Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, Dukee napisał:

Witam!

Czekalem 5 dni roboczych na Redmi 3 Pro. Sklep wywiązał się z zobowiazania w regulaminowym czasie. Mało tego mam zainstalowany rom miui polska z rootem. Jedynie kontakt był słaby. Za ta cenę polecam :-)

Nie żeby coś, ale to raczej niemożliwe, abyś miał MIUIPL na Redmi3... On ma zablokowany BL, wiec jeżeli już oni coś instalują to ManhIT, a nie miuipolska... Co więcej, soft Xiaomi.eu/MIUIPL nie posiada root ;-;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Zamowilem telefon xiaomi redmi note 3 pro 3/32 dnia 8.08.2016. Moj numer zamowienia to 27987. Do tej pory nie otrzymalem zadnego powiadomienia . Na stronie jest status " w trakcie realizacji " taki sam od samego poczatku .Dzwonilem do sklepu i jakis Pan powiedzial mi ze maja bardzo duzo zamowien i wysla pod koniec tygodnia . Zamowilem opcja platnosci przy odbiorze .Jak myslicie kiedy dostane moj wymarzony telefonik?

PS : Dodzwonilem sie za 17 razem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.08.2016 o 10:18, Tygrysek napisał:

Witam,byłem u nich chwilę temu

zamówienie #21048

Zamówienie: #23996

 

Dostałem informację,że powinny paczki dziś wyjechać max jutro ,mam na zbyciu 2 telefony redmi note 3 pro 3/32 jak ktoś chce a mieszka blisko mnie (Chorzów w tygodniu ) (Gdańsk w wekendy) to zapraszam

Niestety ani wczoraj ani dziś zamówienie #23996 nie zostało zrealizowane, brak wieści od kuriera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rano przyszła informacja o fakturze za tel. a przed sekundą info z inposta, że paczka wyruszyła. Na chwile obecną wygląda, że firma ma problemy z ilością personelu i paczki wychodzą w 4/5 dniu.. Może jak biznes idzie to pomyślą o nowym nabytku kadrowym.. 

PS. Liczę, że tel. dojdzie a nie jakaś cegła ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, jachu138 napisał:

Trochę głupie pytanie ale nie dostałem szpikulca to otwierania tacki na karty sim i microsd da radę zwykłą szpilką bo wkładam i coś nie idzie

Spinacz rozprostuj, albo coś bez ostrego końca (nie próbowałem tego, ale coś takiego przyszło mi do głowy), najlepiej pożycz od kogoś. :)

Odebrałem dzisiaj mi4s czarny, wszystko ok, telefon z foliami, wygląda na nówkę. Zamówienie z 29/07 do paczkomatu.

Wgrane miui 7 polska 7.2.5.0. Jaki jest najnowszy soft do niego?

Edytowane przez china92
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, manx napisał:

Zadzwoń do nich, pewnie im się zawieruszyło bo zrealizowane sa już dużo nowsze

Dzwoniłam, lub raczej próbowałam ze dwadzieścia razy już dzisiaj na dwa numery i nic z tego.

Jeśli komukolwiek uda się dodzwonić do nich w najbliższym czasie to bardzo prosze przy okazji pytania o swoje zamówienie zapytać o moje, #21048. Będe wdzięczna.

Edytowane przez jusia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem 2.08, paczka przyszła 11.08. Byłoby spoko gdyby nie to że wysłali mi zły kolor..... jakby jeszcze to był  biały zamiast grafitowego... no ale złoty dla faceta no proszę was.... teraz nawet tego nie jestem w stanie odkręcić bo firma nie raczy odbierać telefonów a skrzynka mailowa odbiła mi że brak u nich miejsca :}}}}} Absolutnie nie polecam! Nawet nie wiecie jaki byłem wściekły jak zobaczyłem w pudełku zły kolor, tydzień czekania bez informacji co się dzieje i taki bubel. Także jestem udupiony z kolorem który mi się absolutnie nie podoba, odradzam kupowanie tam dopóki nie zaczną traktować klienta z powagą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem u nich redmi 3 pro. Czekałem kilka dni roboczych ale wysłali zgodnie z terminem określonym w regulaminie. Na majle odpowiadają ale z opóźnieniem. Faktycznie mają chyba dużo zamówień. Ja jestem bardzo zadowolony z telefonu (przesiadka z Samsung Galaxy s3). Zamówiłem też etui i szybkę na ekran. Jakość wg mnie bardzo poprawna.

