kjaneczek Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Dzisiaj o 15:00 przyjechał kurier. Telefon ok wszystko tak jak należy. Polecam ten sklep tylko że za pobraniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pi_o Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 Telefon dotarl ale spier*****ony. Odsyłam to i nie chce wiecej miec do czynienia z tym "sklepem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipp Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 @pi_o mógłbyś się rozwinąć? To co piszesz jest dziwne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pi_o Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 4 minuty temu, zipp napisał: @pi_o mógłbyś się rozwinąć? To co piszesz jest dziwne.. Co w tym dziwnego? Po prostu Home i Menu button nie działają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipp Opublikowano 30 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2016 @pi_o dziwne jest pisanie "telefon dotarł s..ny" bez podania jakichkolwiek szczegółów. Po prostu taka informacja jest nic nie warta dla innych... Czy opakowanie nie było oryginalnie zamknięte(zafoliowane)? czy telefon nosił ślady użytkowania? - to są kluczowe informacje w takim przypadku. Czy tak trudno troszkę się wysilić intelektualnie by informacja była przydatna dla innych? 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq1fyz Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 A więc, wczoraj przyszła paczka a w środku telefon taki jak zamówiłem dla córki Xiaomi Mi Max 32gb. Pudełko nie miało folii , naklejka z tyłu na telefonie jest na pudelku też telefon działa więc wydaje się być wszystko ok. Co do kontaktu z firmą to rzeczywiscie daje dużo do życzenia , na moje dwa maile (poniedziałek i wtorek ) odpowiedzieli w piątek telefon wyłączony ciągle. Muszą chyba kogoś zatrudnić do odbierania telefonów. Jeszcze raz zaryzykuję i kupię u nich akcesoria do tego telefonu Xiaomi Mi Max i zobaczymy jak tym razem będzie to wyglądało. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik RN3P Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 4 godziny temu, sq1fyz napisał: A więc, wczoraj przyszła paczka a w środku telefon taki jak zamówiłem dla córki Xiaomi Mi Max 32gb. Pudełko nie miało folii , naklejka z tyłu na telefonie jest na pudelku też telefon działa więc wydaje się być wszystko ok. Co do kontaktu z firmą to rzeczywiscie daje dużo do życzenia , na moje dwa maile (poniedziałek i wtorek ) odpowiedzieli w piątek telefon wyłączony ciągle. Muszą chyba kogoś zatrudnić do odbierania telefonów. Jeszcze raz zaryzykuję i kupię u nich akcesoria do tego telefonu Xiaomi Mi Max i zobaczymy jak tym razem będzie to wyglądało. Pozdrawiam Nie lepiej akcesoria kupić np. na etuo.pl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pi_o Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 @zipp Przepraszam, masz oczywiscie racje, ze moje posty za wiele do watku nie wniosly. Bylem jednak bardzo zdenerwowany.. czlowiek sie cieszy na myśl o nowym telefonie a tu taki psikus... Co do samego opakowania etc to wszystko ok. Wszystko zapakowane tak jak należy, folie itd są. Kupiłem tez etui iPaky, także wzystko ok. Przesyłka po 4 dniach od zakupu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipp Opublikowano 1 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2016 @pi_o dzięki za wyjaśnienie - z tego wynika, że to nie wina sklepu, tylko trafił Ci się felerny egzemplarz telefonu (to krecha dla Xiaomi, że wypuszcza wadliwe egzemplarze . Napisz, jak sprawa zostanie zakończona. Życzę powodzenia w szybkim załatwieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciuś Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Witam. Telefon otrzymalem na drugi dzien, zamowiony w czwartek, w piatek juz byl. Wszystko bylo oki. Telefon jest sprawny, nic nie musialem wgrywac, soft juz byl. Teraz czekam na Polska nakladke. Na pudelku nie bylo zadnej naklejki, byla na tylnej obudowie urzadzenia. Chcialem sprawdzic jego autentycznosc i nie wiem za bardzo jak to zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k.mlynarczyk87 Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Maciuś to jak niewgrali ci romu Global z językiem Polskim?Chce kupić u nich i pytanie do kupujących w redmi 3 S jaki wgrywają soft? Na forum ktoś się skarżył że chiński miał.Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmarchewka Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 3 godziny temu, Maciuś napisał: Witam. Telefon otrzymalem na drugi dzien, zamowiony w czwartek, w piatek juz byl. Wszystko bylo oki. Telefon jest sprawny, nic nie musialem wgrywac, soft juz byl. Teraz czekam na Polska nakladke. Na pudelku nie bylo zadnej naklejki, byla na tylnej obudowie urzadzenia. Chcialem sprawdzic jego autentycznosc i nie wiem za bardzo jak to zrobic. Musze Cię niestety zmartwić, ale się nie doczekasz , jak sobie sam nie wgrasz ! Jaki model w ogóle kupiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipp Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 1 godzinę temu, k.mlynarczyk87 napisał: Maciuś to jak niewgrali ci romu Global z językiem Polskim? Chce kupić u nich i pytanie do kupujących w redmi 3 S jaki wgrywają soft? Na forum ktoś się skarżył że chiński miał. Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka Nic nie wgrywają. Telefon (Redmi 3s Pri) dostałem oryginalnie zafoliowany z romem global. Jak chcesz kupić bez czekania to sugeruję raczej za pobraniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k.mlynarczyk87 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Ale Global posiada PL tak?Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaiko Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 8 godzin temu, k.mlynarczyk87 napisał: Ale Global posiada PL tak? Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka Tak, global posiada PL, ale nie jest to pełne spolszczenie, w niektórych miejscach i tak występują krzaki. Najlepiej sobie od razu wgrać MIUI Polska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaFeKkG Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Dnia 29.09.2016 o 22:26, zaiko napisał: Update mojej reklamacji. Ku mojemu zdziwieniu dostałem powiadomienie o rozpoczęciu procedury reklamacyjnej. Niby jeszcze niczego to nie gwarantuje, ale na pewno na plus, że przynajmniej wiem, że coś się dzieje. W załączniku screen z systemu reklamacyjnego dla zainteresowanych. Ja bym się nie cieszył. Moja reklamacja złożona 5.09 miała być rozpatrzona 23.09. Do dziś odpowiedzi na maila brak, telefonu brak, kontaktu brak. Chyba trzeba będzie się spakować i pojechać tam, zobaczyć jak się sprawy mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq1fyz Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 4 minuty temu, RaFeKkG napisał: Ja bym się nie cieszył. Moja reklamacja złożona 5.09 miała być rozpatrzona 23.09. Do dziś odpowiedzi na maila brak, telefonu brak, kontaktu brak. Chyba trzeba będzie się spakować i pojechać tam, zobaczyć jak się sprawy mają To jak będziesz u nich to proszę Cię ładnie zwróć im "grzecznie" uwagę na kontakt z klientem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cointreau Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) No oczywiście, proście grzecznie, łaskawie, podlizujcie się...nawet klękajcie na kolanach, byle tylko ich nie zdenerwować, byle tylko zrealizowali Wasze zamówienia. Ludzie, czytam ten wątek od samego początku i napiszę tak: "to jest żenada". Każdy dobrze wie jaki poziom obsługi klienta prezentuje ten sklep, tak więc jeśli ktoś już podejmuje ryzyko zakupu (tylko dlatego, że chce kupić jak najtaniej), to logiczne, że kosztem czegoś...Chcecie, to kupujcie, ale nie narzekajcie na czas realizacji, na brak kontaktu, tylko czekajcie pokornie na sprzęt, tak jak widzę zrobił to Nezumi. Przez "czekanie" rozumiem okres 14 dni roboczych...bez względu na to co piszą w swoim regulaminie. Tyle czasu powinno dać się temu pseudo-sprzedawcy, zanim rozpocznie się wylewać żale na forum. Edytowane 4 Października 2016 przez cointreau Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipp Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 37 minut temu, cointreau napisał: No oczywiście, proście grzecznie, łaskawie, podlizujcie się...nawet klękajcie na kolanach, byle tylko ich nie zdenerwować, byle tylko