Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

30 minut temu, mazurek napisał:

A moglby ktos napisac jak to jest z gwarancja u nich czy w ogole mozna tylko o niej pomarzyc? Mile widziane przyklady ;p

Bo jesli mam byc szczery to nie chce mi sie przegladac 60 stron tego tematu :-D

 

wyslesz telefon - poczekasz miesiąc i może dostaniesz, a może i nie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem dyspozycję, iż w ramach gwarancji wymienią mi telefon na nowy, mam list przewozowy od DPD, jutro ma przyjść telefon. Minęło 15 dni ROBOCZYCH, więc w zmieścili się w regulaminie. Sam nie wiem co myśleć o tym sklepie, ciężko z nimi o kontakt, ale co prawda z regulaminu się wywiązują. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, driftking12 napisał:

Dzisiaj dostałem dyspozycję, iż w ramach gwarancji wymienią mi telefon na nowy, mam list przewozowy od DPD, jutro ma przyjść telefon. Minęło 15 dni ROBOCZYCH, więc w zmieścili się w regulaminie. Sam nie wiem co myśleć o tym sklepie, ciężko z nimi o kontakt, ale co prawda z regulaminu się wywiązują. 

Możesz podać adres, na który wysłałeś telefon? Też mam zepsuty do wysłania, a nie wiem, na który adres faktycznie należy wysłać, bo jak wiadomo od sklepu odpowiedzi na ten temat nie dostałem (brak kontaktu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, zaiko napisał:

Możesz podać adres, na który wysłałeś telefon? Też mam zepsuty do wysłania, a nie wiem, na który adres faktycznie należy wysłać, bo jak wiadomo od sklepu odpowiedzi na ten temat nie dostałem (brak kontaktu).

po 2 minutach szukania w regulaminie, musisz wypełnić formularz stąd: http://www.xiaomi.com.pl/xiaomi/fr.pdf i tam masz dane sklepu, musisz to wydrukować i wypełnić/wypełnić i wydrukować i dodać do paczki z telefonem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek po 22 zamówiłem RN3P 3/32 i Mi Band 2, dzisiaj rano zmienił się status na "zrealizowane" a po 16 dostałem email od DPD z informacją, że jutro kurier będzie u mnie. Wygląda na to, że wystarczy zamawiać za pobraniem a wszystko idzie sprawnie :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, kapiS napisał:

po 2 minutach szukania w regulaminie, musisz wypełnić formularz stąd: http://www.xiaomi.com.pl/xiaomi/fr.pdf i tam masz dane sklepu, musisz to wydrukować i wypełnić/wypełnić i wydrukować i dodać do paczki z telefonem 

Dziękuję, ale widziałem ten formularz. Pytam dlatego, że jeśli dobrze kojarzę to ten formularz nie został zaktualizowany po przeprowadzce firmy (o ile to była prawdziwa informacja na ich sklepie) i dlatego chciałbym mieć pewność, że wysyłam na prawidłowy adres.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon zamowilem 13 w sobotę. Poniedziałek wolny, więc grzecznie czekałem na kuriera cały tydzień. Wysłałem tylko maila z pytaniem o numer listu przewozowego, na którego oczywiscie nie dostalem odpowiedzi. 

W poniedziałek dodzwonilem sie TYLKO po 1.5h wydzwaniania. Zostałem poinformowany że telefon nie został wysłany, ponieważ nie było wybranej opcji kolorystycznej (o czym oczywiście nikt nie raczył mnie powiadomić). Chwilę pogadalem że sprzedawca, wybrałem inny wariant i telefon miał pójść jeszcze tego samego dnia.

W środę próbuje się dodzwonić. Zajęło mi to tylko 3h. Telefon oczywiście dalej nie wysłany. Zrezygnowałem z zamówienia i poprosiłem o zwrot pieniędzy. Sprzedawca powiedział żebym na maila wysłał formularz z odstapienidm od zamówieniem, co też szybko zrobiłem. Kontakt w tym momencie się urywa. 

Czwartek, piątek, nie udało mi się dodzwonić. Napisałem do PayU. Napisali na adres e-mail właściciela, ale domyślam się że odzew był żaden. Z braku czasu w tym tygodniu mogłem pozwolić sobie tylko na wysłanie maili (na adres sklepu i właściciela) z informacja o tym że w przyszłym tygodniu o sprawie zostanie poinformowana policja, jako że mają tylko 2 tygodnie od momentu otrzymania odstąpienia od umowy na zwrot pieniędzy, a kontakt z nimi jest niemal niemożliwy. 

