Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie :D dziś rano przyszedł do mnie mój upragniony telefon, opakowanie kompletne tzn 2 kompletne opakowania, zapakowane w kopertę, lekko obite po rogach, ale ujdzie ;) środek nieruszony, kolory dobre, złoty i biały RN3 pro 3/32 :) pomimo długiego okresu oczekiwania (prawie 3 tygodnie) i zerowego kontaktu, jestem zadowolony, opłacało się czekać ;) jak już się ogarną po tej przeprowadzce to może będzie lepiej, na teraz ocenił bym ten sklep na 3 w skali 1-5 gwiazdek :)

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja złożyłem zamówienie 20.07, ale do dziś nic nie ma.
Po kilku mailach zmieniono status mojego przelewu na stronie (bo przez pierwsze dni niby nie doszedł) i dostałem fakturę w pdf. Na resztę maili nikt nie odpowiedział i gdyby nie to forum i sytuacja innych ludzi czuł bym się jak szmaciarz. Teraz czuję się troszkę mniej jak szmaciarz.

Sam wydłużony czas zamówienia da się przełknąć. Najgorsze jednak, że sklep totalnie olewa kontakt z klientem. Gdyby nie to nie było by aż takiego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

telefon doszedl, wszystko wyglada ok (3s zamowiony tydzien temu)

@hekima

 - powodzenia (walcze z tym samym) udalo mi sie tylko z menu wybrac angielski ale nie wsyzstko jest przetlumaczone, zalozylem konto na mii i napisalem podanie o unlocka (trza bedzie wgarc innego roma)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, iMichas napisał:

Nie wiem czy jest szansa na to, ale jeśli by się dało to w Zamówieniu nr 26992 złożone dnia 04/08/2016 jakby zmienić Redmi Note 3 PRO 3/32GB w kolorze białym, na taki sam tylko kolor grafitowy. Pisałem im maila 4 dni temu, ale oczywiście nie odpisali, a dodzwonić się nie da.

Będę tam jutro rano, jeśli nie wysłali to im przekaże , tylko czemu chcesz grafitowy ,biały albo złoty jest fajniejszy.

37 minut temu, karto napisał:

Ja złożyłem zamówienie 20.07, ale do dziś nic nie ma.
Po kilku mailach zmieniono status mojego przelewu na stronie (bo przez pierwsze dni niby nie doszedł) i dostałem fakturę w pdf. Na resztę maili nikt nie odpowiedział i gdyby nie to forum i sytuacja innych ludzi czuł bym się jak szmaciarz. Teraz czuję się troszkę mniej jak szmaciarz.

Sam wydłużony czas zamówienia da się przełknąć. Najgorsze jednak, że sklep totalnie olewa kontakt z klientem. Gdyby nie to nie było by aż takiego problemu.

Czujesz się jak szmaciarz bo co ? kupiłeś telefon i go nie dostałeś,trzeba było kupić na allegro, tam byś z 2 miesiące czekał (dostarczają do 35 dni roboczych) i też zerowy kontakt jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Tygrysek napisał:

Będę tam jutro rano, jeśli nie wysłali to im przekaże , tylko czemu chcesz grafitowy ,biały albo złoty jest fajniejszy.

Z tyłu nie różnią się za bardzo, a po prostu jako nawigacja w aucie mi czarna przednia ramka będzie bardziej pasować ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Alegro też bym się czuł oszukany.
To że gdzieś panują nędzne standardy, nie oznacza, że inni muszą z nich brać przykład. Zwykła krótka odpowiedź, a świat byłby inny.

Zresztą 

" 1. Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 5 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku możliwości dotrzymania w/w terminu Klient będzie informowany przez pracownika Satnet o fakcie związanym z wydłużeniem czasu realizacji zamówienia oraz o proponowanym terminie dostawy. "

Nigdy żadnego maila nie wysłali (poza autoresponderami, które podawały błędną informację, że się skontaktują w przeciągu 3 dni).

