Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

Kilka dni temu kupiłem (w xiaomi.com.pl) telefon Note 3 Pro, dodatkowo etui i "szklo" na wyświetlacz. Zapłaciłem przez PayU, czekałem 3 dni na wysyłkę, dnia 4. kurier przyniósł paczkę. Telefon zaskakująco dobry (przeszedłem z Sony Xperia Z1). System preinstalowany miałem w wersji polskiej (7.2 chyba). Jedyny problem, który zauważyłem był taki, że nie działała ta ichnia przeglądarka - od razu się zamykała. Zrobiłem upgrade systemu (2x z jakiegoś powodu), teraz mam wersję 7.3, wszystko działa idealnie, włącznie z przeglądarką, która na razie wydaje mi się lepsza od Chrome...
Podsumowując - sklep z mojej perspektywy działa dobrze - fakt, mogliby mieć więcej statusów dot. zamówienia, żeby niecierpliwcy mogli spać spokojniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja przygoda z tym pożal się boże sklepem zakończyła się na dobre.

Streszczenie poniżej, jeżeli ktoś wątku nie śledził:

 

W dniu 20.07 zamówiłem Redmi Note 3 Pro, w dniu 22.07 pojawiła się informacja że zamówienia po 22.07 będą realizowane od 01.08. Więc czekałem cierpliwie dwa tygodnie.

Odzewu brak, nie odbierali telefonu, maile to chyba już im się z Outlooka wysypywały na pulpit. Zero kontaktu, zamówienie wisiało, a pieniądze zapłacone od ręki. Odstąpiłem więc od umowy przez list polecony i tego samego dnia wysłałem im to mailem dla pewności - o dziwo ten mail dotarł i nie wywaliło komunikatu "sorry, 72 godziny na odpowiedź". I stał się cud, nie nad Wisłą - godzina 16 wysłali mi paczkę, pod odstąpieniu od umowy.

Paczki nie odebrałem i wróciłem ją skąd przybyła poprzez kontakt z DPD. Wczoraj zaś zwrócili mi kasę na konto w pełnej kwocie. 

Reasumując - nigdy w życiu nie polecę takiego sklepu komuś, kto chce liczyć na kontakt z klientem. Ceny przystępne? Owszem. Ale czy warto tracić czas (dwa tygodnie + zwrot) by dostać to, co Wam się należy? To dopowiedzcie sobie sami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Spiritus napisał:

Szczerze wole poczekać 2 tygodnie i mieć towar o 150zł tańszy niż u konkurencji.

Cebulą jedzie i to nieźle, nie ma to jak oszczędzać na sprzęcie, który i tak jest już cholernie tani... Po 2, jak chcesz "taniej" to zamawiaj od razu z Chin, paczka dojdzie Ci i szybciej i taniej! :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Nezumi napisał:

Cebulą jedzie i to nieźle, nie ma to jak oszczędzać na sprzęcie, który i tak jest już cholernie tani... Po 2, jak chcesz "taniej" to zamawiaj od razu z Chin, paczka dojdzie Ci i szybciej i taniej! :o

Chyba, że naliczą VAT i wyjdzie na to samo. A hazardzistą nie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Spiritus napisał:

To pytanie? Dlaczego ktoś miałby zaniżać cene na paczce za towar, który jest w środku?

Raczej, zdziwienie. Serio, wujek google Ci wyjaśni, dlaczego Chińczycy zaniżają kwoty na paczkach i dlaczego jest to na korzyść dla nas :). Pierwszy raz spotkałem kogoś, kto jest tym faktem zaskoczony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32GB na stronie zamówiłem dnia 6/08/2016. Mail o zrealizowaniu zamówienia otrzymałem 11/08/2016, na następny dzień telefon odebrał kurier i do mnie telefon dotarł wczoraj 16/08/2016 (długi weekend)  niby długo ale z tym się liczyłem. Natomiast dziś o 17 w telefonie padł dotyk. Telefon podświetla ekran ale jakiegokolwiek próby odblokowania nie działają. Nie uszkodziłem w żaden sposób telefonu i nie ma na nim jakichkolwiek śladów uszkodzenia. 