Jestem tylko zły na siebie że zapłaciłem z góry i dałem się oszukać przez ten sklep. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś się dodzwoniłem, i otrzymałem informacje że dziś dostali przesyłkę, wgrywają polskie oprogramowanie i jutro wysyłają do mnie.

Troszkę przykre, że na stronie jak w poniedziałek o 14 zamawiałem, był status "na stanie", a dziś dopiero paczkę otrzymali z towarem.

I pewnie dopiero po weekendzie otrzymam, słabo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi się wydaje, że trochę trzeba tutaj uporządkować. Miałem nie pisać ale patrząc po ilości postów na dzień na temat tego sklepu stwierdziłem, że chyba jednak dam głos.
Zacznę od tego, że sam jestem na etapie zakupu w tym sklepie. Płatność przelewem z konta, zamówienie złożone 29.08.2016, dwa dni później zmiana statusu na "w realizacji".

I tak jak po zamówieniu zacząłem sprawdzać sklep dotarłem tu i włos mi się zjeżył, zacząłem też chwilowo panikować, ale 3 dni później naszła mnie taka refleksja. 
Ludzie czy nie sądzicie, że robicie gościowi DDOSa wersję na telefon i email ?? Pomyślcie tak na chłopski rozum, jeśli zamówień jest od cholery, i patrząc na google street view nie jest to jakaś mega sieć tylko zwykły mały serwis z telefonami i jest tam zatrudniona max 1 osoba - to nie dziwie się, że tel nie odpowiada, na maile nie można dostać odpowiedzi.
Czytając to co piszecie to gość odbierając telefony i emaile nie miałby czasu przygotować tego co ma wysłać i do tego jeszcze prowadzić codziennej działalności.
Dla mnie to wygląda na jakiegoś małego Janusza który stwierdził, że będzie sprzedawał Xiaomi, kupił dobrą domene aczkolwiek w pewnej chwili kiedy nastąpił boom zabrakło mu mocy przerobowych i stąd te problemy.

Rozumiem również to, uczucie które towarzyszy każdemu nowemu zakupowi rzeczy na która się nakręciliśmy bo doświadczam go sam ( też gdy kupuję chciałbym mieć tą rzecz na już, na teraz), rozumiem również, że utopienie 700 zł w jakimś dziwnym interesie też obciąża budżet, jednakże w regulaminie napisano 5 dni na dostawę więc spróbujcie cierpliwie poczekać na to co się stanie po 5 dniach a nie nakręcać się wzajemnie :D

Nie dzwonię, nie piszę, czekam spokojnie na rozwój sytuacji. Dziś status uległ zmianie, będąc cierpliwym dam nawet czas na zrealizowanie zamówienia do środy 07.09.2016,
Dam znać jeśli przyjdzie wcześniej bądź jeśli nie przyjdzie wcale i jakie wtedy kroki zamierzam podjąć :D
Tymczasem proponuje otworzyć piwko i cieszyć się życiem :D 

Aktualizacja 02.09.2016 10:00

Koło 9 zmiana statusu na zrealizowano plus dwa maile, jeden informacyjny o zmianie statusu, drugi z fakturą. Czekam na info z paczkomatu.

Aktualizacja 02.09.2016 18:00

Twoja paczka od Satnet
wyruszyła w drogę do Paczkomatu

Także nie taki diabeł straszny 5 dni od złożenia zamówienia i dokonania przelewu do złożenia paczki do kuriera i start jej drogi do paczkomatu.
Zalecam cierpliwość i nie kontaktowanie się na siłę :D Dam znać jak dotrze czy ok wszystko.

Aktualizacja 06.09.2016

Telefon odebrałem z paczkomatu w poniedziałek około 10, stan opakowania dobry, jedyny ,minus to koperta bąbelkowa ale to już chyba zaczyna być jakąś regułą u sprzedawców. Po dostarczeniu zainstalowany był w nim China Stable zainstalowałem Global Stable na zablokowany bootloader, jedyny problem stanowił fakt, że flashowanie nie chciało pójść poprzez załączony kabel od ładowarki ( dopiero stary od SE pomógł). W pakiecie kod na 3 % rabatu do października plus przejściówka.
 

Podsumowanie: 
Mimo wielu nieprzychylnych opinii moje zadowolenie ze sklepu oceniam na 7/10, dlatego tak wysoko ponieważ nie musiałem się z nimi kontaktować ( więc nie mogę na to narzekać) całość zajęła tydzień, wyłączając dzień na zaksięgowanie wpłaty i weekend kiedy paczka leżała w inposcie w łodzi, działania sklepu trwały 4 dni. Zalecam zamawiać płacić w niedzielę wtedy można liczyć na tel w piątek. Oczywiście jeśli nadal tak będzie wyglądać ich praca :D Pozdrawiam
 

 

Edytowane przez busted
Update
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę Info dla tych co by chcieli odebrać osobiście bo sam miałem problemy ze znalezieniem. Miejsce na mapie na ich stronie oznaczone znaczkiem MI nie pokrywa się z adresem. Jest to biały wysoki dom (świeżo po remoncie lub budowie) po lewej stronie jadąc od Kobierzyc zaraz za ul Zielona. Tam jest teraz remont nawierzchni, więc zaraz za robotami drogowymi, chyba nawet przed znakiem miejscowości Królikowice. Wejście od ulicy bez szyldu, dzwonka, bramy. Otwarte drzwi, więc wchodzę i wołam. Wszędzie mnóstwo paczek/towaru. Po prawej jest małe biuro i 3 osoby w stercie papierów. Kupiłem telefon od ręki bez wcześniejszego składania zamówienia - po prostu nie mogłem się dodzwonić... Paragon, gotówka, 5 min i po sprawie. Tel nie ruszany prosto z chin, więc dograłem w domu co trzeba i wszystko pięknie chodzi. Jestem z Wrocławia więc wolałem się przejechać czytając ten temat od paru tyg. Firma działa jak działa, ale towar mają i chyba ich trochę liczba zamówień przerosła, stąd te terminy. Nie zmienia to faktu, że kontakt słaby i powinni coś z tym zrobić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam malutkie pytanie , bo zamówiłem w poniedziałek około 15 telefon.

Przyszedł odrazu email ,że zlecenie przyjęte [wziąłem kurierem dpd za pobraniem]

W środę zlecenie z przyjętego zmieniło sie na zrealizowane, otrzymałem email z fakturą.

I pojawia się moje pytania

1.Czy jeśli zlecenie jest zrealizowane to jest to jednoznaczne z tym ,że zlecenie zostało wysłane?

2. Jeśli tak to czy to normalne ,że nie dostałem numeru do śledzenia paczki? (zawsze gdy zamawiałem kurierem dpd otrzymywałem taki numer na email i mogłem sobie podejrzeć gdzie znajduje się moja paczka]

Telefon zamówiony w poniedziałek około 15 a w piątek o 15 dalej go nie mam jak coś .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest ryzyko, jest zabawa, jako, że Technos mnie z lekka podirytował, zdecydowałem się na zakup tutaj... Ciekawe jak się potoczy :P.

15 minut temu, Kacperovvsky napisał:

1.Czy jeśli zlecenie jest zrealizowane to jest to jednoznaczne z tym ,że zlecenie zostało wysłane?

2. Jeśli tak to czy to normalne ,że nie dostałem numeru do śledzenia paczki? (zawsze gdy zamawiałem kurierem dpd otrzymywałem taki numer na email i mogłem sobie podejrzeć gdzie znajduje się moja paczka]

Telefon zamówiony w poniedziałek około 15 a w piątek o 15 dalej go nie mam jak coś .

 

1.Nie.

2. Dostaniesz numer od DPD, gdy sprzedawca przekaże twoją paczkę.

Nie licz poniedziałku, po 15 nikt Ci już paczki nie wyśle. Także wtorek-piątek, czas mają do poniedziałku na wysyłkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówiłem telefon we wtorek po południu. W środę dostałem informację o tym że przyjęte i potwierdzone. W czwartek tak przed 9 rano że zrealizowane ale też nie było numeru. Dopiero po południu kolo 17 dostałem meil od DPD że przyjęli i jest numer. Dziś rano o 8.30 dostałem informację że wydano do doręczenia z numerem do kuriera a o 12 kurier przyniósł paczkę. Mi4s, zakupy (pomimo opinii negatywnych) zrobiłem płacąc z góry przez PayU a dalej karta płatniczą (nie przelewem).

Ogólnie to oceniam bardzo na plus cały przebieg zamówienia, nawet jestem zdziwiony. Chciałem domówić jeszcze mi band 2 bo mają chyba najlepsza cenę ale już było za późno.

Przesyłka do lublina szła. Może to ma znaczenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Malco15 napisał:

Ja zamówiłem telefon we wtorek po południu. W środę dostałem informację o tym że przyjęte i potwierdzone. W czwartek tak przed 9 rano że zrealizowane ale też nie było numeru. Dopiero po południu kolo 17 dostałem meil od DPD że przyjęli i jest numer. Dziś rano o 8.30 dostałem informację że wydano do doręczenia z numerem do kuriera a o 12 kurier przyniósł paczkę. Mi4s, zakupy (pomimo opinii negatywnych) zrobiłem płacąc z góry przez PayU a dalej karta płatniczą (nie przelewem).

