Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, Earthalign napisał:

Z tego sklepu zamawiałem powerbank xiaomi 20 000 - doszedł na drugi dzień - i zamówienie realizowałem przelewem. Teraz będę zamawiał telefon - tym razem za pobraniem i powerbank *ukradli mi w pociągu* ;/ I pytanie, czy ktoś ma na zbyciu kupon do owego sklepu? *nawet te 5% przy zakupie 2 telefonów to będzie sporo*. Chociaż wciąż czekam na global wersję xiaomi redmi note 4, jeśli nie będzie w najbliższym czasie (kilka tygodni max) to redmi note 3 pro :) 

Poczekaj na Redmi Note 4 ze snapdragonem ;p

Napisz na pw jak chcesz 3% znizki na xiaomi.com.pl 

Edytowane przez Decybelek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem, widziałem odebrałem. Stanę w lekkiej obronie sklepu.
W biurze pracowały 3 osoby, na magazynie chyba kolejne 3, wszędzie były telefony Xiaomi, dosłownie wszędzie. Każdy zalatany, masa przesyłek spakowanych i gotowych do wysłania (tak widziałem koperty) Akurat jak wchodziłem widziałem wyjeżdżającego kuriera z podwórka. Załatwiłem wszystko na miejscu. Mam to szczęście, że okazało się to 5 km od miejscowości mojego zamieszkania.
Mają lekki zapierdziel, to nie jest ejdna dwie osoby które siedzą sobie i się opierdzielają cały dzień z tego co zdążyłem zauważyć musza miec multum zamówien i praca wre. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam sklep. Co do kontaktu to faktycznie maja tyły ale co do realizacji zamówień jest ok. Zamawiałem od nich telefon w lipcu i od tego czasu nr zamówień urósł o około 17tys. To chyba pokazuje skalę ich realizacji. Przeważnie wypowiadają się ci niezadowoleni. Jak wszystko jest ok to mało kto pochwali.

Wysłane z mojego MI 4S przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich (nowy).

Moje pytanie jest takie: czy telefon Redmi 3S na aze.com.pl jest taki sam jak w x-kom? W sensie czy to jest to samo pełne spolszczenie? Bo różnica cenowa 100zl a poza tym na aze.com.pl dostępny jest 3GB RAM w cenie 2GB w x-kom. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio chyba mają problemy. Zmienili logo na AZE Electronics. A teraz nawet stronka nie działa. To sprawka tego oficjalnego przedstawiciela Xiaomi w Polsce ABC Data, bodajże?

Edit: Działa już przekierowanie na http://aze.com.pl/

To się nazywa polska wolność w prowadzeniu działalności gospodarczej. Wydaje mi się, że Xiaomi oficjalnie na Polskę nie wszedł. Jest tylko duży dystrybutor. A duży może więcej. Ja na pewno w tych cenach od nich nie kupię.

Wysłane z mojego MI 4S przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Kamil12345 napisał:

Witam. wraz z kolegą zamówiliśmy dwie sztuki xiaomi redmi 3 s w tym sklepie i nie otrzymaliśmy paragonu.... Jak myślicie jest to celowe działanie czy jedynie niedopatrzenie? co dalej robić ? telefony sprawne i kopmletne. Pozdrawiam.

 

Przecież dostajesz mail z PDF'em, a do tego jeżeli zakładałeś konto, to masz PDF do pobrania ze strony...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, słuchajcie w niedzielę kupiłem telefon Xiaomi Mi Max dla córki na raty w sklepie internetowym www.xiaomi.com.pl czyli AZE Królikowice ul. Długa 29 55-040 Kobierzyce. Kredyt dostałem pieniądze przelane jeszcze tego samego dnia (tj. w niedzielę 25 września). Niestety zrobiłem błąd podczas kupowania nie byłem zarejestrowany na ich stronie i nie widzę teraz statusu realizacji zamówienia :(. Niestety ale telefon podany nie działa - kontaktu nie ma ze sprzedawcą - na maile też nie odpisuje. Proszę powiedzcie ile czasu czekaliście na realizację swojego zamówienia w/w sklepie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, słuchajcie w niedzielę kupiłem telefon Xiaomi Mi Max dla córki na raty w sklepie internetowym www.xiaomi.com.pl czyli AZE Królikowice ul. Długa 29 55-040 Kobierzyce. Kredyt dostałem pieniądze przelane jeszcze tego samego dnia (tj. w niedzielę 25 września). Niestety zrobiłem błąd podczas kupowania nie byłem zarejestrowany na ich stronie i nie widzę teraz statusu realizacji zamówienia :(. Niestety ale telefon podany nie działa - kontaktu nie ma ze sprzedawcą - na maile też nie odpisuje. Proszę powiedzcie ile czasu czekaliście na realizację swojego zamówienia w/w sklepie??

Poczytaj temat od początku to się dowiesz. Kupiłeś od Janusza więc nie licz na szybką realizację, a jest tyle innych sklepów ...

Napisane z Tapatalka za pomocą Xiaomi RN2

Witam serdecznie, słuchajcie w niedzielę kupiłem telefon Xiaomi Mi Max dla córki na raty w sklepie internetowym www.xiaomi.com.pl czyli AZE Królikowice ul. Długa 29 55-040 Kobierzyce. Kredyt dostałem pieniądze przelane jeszcze tego samego dnia (tj. w niedzielę 25 września). Niestety zrobiłem błąd podczas kupowania nie byłem zarejestrowany na ich stronie i nie widzę teraz statusu realizacji zamówienia :(. Niestety ale telefon podany nie działa - kontaktu nie ma ze sprzedawcą - na maile też nie odpisuje. Proszę powiedzcie ile czasu czekaliście na realizację swojego zamówienia w/w sklepie??

Poczytaj temat od początku to się dowiesz. Kupiłeś od Janusza więc nie licz na szybką realizację, a jest tyle innych sklepów ...

Napisane z Tapatalka za pomocą Xiaomi RN2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, grembi napisał:

Poczytaj temat od początku to się dowiesz. Kupiłeś od Janusza więc nie licz na szybką realizację, a jest tyle innych sklepów ...

Napisane z Tapatalka za pomocą Xiaomi RN2

 

39 minut temu, sq1fyz napisał:

Ok realizacja długa ale pewne że dojdzie?

Poprawili się, jeżeli chodzi o terminy, jeżeli telefon jest na stanie, to wysyłają do 3dni (zamawiałem 2xMi5 i obie doszły w regulaminowym czasie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, sq1fyz napisał:

Witam serdecznie, słuchajcie w niedzielę kupiłem telefon Xiaomi Mi Max dla córki na raty w sklepie internetowym www.xiaomi.com.pl czyli AZE Królikowice ul. Długa 29 55-040 Kobierzyce. Kredyt dostałem pieniądze przelane jeszcze tego samego dnia (tj. w niedzielę 25 września). Niestety zrobiłem błąd podczas kupowania nie byłem zarejestrowany na ich stronie i nie widzę teraz statusu realizacji zamówienia :(. Niestety ale telefon podany nie działa - kontaktu nie ma ze sprzedawcą - na maile też nie odpisuje. Proszę powiedzcie ile czasu czekaliście na realizację swojego zamówienia w/w sklepie??

Kupiłem dokładnie tak samo, na raty, bez zakładania konta. I też popełniłem błąd, podałem przez autouzupełnianie stary numer telefonu. Zamówiłem na paczkomat... po 3 dniach dostałem informację o zrealizowaniu zamówienia i dostałem fakturę. Po 5 dniach dostałem maila, że przesyłka jest do odbioru w paczkomacie. Od ponad tygodnia bawię się fajnym Mi Maxem ;)

 

Nikt nie zauważył, że zmienił sie adres sklepu na aze.com.pl? ;)

X.

Edytowane przez Xanth
Błędy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.09.2016 o 13:36, tomaszzz napisał:

Ostatnio chyba mają problemy. Zmienili logo na AZE Electronics. A teraz nawet stronka nie działa. To sprawka tego oficjalnego przedstawiciela Xiaomi w Polsce ABC Data, bodajże?

Edit: Działa już przekierowanie na http://aze.com.pl/

 

5 godzin temu, Xanth napisał:

Nikt nie zauważył, że zmienił sie adres sklepu na aze.com.pl? ;)

X.

 

Zauważył ktoś.

 

W poniedziałek sklep odebrał ode mnie paczkę z Mi5, który wysłałem do reklamacji. Oczywiście nie dostałem od nich żadnej informacji, a jedynie dzięki kurierowi wiem, że telefon trafił. Nie liczę na to, że dostanę od nich jakąkolwiek informację o tym co się z nim dzieje. Zobaczymy co z tego wyjdzie, będę informował Was jak przebiegała procedura.

Edytowane przez zaiko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzis dostałem maila od nich z fv oraz informacjąze zamówienie zrealizowane. Niezwłocznie sprawdziłem w inpost czy przesyłką nadana jest do mnie i mu memu zdziwieniu została nadana Czekam jak dojdzie to dam znać co doszło . Szkoda że nie ma z nimi kontaktu żadnego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep jak sklep, ale ceny mają dobre i dają faktury czyli działają legalnie i ewentualny konsument może dochodzić swoich praw tu w kraju. Parę rzeczy u nich kupiłem, znajomi też i większych problemów nie było. Osobiście nie mam powodów do narzekań, znam gorszych sprzedawców. Zobaczymy co się będzie z nimi dalej działo, bo nie są już samozwańczym przedstawicielem Xiaomi. Dla mnie ten sklep pomimo wszystko był dobrą alternatywą zakupów w Chinach, co dalej zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Nie mam pojęcia dlaczego zamówiłam coś ze sklepu nie sprawdzając wcześniej opinii.Nie zdarza mi się. :D Zamówienie robiłam w nocy, przeczytałam tylko regulamin i poszło. Następnego dnia coś mnie tknęło, zaczęłam grzebać w necie, szukając info o firmie. Oczywiście trafiłam tutaj. Jak zobaczyłam ponad 60 stron wątku, to trochę mi zrzedła mina. Zależało mi na czasie, bo powerbank Xiaomi 10000 ma być prezentem dla mojego faceta (urodziny jutro). 

Zamówienie złożone 23 września (piątek), po 22. Płatność - przelewy 24. Na mailu od razu potwierdzenie zamówienia. W sobotę rano, jak tylko poczytałam opinie, próbowałam się do nich dodzwonić mimo weekendu, nikt nie odebrał oczywiście. Trochę spanikowałam, napisałam maila, dostałam zwrotkę, że nie doszedł, więc napisałam przez formularz kontaktowy na stronie, kiedy mogę spodziewać się wysyłki. Przez weekend cisza, ale w poniedziałek o 8 rano mail z fakturą i drugi z informacją o zrealizowaniu zamówienia. Uspokoiłam się trochę, bo zazwyczaj po takim mailu pisaliście, że przychodzi już info od dostawcy. Około 11 dostałam też (uwaga!) odpowiedzi na moje obie wiadomości (nawet na tę, która niby nie doszła). Krótkie, informujące o tym, że dzisiaj moja paczka będzie nadana. Mail od paczkomatu przyszedł o 18. Zdziwiłam się, że paczka od firmy AZE. Weszłam na stronę, nastąpiło przekierowanie i z tego co rozumiem zmieniła się nazwa firmy.

Najważniejsze: paczkę odebrałam godzinę temu, zapakowana w kopertę z folią bąbelkową, pudełko nieuszkodzone, sam powerbank też nie, kolor srebrny, tak jak zamawiałam. Po zdrapaniu zdrapki i wprowadzeniu kodu na stronie, pokazało informację, że kod jest sprawdzany po raz pierwszy i produkt jest oryginalny. W pudełku znalazłam jeszcze rabat 3% na następne zakupy.

Pudsumowując: Nie wiem od czego zależy to, jak wygląda współpraca z tą firmą, ale chyba miałam szczęście. Szybka wysyłka, produkt oryginalny, zamówienie się zgadza. Nawet na kontakt nie mogę bardzo narzekać. Chyba nigdy się tak nie cieszyłam z odbioru paczki i zawartości jak dziś :D

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was

Dzisiaj zamówiłem (płatność przy odbiorze) Xaiomi Redmi Note 4 3-64GB grafitowy. Czekam, jak tylko dojdzie to dam znać. Faktycznie nie odbierają telefonów, trzeba pisać maile, napisałem czy mają na stanie jakieś etui i szkło hartowane.