Rafał.

Dnia 10.08.2016 o 21:22, eleks93 napisał:

Witajcie mam do Was pytanie, poniewaz chce kupic Xiaomi Redmi 3 PRO Note 3/32Gb niestety nie jest on dostepny w sklepie, sklep nie odbiera telefonu oraz nie odpowiada na maile. Zalezy mi na zakupie z 24 miesieczna gwarancja, ale niestety nie ma kontaktu. Czy wy wiecie moze kiedy bedzie towar dostepny w kolorze grafitowym?

 

Jestem jak by co z Mysłowic (Śląskie)

Na stronie sklepu wejdź na produkt, napisz pytanie w opiniach. Jak zdałem tak pytanie i na drugi dzień była odpowiedź na stronie.

Rafał

 

Dnia 11.08.2016 o 09:30, kkoni napisał:

Witam,

 

 

dziś chce wystosować pismo do Rzecznika Praw Konsumenta oraz do UOKiK, z uwagi że firma satnet nie stosuje się do żadnej z dobrych praktyk konsumenckich. Ponadto od Poniedziałku ma wyłączony jedyny numer telefonu, a na maile odpowiada tylko autoresponderem. W poniedziałek zamówiłem u nich głośnik do dziś zero jakiejkolwiek infromacji. Mój błąd że wcześniej nie znalazłem forum i opini na temat sklepu. Zdecydowanie odradzam!!!

Jezu. Ale macie ludzie spinkę. Kilka dni i panika. Poczytajcie regulamin tam jest jak byk napisane ile mają czasu na wysyłkę. Jak chcecie na już to idź do media markt i kup co mają na półce i po sprawie. Trochę cierpliwości i bez paniki. 

Pozdrawiam i życzę aby szczęśliwie doszły wasze wymarzone telefony :-).

Edytowane przez rafcio76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam zamowilem u nich za probraniem rn3p 2/16 i rn3p 3/32 i teraz pytanie czy poprzez opakowanie przy kurierze mozna sprawdzic czy dobre wersje wysłali ? tzn chodzi mi o to czy z tylu opakowania jest informacja o ilosci ramu i pamięci dysku ? bo nie wiem czy akurat bede w domu i chciałbym domownikowi wytlumaczyc zeby sprawdzil czy sa do dobre wersje. Mozna prosic aby ktos podrzucil zdj tylnej strony z pudelka tzn tej specyfikacji ?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, rafcio76 napisał:

Jezu. Ale macie ludzie spinkę. Kilka dni i panika. Poczytajcie regulamin tam jest jak byk napisane ile mają czasu na wysyłkę. Jak chcecie na już to idź do media markt i kup co mają na półce i po sprawie. Trochę cierpliwości i bez paniki. 

Pozdrawiam i życzę aby szczęśliwie doszły wasze wymarzone telefony :-).

cierpliwość cierpliwością ale prawie miesiąc??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

kupiłem Mi5 1 czerwca, wszystko było elegancko do czasu. Niecałe 2 tygodnie temu telefon po prostu umarł. Nie włącza się, nie reaguje na zasilanie (dioda się czasem włączy w zupełnie losowy sposób), fastboot, recovery - nic się nie pokazuje na ekranie, aczkolwiek czasem fastboot się chyba załącza, bo MiFlash czasem jest w stanie zobaczyć telefon (pomimo czarnego ekranu).

Postanowiłem reklamować produkt i tak od ponad tygodnia nie udało mi się dodzwonić, ani uzyskać odpowiedzi mailowej. Chciałbym zapytać czy komuś udało się u nich wymienić/naprawić telefon lub uzyskać jakąkolwiek inną rekompensatę? Mile widziane porady jak powinienem się zachować w tej sytuacji.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, rafcio76 napisał:

Jezu. Ale macie ludzie spinkę. Kilka dni i panika. Poczytajcie regulamin tam jest jak byk napisane ile mają czasu na wysyłkę. Jak chcecie na już to idź do media markt i kup co mają na półce i po sprawie. Trochę cierpliwości i bez paniki. 

Pozdrawiam i życzę aby szczęśliwie doszły wasze wymarzone telefony :-).

Kolejny kolega.... czy ja napisałem słowo o wysyłce? NIE!! ale nie odzywanie sie i trkatowanie klienta jak g.... nie jest miłe i fajne. I jest coś takiego jak dobre praktyki do których ten sklep się w ogóle nie sotosuje!! Wiec polecam czytać posty ze zrozumieniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy oprócz numeru 533 262 903 istnieje jakiś jeszcze numer do skontaktowania się z nimi ?