zrealizowali Wasze zamówienia. kolego, chyba nie zrozumiałeś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cointreau Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Obawiam się raczej, że to Ty kolego nie zrozumiałeś ironii w mojej pierwszej części wypowiedzi... Edytowane 4 Października 2016 przez cointreau Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrk87 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Zamówiłem wczoraj (poniedziałek) ok. godziny 23.30 RN3Pro - status teraz: "w trakcie realizacji". Zapłaciłem z góry. Może faktycznie trzeba było zapłacić za pobraniem, bo może jutro już bym miał. Wcześniej też od nich zamawiałem, było to jakiś miesiąc temu i wszystko z telefonem ok. Moje zamówienie ma numer o prawie 5800 większy, a więc przemiał w firmie jest . Dam znać jak otrzymam sprzęt. Edit: dzis (sroda) przed 8 rano przyszedl mail, ze zamowienie zrealizowane. Wybralem kuriera. Numer listu przyszedl na maila krotko po 18. Edit: W czwartek kolo poludnia dotarl tel w wersji Kate. Generalnie jestem zadowolony, ale szkoda, ze nie informuja o wersji, bo okazuje sie, ze na ten model nie ma akcesoriow i moze byc kiepsko z czesciami. Edytowane 6 Października 2016 przez piotrk87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopecSRK Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) Witam, Wczoraj pisałem z BOK w sprawie telefonu wyborów itp. odpisywali bardzo szybko, podali tą stronę jako informacje o ich telefonach. Wczoraj wieczorem zamówiony telefon. Oczywiście potwierdzenie zamówienia. Dziś rano że realizowane i faktura . Wszystko za pobraniem ! zobaczymy jak dalej pójdzie. A dodzwonić się nie da xD Edit : (2016-10-05) no dzisiaj 18:11 informacja od DPD że paczka w drodze i że jutro będzie dostarczona zobaczymy jak tel. do jutra:) Edit : (2016-10-07) paczka jeszcze nie dotarła tym razem zawiódł DPD ( mają niby 2 dni na dostarczenie) - więc dziś.. ale rozmawiałem z konsultantem wczoraj i dzisiaj, trochę niemili. Mam zadzwonić za jakiś czas bo wysłała informacje do centrali.. zobaczy.. Edit 2016-20-07 20:00 : no pojechałem sam do dpd bo w chu.. lecą powiedzieli że jutro podeszła to mówię że sam przyjadę no i pojechałem :)) na miejscu jaja ale szkoda gadać ogólnie tel cały, ładowarka jest bez instrukcji i bez paragonu. Tel działa na razie jest super redmi note 3 pro 3/32gb !:) Gdyby nie dpd to dostał bym dzień po zamówieniu .. Edytowane 7 Października 2016 przez kopecSRK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrk87 Opublikowano 5 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2016 Dnia Friday, September 30, 2016 o 22:25, pi_o napisał: Co w tym dziwnego? Po prostu Home i Menu button nie działają... Na forum ktos juz o tym pisal w problemach technicznych, chyba da sie naprawic na wlasna reke zmiana softu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pi_o Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 19 godzin temu, piotrk87 napisał: Na forum ktos juz o tym pisal w problemach technicznych, chyba da sie naprawic na wlasna reke zmiana softu. Niestety nie. Wada fabryczna, odesłałem telefon w poniedziałek. Widziałem, że zarejestrowali zgłoszenie (zwrot), a wiec paczka juz do nich dotarla. Jak dostane pieniądze z powrotem to dam znac. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mokakua Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Jakby co! Mój telefon jest u mnie od poniedziałku czyli tydzień od momentu zapłaty upłynął. Wszystko okej. Trochę niepokoi mnie brak jakiegoś paragonu, który identyfikuje konkretnie ten model telefonu o danym numerze imei itd. W jaki sposób udowodnić przy ewentualnej reklamacji, że właśnie ten telefon kupiłem na fakturę, na której jest napisana tylko nazwa telefonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopecSRK Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 (edytowane) 17 godzin temu, Mokakua napisał: W jaki sposób udowodnić przy ewentualnej reklamacji, że właśnie ten telefon kupiłem na fakturę, na której jest napisana tylko nazwa telefonu? Wydaje mi się że masz fakturę wysłaną na maila która jest potwierdzeniem zakupu telefonu oraz całą korespondencje wysłaną z