Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

[MOJA OPINIA]

26.09 - zlozenie zamowienia (platnosc z gory)

30.09 - odbior paczki

3.10 - odeslanie uszkodzonego urzadzenia (telefon wariowal, HOME i MENU buttony nie dzialaly), zwrot

10.10 - uznanie reklamacji i zwrot pieniedzy

Ogolnie NIE POLECAM. Nie chce za bardzo obarczac wina za wadliwy telefon jednak na calej transakcji jestem prawie 40 zl w plecy... Dlaczego? Nie zwrocili kosztow wysylki + zabrali z wplaconej kwoty 20zl (powód - brak oryginalnej folii na wyswietlaczu, mimo ze tam byla lol, odkleilem ja tylko na jakis czas poniewaz myslalem ze to ona w jakis magiczny sposob psuje moje buttony) + koszt wysylki do nich jakies 10zl. 

Ciesze sie chociaż że wszystko szybko poszło i udało sie sprawnie odzyskać pieniądze, jednak jak napisalem, utrata 40zl przekresla ich u mnie na przyszlosc.

Podsumowując:

NIGDY WIECEJ

Edytowane przez pi_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, pi_o napisał:

zabrali z wplaconej kwoty 20zl (powód - brak oryginalnej folii na wyswietlaczu, mimo ze tam byla

Ciekawe, czy taki telefon - gdyby faktycznie nie było folii, chociaż nawet to chyba nie jest powód do potrącania ze zwracanej kwoty (ktoś wie, jak to wygląda prawnie?) - ciekawe, czy go potem sprzedadzą 20 zł taniej... :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie na forum :)

Jestem po bogatej lekturze na temat telefonów, sprzedawców itd. Znam opinie na temat sklepu, o którym mowa w temacie. Mimo to jestem skłonny zamówić ze wspomnianego sklepu Xiaomi Redmi 3S 3/32GB. W związku z czym mam pytanie.

Czy ktoś kupujący tam stosunkowo niedawno wspomniany telefon mógłby potwierdzić (lub zaprzeczyć), że jest to wersja International z LTE B20 800Mhz, ładowarką EU i instrukcją po angielsku? Na stronie produktu (w zakładce Opinie) ktoś pytał o tę kwestię i sklep potwierdził, że jest to wersja International. Chciałbym się jednak upewnić czy rzeczywiście tak jest, a niestety pomimo dwóch wysłanych zapytań mailowych - sklep nie odpowiada.

Z góry dziękuję i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zamówiłem u nich telefon Redmi Pro. Kupiłem późno wieczorem 11.10 i następnego dnia do południa dostałem informację, że zrealizowano zamówienie + fakturę. Kilka godzin informacja o wysłalniu paczki tj. numer, nadawca itd. 

Następnego dnia dostałem maila od DPD i podaną godzinę, w której dostarczą. Koło godziny 13 telefon był już w ręku. Tj. zamówienie wieczorem we wtorek, dostarczenie południe czwartek.

 

Co do dostaw, to znam jeszcze 3 osoby, które zamawiały z tego sklepu i dwie z nich miały dostawę tak jak ja (polecam zamawiać przed 12, bo wtedy wysłają paczki), a jedna otrzymała telefon po 4 dniach (czyli mieści się w regulaminowych 5?). 

Ktoś może wie, czy można na telefony u nich wgrywac też miui Polska bez utraty gwarancji? Niby na ich stronie pod jednym z telefonów pytani o polski język na Redmi admin odpisał, że jest Miui Polska, ale nie wiem jak to dokładnie wygląda.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Eric6666 napisał:

Ktoś może wie, czy można na telefony u nich wgrywac też miui Polska bez utraty gwarancji? Niby na ich stronie pod jednym z telefonów pytani o polski język na Redmi admin odpisał, że jest Miui Polska, ale nie wiem jak to dokładnie wygląda.

Pozdrawiam

Właśnie do mnie wraca z wymiany gwaranycjnej Redmi Note 3, którego oddałem odblokowanego, z twrp, i skrótem do SuperSU na pulpicie

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia Friday, October 14, 2016 o 17:05, Eric6666 napisał:

Ktoś może wie, czy można na telefony u nich wgrywac też miui Polska bez utraty gwarancji? Niby na ich stronie pod jednym z telefonów pytani o polski język na Redmi admin odpisał, że jest Miui Polska, ale nie wiem jak to dokładnie wygląda.

Ktoś kiedyś pisał że mu odpisali że ich to nie obchodzi ale jak coś przy tym uwali to po (praktycznie nieistniejącej) gwarancji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.10.2016 o 17:46, S1M0N napisał:

Czy ktoś kupujący tam stosunkowo niedawno wspomniany telefon mógłby potwierdzić (lub zaprzeczyć), że jest to wersja International z LTE B20 800Mhz, ładowarką EU i instrukcją po angielsku? Na stronie produktu (w zakładce Opinie) ktoś pytał o tę kwestię i sklep potwierdził, że jest to wersja International. Chciałbym się jednak upewnić czy rzeczywiście tak jest, a niestety pomimo dwóch wysłanych zapytań mailowych - sklep nie odpowiada.

Również rozważałem zakup w tamtym miejscu.

Według mojej opinii, wiążącym zapisem jest informacja w opisie towaru:

"4G FDD-LTE: 1800/2100/2600MHz"

W razie obecności ewentualnego "błędu w opisie towaru", który zapewne "jest niezamierzony" i  "jest rzeczą ludzką" powinni oddać pieniądze. Trudno byłoby podpierać się zapisem umieszczonym w opiniach. 

Pytanie jednak pozostaje otwarte. mailowego kontaktu z nimi nie ma. Telefon również milczy.

Wniosek formalny do Szanownej Moderacji:

W związku ze zmianą nazwy sklepu, wnioskuję o dodanie nowej nazwy w tytule wątku.

(Tak, wiem, że przekierowanie działa)

Edytowane przez @Kemot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam witam, "zakupiłem" ostatnio na raty mój pierwszy telefon od Xiaomi.

Kupiłem Xiaomi Redmi 3s Pro od strony X-sklep.pl wcześniej satnet i królik24.
Po tygodniu od wpłacenia sumy na konto paczki nie było ani maila zatwierdzającego wysłanie produktu.
Po napisaniu 7 maili na ich poczte na żaden nie dostałem odpowiedzi a na telefon nie ma jak zadzwonić bo nawet nie ma podanego.
I teraz moje pytanie co mam w takiej sytuacji zrobić? Iśc z tym na policję czy w jakiś inny sposób "przypomnieć" im że mieli mi wysłać telefon?
Telefon kupiłem poprzez raty mBank.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, @Kemot napisał:

Również rozważałem zakup w tamtym miejscu.

Według mojej opinii, wiążącym zapisem jest informacja w opisie towaru:

"4G FDD-LTE: 1800/2100/2600MHz"

W razie obecności ewentualnego "błędu w opisie towaru", który zapewne "jest niezamierzony" i  "jest rzeczą ludzką" powinni oddać pieniądze. Trudno byłoby podpierać się zapisem umieszczonym w opiniach. 

Pytanie jednak pozostaje otwarte. mailowego kontaktu z nimi nie ma. Telefon również milczy.

Wniosek formalny do Szanownej Moderacji:

W związku ze zmianą nazwy sklepu, wnioskuję o dodanie nowej nazwy w tytule wątku.

(Tak, wiem, że przekierowanie działa)

No więc spieszę z wyjaśnieniem :)  Odpowiedź na mojego maila otrzymałem w czwartek (13.10). Dowiedziałem się z niej, iż sklep posiada zarówno wersje azjatyckie, jak i europejskie. Zostałem poinstruowany, aby składając zamówienie zaznaczyć w uwagach jaką wersją telefonu jestem zainteresowany. Zamówiłem więc jeszcze tego samego dnia telefon w wersji czarnej wraz ze szkłem i pokrowcem. Nieco zbiła mnie jednak z tropu wiadomość jaką otrzymałem jakieś 2h po złożeniu zamówienia (pisałem kilkukrotnie zapytanie i tym razem odpisał mi ktoś inny ze sklepu), iż wersja 800MHz dostępna jest tylko w kolorze złotym. Czekałem więc na rozwój sytuacji, ewentualny kontakt w celu ustalenia co z tym robimy.

Następnego dnia (w piątek) paczka została wysłana. Dotarła do mnie w poniedziałek i całe szczęście wszystko przebiegło bez zarzutu - otrzymałem czarnego Redmi 3S 3/32GB w wersji europejskiej. Na urządzeniu wgrany jest ROM MIUI Global 7.5 (stabilna) 7.5.7.0(MALMIDE) i już na dzień dobry telefon proponuje aktualizację do MIUI V8.0.3.0.MALMIDG.

Zasadniczo co do samej realizacji zamówienia nie mogę mieć najmniejszych zastrzeżeń. Natomiast wszelaki kontakt ze sklepem może zniechęcić...

P.S. Przesyłka była oczywiście "za pobraniem".


Pozdrawiam,
Szymon

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Byłem w tej firmie na miejscu z racji tego że blisko mieszkam.