 

pi_o

5 godzin temu, pi_o napisał:

Ja (niestety) zapłaciłem z góry. Zamówienie złożone 3 dni temu w poniedziałek. Obecnie ma status zrealizowane, a tak poza tym żadnych informacji o wysyłce etc. Dam znać czy dojdzie i w jakim stanie.

Stary, tylko za pobraniem. Podejrzewam, że wyślą, spokojnie ale na przyszłość dopłacić i tylko za pobraniem. Jak przyjedzie kurier to przy nim otwórz pudełko i sprawdź tel. Oczywiście przy nim nie odpalisz, bo on nie musi czekać ale jak się zgodzi to sprawdź. Ja tak zrobię. Pozdrawiam

Edytowane przez Maciuś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Ja zamówiłem w niedzielę, dziwię się sobie, że bez czytania opinii, gdy przeczytałem to się przeraziłem.W poniedziałek przyjęto pieniądze, we wtorek status zrealizowany i faktura na maila.O wysyłce informacji brak. Napisałem maila czy mogę uzyskać informacje o wysyłce to otrzymałem odpowiedź, że numer wysyłki nadaje kurier, zapytałem jeszcze raz czy wysłali paczkę, czekam na odpowiedź. Dam znać jak się sprawy toczą, ale myślę, że będzie wszystko ok! Czy kurier zawsze informuje o tym, że paczka nadana?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

to prawda, jak sklep przekaże paczkę kurierowi dostaniesz maila z numerem listu przewozowego(od firmy kurierskiej).

(Czyli, póki nie dostaniesz tego mail znaczy, że paczka nie jest wysłana)

Prawie na 100% można być pewnym, że ten sklep to nie oszuści i telefon wyślą(oryginał zgodnie z zamówieniem) jedynie czasem trzeba poczekać...O ile przeglądałem ten temat nikt chyba nie napisał, że został oszukany , a trochę tych opinii jest ;-)

Tak więc spokojnie czekaj na maila od kuriera :D

Wydaje mi się, że podstawowym błędem jest płacenie przed wysyłką- wtedy wysyłka jest realizowana znacznie dłużej..

Wygląda mi na to, że obsługują w pierwszej kolejności wysyłki za pobraniem, a jak starczy czasu to te już opłacone...

jest to w miarę logiczne- klient który zapłacił nie ucieknie do innego sprzedawcy(mają po prostu za małe moce przerobowe)

Edytowane przez zipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update mojej reklamacji.

Ku mojemu zdziwieniu dostałem powiadomienie o rozpoczęciu procedury reklamacyjnej. Niby jeszcze niczego to nie gwarantuje, ale na pewno na plus, że przynajmniej wiem, że coś się dzieje. W załączniku screen z systemu reklamacyjnego dla zainteresowanych.

 

 

gw.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kjaneczek napisał:

Ja zamówiłem wczoraj wieczorem xiaomi redmi 3S. Dzisiaj o 9:00 dostałem maila z fakturom. A o 16:30 mail od dpd. Ma przyjść jutro. Jak przyjdzie to napisze w jakim stanie itd.

A w jakim ma być ? :P Przecież nikt tu nie pisał że sprzedają buble, główne zarzuty to brak kontaktu i przedłużający się czas realizacji zamówienia, drugie to widać że troszkę  naprawili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mówię bardziej o kurierze gdyż w moim regionie jest taki kurier że u niego wszystko jedno co na paczce i w paczce. I tak są paczki wrzucane do samochodu. A i przy rozładunku ma on w d*pie czy paczka uszkodzona przez niego a jeśli nawet mówi że uszkodzona to dziwnym trafem niby zawsze kurier przed nim ją uszkodził przy "przeładunku". Więc o nich się nie martwię ale o kuriera tak.:) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po półtora miesiąca pisania jak do ściany do tych januszy w końcu zwrócili pieniądze za reklamowany telefon ale oczywiście bez kosztów wysyłki o czym ich informowałem z 5 razy... Nie wiem co za niedorozwój kieruje tą "firmą" ale odradzam każdemu przechodzenia przez ich procedurę reklamacyjną. Bym wysłał do Chin to by sprawa była szybciej załatwiona. Tak to jest jak pokusiła niska cena.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...