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, karto said:

Na Alegro też bym się czuł oszukany.
To że gdzieś panują nędzne standardy, nie oznacza, że inni muszą z nich brać przykład. Zwykła krótka odpowiedź, a świat byłby inny.

Dokładnie. To, że gdzieś dymają klientów trochę mniej, nie oznacza, że należy się z tego cieszyć. To tak, jakby cieszyć się z dobroci wujka Stalina, bo kazał sp$*^%ać, a mógł zabić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, iMichas napisał:

Z tyłu nie różnią się za bardzo, a po prostu jako nawigacja w aucie mi czarna przednia ramka będzie bardziej pasować ;) 

Zmartwię Cię ,ale jako nawigacja ten telefon się nie nadaje zbytnio przy długich podróżach ,chyba że zastosujesz prądnice zamiast zapalniczki(polecam) , korzystam z autom..y telefon po 3-4 godzinach w zapalniczce się tak grzeje ,że się wyłącza .Lecz działa wyśmienicie ale tylko na włączonym gps-ie , przy włączonym necie - gps  telefon ciągle ma problem i gubi sygnał.

Edytowane przez Tygrysek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Tygrysek napisał:

Będę tam jutro rano, jeśli nie wysłali to im przekaże , tylko czemu chcesz grafitowy ,biały albo złoty jest fajniejszy.

Tygrysie a przekazałbyś również moją wiadomość że chciałbym zmienić zamówienie 27308 na Redmi Note 3 PRO 3/32GB ? Również nie mogę się skontaktować ze sklepem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.08.2016 o 10:41, mariuszsal napisał:

Jakby te ćwoki ogarniały cokolwiek, to wystarczyłoby odpisać na maila że wyślą nowy a temu samemu kurierowi przekazać stary. Byłoby po sprawie. Sprawa do załatwienia w dwa dni bez dodatkowych komplikacji.

@dorsha daj znać jak się sprawa zakończy i w jakim czasie.

Update sytuacji, o 10 był kurier z nowym telefonem, tym razem wszystko zgodnie z zamówieniem, czas realizacji od zgłoszenia mniej niż 24h. Zakładając, że każda inna większa firma mogła się pomylić z zamówieniem, moje ogólne wrażenia są pozytywne. Fakt, masakryczny kontakt (ale z tego co widzę gorzej być nie może, więc może od końca sierpnia i na maile zaczną odpisywać), ale u mnie czas realizacji zamówienia wyniósł w sumie 3 dni robocze włącznie z ponowną wysyłką. No i mogli w ramach zadośćuczynienia dorzucić jakiś kupon rabatowy, skoro mają taką opcję, bo zamierzam w niedalekiej przyszłości zamówić u nich powerbank i słuchawki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Tommey napisał:

Tygrysie a przekazałbyś również moją wiadomość że chciałbym zmienić zamówienie 27308 na Redmi Note 3 PRO 3/32GB ? Również nie mogę się skontaktować ze sklepem.

Tygrysie he he jak to brzmi ,tak to nawet baba do mnie nie mówi :) , dobra zapisałem nr zam.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówienie 28.07 Mi4 2/16 LTE. Brak kontaktu mailowego i telefonicznego na początku. Wczoraj udało się dodzwonić do sklepu. Tego samego dnia dostałem maila z informacją o zrealizowaniu zamówienia. Dziś dzwoniłem ponownie, dodzwoniłem się za pierwszym razem. Potwierdziłem, że dziś będzie wysłany i jutro ma być u mnie. Czekam na maila od kuriera. Powerbank zamówiłem na początku lipca i po dwóch dniach był u mnie. Zrzucam problemy na przeprowadzkę.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, dorsha napisał:

Update sytuacji, o 10 był kurier z nowym telefonem, tym razem wszystko zgodnie z zamówieniem, czas realizacji od zgłoszenia mniej niż 24h. Zakładając, że każda inna większa firma mogła się pomylić z zamówieniem, moje ogólne wrażenia są pozytywne. Fakt, masakryczny kontakt (ale z tego co widzę gorzej być nie może, więc może od końca sierpnia i na maile zaczną odpisywać), ale u mnie czas realizacji zamówienia wyniósł w sumie 3 dni robocze włącznie z ponowną wysyłką. No i mogli w ramach zadośćuczynienia dorzucić jakiś kupon rabatowy, skoro mają taką opcję, bo zamierzam w niedalekiej przyszłości zamówić u nich powerbank i słuchawki. 