AZE
Królikowice
ul. Długa 29
55-040 Kobierzyce

biuro czynne:
poniedziałek – piątek
w godz. 9:30 – 15:30

Adres  się zgadza. Bardzo duża ilość telefonów Xiaomi !!! Jeżli któs jest z Wrocławia lub okilic to polecam tam podjechać i na miejscu zakupić towar, który jest na xiaomi.com.pl

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.10.2016 o 17:05, Eric6666 napisał:

Witam.

Zamówiłem u nich telefon Redmi Pro. Kupiłem późno wieczorem 11.10 i następnego dnia do południa dostałem informację, że zrealizowano zamówienie + fakturę. Kilka godzin informacja o wysłalniu paczki tj. numer, nadawca itd. 

Następnego dnia dostałem maila od DPD i podaną godzinę, w której dostarczą. Koło godziny 13 telefon był już w ręku. Tj. zamówienie wieczorem we wtorek, dostarczenie południe czwartek.

 

Co do dostaw, to znam jeszcze 3 osoby, które zamawiały z tego sklepu i dwie z nich miały dostawę tak jak ja (polecam zamawiać przed 12, bo wtedy wysłają paczki), a jedna otrzymała telefon po 4 dniach (czyli mieści się w regulaminowych 5?). 

Ktoś może wie, czy można na telefony u nich wgrywac też miui Polska bez utraty gwarancji? Niby na ich stronie pod jednym z telefonów pytani o polski język na Redmi admin odpisał, że jest Miui Polska, ale nie wiem jak to dokładnie wygląda.

Pozdrawiam

Witam,

Ja również zamówiłam telefon Redmi 3 Pro 11 października. 13 października dostałam informację o zaksięgowaniu wpłaty (o ja głupia, że nie wzięłam za pobraniem), realizacji zamówienia oraz otrzymałam fakture VAT. Do dnia dzisiejszego nie mam wiadomości o tym czy telefon został wysłany :( Jak wiadomo sklep nie ma numeru telefonu, więc zostaje wyłącznie kontakt mailowy. Napisałam do nich wiadomość wczoraj i dziś, ale póki co cisza! CZY KTOŚ WIERZY W TO, ŻE TEN TELEFON DOJDZIE DO MNIE????

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie polecam sklepu! Telefon zamówiony w niedzielę doszedł na środę, uszkodzony. W piątek odesłany w ramach odstąpienia od umowy, w poniedziałek przyjęty. Po upływie 14 dni od odbioru dostałam maila, że odmowa została zarejestrowana i zwrot pieniędzy nastąpi za ok 3 tyg. Na stronie napisali, że zaraz po odbiorze pieniądze zostaną odesłane.... Przed zakupem na tej stronie radzę się zastanowić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zakupiony 3s prime z etui przez payU. Napisalem maila ze Paczkomat w innym miescie niż widnieje na potwierdzeniu adresu do wysylki.

Rano 7:57 zmiana statusu na zrealizowany.

Dalsze zaskoczenie, o 10:22 odpowiedzieli na maila cytuje (chyba jestem tu jedyny komu odpowiedzieli szybko na maila :) )

Paczka zostanie wysłana na paczkomat jaki Pan wybrał w zamówieniu. Tylko w potwierdzeniu jest skopiowany adres płatnika.

Dalej  nadal spoko o 19 z minutami dostałem miala od Inposta że paczka w drodze do paczkomatu.

Narazie jest szybko, profesjonalnie i w super cenie.

 

Ps. Opinia hiperpozytywna w duzej mierze spowodowana byciem przygotowanym na niemile perypetie.

Edytowane przez bartek29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Koralina napisał:

Witam,

Ja również zamówiłam telefon Redmi 3 Pro 11 października. 13 października dostałam informację o zaksięgowaniu wpłaty (o ja głupia, że nie wzięłam za pobraniem), realizacji zamówienia oraz otrzymałam fakture VAT. Do dnia dzisiejszego nie mam wiadomości o tym czy telefon został wysłany :( Jak wiadomo sklep nie ma numeru telefonu, więc zostaje wyłącznie kontakt mailowy. Napisałam do nich wiadomość wczoraj i dziś, ale póki co cisza! CZY KTOŚ WIERZY W TO, ŻE TEN TELEFON DOJDZIE DO MNIE????

Pozdrawiam!

Ja wierzę :D ale nie potrafię Ci odpowiedzieć kiedy dojdzie do Ciebie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co - nie mogę mu nic zarzucić :)  Telefon śmiga aż miło. Na dzień dobry miał zainstalowany ROM MIUI Global Stable 7.5.9.0(MALMIDE), w dniu wczorajszym zaktualizowałem go przez OTA do proponowanej aktualizacji, widniejącej u mnie w podpisie. Zarówno na jednym jak i drugim ROMie wszystko działa bez zarzutu :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...