Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, tpawel napisał:

Pinćset zaraz

Z Chin miałbyś za 750zl

No a tu mam 679 netto

49 minut temu, eleks93 napisał:

Witajcie mam do Was pytanie, poniewaz chce kupic Xiaomi Redmi 3 PRO Note 3/32Gb niestety nie jest on dostepny w sklepie, sklep nie odbiera telefonu oraz nie odpowiada na maile. Zalezy mi na zakupie z 24 miesieczna gwarancja, ale niestety nie ma kontaktu. Czy wy wiecie moze kiedy bedzie towar dostepny w kolorze grafitowym?

 

Jestem jak by co z Mysłowic (Śląskie)

Wstaw inne multimedia

Przejedź się to tylko z 200 km od nas ze Śląska to się dowiesz, dziś brałem 2 sztuki odbiór osobisty ,mieli ich w ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Micioru napisał:

Twoja paczka od Satnet
wyruszyła w drogę do Paczkomatu

Twój Paczkomat
WRO01L

 

Poszło poszło. Pomimo tego, że mieszkam we Wrocławiu i paczkomat jest mniej więcej na trasie z królikowic do oddziału to i tak dzisiaj raczej marna szansa na paczkę :<
 

Nie rozumiem,mieszkasz we Wrocławiu ,to jedź sam i nam możesz od razu posprzedawać z mała prowizją od ręki ,czysty biznes.

1 minutę temu, Ulver napisał:

Polecicie mi polski sklep z polsk softem na 3 pro 3/32m

Zmartwię Cię nie ma takiego sklepu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Ulver Wybacz ale Cię nie rozumiem, poczekaj do poniedziałku na pewno się telefony na stronie pokażą ,zamawiasz za pobraniem kurierem całe 8 zł więcej niż paczkomat ,płacisz przy odbiorze.i tyle.zero napinki ,jak telefon przyjdzie to powiesz nam swoją Historyjkę jak czekałeś miesiąc na telefon,może będziesz szczęściarzem i telefon dostaniesz w ciągu 3 dni...

 

Ps zamów sobie lepiej zwykły niż pro, bo boję się o Ciebie,że Ci żyłka strzeli ,jak się okaże ze masz 60 % baterii a za pól godziny będzie tylko 20 % jak przy tym telefonie tak to występuje problemy z baterią.

 

Ps po 2 Cię zmartwię ,ale tel telefon nie jest w pełni spolszczony...

Edytowane przez Tygrysek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry :)
Zawzięcie śledzę forum odkąd w rzeczonej firmie poniedziałkowego wieczora kupiłam mi4, bo w końcu taniej, a strona taka ładna, ot blondynka. Zapłaciłam PayU, wybrałam kuriera i szczęśliwa czekam. Tya, właśnie.
Wszyscy piszecie o paczkomatach jak to wygląda, a co z kurierem? Myślałam szybciej będzie, zapłacę parę tych złotych. I nie do końca wiem czego się spodziewać i ile jeszcze będę musiała cierpieć ze starą nokią, która poza funkcją dzwonienia ma funkcję sudoku :D

Jak sprawa wygląda na wasze oko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie po ch*j dalej drążycie temat, widzicie że sklep nie jest godny uwagi? Więc po co?

 

Chcecie z Polski? Macie np. technos-online i tyle. Zamawiacie a potem płacz i lamentowanie z waszej strony, robienie z siebie ofiar nic wam nie da.

Edytowane przez wegen213
  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

 

dziś chce wystosować pismo do Rzecznika Praw Konsumenta oraz do UOKiK, z uwagi że firma satnet nie stosuje się do żadnej z dobrych praktyk konsumenckich. Ponadto od Poniedziałku ma wyłączony jedyny numer telefonu, a na maile odpowiada tylko autoresponderem. W poniedziałek zamówiłem u nich głośnik do dziś zero jakiejkolwiek infromacji. Mój błąd że wcześniej nie znalazłem forum i opini na temat sklepu. Zdecydowanie odradzam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ten poniedziałek? Mają 5 dni czasu na realizację wysyłki i w regulaminie nigdzie nie ma napisane, że przez ten czas będą pisać albo się kontaktować. Dodzwonić się najłatwiej między godziną 12 a 13. Sory, ale pismami nic się tu nie wskórasz, zwłaszcza, że od Twojego zamówienia minęło 4dni, więc w teorii czas jeszcze mają. Zadzwoń do sklepu i się spytaj kiedy wyślą. Ja dodzwoniłem się 2 razy to i Tobie się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonie od poniedziałku, każdy telefon kończy się: skrzynka jest pełna. I tak pisma dadzą bardzo dużo z tego względu że zlewają totalnie klienta, nie stosując się do dobrych praktyk, dodatkowo mam zamiare przestudiować regulamin sklepu i sprawdzić czy nie ma tam zakazanych zapisów. I tak wiem że maja czas do jutra na wysyłkę, ale to nie zwalania ich z kontaktu z konsumentem czyli mną. Myślę że Rzecznik bardzo chętnie zajmie się tą sprawą. Wysłałem również trzy maila z pytaniami, na każdy zwrotka że odpowiedzą w ciagu 72h, a ten czas od poniedziałku już minął.

 

 

Bardzo nie lubię jak się traktuje klienta jak sz.... to na nas zarabiają i to o nas powinni dbać i walczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynka pełna bo mają tylko jeden telefon, który wiecznie jest zapchany. Myślisz że rzecznik uzna to za powód do jakiejkolwiek interewncji? Albo to, że Ci na maila nie odpiszą? Nie łudź się. Sklep ostatecznie wysyła towar, to że w d*pie ma klienta i kontakt to już druga sprawa. W ragulaminie jest zapis, że czas realizacji wynosi do 5dni i jeśli się wydłuży do klient zostanie poinformowany. To ewentualnie może być podstawą jakiegoś pisemka, które i tak zostanie zlane w urzędzie. U Ciebie nie minęło nawet 5 dni więc nie masz z czym nawet iść. Nie mają obowiązku się z Tobą kontaktować przez ten czas, powinni tylko wysłać towar. Jak chcesz to walcz szabelką, ale nic nie ugrasz. Odstąp od umowy, poczekasz pare tygodni i oddadzą Ci kase.

Sklep jest gówniany i więcej nic u nich nie kupię, ale też wysyłać towar wysyłają, jak się dodzwonisz to też wszystko powiedzą. Opinie ten sklep ma złe od paru lat i jakoś dalej sobie funkcjonuje. Ale walcz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Ja osobiście uważam, że wywalczę dużo, nawet, jeśli odstąpię to, jeśli poczekam parę tygodni to będzie tylko kolejny powód, dla którego będę walczył dalej, bo zgodnie z regulaminem " Sprzedawca zwróci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu." Zaraz powiesz ze parę to dwa tygodnie, ale z tego, co czytałem forum to nie trwa dwa tygodnie, a znacznie więcej.

Idąc dalej poświęcę się dziś i sprawdzę regulamin jak już mówiłem wyżej i jestem przekonany, że znajdę tam kolejne rzeczy, które będę mógł tam dorzucić.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macie technos, macie fosttech, macie mispot gdzie kontakt, wysyłka są błyskawiczne to nie, lepiej przyżydzić 50-100zł i czekać kilka tygodni na samą wysyłkę nie mówiąc już o gwarancji później.

Dajcie zarobić i rozwijać się firmom które wiedzą co to szacunek do klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, fakeeus napisał:

Macie technos, macie fosttech, macie mispot gdzie kontakt, wysyłka są błyskawiczne to nie, lepiej przyżydzić 50-100zł i czekać kilka tygodni na samą wysyłkę nie mówiąc już o gwarancji później.

Dajcie zarobić i rozwijać się firmom które wiedzą co to szacunek do klienta.

Nie wiem do kogo kolega pije. Ale napisałem że to moja wina że nie przeczytałem wcześniej opinii o tym sklepie, w wyszukiwarce wyświetlił się pierwszy więc kupiłem... Więcej tego nie zrobię i postaram się żeby oni nikomu wiecej tez tak już nie zrobili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, fakeeus napisał:

Macie technos, macie fosttech, macie mispot gdzie kontakt, wysyłka są błyskawiczne to nie, lepiej przyżydzić 50-100zł i czekać kilka tygodni na samą wysyłkę nie mówiąc już o gwarancji później.

Dajcie zarobić i rozwijać się firmom które wiedzą co to szacunek do klienta.

Nie chce się czepiać, ale z tego wszystkie maja albo mało produktów albo są dużo drożej. W tym technosie i jest trochę lepiej ale i tak brakuje towarów.

Edytowane przez Felix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kkoni napisał:

Witam,

 

 

dziś chce wystosować pismo do Rzecznika Praw Konsumenta oraz do UOKiK, z uwagi że firma satnet nie stosuje się do żadnej z dobrych praktyk konsumenckich. Ponadto od Poniedziałku ma wyłączony jedyny numer telefonu, a na maile odpowiada tylko autoresponderem. W poniedziałek zamówiłem u nich głośnik do dziś zero jakiejkolwiek infromacji. Mój błąd że wcześniej nie znalazłem forum i opini na temat sklepu. Zdecydowanie odradzam!!!

Proponuje abyś napisał od razu do premiera i prezydenta czy do Pana Kaczyńskiego, bo użytkownik kkoni zamówił coś w poniedziałek a dziś czwartek i nic nie dostał ,inni tu czekają miesiąc i tak nie stękają jak Ty .Zamiast czekać 3 dni może coś przyjdzie byś obrócił tam i spowrotem do Chin po ten głośnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś mi przyszedł telefon. Zamówienie z 05.08, wysłany wczoraj, czyli 5go dnia. Jakby nie patrzeć w moim przypadku sklep się ze wszystkiego wywiązał. Mam nadzieję, że kiedyś wpadną na pomysł zatrudnienia większej ilości osób do obsługi klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, fakeeus napisał:

Macie technos, macie fosttech, macie mispot gdzie kontakt, wysyłka są błyskawiczne to nie, lepiej przyżydzić 50-100zł i czekać kilka tygodni na samą wysyłkę nie mówiąc już o gwarancji później.

Dajcie zarobić i rozwijać się firmom które wiedzą co to szacunek do klienta.

Macie technos, macie fosttech, macie mispot HAHAHA

 

Kiedy wreście  większość z Was się obudzi, to nie jest sklep typu media czy coś tam, tylko jedno osobowa działalność gospodarcza. Mają dobre ceny produktu i tyle,ludzie i tak będą u nich kupować (mogą mieć setki negatywnych opinii,w dzisiejszym czasie opinia o czymś się liczy,ludzie patrzą na cenę.) ,jak widzę ,że ktoś coś kupił i chce mieć to od razu to mnie szlak trafia, rusz 4 litery i po to pojedź a nie stękaj ,albo jedz do sklepu po ten głośnik ,ale nie on tak kosztuje 3 x więcej ....

Edytowane przez Tygrysek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

kupiłem u nich w marcu 2016 Redmi 2 2/16GB LTE z domyślnie walniętym aparatem foto - ostrość łapie tylko z bliska; dalsze plany są zawsze rozmazane bez względu na oprogramowanie systemowe czy samą aplikację aparatu. O tym, że to aparat jest uszkodzony przekonałem się właściwie teraz, bo wcześniej telefon służył mi głównie jako hotspot WiFi...

Moje pytanie: jakie macie doświadczenia z serwisem gwarancyjnym? Generalnie chciałbym sprzedać wkrótce ten telefon ale nie chcę sprzedawać z uszkodzonym aparatem i zastanawiam się, czy nie pogorszę sprawy taką naprawą. Jak byście rozwiązali taką sprawę?

TIA,

Maciek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ up ja raz u nich reklamowałem telefon , odesłałem kurierem dpd , na własny koszt (proponowali mi ,że mam podać ich numer klienta dpd aby przesłać za darmo ), telefon po ok 3 tygodniach został wymieniony na nowy , telefon  miał problemy z zasięgiem, nie chciał wcale robić zdjęć (nie wina softu),telefon był używany 2 miesiące  redmi note 3

 

Ps sprzedaj go :) napisz problem z aparatem i tyle :))))))

Edytowane przez Tygrysek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. 

Dzisiaj kończę przygodę z forum. We wtorek udało mi się do nich dodzwonić i usłyszałem coś nowego niż wszyscy inni na forum. Zamawialem powerbanka dnia 17lipca i pań twierdził że 18 już było wyslane. Stwierdził że paczka do nich wróciła, bo kod był źle wydrukowany i kurier nie wiedział gdzie dostarczyć . Pań przeprosił i zapewnił że jeszcze w ten sam dzień paczka zostanie nadana. Żadnego maila nie dostałem. Jednak na następny dzień paczka dotarła . Mnie w domu nie ma do końca tygodnia więc paczkę odebrała mama.. Wg. niej wszystko sprawne i zgodne z zamówieniem. Po przygodach z tą firmą (jednak wydaje się że to serio sytuacja nie z ich winy w moim wypadku) i opiniach ma forum nie polecam niestety. Firma ma Koszmarny kontakt i czas oczekiwania, nawet bez wymówkio przeprowadzce. Jak wrócę do domu to napiszę jak z powerbankiem, ale nie powinni być nic źle.

Trzymam kciuki za wasze paczki i życzę powodzenia z firmą .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...