 

No to ja też około 9 ale w środę dostałem mail ,że zrealizowane ale numeru od dpd nie dostałem :/ 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kacperovvsky napisał:

ale potwierdzone info? :D

 

Tak.

 

1 minutę temu, Malco15 napisał:

Ja zamówiłem telefon we wtorek po południu. W środę dostałem informację o tym że przyjęte i potwierdzone. W czwartek tak przed 9 rano że zrealizowane ale też nie było numeru. Dopiero po południu kolo 17 dostałem meil od DPD że przyjęli i jest numer. Dziś rano o 8.30 dostałem informację że wydano do doręczenia z numerem do kuriera a o 12 kurier przyniósł paczkę. Mi4s, zakupy (pomimo opinii negatywnych) zrobiłem płacąc z góry przez PayU a dalej karta płatniczą (nie przelewem).

Ogólnie to oceniam bardzo na plus cały przebieg zamówienia, nawet jestem zdziwiony. Chciałem domówić jeszcze mi band 2 bo mają chyba najlepsza cenę ale już było za późno.

Zaczęli się wyrabiać z wysyłkami, ale kosztem kontaktu, tam nikt Ci ani telefonu nie odbierze, ani na maila nie odpisze, powinni tam jeszcze z 2-3 osoby zatrudnić, to może i by był sklep godny polecenia, ale sklep bez kontaktu, troszkę słabo. Pewnie, gdyby byli 5-10% drożsi, to negatywów byłoby z 20x więcej :P. Cena robi swoje :P.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś coś realizował przez paczkomaty od nich? Myślałem nad mi band 2 i mi key. Jakoś przy okazji telefonu nie rozglądalem się za akcesoriami...


No i słyszałam że inne sklepy dają jakieś gratisy. Tutaj nic, gole pudełeczko plus przejsciowka. Na plus - kupon że zniżka 3% na kolejne zakupy. Trochę lipa, bo telefon cały że szkła i zaraz złapie rysy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Malco15 napisał:

Ktoś coś realizował przez paczkomaty od nich? Myślałem nad mi band 2 i mi key. Jakoś przy okazji telefonu nie rozglądalem się za akcesoriami...


No i słyszałam że inne sklepy dają jakieś gratisy. Tutaj nic, gole pudełeczko plus przejsciowka. Na plus - kupon że zniżka 3% na kolejne zakupy. Trochę lipa, bo telefon cały że szkła i zaraz złapie rysy.

To kup za ~50zł flex'a od 3MK na Mi5, jest wersja na przód i tył, grubość 0.2mm, więc nawet nie poczujesz, ale to nie temat na to :P.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem dzis xiaomi redmi note 3 w xiaomi.com.pl, ale dopiero po wszystkim zorientowałem się że nie jest to wersja pro. Napisałem w tej sprawie na ich e-mail i dzwonilem kilka razy, ale nikt nie odbiera. Czy myślicie że jest szansa że zorientują się przed poniedziałkiem że chce anulować zamówienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Derewald napisał:

Zamówiłem dzis xiaomi redmi note 3 w xiaomi.com.pl, ale dopiero po wszystkim zorientowałem się że nie jest to wersja pro. Napisałem w tej sprawie na ich e-mail i dzwonilem kilka razy, ale nikt nie odbiera. Czy myślicie że jest szansa że zorientują się przed poniedziałkiem że chce anulować zamówienie?

Do poniedziałku to oni pewnie w planach nawet wysłać nie mieli :v dzwoń 9-15 co 2 minuty i może sie dodzwonisz i zmienisz to. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Kacperovvsky napisał:

1.Czy jeśli zlecenie jest zrealizowane to jest to jednoznaczne z tym ,że zlecenie zostało wysłane?

2. Jeśli tak to czy to normalne ,że nie dostałem numeru do śledzenia paczki? (zawsze gdy zamawiałem kurierem dpd otrzymywałem taki numer na email i mogłem sobie podejrzeć gdzie znajduje się moja paczka]

Telefon zamówiony w poniedziałek około 15 a w piątek o 15 dalej go nie mam jak coś .

 

Ale przeczytałeś choć z kilka postów z tego wątku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kacperovvsky napisał:

Czytać czytałem ale ludzie piszą tu tak chaotycznie ,że wolałem się spytać sam , bo ja nie rozumiałem o co chodzi.

 

"zrealizowane" znaczy dla nich "okej, zamówiłeś u nas telefon, zanotowaliśmy sobie, ale nie wiemy kiedy wyślemy, czekaj na info od kuriera"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...