Widziałam, że ktoś wyżej pisał, że próbuje dzwonić na dwa numer.

 

Telefon został zamówiony 16/07/2016 (nr zamówienia 23332) na szczęście za pobraniem. Otrzymałam wiadomość na maila, że moje zamówienie zostało zrealizowane. Zaraz minie miesiąc, a telefonu jak nie było tak nie ma. Od miesiąca próbuje się skontaktować telefonicznie/mailowo, jednak bez skutków.

Edytowane przez simpson
uzupełnienie o istotne informacje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, KaVoo napisał:

Niestety ani wczoraj ani dziś zamówienie #23996 nie zostało zrealizowane, brak wieści od kuriera

To przykro mi ,taką dostałem odp to C napisałem,

7 godzin temu, simpson napisał:

Czy oprócz numeru 533 262 903 istnieje jakiś jeszcze numer do skontaktowania się z nimi ?

Widziałam, że ktoś wyżej pisał, że próbuje dzwonić na dwa numer.

 

Telefon został zamówiony 16/07/2016 (nr zamówienia 23332) na szczęście za pobraniem. Otrzymałam wiadomość na maila, że moje zamówienie zostało zrealizowane. Zaraz minie miesiąc, a telefonu jak nie było tak nie ma. Od miesiąca próbuje się skontaktować telefonicznie/mailowo, jednak bez skutków.

Jeśli zamówiłeś za pobraniem ,to czemu nie zamówisz kolejnego za pobraniem i tak do skutku, jak dotrą inne po prostu odmówisz przyjęcia ,co za problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłam Mi4 dnia 29/07/2016, płatność przez Payu. Po 5 dniach roboczych od zamówienia, brak zamówionego telefonu. Zero kontaktu ze strony sklepu czyli tym samym złamali swój własny regulamin. Ich telefon wyłączony i nie przyjmuje więcej wiadomości. Dnia 08/08/16 otrzymałam mailem potwierdzenie, że zamówienie zostało zrealizowane. Dnia 11/08/2016 otrzymałam Redmi Note 2 czyli telefon, którego nie zamawiałam. Co gorsze telefon jest popsuty. Po prostu nie włącza się. Po podłączeniu do ładowania, słychac tylko wibracje i telefon nie uruchamia się. Wysłałam w sumie 5 maili do firmy Satnet i na żaden nie otrzymałam odpowiedzi. Paczka z telefonem została wysłana z ich starego adresu. We wtorek zgłaszam sprawę na policję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Luca

Telefon wibruje czy działa, zrób mu twardy reset .Czemu dopiero we wtorek ? Policja pracuje codziennie . Zamówiłaś 29 lipca ale nie widziałaś informacji na pół strony ,że sklep nieczynny ,wysyłki wstrzymane do 1 sierpnia?

3 minuty temu, simpson napisał:

Czy oprócz numeru 533 262 903 istnieje jakiś jeszcze numer do skontaktowania się z nimi ?

Zadzwoń na ten domowy co podałem, jeśli uda Ci się wyrwać inny nr  do właściciela inny niż ten na stronie, to możesz go podać tu go nam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tygrysek, 

Podreślam, że wysłali mi telefon, którego nie zamawiałam dlatego odstępuję od umowy i nie bawię się w twardy reset. Dlaczego we wtorek ? Dziś nie mam na to czasu, a w poniedziałek jest święto i instytucję są zamknięte. Co z tego, że była informacja na stronie, że wysyłka nastąpi dopiero po 01/08/16 ? Według ich regulaminu, mają 5 dni roboczych na dostarczenie zamówionego towaru. Jeśli w tym czasie  jest niemożliwe dostarczenie towaru, zoobowiązują sie powiadomić o tym klienta, co nie nastąpiło. Telefon komórkowy mają wciąż wyłączony, a numer stacjonarny który widnieje na formularzu reklamacyjnym jest niedostępny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tygrysek napisał:

@ Luca

Telefon wibruje czy działa, zrób mu twardy reset .Czemu dopiero we wtorek ? Policja pracuje codziennie . Zamówiłaś 29 lipca ale nie widziałaś informacji na pół strony ,że sklep nieczynny ,wysyłki wstrzymane do 1 sierpnia?

Zadzwoń na ten domowy co podałem, jeśli uda Ci się wyrwać inny nr  do właściciela inny niż ten na stronie, to możesz go podać tu go nam.

Nie widzę, gdzie podałeś ten numer domowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, never1die napisał:

witam zamowilem u nich za probraniem rn3p 2/16 i rn3p 3/32 i teraz pytanie czy poprzez opakowanie przy kurierze mozna sprawdzic czy dobre wersje wysłali ? tzn chodzi mi o to czy z tylu opakowania jest informacja o ilosci ramu i pamięci dysku ? bo nie wiem czy akurat bede w domu i chciałbym domownikowi wytlumaczyc zeby sprawdzil czy sa do dobre wersje. Mozna prosic aby ktos podrzucil zdj tylnej strony z pudelka tzn tej specyfikacji ?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

d8c6ab25-863c-4803-8036-f5a53f55a010.jpg

U dołu nad kodami kreskowymi masz, to akurat RN3 na MTK, ale pudła nie powinny się różnić.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka: http://www.wykop.pl/artykul/3311629/xiaomi-com-pl-jak-zostalem-oszukany-przez-januszy-biznesu/

TL:DR - gość kupił pół roku temu kartę Sandisk, teraz mu padła, napisał do producenta, a ten mu odpisał, że to jest podróba. Ergo: xiaomicompl sprzedaje także podrabiane towary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dokładnie po miesiącu czasu od zamówienia tj. od 10 lipca dostałam informacje że mój telefon został wysłany, mam nadzieje tylko że wszystko będzie z nim ok i nie będe zmuszona mieć jakiegokolwiek kontaktu z firmą satnet, to wielkie przegięcie czekać na swoje zamówienie cały kalendarzowy miesiąc, odradziła bym tą firmę nawet wrogowi. pozdrawiam czekających na swoje zamówienie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście wysłałem polecam sklep. Wysłałem zamówienie 4.08 dostałem paczkę 11.08 z czego od inpostu dostałem informacje że paczka została wysłana dnia 10.08 więc według ich regulaminu. Paczka wiadomo koperta z folia bąbelkową nie uszkodzona (a nawet jakby była uszkodzona to weźcie pooglądajcie filmiki co kurierzy robią z paczkami....) Telefon na ciulowego softa (zaaktualizowany do ostaniej wersji MIUI Global 7.3  orginał) ale spodziewałem się tego czekam na sms od chińczyków. Na tą chwile telefon działa wyśmienicie.  odrazu po potwierdzieniu wysłania z inpost dostałem fakture na maila (http://imgur.com/a/eJGgu) wszystko zgodne z opisem 

Dnia 11.08.2016 o 15:52, Marcin16 napisał:

Witam . Zamowilem telefon xiaomi redmi note 3 pro 3/32 dnia 8.08.2016. Moj numer zamowienia to 27987. Do tej pory nie otrzymalem zadnego powiadomienia . Na stronie jest status " w trakcie realizacji " taki sam od samego poczatku .Dzwonilem do sklepu i jakis Pan powiedzial mi ze maja bardzo duzo zamowien i wysla pod koniec tygodnia . Zamowilem opcja platnosci przy odbiorze .Jak myslicie kiedy dostane moj wymarzony telefonik?

PS : Dodzwonilem sie za 17 razem

http://imgur.com/a/V6Y6D Xiaomi redmi note 3 pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Tygrysek, 

Podreślam, że wysłali mi telefon, którego nie zamawiałam dlatego odstępuję od umowy i nie bawię się w twardy reset. Dlaczego we wtorek ? Dziś nie mam na to czasu, a w poniedziałek jest święto i instytucję są zamknięte. Co z tego, że była informacja na stronie, że wysyłka nastąpi dopiero po 01/08/16 ? Według ich regulaminu, mają 5 dni roboczych na dostarczenie zamówionego towaru. Jeśli w tym czasie  jest niemożliwe dostarczenie towaru, zoobowiązują sie powiadomić o tym klienta, co nie nastąpiło. Telefon komórkowy mają wciąż wyłączony, a numer stacjonarny który widnieje na formularzu reklamacyjnym jest niedostępny. 

Proste pytanie,nie dało się otworzyć przesyłki w obecności kuriera,sprawdzić jej i po stwierdzeniu ,że jest niezgodna z zamówieniem sporządzić protokół i odesłać ją z powrotem?

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Tak sobie poczytałem dobre parę stron, i ile ekspertów tyle opinii. Mianowicie mam chęć kupna Xiaomi Redmi Note 2 16GB, wchodząc w link zauważyłem że nie ma ich na stanie, więc napisałem do xiaomi.com.pl czy też Satnet, z zapytaniem kiedy owy telefonik będzie dostępny ( był to wtorek 9.08 ). Wczoraj ( 12.08 piątek ) dostałem wiadomość zwrotną że telefony będą już na początku tygodnia. I tutaj jest mój dylemat ponieważ rozmyślałem nad przesyłką pobraniową, a pracownik Satnet-u szybko się odezwał ( szybko biorąc pod uwagę opinie o jakości kontaktu z tą firmą ). I teraz moje pytanie brzmi czy warto zaryzykować? Skoro ktoś się tam odzywa to może nie jest tak źle? Co o tym sądzicie?
 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tomasznowak napisał:

 

 

Proste pytanie,nie dało się otworzyć przesyłki w obecności kuriera,sprawdzić jej i po stwierdzeniu ,że jest niezgodna z zamówieniem sporządzić protokół i odesłać ją z powrotem?

 

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Nie. Kuriera nie interesuje co jest w środku, czy jest to zgodne z zamówieniem czy nie. On tylko odpowiada za ewentualne uszkodzenia. Wtedy się sporządza protokół z kurierem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tomasznowak napisał:

 

 

Proste pytanie,nie dało się otworzyć przesyłki w obecności kuriera,sprawdzić jej i po stwierdzeniu ,że jest niezgodna z zamówieniem sporządzić protokół i odesłać ją z powrotem?

 

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

@tomasznowak,

Wszyscy jesteście bardzo mądrzy z Waszymi radami. Paczka odebrana w paczkomacie, więc jak miałam sporządzić protokół przy kurierze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8 sierpnia 2016 o 19:01, kamiltbg napisał:

Bo jak się rzecz psuje do pół roku, to niezależnie od sklepu reklamujesz z tytułu niezgodności/rękojmi (przepisy się zmieniły i nie wiem, co jest teraz). Wtedy z automatu uznaje się, że wada istniała w momencie zakupu, a sklep ma dwa tygodnie na ustosunkowanie się do Twojego pisma. Jak nie zdąży (a wiadomo, jak się spieszą w Satnecie), oznacza to, że reklamacja została uznana.
Nagraj filmik co się dzieje, wrzuć na YT, załącz adres filmiku na piśmie. Wydaje mi się tylko, że pierwsza reklamacja z tytułu gwarancji pozbawia Cię możliwości reklamowania z tytułu niezgodności/rękojmi, chociaż jeśli nic nie robili z tym tabletem, a serwis i tak mają własny, to ja bym próbował. Udokumentuj tylko dobrze i praktycznie jesteś na wygranej pozycji.
 

Dla mnie wszystko jedno czy rękojmia czy gwarancja - bo to ze sprzęt sie psuje to zdarza - czasem wystarczy zmienic software czasem trzeba wymienic egzemplarz  i nawet wtedy moze nie działać. W ubiegłym roku mialem taki problem z dyskiem Western Digital, zrezygnowalem w koncu z niego ale dalej uwazam ze WD to dobra firma i dobre dyski. 

Problem mam ze Satnet wogole nie współpracuje przy tym.  

Nie wiadomo co sie dzieje, dlaczego, jakie sa opcje rozwiazania. 

Nie ma kontaktu znaczy nie ma dobrej woli rozwiązania problemu. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Kuriera nie interesuje co jest w środku, czy jest to zgodne z zamówieniem czy nie. On tylko odpowiada za ewentualne uszkodzenia. Wtedy się sporządza protokół z kurierem.

Kuriera może i nie interesuje co jest w środku, ale mnie zawsze tak i takie drogie sprzęty jak smartfon zawsze sprawdzam w obecności kuriera. Towar nie zgodny z zamówieniem zawsze odbierasz tak na pałę bez spisania jakiegokolwiek potwierdzenia przez kuriera niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem, na piśmie? W razie reklamacji co zrobisz gdy sprzedawca się uprze, że wysłał właściwy towar i nie będzie chciał uznać reklamacji i przyjąć zwrotu? Poza tym czytając wątek o tym sklepie, to aż dziw mnie bierze jak można po tylu negatywnych opiniach robić tam zakupy.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...