Jestem klientem tego sklepu od dawna i ani razu nie zaproponowali mi kuponu ( pić na wodę z tymi kuponami) prędzej u nich na stronie można nie kiedy dostać darmową dostawę, sklep twierdzi ,że to pomyłka ,ale kilka zamówień dostałem za pobraniem z dpd za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Micioru napisał:

Również faktura, koło 9:20 przyszła na maila. Na InPoście data utworzenia to  09.08.2016 10:13:42, więc trochę opóźnienia też z tym mają. Orientuje się ktoś, czy jeśli mieszkam we Wrocławiu to mogę spodziewać się paczki dzisiaj/jutro?

Jestem z Wrocławia ;) moją etykietę wygenerowali  8.08 o 12:39 ale paczka została nadana po 18. Dzisiaj tj. 9.08 po 7 paczka czekała w paczkomacie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tygrysek napisał:

Jak masz pretensje,to miej je do siebie,jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem twój problem, wyraźnie jest informacja na stronie od początku lipca ,że są przenosiny sklepu i wysyłki są opóźnione, od 22 lipca kolejna informacja ,że są wstrzymane do 1.8 , trzeba było się ruszyć i pojechać do nich po zwrot kasy a nie post i stękać. Woow zakończy się policją ,serioo myślisz ,że tym się ktoś przyjmie ,co zrobi Ci policja, spisze protokół i ?Nie poniżaj się dzieciaku .

 

O czym Ty człowieku do mnie piszesz? Telefon zamówiłem 6 lipca  i myślisz że jakieś przenosiny robią na mnie wrażenie? Oni tak funkcjonują od dawna, a to ostatnie twoje zdanie to pozostawię bez komentarza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Daviide napisał:

Dzięki wielkie za sprawdzenie @bart_r , nie wiem jakim cudem to wyslali jak zadnego maila nie dostalem ani kurier nie dzwonil. Powiedz mi jedno jeszcze, bo napisales o moim zamówieniu, że najwyżej zamówić jeszcze raz, a niżej piszesz że ono wraz z 2 innymi jest w komputzerze i wkrótce zostaną wysłane. To błąd w twoim poscie czy maja zamiar wyslac jeszcze raz? żebym nie powielił zamówień. 

Przepraszam - faktycznie moja pomyłka - osoba tam pracująca prosiła o kolejne zamówienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, hekima napisał:

Dzisiaj odebrałam zamówienie z paczkomatu (redmi 3s złoty+ szkło+ ipack). Wszystko się zgadza. Teraz próbuję zmienić chińskie znaczki na angielski :P

Masz pewnie i tak wgrany MIUI Polska ale przywróć ustawienia fabryczne - powinno pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Ewi_ii napisał:

Hej hej kochani :) Piszę z nowego konta (wcześniej Ewi_i), niestety wcześniejsze zostało zablokowane z niewiadomych mi przyczyn, bez żadnego wyjaśnienia. Moderator sugerował, że jestem oszustką, a może po prostu nie spodobało mu się, że uznałam jego podejrzenia za żenujące i nieuzasadnione.. a zarzekam się, że to było moje pierwsze konto i pierwsza wizyta na tym forum :( tak czy siak bardzo brzydkie zachowanie "MROSI", miejże facet jaja i nie blokuj ludzi bez powodu, gdy kulturalnie wymieniamy z innymi użytkownikami spostrzeżenia o sklepie... A konto miałam dopiero 4 dni, szkoda. Możesz mnie zablokować i tu i tam, to mój ostatni post.. :) 

WRÓCIŁAM, BO OBIECAŁAM, ŻE OPISZĘ PO PRACY JAK TELEFON (RN3 3/32)

A więc jak wiecie czekałam tydzień od wpłaty, ładnie zapakowany, wszystkie akcesoria dostałam i niczego nie brakuje. Telefon zabezpieczony z każdej strony folią. Nie było żadnych rys itp. Trochę długo się włączał, ale warto było poczekać :D Jest świetny pod każdym względem, ma wiele fajnych opcji, super rozdzielczość, robi piękne zdjęcia :P Przy włączeniu od razu był do wyboru język polski jeśli kogoś to interesuje. Ogólnie podobnie miałam problem z kontaktem ze sprzedawcą, ale udało mi się dodzwonić - stąd w miarę szybka dostawa. Martwię się co będzie jeśli telefon zacznie szwankować, ale tfu tfu nie będę o tym nawet myśleć i mam nadzieję, że nie będę musiała już więcej próbować kontaktować się ze sklepem, bo mam dość! Podziwiam waszą cierpliwość :) 

Naprawdę warto poczekać, polecam wam wszystkim i życzę aby telefony dotarły szybciutko i fajnie wam służyły :)) Miłego wieczoru kochani!  

* P.S. Czekam na kolejną blokadę bez uzasadnienia lub z wymyślonego powodu "uraziłaś moje ego więc dam ci bana". Proszę bardzo, przynajmniej wiesz, że nie masz racji "MROSI" (ani jajek :P ) 

Masz rację właśnie dostałem info od tego niby moderatora   ,że " Za kolejny post w dziale giełda dostaniesz bana"  to jest groźba a to w Polsce jest karalne ...

Wstawiają regulamin  tłumaczony z chińskiego typu " Nie odpowiadamy na ofertę w wątku na forum - ustalenia prowadzimy za pomoc wybranej przez twórcę ogłoszenia formy kontaktu. " - i jak to rozumieć.

 

Mam Pytanko do ludzi odbierających telefony osobiście ,oni są obecnie gdzie Królikowice, ul. Długa 29  czy Kobierzyce  dajcie znać.

Edytowane przez Tygrysek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ewi_ii Blokadę dostałaś, za multikonto. Moderator widzi IP z którego się logujesz, a z Twojego IP logowały się 2 konta, to z którego piszesz, oraz konto @Kriis88, gdy on przestał się udzielać, pojawiło się Twoje konto, a więc mamy 2 różne konta, z 1 komputera/IP, a zakładanie wielu kont jest u nas zabronione. Także jeżeli masz zamiar się dalej udzielać na tym forum, napisz do mnie na PW, wyjaśnimy sprawę i ew. przywrócę Twoje posty z tego tematu, które zostały ukryte.

@Tygrysek Dostałeś ostrzeżenie za łamanie regulaminu działu "Giełda". Napisz do mnie PW, a w nim podeślij link z tematem za który dostałeś ostrzeżenie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inforamcyjnie, dziś rano się dodzwoniłem. Przed chwilą dostałem maila z DPD :D

Zamawiane 1.08, Mi5

 

Bardzo się cieszę, natomiast opinia o sklepie bez zmiany. Brak kontaktu jest nieakceptowalny.

Pozdrawiam!!

Edytowane przez tiuro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ewi_ii Blokadę dostałaś, za multikonto. Moderator widzi IP z którego się logujesz, a z Twojego IP logowały się 2 konta, to z którego piszesz, oraz konto @Kriis88, gdy on przestał się udzielać, pojawiło się Twoje konto, a więc mamy 2 różne konta, z 1 komputera/IP, a zakładanie wielu kont jest u nas zabronione. Także jeżeli masz zamiar się dalej udzielać na tym forum, napisz do mnie na PW, wyjaśnimy sprawę i ew. przywrócę Twoje posty z tego tematu, które zostały ukryte.

@Tygrysek Dostałeś ostrzeżenie za łamanie regulaminu działu "Giełda". Napisz do mnie PW, a w nim podeślij link z tematem za który dostałeś ostrzeżenie.

 

to czyli co, jezeli dwie osoby korzysta z jednego komputera to nie mogą miec swoich kont na forum tylko jedno wspolne ? absurd

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, never1die napisał:

to czyli co, jezeli dwie osoby korzysta z jednego komputera to nie mogą miec swoich kont na forum tylko jedno wspolne ? absurd

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Jeżeli dana osoba znika, a następnie pojawia się 2 konto na tym samym IP, to mam prawo podejrzewać iż łamany jest regulamin, czyż nie? No tak. Po to prosiłem o kontakt PW, aby sprawę wyjaśnić. Sprawę tutaj kończymy, to nie temat o multikontach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niniejszym ogłaszam, że w końcu odebrałem swojego note 2 prime.

Telefon dotarł do mnie w ciągu około 36 godzin od momentu wysłania odstąpienia od umowy, tak więc polecam ten sposób motywowana satnetu do wysyłki zamówień :-)

Tyle mojego w tym wątku :)

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast teraz cierpliwie czekam na zwrot mojej gotówki. Po odstąpieniu śledzę losy paczki która została cofnięta do nich po moim kontakcie z DPD. Odebrana o 10 rano, wczoraj. Zobaczymy ile im zejdzie wysyłanie pieniędzy na moje konto teraz. Jedyne co to muszę tu pochwalić DPD i kontakt z nimi - tak powinno to wyglądać w Satnecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powerbank 20000 Mah zamówiony 3 sierpnia, potwierdzenie i faktura w niedziele 7 sierpnia, odbiór z paczkomatu w dniu dzisiejszym.

Wszystko nowe i oryginalne, ale zakupy w tym sklepie robiłem pierwszy i ostatni raz. Przez cały okres realizacji nie oddzwonilem sie ani razu, nie doczekałem sie rownież odpowiedzi na wysyłane maile...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie użytkownicy forum. 24.07 kupiłem telefon mi4c u nich na stronie, nie zakładając konta, lecz poprzez koszyk, natychmiastowo zapłaciłem im kasę, wybierając opcję dostawy poprzez paczkomat, zapłaciłem 661 zł. Numer zamówienia to 25283. Nie dostałem żadnego potwierdzenia zamówienia, kompletnie nic. Wystosowałem kilka pism i telefonów i nadal nic. Jeżeli ktokolwiek będzie u nich osobiście, bardzo proszę o zasięgnięcie informacji co z moim zamówieniem (np Ty Tygrysek, bądź inna dobra duszyczka).

Pozdrawiam gorąco !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Deeny napisał:

Witajcie użytkownicy forum. 24.07 kupiłem telefon mi4c u nich na stronie, nie zakładając konta, lecz poprzez koszyk, natychmiastowo zapłaciłem im kasę, wybierając opcję dostawy poprzez paczkomat, zapłaciłem 661 zł. Numer zamówienia to 25283. Nie dostałem żadnego potwierdzenia zamówienia, kompletnie nic. Wystosowałem kilka pism i telefonów i nadal nic. Jeżeli ktokolwiek będzie u nich osobiście, bardzo proszę o zasięgnięcie informacji co z moim zamówieniem (np Ty Tygrysek, bądź inna dobra duszyczka).

Pozdrawiam gorąco !

Jeżeli dostałeś numer zamówienia to powinieneś mieć informację na ten temat na skrzynce pocztowej (sprawdź folder ze spamem).

Na pewno musiałeś podać jakieś dane osobowe, kontaktowe, telefon i tak dalej. Jeżeli nie możesz się z nimi skontaktować (co jakoś mnie nie dziwi :D) to zostaje Ci napisanie odstąpienia od umowy oraz wysłania go im przy pomocy maila/poczty za potwierdzeniem/obu. W normalnych firmach mail skutkuje w przypadku odstąpienia, w tej to ja bym nie ryzykował i użył jedynie jako dodatkowego poświadczenia w przyszłości że coś takiego miało miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...