Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoniłam do dpd, bo paczka wczoraj cały dzień siedziała we WRO.

Mają 2 dni na dostarczenie, więc dzisiaj chyba siłą rzeczy Wam dostarczą?


Tak, mnie dziś z rana kurier obudził najsłodszymi słowami "Dzieńdobryprzesyłkaktórepietro?"
Zatem jak by nie patrzeć nieco po czasie, ale święta nie święta - nie jest źle, życzę i Wam poowodzenia :*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, HentaiSan napisał:

533 262 903, jest jakiś inny?

 

Wystarczy ruszyć tym u góry i wejść na ich stronę ,jest podany stacjonarny ,ogromny problem.

 

Widzę ,że Wy dalej stękacie ale i tak zamawiacie poprzez nich te telefony , na aliexpress  jest promocja, z drogą wysyłką dhl który dotarł do mnie w całe 5 dni z Chin , telefony wychodzą taniej netto niż u nich, ale po co lepiej jest zamówić i stękać typowe ....

7 minut temu, nabesaki napisał:

Dostałam powiadomienie, że kurier będzie do 12:30, już 13 i cisza, nawet połączenia nie było, że się spóźni. Eh, komedia.

A kto Ci taką informację podał, bo jak pamiętam z regulaminu dpd ich bok podaje przedział 2 godzinny ,jak kurier to dzwoń do niego ,my za Ciebie dzwonić nie będziemy .

Edytowane przez Tygrysek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, za wcześnie narzekałam, chwilę temu przyjechal kurier, przedstawiłam mu sytuację, że nie mogę przyjąć przesyłki, był bardzo miły, zapłaciłam tylko 25 zł za przesyłkę i to tyle. Także, jeśli macie możliwosc proponuje zrobić to samo i zamówić z normalnej strony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, nabesaki napisał:

Dobra, za wcześnie narzekałam, chwilę temu przyjechal kurier, przedstawiłam mu sytuację, że nie mogę przyjąć przesyłki, był bardzo miły, zapłaciłam tylko 25 zł za przesyłkę i to tyle. Także, jeśli macie możliwosc proponuje zrobić to samo i zamówić z normalnej strony...

Od kiedy to kurier kasuje za przesyłki? za co niby te 25 zł ?

 

Aha powodzenia z tym mi5 z technosa  ,oni wgrywają taki syfiaty soft ,ze szkoda włączać ten telefon.

Edytowane przez Tygrysek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Tygrysek napisał:

Aha powodzenia z tym mi5 z technosa  ,oni wgrywają taki syfiaty soft ,ze szkoda włączać ten telefon.

Jak chcesz obsmarowywać technosa, to rób to w ich temacie żeby kupujący wiedzieli, a sprzedający mógł się odnieść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, nabesaki napisał:

A co Ty taki agresor, hmm? Kurier musi zwrócić firmie pieniądze za przesyłkę.

Nie wiem w jaki sposób global może być syfiasty, ale no dobra, denerwuj się tam dalej :D 

 

To kurier się ucieszył z napiwku (te 25 zł ), denerwuj się ?dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, nabesaki napisał:

Proszę Cię, robisz w tym momencie offtop, idź być niemiłym gdzie indziej >tygrysku. :)

Zamykam głupi offtop. 

Sam (sama) zaczęłaś (nie wiem jak to napisać , bo raz piszesz jako on ,raz jako ona )  , zamknąć to możesz co najwyżej okno :) Ja jestem nie miły, zapytałem tylko za co kurierowi zapłaciłaś 25 zł, jak za przesyłkę płaci nadawca, kurierowi nie da się dopłacić do przesyłki (bo firmy rozliczają się miedzy sobą ),pytania co się stanie jak nie obiorę przesyłki (będzie koniec świata) To ty mi docięłaś ale ja jestem nie miły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowujac moja moja przygode ze sklepem,  wyszlo nienajgorzej : dzis o 8:30 otrzymalam maila, w ktorym firma DPD  poinformowala, ze miedzy 11:30-13:30 odwiedzi mnie Pan Piotr Kurier i tak tez sie stalo. 

Paczka wczoraj o 19:11 dotarla  do bazy we Wroclawia, dzis o 7:30 byla w Poznaniu,  po 12 u mnie. 

Telefon zapakowany na tyle przyzwoicie, ze przetrwal moja pierwsza fale ogromnej radosci, ktora towarzyszy mi przy odbiorze (zwykle wyglada to w ten sposob: ale super! ale super! mam nowy telefon /tablet /laptop! ale super, ale super - jebut na ziemie - na prawde nie chcialam tym rzucic, wypadlo mi z reki przez przypadek! myslisz, ze jak skleje ekran tasma bedzie bardzo widac? moze zakryje kwiatkiem?). 

Wyrobili sie w 5 dni z przesylka wlacznie, wiec  w porzadeczku. Jesli ktos nie potrzebuje telefonu na cito i interesuja go rozwiazania budzetowe (a tak jak ja po frajersku boja sie zamawiac u Pana Chinczyka ), to moim skromnym zdaniem moze zamawiac. 

Prawda jest, ze mogliby poprawic kontakt z klientem, ze wzgledu na wiele niepochlebnych opinii i byloby super (bo jak ktos przez tydzien widzi, ze zamowienie nie jest zrealizowane i nice sie nie zmienia, to zaczyna sie denerwowac). I nie obrazilabym sie, gdyby dorzucali instrukcje, chocby po angielsku (za diabla nie moge wrzucic polskich znakow, ale to jest temat na zupelnie inna opowiesc :-)). 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Bit3ls napisał:

Zamówienie nr #28934 zrealizowane + fakturka o 11:43.

Info o kurierze pewnie w poniedziałek albo w ogóle jak to u niektórych bywało ;-)

ok 18 powinieneś dostać email od DPD o odebraniu przesyłki od SATNET oraz że zostanie dostarczona w następnym dniu roboczym.

Czyli nastaw się na poniedziałek :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, never1die napisał:

Co robic ? zakowilem 2x rn3p 2/16 i 3/32 a przyszly 2x 2/16 ? zwrócą mi da nadwyzke kasy ktora zaplacilem za wersje za 3gb ram czy odeslac tell i odstąpić od umowy ? Jak odsylac to 1 czy 2 ? bo obydwa sa na jednej fakturze

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odstąpienie Ci nic nie da, bo zwrócą Ci wtedy za wersję 2/16, a nie za brakującego 3/32. Musisz się do nich dobić w jakiś cudowny sposób i porozmawiać o rękojmi lub wymianie ew zwrocie różnicy jeżeli chcesz go zatrzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Spiritus napisał:

Zamówienie nr 29477 zamówione 15/18, ale to było święto, więc teoretycznie mają czas do wtorku. 

Dostałeś fakturę ?

Zamówiłem 17.08 dwa telefony redmi 3 pro, dziś dostałem fakturę, tylko ja mam do paczkomatu więc nie wiem ile to jeszcze potrwa

Edytowane przez lorak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odstąpienie Ci nic nie da, bo zwrócą Ci wtedy za wersję 2/16, a nie za brakującego 3/32. Musisz się do nich dobić w jakiś cudowny sposób i porozmawiać o rękojmi lub wymianie ew zwrocie różnicy jeżeli chcesz go zatrzymać.

533 262 903 jest jakis inny numer oprocz tego ? Jest szansa dodzwonienia sie w innych godz czy tylko 9.30 - 15.30 ?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, never1die napisał:

533 262 903 jest jakis inny numer oprocz tego ? Jest szansa dodzwonienia sie w innych godz czy tylko 9.30 - 15.30 ?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Nie mam pojęcia. Jak pisałem, czekaj na cud, dzwoń od rana do wieczora i może się dodzwonisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Lukiyee napisał:

@lorak o której fakturkę dostałeś i który numer zamówienia miałeś? Ja też 17.08 zamówiłem to samo, tyle że za pobraniem. Zamówienie #29873

fakturę dostałem koło 12, nr zamówienia 299XX, placilem z góry (trochę ryzykowne posunięcie ale dopiero później znalazłem to forum i ten temat) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, incorr3ct napisał:

Moje doświadczenie związane z zakupem w sklepie xiaomi.com.pl

W w/w sklepie zakupiłem telefon "Xiaomi Redmi 3 - 2/16GB LTE", zakupu dokonałem w dniu 12/08/2016 (piątek godziny wieczorne) za pomocą systemu PayU - przedpłata.
Dodam iż był to piątek przed długim weekendem więc brałem pod uwagę że moje zamówienie zostanie zrealizowane najwcześniej we wtorek 16/08/2016.
Dwa dni 16-17/08/2016 status zamówienia na stronie wisiał - "w realizacji". Wieczorem drugiego dnia wysłałem do sklepu maila z zapytaniem kiedy mogę się spodziewać wysyłki zamówionego towaru.
Dzień później tj 18/08/2016 ok godziny 11 otrzymałem od sklepu dwa e-maile, jeden z fakturą za w/w telefon a drugi o treści "Twoje zamówienie zostało zrealizowane".
Tego samego dnia ok godziny 18 dostałem kolejnego maila tym razem już od firmy kurierskiej DPD o treści:

Podsumowując, 12-18/08/2016 czas w jakim sklep xiaomi.com.pl (SATNET) wywiązał się z zamówienia.
Przypominam że w tym czasie był długi weekend więc czas realizacji to 3 dni, co chyba nie jest tak tragicznym rezultatem.

Co do jakości zapakowania towaru wypowiem się już po odebraniu przesyłki.


 

Telefon dotarł zgodnie z planem.

Oryginalne pudełko zapakowane w kopertę bąbelkową.

Zawartość pudełka zgodna z opisem na stronie sklepu (nic nie brakuje).

Zainstalowane oprogramowanie MIUI by xiaomi.eu 7.1.3.0 (LHPCNCK) | wersja stabilna 

W skrócie mówiąc sklep wywiązał się z zamówienia w sposób prawidłowy.

PS. 

Czytając ten temat miałem pewne obawy ale widać mnie się udało.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to może przestawię swoją opinię. 

Dużo czytałem tuytaj na forum. Szukałem innych sklepów itp, ale jednak cena kusiła za bardzo. 

Postanowaiłem mimo wszystko zaryzykować. I opłaciło się na razie. 

Telefon dotarł na następny dzień praktycznie. Wszystko zgodnie z opisem z wgranym odpowiednim Romem. Telefon cudowny i w dobrej cenie.

Kontakt dalej leży, widać, że zamówienia są generowane automatycznie. Jeżeli chodzi o kontakt z osobą jakąkolwiek to jest tragedia niestety. Myślę, że to jest spowodowane ostatnim przenoszeniem magazynu. Niepotrzebnie dalej prowadzili sprzedaż przez te kilka niedostępnych dni i zrobił im się burdel. 

W każdym bądź razie zamówienie zrealizowane pomyślnie. Liczę na to, ze ogarną sobie jeszcze kontakt do siebie. 

(Moja dziewczyna robiła też zamówienie i dostaliśmy w tym samym czasie więc moja opinia liczy się x2 użytkowników)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...