Czy mogę w takim przypadku odstąpić od umowy? czy mogę jedynie reklamować telefon i oddać na naprawę gwarancyjną ? Niby nie minęło 14 od odbioru przesyłki ale telefon na samym początku był sprawny dopiero dziś coś mu się stało :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, best1991 napisał:

Telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro 3/32GB na stronie zamówiłem dnia 6/08/2016. Mail o zrealizowaniu zamówienia otrzymałem 11/08/2016, na następny dzień telefon odebrał kurier i do mnie telefon dotarł wczoraj 16/08/2016 (długi weekend)  niby długo ale z tym się liczyłem. Natomiast dziś o 17 w telefonie padł dotyk. Telefon podświetla ekran ale jakiegokolwiek próby odblokowania nie działają. Nie uszkodziłem w żaden sposób telefonu i nie ma na nim jakichkolwiek śladów uszkodzenia. 

Czy mogę w takim przypadku odstąpić od umowy? czy mogę jedynie reklamować telefon i oddać na naprawę gwarancyjną ? Niby nie minęło 14 od odbioru przesyłki ale telefon na samym początku był sprawny dopiero dziś coś mu się stało :/

 

Nie możesz zwrócić uszkodzonego sprzętu w terminie 14dni. Teraz masz albo rękojmie, albo gwarancję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Nezumi napisał:

Nie możesz zwrócić uszkodzonego sprzętu w terminie 14dni. Teraz masz albo rękojmie, albo gwarancję.

Dzięki za odpowiedz.

Więc jedynie pozostaje mi odesłać telefon na reklamacje i czekać aż go naprawią lub zamienią na nowy i odeślą ? Czy jest opcja żeby oddali mi pieniądze z powodu wadliwego sprzętu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłbym tak ale na telefonie jest już kilka zdjęć i aplikacji których wcześniej nie było. Więc widać, że jakiś czas telefon działał :/ 

Będę próbował się jutro dodzwonić i zapytać jak to rozwiązać ale czytając wcześniejsze posty obawiam się, że sprawa będzie się trochę ciągnąć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, best1991 napisał:

Dzięki za odpowiedz.

Więc jedynie pozostaje mi odesłać telefon na reklamacje i czekać aż go naprawią lub zamienią na nowy i odeślą ? Czy jest opcja żeby oddali mi pieniądze z powodu wadliwego sprzętu? 

Nie baw się w gwarancję, żądaj wymiany na nowy lub zwrotu gotówki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy komuś się udało odesłać do nich telefon, który się zepsuł w ramach reklamacji/rękojmi? Jak rozpocząć taką procedurę? Po 3 tygodniach codziennych prób kontaktu nie wiem już jak załatwić sprawę, a telefon jak był cegłą tak nadal jest, pomimo wszelkich prób ratowania go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, XR3P napisał:

Przed chwilą dostałem maila od dpd :D Jeśli ktoś by pytał to zamawiałem Redmi note 3 pro 3/32 w czwartek wieczorem, a fakturę dostałem w piątek

Ja zamawiałem w piątek o 6:00 i nic jeszcze...jeszcze dopytam się ciebie. Jaki kolor zamówiłeś ? bo ja zamówiłem czarny czy tam szary a podejrzewam, że z tym kolorem może być największy problem. Płaciłeś Pay4u czy pobraniowo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Bit3ls napisał:

Ja zamawiałem w piątek o 6:00 i nic jeszcze...jeszcze dopytam się ciebie. Jaki kolor zamówiłeś ? bo ja zamówiłem czarny czy tam szary a podejrzewam, że z tym kolorem może być największy problem. Płaciłeś Pay4u czy pobraniowo ?

Ja podobnie jak Ty zamówiłem kolor czarny oraz wziąłem opcję płatności za pobraniem. 

1 godzinę temu, janusz007 napisał:

Witam, dzisiaj zamówiłem telefon u nich na stronie i mam pytanie, czy mogę gdzieś sprawdzić jaki jest stan zamówienia czy dostanę tę informację mailowo? o.O

Ze sklepu dostaniesz 3 wiadomości: pierwszą że złożyłeś zamówienie, drugą że zrealizowano zamówienie oraz trzecią zawierającą fakturę. Z tego co wiem to jeśli przy zakupie zaznaczyłeś opcję "stwórz konto" (czy coś takiego) możesz sprawdzić status również na stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...