ich aplikacji ( o zamówieniu ). W razie reklamacji oni tylko sprawdzają telefon powiązany z zamówieniem (czyli pewnie imei = zamówienie ) i jeżeli doślesz dobry i reklamacja jest zgodna z regulaminem jakimś tam to przyjmą. Edytowane 7 Października 2016 przez kopecSRK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaiko Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Update reklamacji: 26.09 - telefon dotarł do sklepu 29.09 - automatyczny mail po zarejestrowaniu reklamacji w systemie 6.10 - zmiana statusu reklamacji na "uwzględniona" 8.10 - nowy telefon dotarł do mnie kurierem Brak jakiejkolwiek komunikacji, poza automatycznie generowanymi wiadomościami z systemu reklamacyjnego, brak informacji od kuriera, że idzie do mnie paczka, dostarczenie paczki w sobotę. Naprawdę dziwny proces, ale jestem zaskoczony, że poszło tak szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciuś Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Witam. Mam redmi note 4 3-64GB, telefon muszę oddać na gwarancji. Padł czujnik rotacji, po przekręceniu w pozycję poziomą, nie wraca do pionu. Napisałem e-mail do nich i czekam na odpowiedź. Cieszyłem się nim tylko tydzień. Edytowane 8 Października 2016 przez Maciuś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaiko Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 3 godziny temu, Maciuś napisał: Witam. Mam redmi note 4 3-64GB, telefon muszę oddać na gwarancji. Padł czujnik rotacji, po przekręceniu w pozycję poziomą, nie wraca do pionu. Napisałem e-mail do nich i czekam na odpowiedź. Cieszyłem się nim tylko tydzień. Nie czekaj na odpowiedź, bo się najprawdopodobniej nie doczekasz. Wyślij telefon w pudełku, dołącz wypełniony formularz reklamacyjny z zakładki do pobrania i jeszcze dla pewności dorzuć wydrukowaną fakturę. Nawet jeśli by Ci odpisali to napiszą to samo, więc nie trać czasu tak jak ja, tylko od razu wyślij 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 11 godzin temu, Maciuś napisał: Witam. Mam redmi note 4 3-64GB, telefon muszę oddać na gwarancji. Padł czujnik rotacji, po przekręceniu w pozycję poziomą, nie wraca do pionu. Napisałem e-mail do nich i czekam na odpowiedź. Cieszyłem się nim tylko tydzień. Sprawdziłeś w diagnostyce, czy czujnik padł? Próbowałeś czyścić/stawiać system na nowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grembi Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 Reklamując towar nie korzystajcie z formularzy sprzedawców. Na stronie UOKIK poszukajcie formularza reklamacji z tytułu rękojmi. Reklamując towar w ten sposób sprzedawca MUSI w ciągu 14 dni dać Wam odpowiedź. Dodatkowo możecie wybrać przynajmniej dwie opcje załatwienia reklamacji. W przypadku odrzucenia reklamacji polecam sprawę skierować do PIHu. W tym celu szukamy wniosku o mediację sporu. PIH jest znacznie skuteczniejszą instytucją niż Rzecznik Praw Konsumenta.Rękojmia:https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/Przykładowy wniosek o mediację:http://www.katowice.wiih.gov.pl/p,96,wniosek-o-mediacjeNapisane z Tapatalka za pomocą Xiaomi RN2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciuś Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 3 godziny temu, Nezumi napisał: Sprawdziłeś w diagnostyce, czy czujnik padł? Próbowałeś czyścić/stawiać system na nowo? Wchodziłem w diagnostykę ale nie wiem jak się nazywa ten czujnik, menu angielskie. System przywracałem 2 razy ale nie stawiałem na nowo, nie wiem jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 4 minuty temu, Maciuś napisał: Wchodziłem w diagnostykę ale nie wiem jak się nazywa ten czujnik, menu angielskie. System przywracałem 2 razy ale nie stawiałem na nowo, nie wiem jak to zrobić. Weź się za unlock BL i instalacje xiaomi.eu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciuś Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 2 minuty temu, Nezumi napisał: Weź się za unlock BL i instalacje xiaomi.eu... Jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 9 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2016 3 minuty temu, Maciuś napisał: Jak to zrobić? Czytać forum. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi