińskich śmieci póki co nie stwierdziłem Telefon hula aż miło Mi wysłali wczoraj, że telefon jest pakowany i wyślą jeszcze dziś. Maila od kuriera nie widzę nadal. edit. dostałem maila od kuriera. Edytowane 25 Października 2016 przez MasakRRa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniek15m Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Telefon odebrałem od kuriera o 13:30, wszystko w należytym porządku. Zaraz zabiorę się za instalację MIUI Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszS Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Witam! Zastanawiam się nad kupnem w tym sklepie aze.com.pl, pomiedzy Redmi3s a Redmi note 3 pro. Moje pytaniem co lepiej wybrac ( nie gram w gry, tylko rozmowy, internet itd) i czy RN3 PRO 2/16 gb ma juz Androida 6.0 z tego sklepu? Z góry dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avre Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 O co chodzi z Kenzo/Kate? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worn Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Dnia 26.10.2016 o 10:17, LukaszS napisał: Witam! Zastanawiam się nad kupnem w tym sklepie aze.com.pl, pomiedzy Redmi3s a Redmi note 3 pro. Moje pytaniem co lepiej wybrac ( nie gram w gry, tylko rozmowy, internet itd) i czy RN3 PRO 2/16 gb ma juz Androida 6.0 z tego sklepu? Z góry dzięki za odpowiedź. Jakiego będzie miał Androida, to zależy na jaką wersję trafisz. W jednych mają wgrane wersje stable w innych dev. Ale w większości sytuacji trafia się dev z Andkiem 6.0. Dnia 26.10.2016 o 16:38, Avre napisał: O co chodzi z Kenzo/Kate? Ten temat to nie miejsce do takich pytań. A teraz przejdę do sedna. Ostatnio (około miesiąca temu) z nie wiadomych przyczyn padł mi Note 3 Pro 3/32 zakupiony w tym sklepie, o czym pisałem m. in. tutaj Opiszę więc swoje wrażenia odnośnie obsługi gwarancyjnej. Postanowiłem, że przed wysłaniem telefonu na gwarancję, spróbuję się z nimi najpierw skontaktować (nie chciałem wysyłać telefonu nie mając pewności czy "nie przepadnie"). Od razu więc bez zastanawiania się wysłałem do nich maila z krótkim opisem sytuacji i pytaniem co mam w tej sytuacji uczynić. Odpowiedź na mojego maila (4.10.2016 20:12) nadeszła następnego dnia (5.10.2016 09:30) więc można uznać, że bezzwłocznie. Spytano się mnie czy mogę wejść w tryb fastboot. Odpowiedziałem, że tak. Po około 30 minutach, kolejna odpowiedź z linkiem do tematu na forum MIUI jak sflashować telefon tak żeby wrócił do żywych. Pomyślałem sobie, że skoro oni doradzają mi taką opcję, to zrobię to nie bojąc się nawet o utratę gwarancji. Nie pomogło. Zdecydowałem więc, że wysyłam telefon na gwarancję i niestety pech chciał, że odklejając szkło hartowane (było uszczerbione) pękło w miejscu w którym było uszkodzone. Wpadłem na pomysł, żeby się z nimi dogadać, że jak będą mi odsyłali już telefon po naprawie, to żeby dorzucili mi do tej paczki nowe szkło (za które oczywiście wcześniej zapłacę). Polecono mi, abym złożył zamówienie u nich na stronie i wybrał sposób dostawy "odbiór osobisty" - tak aby nie płacić za koszt wysyłki - a następnie dołączył do paczki z reklamowanym telefonem informację, że opłata za dane zlecenie została uiszczona itp. itd. Tak też zrobiłem. Zamówienie złożyłem, wykonałem przelew bezpośredni, i do paczki dołączyłem treść maila, dowód wpłaty i informację. Wysłałem paczkę kurierem DPD pod adres - i tutaj uwaga. Satnet Królikowice ul. Długa 29 55-040 Kobierzyce I największym problemem okazało się dostarczenie paczki do celu. DPD nie chciało jej wydać kurierowi twierdząc, że podany adres nie istnieje. Wykonałem do nich mnóstwo telefonów żeby sytuację wyjaśnić i ciągle się upierano, że adres jest błędny (zadzwoniłem nawet na oddział poczty w Kobierzycach z pytaniem czy taki adres rzeczywiście nie istnieje - usłyszałem, że adres jak najbardziej istnieje i Pani nawet wiedziała, że chodzi o firmę AZE). Zażądałem więc, aby paczka została wydana kurierowi, tak żeby mógł chociaż podjąć próbę jej doręczenia. I jak tylko tak się stało to kurier już dał sobie radę z adresem i paczka dotarła do miejsca docelowego. Całość trwała równo tydzień. Czwartek - nadanie, czwartek - doręczenie. Jak się później okazało adres na formularzu reklamacyjnym, a także w zakładce kontakt jest prawdopodobnie źle skonstruowany stąd te problemy. Na fakturze i w systemie RMA widnieje adres "bardziej" prawidłowy (nazwa firmy ma tu akurat małe znaczenie - chodzi bardziej o miejscowość): AZE ul. Długa 29 55-040 Królikowice Dlatego uczulam, żeby ewentualne przesyłki reklamacyjne adresować właśnie w ten sposób. W czwartek 20.10 - paczka odebrana (śledzenie paczki) w piątek 21.10 - powiadomienie na maila o telefonie przyjętym do reklamacji we wtorek 25.10 - telefon z serwisu, że urządzenie już jest sprawne i jeszcze tego dnia zostanie wysłane w środę 26.10 - telefon od kuriera, że paczka będzie u mnie koło godziny 16:00 i tak też się stało Telefon sprawny, w paczce znajdowało się szkło hartowane zgodnie z ustaleniami przez co uniknąłem kosztów przesyłki. Nikt mi nie wmówi, że z firmą nie ma kontaktu (fakt, że mógłby być telefoniczny, zawsze to lepiej) i że firma jest nierzetelna. Zakładając, że DPD dostarczyło by paczkę na następny dzień, to cała sprawa została by zamknięta w ciągu tygodnia. Szybciej AZE zdążyło telefon naprawić, niż DPD dostarczyć do nich paczkę. Sklep jak najbardziej polecam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acocieto Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Brawo. Kolejny raz się spisali się w kwestii realizacji gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
munieKK Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Jestem nowy więc witam wszystkich, Ja również miałem szczęście doświadczyć udanej transakcji z AZE. We wtorek załatwiłem raty, w środę wysłali przesyłkę, a od wczoraj jestem już szczęśliwym posiadaczem Redmi 3S. Wcześniej czytałem poprzednie posty, ale po również udanym zakupie przez kolegę dwóch telefonów jakieś dwa tygodnie temu zdecydowałem się na zakup u nich i nie żałuję. Oby nie było potrzeby weryfikacji gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acocieto Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Brawo. Kolejny raz się spisali w kwestii realizacji gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaNz Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 (edytowane) Witam, Rok temu zamówiłem Redmi Note 2 na aukcji LINK Niestety dziś telefon się zawiesił i już nie uruchamia. W mailu z allegro widniały następujące dane sklepu: Radosław Chabrzyk Satnet Armii Krajowej 1557-400 Nowa Ruda 503262903 [email protected] Nr telefonu jest wyłączony, na allegro nie mają żadnych wystawionych przedmiotów. Ktoś jest w stanie potwierdzić fakt, iż jest to sklep o którym rozmawiamy w tym temacie? Oczywiście chciałbym go odesłać na gwarancję i tu pytanie... na jaki adres? Niestety nie dostałem od sprzedającego żadnego potwierdzenia zakupu jednak myślę, że mail potwierdzający z allegro jest wystarczającym dowodem. Edytowane 29 Października 2016 przez HaNz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worn Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 (edytowane) Tak to jest ten sam sklep zmienił siedzibę jakiś czas temu. Jak już miałbyś wysyłać, to na ten adres. Satnet ul. Długa 2955-040 Królikowice Nie wiem jednak czy brak dowodu zakupu nie będzie problemem w twoim przypadku. Ponieważ ja jak wysyłałem telefon na gwarancję, to nie dołączałem żadnego dowodu zakupu choć takowy posiadam, ale było to związane z tym, że kupowałem u nich na stronie i w momencie składania reklamacji na formularzu podałem numer zamówienia i oni sobie sami sprawdzili czy się wszystko zgadza (dowód zakupu). Być może mail potwierdzający z allegro będzie wystarczający, jeżeli jeszcze go masz, to bardzo dobrze. Pewnie wszystko się powiedzie. EDIT: W sumie u nich na formularzu w miejscu gdzie się wpisuje nr zamówienia z ich strony można też wpisać swój login z allegro, więc nie powinno być problemów. Formularz znajdziesz TUTAJ. Edytowane 29 Października 2016 przez worn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawor1974 Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Zamówiłem u nich w kwietniu redmi 3 pro w czwartek wieczorem we wtorek sprzęt był u mnie kontakt nie jest najgorszy czasem ciężko się dodzwonić na email odpowiadają w sumie sklep ok i ceny też nie są najgorsze nie wiem jak tam wygląda gwarancja bo jak narazie z telefonem jest ok no ale niby jest 2 letnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sivy Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Hej, planuję zakupić RN3 Pro w tym sklepie (znajomy wcześniej kupował i nawet z reklamacją nie było problemu). O dziwo dość szybko odpowiedzieli na moje wiadomości. Choć wiadomo, że pewne obawy mam. Najchętniej bym zamówił na ibuygou ale telefonu potrzebują na teraz, a z tego co widziałem to musiałbym czekać około tygodnia. Ma ktoś może zbędny kod rabatowy na aze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acocieto Opublikowano 2 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 Czytając ten wątek jest kilka pytań o kupon bez odp. Jak dostaniesz kupon po zakupie możesz mi podrzucić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszapowicz Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Witam bardzo proszę o kod rabatowy do aze.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acocieto Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Poprosze o rabat na Aston Martina 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avre Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Telefon (Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32GB International tzw. Kate) zamówiony w środę (02.11), otrzymałem go dzisiaj ok. 20:30. Wcześniejszy kontakt przez email, szybki, bezproblemowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acocieto Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Płatność z góry, za pobraniem? Kurier/paczkomat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avre Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Kurier, płatność przy odbiorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaos666 Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 (edytowane) 15 godzin temu, Avre napisał: Telefon (Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32GB International tzw. Kate) zamówiony w środę (02.11), otrzymałem go dzisiaj ok. 20:30. Wcześniejszy kontakt przez email, szybki, bezproblemowy Yoo, na stronce sklepu jest : Zawartość zestawu:– telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro– ładowarka + przejściówka EU– kabel USB– opakowanie Jak jest naprawdę?co miałeś w zestawie przecież Kate nie ma przejściówki - ładowarka jest eu, ponadto w telefonie miałeś andka 6 ? i update do miui 8 global?Ile dają gwaranacji 12msc? Thx:) ps: dziwi mnie trochę że mają taniej(849 zł) niż inni, foster=939zł, acom=969zł, funtech 969 zł,apollo=969 zł - właśnie się zastanawiam gdzie zamówić hmm Edytowane 5 Listopada 2016 przez chaos666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acocieto Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Na temat gwarancji znajdziesz infor w ich regulaminie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avre Opublikowano 5 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 1 godzinę temu, chaos666 napisał: Yoo, na stronce sklepu jest : Zawartość zestawu:– telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro– ładowarka + przejściówka EU– kabel USB– opakowanie Jak jest naprawdę?co miałeś w zestawie przecież Kate nie ma przejściówki - ładowarka jest eu, ponadto w telefonie miałeś andka 6 ? i update do miui 8 global?Ile dają gwaranacji 12msc? Thx:) ps: dziwi mnie trochę że mają taniej(849 zł) niż inni, foster=939zł, acom=969zł, funtech 969 zł,apollo=969 zł - właśnie się zastanawiam gdzie zamówić hmm 1.Gwarancja- 24 miesiace 2. Ładowarka eu bez przejściówki, widocznie po prostu skopiowali to opis Kenzo i dopisali ze tam się różni tym i ze ma LTE800 a o tym może zapomnieli, nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć czemu tak jest napisane 3. Był bodajże Android 6.0.1 i Miui 7.3 ileś tam i była aktualizacja do miui 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaos666 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 19 godzin temu, Avre napisał: 1.Gwarancja- 24 miesiace 2. Ładowarka eu bez przejściówki, widocznie po prostu skopiowali to opis Kenzo i dopisali ze tam się różni tym i ze ma LTE800 a o tym może zapomnieli, nie jestem w stanie Ci odpowiedzieć czemu tak jest napisane 3. Był bodajże Android 6.0.1 i Miui 7.3 ileś tam i była aktualizacja do miui 8 Thx za info, teraz tylko decyzja gdzie zamówić hmm - kuszący jest ten sklep aze bo mają 100zł taniej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sivy Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Ja zakupiłem 2 telefony w środę w południe i jutro do mnie przyjdą. O dziwo szybko odpisywali mi na maila (nawet w ten sam dzień). W czwartek dostałem wiadomość, że zamówienie zostało zrealizowane i FV. Niestety nie dostałem od DPD wiadomości z numerem przewozowym więc napisałem do sprzedawcy o numer i po dwóch godzinach go otrzymałem. Teraz mam tylko nadzieję, że z telefonami będzie wszystko ok Dam znać jak już będą u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek92 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Hej, planuje kupić w aze telefon redmi 3s 3gb/32gb lte, ogólnie z tego co czytam sklep jest ok jeśli chodzi o gwarancje i zamówienia. Co do telefonu ktoś testował ten model? Rozumiem że jest on w polskim języku android 6.0 i MIUi v8 lub v7. Cena wydaje mi się bardzo dobra jak na te parametry (699zł). Ewentualnie ktoś posiada kod rabatowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acocieto Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Napisz do mnie to dostaniesz raba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi