Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście, że wszystko podałem, lecz nie zakładałem konta, lecz zrobiłem zakupy poprzez koszyk. Wiesz co, nie chcę odstępować od umowy :P Numer zamówienia mam tylko z jednego miejsca, z przelewu mojego konta. A maila nie mam żadnego, nawet w spamie, kompletnie nic.

Niestety, firma źle postępuje, jeżeli chodzi o kontakt, lecz skoro czekam juz tyle to poczekam jeszcze trochę... Zależałoby mi tylko na tym aby ktoś dowiedział się co z tym moim zamówieniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Deeny napisał:

Oczywiście, że wszystko podałem, lecz nie zakładałem konta, lecz zrobiłem zakupy poprzez koszyk. Wiesz co, nie chcę odstępować od umowy :P Numer zamówienia mam tylko z jednego miejsca, z przelewu mojego konta. A maila nie mam żadnego, nawet w spamie, kompletnie nic.

Niestety, firma źle postępuje, jeżeli chodzi o kontakt, lecz skoro czekam juz tyle to poczekam jeszcze trochę... Zależałoby mi tylko na tym aby ktoś dowiedział się co z tym moim zamówieniem...

Jeżeli tak uważasz. Upewnij się na sto procent że dobrze wysłałeś ten przelew (w tytule numer zamówienia, numer konta jeszcze raz). U nich widziałem tylko taką informację:

"Prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasz konto bankowe. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytuł płatności. Twoje zamówienie nie zostanie wysłane dopóki wpłata nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie". 

Nie czekaj biernie aż ktoś tam pojedzie i spyta o Twoje zamówienie tylko dzwoń do nich (ludzie wyżej twierdzą że się dodzwonili w końcu). Próbuj od 9:30 do 15:30 do skutku, telefon za telefonem, póki ktoś się nie zgłosi.

Podejrzewam nawet że oni nie wiedzą o tym jeszcze że wpłaciłeś pieniądze przez te wszystkie postoje i przeprowadzki, do tego ten żałośnie słaby kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Deeny napisał:

Oczywiście, że wszystko podałem, lecz nie zakładałem konta, lecz zrobiłem zakupy poprzez koszyk. Wiesz co, nie chcę odstępować od umowy :P Numer zamówienia mam tylko z jednego miejsca, z przelewu mojego konta. A maila nie mam żadnego, nawet w spamie, kompletnie nic.

Niestety, firma źle postępuje, jeżeli chodzi o kontakt, lecz skoro czekam juz tyle to poczekam jeszcze trochę... Zależałoby mi tylko na tym aby ktoś dowiedział się co z tym moim zamówieniem...

Ja również zamówiłem redmi 3 pro (6.08.2016), przez payu zapłaciłem bez zakładania konta. Jedynie co otrzymałem to potwierdzenie zamówienia i z payu, że kasa im doszła.. napisałem meila dziś, zobaczę jutro czy będzie odpowiedź.. najwyżej będę dzwonić co się dzieje. Paczka miała iść do paczkomatu.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, PL4STER napisał:

Ja również zamówiłem redmi 3 pro (6.08.2016), przez payu zapłaciłem bez zakładania konta. Jedynie co otrzymałem to potwierdzenie zamówienia i z payu, że kasa im doszła.. napisałem meila dziś, zobaczę jutro czy będzie odpowiedź.. najwyżej będę dzwonić co się dzieje. Paczka miała iść do paczkomatu.. 

Mają 5dni na wysyłkę. Zamówiłeś w Sobotę, więc mają czas do Piątku. Po co chcesz dzwonić?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kicksaw napisał:

Jeżeli tak uważasz. Upewnij się na sto procent że dobrze wysłałeś ten przelew (w tytule numer zamówienia, numer konta jeszcze raz). U nich widziałem tylko taką informację:

"Prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasz konto bankowe. Proszę użyć numeru zamówienia jako tytuł płatności. Twoje zamówienie nie zostanie wysłane dopóki wpłata nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie". 

Nie czekaj biernie aż ktoś tam pojedzie i spyta o Twoje zamówienie tylko dzwoń do nich (ludzie wyżej twierdzą że się dodzwonili w końcu). Próbuj od 9:30 do 15:30 do skutku, telefon za telefonem, póki ktoś się nie zgłosi.

Podejrzewam nawet że oni nie wiedzą o tym jeszcze że wpłaciłeś pieniądze przez te wszystkie postoje i przeprowadzki, do tego ten żałośnie słaby kontakt.

Pewnie, że będę dzwonić. Przelew i inne sprawy są dobrze zrealizowane - mam nawet dowód zrealizowania przelewu..

Będę ich molestować telefonami, może dodzwonię się, ale zastanawia mnie jak to zrobili, ponieważ, gdy się dzwoni to mówi sekretarka, że skrzynka jest pełna i się rozłącza...

Edytowane przez Deeny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, f0ku5 napisał:

Powerbank 20000 Mah zamówiony 3 sierpnia, potwierdzenie i faktura w niedziele 7 sierpnia, odbiór z paczkomatu w dniu dzisiejszym.

Wszystko nowe i oryginalne, ale zakupy w tym sklepie robiłem pierwszy i ostatni raz. Przez cały okres realizacji nie oddzwonilem sie ani razu, nie doczekałem sie rownież odpowiedzi na wysyłane maile...

To akurat Tobie szybko przysłali, jak na realia tego sklepu. Mi też dzisiaj doszedł o połowę mniejszy powerbank + MiKey, wszystko to co miało być i oryginalne więc ok. 

Nie ukrywam, że po cichu liczyłem na ich pomyłkę, bo chętnie przygarnąłbym PB 10000 mAh w wersji Pro, a pomyłki zdarzają się im podobno wyjątkowo często :v (ktoś tam kiedyś dostał 2 Mi5 zamiast Redmi Note więc wszystko u nich możliwe)

Zamówiłem 31 lipca i paczkomatem jeśli ktoś byłby ciekawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na pilny wyjazd i po przeczytaniu wszystkich opinii na temat komunikacji z w/w sklepem postanowiłem podjechać na miejsce i odebrać osobiście. Tak jak jeden z moich przedmówców parę postów temu potwierdzam że ciężko jest trafić ale tylu telefonów w jednym miejscu nie widziałem. Z 3-4 osoby pakowały na bieżąco aparaty jedna osoba wgrywala oprogramowanie. Ogolnie panował tam mały chaos ale udało mi się odebrać mojego pierwszego Xioami i wszystko jest jak należy. Moja rada taka jeżeli ktoś ma blisko do siedziby i brak mu cierpliwości niech jedzie i odbierze osobiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamówienie nr 21697 z dnia 31-07-2016 ( przelew natychmiastowy ) kurierem.

zamówienie potwierdzone 02-08-2016.

f-ra wystawiona 08-08-2016.

dzisiaj próbowałem do skutku, jeden raz za drugim dzwonić i dzwonić aż się dodzwonię.

Raz, że zajęte, a raz że poczta pełna i nagle .... sygnał. Zgłasza się pracownik, który mówi że mają zamówienie i przeprasza za opóźnienie.

Twierdzi iż telefon czeka na magazynie na spakowanie i dzisiaj na pewno będzie wysłany.

Dzisiaj ok. 15:00 dostaję maila od Kurier DPD i jak dobrze pójdzie paczka jutro u mnie.

 

Dam znać jak odbiorę.

 

ps. czy ktoś zamawiał rdm note 2 prime ? mam nadzieję, że było z nim wszytko ok i miał zgodnie z info na stronie wgrany już polski język :)

 

 

 

 

3 minuty temu, china92 napisał:

Hmmm niby status się zmienił na zrealizowano, ale przesyłki nie ma w drodze...

jak masz status zrealizowane to czekasz na f-re i potem  na wysyłkę.

wszystko dostaniesz oddzielnymi mailami

Edytowane przez lukasz58
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chcę nabyć telefon na sklepie Xiaomi.com.pl. mam wiele wątpliwości ponieważ czekam tydzień na maila z odpowiedzią, telefon poczta głosowa pelna. Czy jest to wiarygodny sklep? Czy opisy na ich stronie są zgodne z prawdą? Jak się z nimi skontaktować? Ile się czeka na wysyłkę do paczkomatu a ile kurierem? 

Pozdrawiam,

Krzysztof 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, mlynoza said:

Miał być biały a jest szary, juz mi się nie chce z Nimi szarpać :-)  Oby teraz hulał

Ktoś tu też dostał nie taki kolor i do tego biały może to miał być dla niego ? :-D

@Edit

Pozatym szary ładniejszy

Edytowane przez Conor
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, mlynoza napisał:

No i akcja zakupowa zakończona.

Zamówienie 21.07 dzisiaj odebrałem (9.08)  MI4c 2/16.

Miał być biały a jest szary, juz mi się nie chce z Nimi szarpać :-)  Oby teraz hulał

Ty tak na poważnie? Trzy tygodnie dostawy (w Polsce), dostarczony inny kolor niż w zamówieniu... Pełna radość normalnie...

Już widzę co się będzie działa w razie (odpukać) awarii...

Ech... To się tyczy większości osób piszących w tym wątku - naiwność ludzka nie zna granic... Wszystko jak widzę zależy od standardów...

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty tak na poważnie? Trzy tygodnie dostawy (w Polsce), dostarczony inny kolor niż w zamówieniu... Pełna radość normalnie...

Już widzę co się będzie działa w razie (odpukać) awarii...

Ech... Naiwność ludzka nie zna granic... Wszystko jak widzę zależy od standardów...

Naiwnością bym tego nie nazwał, bardziej zmęczenie materiału ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, mrosi napisał:

To się tyczy większości osób piszących w tym wątku - naiwność ludzka nie zna granic... Wszystko jak widzę zależy od standardów...

Wiesz, ja tak od kilku miesięcy po cichutku obserwuję ten wątek - dla celów humorystycznych w zasadzie li i tylko - i nadziwić się nie mogę, że po tych 50 (dobra, jak zaczynałam, to było 17) stronach wciąż są tacy, co decydują się tam kupować... :D

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, never1die napisał:

To jak nie u nich to gdzie zamawiać żeby wysyłka była z polski ?

W czym tak naprawdę wysyłka z Polski jest lepsza? Przecież świat tak się zmniejszył, że tak naprawdę łatwiej i przyjemniej się kupuje za granicą. Tam przynajmniej szanują klientów. Wystarczy zatem kupić choćby w ibuygou. Jest sporo taniej, a jedyna trudność polega na posiadaniu konta PayPal. Przesyłka dociera w niespełna tydzień, serwis gwarancyjny jest we Wrocławiu.

Czym się to różni od firmy z tego wątku? Ano tym, że nie zawodzi klientów, działa sprawnie od wielu lat.

Xiaomi.com.pl natomiast, to - na to wychodzi - naciągacze, albo goście, którzy się przeliczyli z możliwościami. Tyle tylko, że w tym drugim przypadku należałoby się do tego przyznać... No ale do tego trzeba mieć cojones, a nie być sznurkiem w rurkach i januszem biznesu w jednym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! na stronie xiaomi.com.pl zakupilem tydzień temu kamerkę sportową i obudowę (zamiennik). Zakupu dokonałem 31.07,napisałem do nich wiadomość 02.08 a kamerkę wraz z obudową dostalem 04.08. Na początku wszystko ok,zdziwiła mnie koperta z folią bo zamawialem kurierem. Otworzyłem paczka byłą tam i kamera i obudowa. Gdy odpakowalem obudowę wszystko sie zgadzialo. Po otwraciu kamerki zauważyłem plamkę na obiektywie i rownież to,że nie kamera po prostu nie chce wejsc do obudowy. Opakowanie od kamery bylo zaplombowane a od obudowy nie. Kamerkę włączyłem i ta kropka nie przeszkadza w uzytkowaniu. Napisałem do nich maila i wlasnie teraz minely 3 dni. Mianowicie mam pytanie : Mam jakąkolwiek możliwość odesłania towaru i zwrotu pieniędzy? Wyniosło mnie to 407 zł,kontaktu z nimi nawiązać nie mogę. Z góry przepraszam jeśli pomylilem forum,temat itp.

xiao.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie nadali po 6 dniach od złożenia zamówienia, pomimo, iż zmieniłem zdanie mailowo. Odmówiłem odbioru przesyłki. Niech się nauczą czytać do jasnej ciasnej. Firma okropna. GORĄCO NIE POLECAM. Tandeta nie sklep. 0 kontaktu.

Edytowane przez Hexia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 15.06.2016 at 11:08 PM, Nezumi said:

Cena, cena, cena... ludzie wolą przydusić kilka groszy i potem kończy się to, jak widać niespecjalnie dla klienta, bo sprzedawca ma gdzieś ich opinie... Wychodzi z założenia "nie ten, to przyjdzie inny".

Ja zamówiłem oryginalne (najdroższe) szyby ochronne do telefonu i też nie doszły :)

Omawiany tutaj sklep ma chyba najbogatszą ofertę produktów Xiaomi, które można kupić w Polsce co skłania ludzi do zamówienia bo wydaje się to być mniej ryzykowne niż na Aliexpress.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mrosi napisał:

W czym tak naprawdę wysyłka z Polski jest lepsza? Przecież świat tak się zmniejszył, że tak naprawdę łatwiej i przyjemniej się kupuje za granicą. Tam przynajmniej szanują klientów. Wystarczy zatem kupić choćby w ibuygou. Jest sporo taniej, a jedyna trudność polega na posiadaniu konta PayPal. Przesyłka dociera w niespełna tydzień, serwis gwarancyjny jest we Wrocławiu.

Czym się to różni od firmy z tego wątku? Ano tym, że nie zawodzi klientów, działa sprawnie od wielu lat.

Xiaomi.com.pl natomiast, to - na to wychodzi - naciągacze, albo goście, którzy się przeliczyli z możliwościami. Tyle tylko, że w tym drugim przypadku należałoby się do tego przyznać... No ale do tego trzeba mieć cojones, a nie być sznurkiem w rurkach i januszem biznesu w jednym...

zamówie na ibuygou dolicza mi opłaty celne i przsyłka bedzie stała u nich miesiac albo i lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, never1die napisał:

zamówie na ibuygou dolicza mi opłaty celne i przsyłka bedzie stała u nich miesiac albo i lepiej

Kto Ci tych głupot nagadał? Kupowałem kilkukrotnie w ibuygou. Za każdym razem dostawa trwała mniej niż tydzień. Ostatnim razem UC doliczył mi 51 PLN, Jako, że miałem wykupione ubezpieczenie "antyVAT", IB zwróciło mi całą tę kwotę. Więc...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę napisać, że pomimo tego, że nie otrzymałem zamówionych szyb ochronnych i po bardzo długiej wymianie wiadomości ze sklepem (na każdą odpowiedź trzeba czekać kilka dni) w końcu dostałem informację, że towar się skończył oraz do wyboru czy chcę inny z wyrównwaniem ceny czy też zwrot pieniędzy. Wybrałem zwrot pieniędzy i otrzymałem przelew na konto.

Taki mały plus wśród morza minusów :)

 

Edytowane przez wheeler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, never1die napisał:

zamówie na ibuygou dolicza mi opłaty celne i przsyłka bedzie stała u nich miesiac albo i lepiej

Tak samo jak mrosi, kupowałem kilka razy na ibg i raz tylko czekałem długo bo nie mieli na stanie mi5 pro black. Doliczyli mi za niego też VAT (nie żadne cło) w wysokości... 80zł. Telefon wysłali w poniedziałek, a w czwartek po południu już siedziałem z odblokowanym bootloaderem i wgranym xiaomi.eu.

Ale kupujcie u januszy, potem się będziecie bujać z gwarancjami, zwrotami, wadami...

Ewentualnie zapłać więcej (troche, nie tak znów przesadnie więcej) i kup u jakiegoś technosa czy tam innego porządnego sprzedawcy.

 

15 minut temu, never1die napisał:

to wychodzi jakies 230$ czyli prawie 900zł, drogo coś

 

a jaki telefon kupujesz? Ja zamawiałem wszystko DHLem, podróż telefonu zawsze tak samo szybka (~4 dni), z czasem wysyłki bywało różnie.

Edytowane przez wtbn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, ostatni wpis w tym temacie ode mnie.

Redmi 3s ze szkłem i etui przyszło dzisiaj do paczkomatu. Paczuszka była zapakowana dość mało bezpiecznie, aczkolwiek biorąc pod uwagę że to i tak było w paczkomacie, to w sumie nie ma czego wymagać. :)

Teraz przyszła pora na zabawy z telefonem. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...