Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

zamówiłem 31-07-2017,opłacone przelewem natychmiastowym, wysyłka kurierem.

dzisiaj info o zrealizowaniu zamówienia i f-ra na maila.

czytając komentarze mam rozumieć że i tak jutro nie dostanę telefonu bo powyższe dane i tak o niczym nie świadczą ??

 

zamówienie nr 26197

Edytowane przez lukasz58
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minutes ago, lukasz58 said:

zamówiłem 31-07-2017,opłacone przelewem natychmiastowym, wysyłka kurierem.

dzisiaj info o zrealizowaniu zamówienia i f-ra na maila.

czytając komentarze mam rozumieć że i tak jutro nie dostanę telefonu bo powyższe dane i tak o niczym nie świadczą ??

 

zamówienie nr 26197

Jest dokładnie tak jak myślisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej hej kochani :) Piszę z nowego konta (wcześniej Ewi_i), niestety wcześniejsze zostało zablokowane z niewiadomych mi przyczyn, bez żadnego wyjaśnienia. Moderator sugerował, że jestem oszustką, a może po prostu nie spodobało mu się, że uznałam jego podejrzenia za żenujące i nieuzasadnione.. a zarzekam się, że to było moje pierwsze konto i pierwsza wizyta na tym forum :( tak czy siak bardzo brzydkie zachowanie "MROSI", miejże facet jaja i nie blokuj ludzi bez powodu, gdy kulturalnie wymieniamy z innymi użytkownikami spostrzeżenia o sklepie... A konto miałam dopiero 4 dni, szkoda. Możesz mnie zablokować i tu i tam, to mój ostatni post.. :) 

WRÓCIŁAM, BO OBIECAŁAM, ŻE OPISZĘ PO PRACY JAK TELEFON (RN3 3/32)

A więc jak wiecie czekałam tydzień od wpłaty, ładnie zapakowany, wszystkie akcesoria dostałam i niczego nie brakuje. Telefon zabezpieczony z każdej strony folią. Nie było żadnych rys itp. Trochę długo się włączał, ale warto było poczekać :D Jest świetny pod każdym względem, ma wiele fajnych opcji, super rozdzielczość, robi piękne zdjęcia :P Przy włączeniu od razu był do wyboru język polski jeśli kogoś to interesuje. Ogólnie podobnie miałam problem z kontaktem ze sprzedawcą, ale udało mi się dodzwonić - stąd w miarę szybka dostawa. Martwię się co będzie jeśli telefon zacznie szwankować, ale tfu tfu nie będę o tym nawet myśleć i mam nadzieję, że nie będę musiała już więcej próbować kontaktować się ze sklepem, bo mam dość! Podziwiam waszą cierpliwość :) 

Naprawdę warto poczekać, polecam wam wszystkim i życzę aby telefony dotarły szybciutko i fajnie wam służyły :)) Miłego wieczoru kochani!  

* P.S. Czekam na kolejną blokadę bez uzasadnienia lub z wymyślonego powodu "uraziłaś moje ego więc dam ci bana". Proszę bardzo, przynajmniej wiesz, że nie masz racji "MROSI" (ani jajek :P ) 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

tak jak obiecałem byłem dzisiaj i sklep istnieje !!!! Na miejscu chciałem wymienić zamówienie z note 3 3/32 na note 3 2/16 pro - niestety brak mieli tylko kilka sztuk zarezerwowane do wysyłki - wymieniłem na note 3 3/32 pro. Tyle telefonów co mieli tam na miejscu nigdy wcześniej nie widziałem - naprawdę jest ich tam ogrom i firma istnieje ( 3 osoby pakowały przesyłki non stop, dwie osoby wgrywały coś cały czas na telefony, szef i miła Pani obsługiwała klientów, jedna osoba cały czas odbierała telefony- było ich kilkanaście przy mnie a byłem tam max 15 min. - na moje pytanie skąd takie zamieszanie otrzymałem informację że wszystko związane jest z przeprowadzką i faktycznie jest spore opóźnienie ale na dniach wyjdą na prostą bo sprzęt mają na miejscu - i faktycznie przy mnie DHL odbierał przy mnie ogromną ilość paczek.) Osoba mnie obsługująca przepraszała za zaistniałą sytuację i jednocześnie twierdziła że do końca lipca na stronie była informacja że do końca lipca przesyłki będą opóźnione - ja niestety tego nie potwierdzam ponieważ zamawiałem towar 1 sierpnia a ponoć tego dnia ta informacja już znikła ze strony. Co do zamówień o które pytałem :

zamówienie 23451 - powerbank z dnia 17.7 - Pani w systemie ma że towar był wysłany 18.7 do klienta - ale jednocześnie przez zamieszanie nie była wstanie sprawdzić czy towar do nich powrócił i z jakiego powodu - prosiła o ewentualne ponowne zamówienie.

zamówienia : 23451, 24785, 24882 - wszystkie te zamówienia przy mnie Pani pokazała na komputerze i faktycznie są - powiedziała że max 3 dni i powinno wszystko wyjść do klientów.

Ja odebrałem swój tel. note 3 3/32 PRO jest super ( tylko przód jest grafitowy - tył srebrny - ale tak mają wszystkie telefony ). Pofatygowałem się tam 200 km - ja zadowolony z nowego telefonu a rodzinka z tego że mogła zwiedzić przy okazji przepiękny Wrocław :) Pozdrawiam wszystkich i życzę cierpliwości - na pewno na dniach otrzymacie swój sprzęt. W razie pytań pisać co wiem to odpowiem.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mail o kurierze. Zamówienie 26.07, od razu info o realizacji zamówieni, 04.08 faktura i info, że zrealizowane, dzisiaj 08.08 info o wysyłce od dpd i numer do śledzenia, moja paczka we wrocku. Jestem pełen nadziei... mam nadzieję, że nie spierd...lą do końca i dostanę to co zamówiłem (Mi4c). Także jeżeli ktoś się boi, że firma wałuje ludzi (ja już tak myślałem) to jednak jest nadzieja, że nie, że to po prostu niesolidność i totalne olewanie klienta. Zobaczymy. Jeżeli jutro nie dostanę cegły w paczce to dam znać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, moje multicytowanie ma 12 pozycji. Chyba rekord na tym forum :)

--------------------------------------------------------------------

8 godzin temu, Paweł W napisał:

A własnie, jak tam u Ciebie sytuacja w związku ze zwrotem kapuchy - dostałeś już?

Nie, nie dostałem. Odstąpiłem od umowy w czwartek, 04.08 (poleconym i mailem, o odstąpieniu pisałem 03.08 im jeszcze ale wysłałem rano dopiero). Czekam do 18.08.

8 godzin temu, tiuro napisał:

Jaki jest najlepszy sposób wycofania się z transakcji / odstąpienia od umowy / odzyskania pieniędzy?

Co dokładnie powinienem zrobić? 

Oczywiście zero jakiegokolwiek kontaktu - nie dodzwoniłem się i brak odpowiedzi  na maile.

Nie sądzę, żeby było sens czekać. Ponadto znalazłem telefon z odbiorem od ręki w dobrej cenie.

Pozdrawiam społeczność!

Piszesz pismo o odstąpienie od umowy - wzór mają na swojej stronie, napisz tak samo tylko że z ich nowym adresem. Wydrukuj, podpisz, zeskanuj i wyślij. Wyślij dla pewności jeszcze poleconym za potwierdzeniem odbioru, od daty odstąpienia czekasz 14 dni, do tego czasu muszą zwrócić Ci pieniądze. Jeżeli nie - zakładasz sprawę na Policji i zgłaszasz do lokalnego/powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta. 

Bonus: jeżeli wpłaciłeś im całą kwotę (przedpłata) to możesz w odstąpieniu napisać o zwrot wraz z odsetkami ustawowymi. Są to groszowe sprawy, ale takie masz prawo.

8 godzin temu, bobo napisał:

Możecie się uspokoić, firma jest po przeprowadzce i niestety, ale to trochę ich opóźnia,

Ja byłem dzisiaj u nich i odebrałem swój telefon MI5 zamówienie z 21.07,2016, były już wydrukowane metki, wszyscy tam naprawdę uwijają się jak mogą, stały trzy palety z gotowymi paczkami już dla kurierów tak, więc trochę cierpliwości. Jak bym swojego dzisiaj nie odebrał to pojutrze już byłby u mnie kurier.  Jeszcze trochę  a zator się rozładuje ;-)

To, że stoją im trzy palety nie zmienia nic. Wystarczyło wstrzymać zamówienia lub informować przed zamówieniem o tym co się dzieje. Firma stara się kupić trochę czasu, temu wysyłają jak leci, nie sprawdzając nic. A powinni pierw sprawdzić czy nie ma odstąpień od umowy, bo narażają się tylko na niepotrzebne straty. Sami sobie winni to niech sobie teraz radzą, kurier i tak tego nie weźmie na raz a paczki pewnie idą od najnowszych do najstarszych z najstarszej palety, temu trochę starych leci.

8 godzin temu, tiuro napisał:

to chyba nie to, wątek z narzekaniem ma 47 stron, ponadto to co piszesz jest zrozumiałe (przeprowadzka, chwilowe zawirowania), brak kontaktu mailowego i wyłączony telefon - tego się nie da niczym usprawiedliwić, jeśli by mi napisali, że "przepraszamy telefon wyślemy 8.08, za co przepraszamy, jeżeli to Panu nie odpowiada proponujemy zwrot pieniędzy", w mailach proszę o daty

myślę, że 1 osoba może wysłać jednego dnia kilkadziesiąt przesyłek 

ta firma to ściema

Tutaj polecam sprawdzić jak to rozwiązali takie coś na Accessories4you. Wielki banner z oczołapnymi kolorkami. Wyjechali pewnie na wakacje ale przynajmniej wiadomo co się dzieje.

6 godzin temu, Tre8or napisał:

5 sierpnia, jeszcze nie wysłany, dzisiaj pojechałem do ich nowej siedziby w Królikowicach pod Kobierzycami. Jedyne co znalazłem to zamkniętą ruderę, z mieszkańców nikt nic nie wie na temat firmy. Niestety nie udało mi sie znalezc wejscia ani żywego ducha w okolicach bramy. Telefonów wykonałem około 150, nie udało się dodzwonić. Jeśli ktoś wie jak tam wejść to dajcie znać, póki co wszystko wygląda mało szałowo.

Firma pewnie istnieje. Jedyna rzecz to to, że mają 3 adresy w tym jeden nieaktualny. Nie byłem więc nie wypowiem się, jednak są tacy co twierdzą że tam jest kartka z numerem telefonu na drzwiach (kilka różnych osób).

6 godzin temu, kamiltbg napisał:

Brakuje im pracowników, podobno nawet w sobotę pakowali te telefony. Jak zamówiłeś 3-go to jeszcze mają 2 dni na zrealizowanie Twojego zamówienia. Niektórzy tu od 21-go lipca czekają.

Wynika z tego że albo nikt nie chce pracować tam bo warunki są takie a nie inne. Za chciwość właściciela odpowiadają pracownicy pewnie. Nie to że ich bronię bo są niekompetentni jako firma, jednak istnieje możliwość że zostali zawaleni zamówieniami po okresie urlopowym i teraz muszą odrabiać w soboty. Powiedziałbym że dobrze im tak, ale nie jestem wrednym.. nie ważne :>

5 godzin temu, mojak napisał:

Z lektury kilkunastu ostatnich stron nasuwa się wniosek, że Admin powinien zająć oficjalne stanowisko wobec tego "sklepu" i podpiąć ostrzeżenie dotyczące sklepu. Zawieszone na górze, aby zawsze ostrzegało użytkowników. Najlepiej wraz z procedurą jak odzyskać pieniądze. Nie wiem czy ta rekomendacja MIUI  nadal jest aktualna, jeśli tak to jest kompromitacja.

- sklep nie odpowiada nigdy na maile

- sklep ma nieczynny telefon (są podobno jakieś pojedyncze udane próby z połączeniem, gdzie przekazywane są nieprawdziwe informacje o wysyłce nazajutrz)

- sklep lubi grać na czas, najpierw dosyć szybko jest potwierdzenie zakupu, później po kilku dniach lub tygodniach jest mail z FV i z tzw. realizacją zamówienia co absolutnie nie jest jednoznaczne z wysyłką, przesyłka może nastąpić po kolejnych kilku dniach lub tygodniach, o niczym nie dowiesz się z kontaktu ze sklepem, bo ten kontakt w ogóle nie istnieje w żadnym wymiarze

- sklep przesyła notorycznie produkty niezgodne z zamówieniem

- jeśli tak wygląda realizacja zamówienia to strach będzie z realizacją naprawy gwarancyjnej

- na forum pojawiają się podejrzane pozytywne wpisy dotyczące tego "sklepu", które brzmią absurdalnie w świetle faktów

- nie jest jasne gdzie jest siedziba firmy, niektórzy ją widzieli

- sklep pracuje krócej niż urzędnicy w PRL

Trzeba napisać do Xiaomi, aby nie było szargane imię dobrej firmy, powinni im odebrać domenę. Możnaby też myśleć, że to oficjalnie firmowany przez Xiaomi sklep.

Wątek jest zaśmiecony i trudno znaleźć powyższe informacje :/, może komuś przyda się to podsumowanie.

-----------------

Właściciel powinien mieć jaja, wystosować jakieś oświadczenie, odciąć grubą krechą dotychczasową działalność, ogólnie przestać ściemniać i obiecać poprawę.

 

"Już tłumaczę wszystko: na maile nie dajemy rady odpowiadać bo mamy za dużo pracy. Na telefon to samo, odbieramy jedynie gdy musimy wziąć oddech, bo pracujemy bez tchu. Myli się tylko ten, co nic nie robi więc i  czasami nam się zdarzy pomyłka, nie dosłanie szybki czy coś, not big deal. Godziny otwarcia sklepu są jedynie godzinami przyjmowania interesantów, prawie jak Wydziale Komunikacji, tyle, że my nie musimy tych wszystkich kart pojazdów wprowadzać po pracy. Za to mamy obietnice poprawy i wyślemy na pewno przesyłkę jak najszybciej to możliwe, jutro* najpóźniej"

*jutro - zwrot w terminologii norweskiej, oznacza coś co nastanie nie w dniu dzisiejszym. 

5 godzin temu, Nezumi napisał:

Od kiedy Xiaomi.com.pl jest rekomendowany przez miuipolska? Nigdy nie był, nie jest i nie będzie, baaa, jest nawet w temacie w ogłoszeniach na czarnej liście sprzedawców! 

Nigdy nie był, ale drugi post na pierwszej stronie lekko sugeruje (przeczytałem go pierwszym razem i nabrałem pewności siebie co do tego sklepu, o zgrozo :D).

Tak poza tym: szkoda że nie jest temat z czarnymi listami podpięty w dziale z opiniami o sklepach. Znajduje się w innym miejscu ciut i to może stwarzać problemy w unikaniu tego typu sprzedawców.

3 godziny temu, Paweł W napisał:

Albo, jak niektórzy tutaj, dostaniesz w paczce nie ten telefon, co trzeba. Albo ten model, ale w innym kolorze. Albo jak zamówiłeś telefon i szkło, to dostaniesz telefon, a zamiast szkła karteczkę, że doślą kiedyś tam. Albo telefon zalogowany już na jakieś konto google. Albo zalogowany i zablokowany tak, że nie będziesz mógł korzystać. To są przypadki opisywane tutaj wcześniej w wątku. Ten sklep to jakaś kpina.

Ja tylko czekam aż ktoś w paczce małego chińczyka co to im na miejscu będzie składał telefon. Ale chyba aż tak to już nie polecą :D A wszystko wyżej to dokładny spis problemów na jakie ludzie się skarżą w tym temacie.

3 godziny temu, kamiltbg napisał:

Czytałem te posty. Brak słów. Człowiekowi się wydaje, że to jakieś pojedyncze przypadki z opóźnieniem wysyłki, ale tak ma prawie każdy. Ktoś wcześniej napisał, że sklep wcale nie ma kasy, żeby te telefony zamówić na magazyn, tylko zbierają ją od klientów i dopiero zamawiają całą partię. Na ten moment wygląda to tak, że faktycznie tak jest. Szybko to można dostać jakieś stare leżaki magazynowe, bo ktoś pewnie zrezygnował albo zamówili za dużo, nowych telefonów w ogóle nie mają, a na stronie ciągle wciskają kit, że telefony są na stanie.

No dlatego realizują zamówienia na jeden model telefonu a na inne czekać trzeba tydzień-dwa.

3 godziny temu, radhew napisał:

Czekałem od 20 lipca, cierpliwie. Dzisiaj rano zadzwonił do mnie nieznany nr, jak się okazało pracownik Satnetu :o

Poinformował mnie, że od tamtego czasu czekają na zamówienie Mi5 z Chin i niestety, nie wiedzieć czemu, nie przyszedł im kolor złoty, który zamawiałem i jest tylko czarny oraz biały. Kłamczuszki na stronie mają ciągle status "na stanie" dla każdego modelu. Zapytałem ile musiałbym czekać na złoty, ale po sekundzie sam się zaśmiałem, on wymamrotał coś, co oznaczało mniej więcej "nie wiadomo" i zgodziłem się na czarny. Zapewnił, że dziś paczka zostanie nadana i jutro będzie kurier. Po 16 dostałem też takie właśnie potwierdzenie od DPD. Pozostaje mi czekać i mieć nadzieję, że wszystko będzie ok z telefonem.

Jeśli ktoś jest niecierpliwy, zdecydowanie nie polecam zamawiania u nich telefonów, szczególnie teraz. W ogólnym rozrachunku widać, że trochę naciągają informacje z dostępnością na stronie i zdarzają im się drobne pomyłki, nie często, które potrafią naprawić, ale przesyłki dochodzą. Trzeba zaznaczyć w bezkonkurencyjnej cenie jeśli chodzi o dystrybutorów w Polsce.

Mam nadzieję, że po tej przeprowadzce i nadrobieniu zamówień, kontakt i czas realizacji się zmieni na lepsze, bo zaczyna to zmierzać chyba  w tą stronę.

Zostań naszym oficjalnym, forumowym łącznikiem. Ale wiem już że ktoś chce odejść z ich firmy - bo raczej gdyby nie chciał to by tego nie zrobił. To że są niedoinformowani i naciągają ludzi na pieniążki napisami "na stanie" to już pisałem.

Pamiętaj też, że sytuacja ma miejsce od listopada 2015, przynajmniej na tym forum. Polecam poszukać wątków na stronach jak opineo czy coś, tam to dopiero są historie :)

3 godziny temu, kamiltbg napisał:

No i dobrze, złoty jest wieśniacki :D Ja piszę odstąpienie, mam dość tego szamba. Jak jutro nie wyślą telefonu, wysyłam odstąpienie i zamawiam w normalnym sklepie, co powinienem zrobić już dawno temu, bo za kilka dni się okaże, że mimo, że powinien być już spakowany, to jednak Chińczyk go nie wysłał.

Temu też zareagowałem tak, a nie inaczej :) Kij że nagle mi wysłali telefon jak dostali informację nt. Rzecznika Praw Konsumenta. Ale to się nigdy nie zmieni u nich, powinni zacząć od nowa, na dobrych zasadach i sumienności wobec klientów. Nie zdziw się że jak odstąpisz to od razu Ci wyślą w ten sam dzień paczkę bo tak pewnie będzie. Po prostu jest to kupowanie czasu - może nie odeślesz to pieniądz będzie w obrocie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaa i jeszcze dodam! Dla ciekawskich powtórzę - wujek był tam kilka dni temu żeby sprawdzić czy sklep rzeczywiście istnieje (też miałam wątpliwości). I on tam jest, ludzie pracują, ojciec właściciela czuwa nad budową, jego żona zajmuje się wysyłkami, syn chodzi tu i tam i robi co może. Bardzo mili ludzie. Z tego co powiedzieli mają kilkaset lub kilka tysięcy zamówień i stąd to opóźnienie. Od poniedziałku czyli od dziś telefon ze strony sklepu miał być czynny. Ciekawe czy ogarną się z tym wszystkim :) oby tak :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tre8or napisał:

To bart powiedz mi jak wyglądało wejście? Rozumiem ze byłeś w krolikowicach? Nie chce siać zamętu, w jakich godzinach byłeś?

Tak byłem w królikowicach - jest to dom po lewej stronie jakieś 100 - 150 m za torami - fakt faktem nie ma tam jeszcze żadnych tablic ani nazwy firmy. Byłem tam dziś tj. 8.8 ok godziny 10 rano

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Ewi_ii napisał:

Aaaa i jeszcze dodam! Dla ciekawskich powtórzę - wujek był tam kilka dni temu żeby sprawdzić czy sklep rzeczywiście istnieje (też miałam wątpliwości). I on tam jest, ludzie pracują, ojciec właściciela czuwa nad budową, jego żona zajmuje się wysyłkami, syn chodzi tu i tam i robi co może. Bardzo mili ludzie. Z tego co powiedzieli mają kilkaset lub kilka tysięcy zamówień i stąd to opóźnienie. Od poniedziałku czyli od dziś telefon ze strony sklepu miał być czynny. Ciekawe czy ogarną się z tym wszystkim :) oby tak :) 

Coś pięknego,  pewnie jeszcze  po pracy większość dochodów rozdają ubogim, a sobie zostawiają tylko na jedzenie. A chamy nie mogą poczekać na telefony kilku tygodni/ miesięcy. Bezczelność! :) 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Matked napisał:

Coś pięknego,  pewnie jeszcze  po pracy większość dochodów rozdają ubogim, a sobie zostawiają tylko na jedzenie. A chamy nie mogą poczekać na telefony kilku tygodni/ miesięcy. Bezczelność! :) 

Nie bądź sarkastyczny, przecież to nie moja wina, że czekasz na zamówienie i jesteś zły. Piszę to co udało mi się dowiedzieć, ale tu to chyba lepiej wcale się nie odzywać, bo ciągle ktoś musi mieć jakiś problem.. Nawet gdy druga osoba pisze cos w dobrej wierze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściciel robi co może, skąd więc taki wniosek? Bo wujek go widział w sklepie przez 15 minut? Przecież ten temat jest o tym, że ewidentnie z niczym sobie nie dają rady, a tutaj jakby ktoś patrzył na ten sklep przez różowe okulary. :) Bardzo ciekawa perspektywa muszę powiedzieć. Bardzo ciekawa. Może jakby u mnie transakcja zakończyła się sukcesem, to również natchnęłoby mnie to do zachwalania pod niebiosa załogi sklepu, ale niestety prawdopodobnie zakończy się na policji :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Matked napisał:

Właściciel robi co może, skąd więc taki wniosek? Bo wujek go widział w sklepie przez 15 minut? Przecież ten temat jest o tym, że ewidentnie z niczym sobie nie dają rady, a tutaj jakby ktoś patrzył na ten sklep przez różowe okulary. :) Bardzo ciekawa perspektywa muszę powiedzieć. Bardzo ciekawa. Może jakby u mnie transakcja zakończyła się sukcesem, to również natchnęłoby mnie to do zachwalania pod niebiosa załogi sklepu, ale niestety prawdopodobnie zakończy się na policji :) 

A u mnie skończyło się dobrze wiec nie wylewaj na mnie swojego żalu, jedni dostają szybciej inni wolniej, napisalam tylko swoje spostrzeżenia ;) chyba każdy ma takie prawo :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, lukasz58 napisał:

@bart_r   bardzo dziękuję za sprawdzenie zamówienie i sms z konkretnym info co i jak.

Fajnie że jadąc tam w swojej sprawie nie zapomniałeś o innych.

 

Wielkie dzięki

Mam nadzieję że dotrzymają terminu wysyłki twojego zamówienia i wyślą tak jak mówili - pytałem o wszystkich którzy o to prosili i widziałem te zamówienia u nich na kompie - nic więcej zrobić nie mogę ale mam nadzieję że niektórych choćby troszeczkę uspokoiłem (towar mają na stanie - i to naprawdę sporo )- zdziwiło mnie troszeczkę to że niby była informacja o opóźnionych wysyłkach na ich stronie ja niestety takowej informacji nie widziałem bo ponoć od 1.8 znikła z ich strony bo rozpoczęli wysyłkę :( 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak składałem zamówienie w dniu 31-07-2016 faktycznie na ich stronie była informacja że wysyłka jest wstrzymana i jej wznowienie będzie od 01-08-2016.

to było w formie takiego zwijanego okna po lewej stronie ekranu - nie wiem jak się to fachowo nazywa.

w każdym bądź razie potwierdzam - widziałem jeszcze 31-07-2016 taką informację na ich stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, bart_r napisał:

zdziwiło mnie troszeczkę to że niby była informacja o opóźnionych wysyłkach na ich stronie ja niestety takowej informacji nie widziałem bo ponoć od 1.8 znikła z ich strony bo rozpoczęli wysyłkę :( 

Ja widziałem. Przez tydzień była informacja o zmianie siedziby i że zamówienia nie będą realizowane jakoś od 22 do 29 lipca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, lukasz58 napisał:

jak składałem zamówienie w dniu 31-07-2016 faktycznie na ich stronie była informacja że wysyłka jest wstrzymana i jej wznowienie będzie od 01-08-2016.

to było w formie takiego zwijanego okna po lewej stronie ekranu - nie wiem jak się to fachowo nazywa.

w każdym bądź razie potwierdzam - widziałem jeszcze 31-07-2016 taką informację na ich stronie.

 

2 minuty temu, iMichas napisał:

Ja widziałem. Przez tydzień była informacja o zmianie siedziby i że zamówienia nie będą realizowane jakoś od 22 do 29 lipca.

Chyba że tak - ja nie widziałem takiej informacji - w takim razie nie rozumiem co niektórych osób - chyba że także nie zauważyły tej informacji :( kilka dni postoju z wysyłką i powstało ogromne zamieszanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bart_r napisał:

 

Chyba że tak - ja nie widziałem takiej informacji - w takim razie nie rozumiem co niektórych osób - chyba że także nie zauważyły tej informacji :( kilka dni postoju z wysyłką i powstało ogromne zamieszanie.

Sęk w tym że to dotyczyło zamówień z 22 do 30.07. 20.07 był wysyp telefonów i masa ludzi poskładała, w tym ja. I do 3 sierpnia zero informacji, no chyba raczej tak to nie miało wyglądać. I do tej pory są osoby sprzed 22.07 które nie mają zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bart_r napisał:

zamówienie 23451 - powerbank z dnia 17.7 - Pani w systemie ma że towar był wysłany 18.7 do klienta - ale jednocześnie przez zamieszanie nie była wstanie sprawdzić czy towar do nich powrócił i z jakiego powodu - prosiła o ewentualne ponowne zamówienie.

zamówienia : 23451, 24785, 24882 - wszystkie te zamówienia przy mnie Pani pokazała na komputerze i faktycznie są - powiedziała że max 3 dni i powinno wszystko wyjść do klientów. 

Dzięki wielkie za sprawdzenie @bart_r , nie wiem jakim cudem to wyslali jak zadnego maila nie dostalem ani kurier nie dzwonil. Powiedz mi jedno jeszcze, bo napisales o moim zamówieniu, że najwyżej zamówić jeszcze raz, a niżej piszesz że ono wraz z 2 innymi jest w komputzerze i wkrótce zostaną wysłane. To błąd w twoim poscie czy maja zamiar wyslac jeszcze raz? żebym nie powielił zamówień. 

Edytowane przez Daviide
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bart_r, co do Wrocławia, to oczywiście się zgadzam, że piękny, natomiast jeśli chodzi o poprawę sklepu, to nie pokładałbym w tej kwestii najmniejszej wiary. Jak już wczesniej wspominałem, kłopoty firmy nie są przejściową lipką spowodowaną przeprowadzką. Wystarczy obejrzeć opinie na ich temat z innych źródeł, np. Opineo. Tam ludzie w postach sprzed pół roku i wcześniej skarżą się, że są robieni w wała, bo np. sklep wysyła im towar niezgodny z zamówieniem albo że czekają tygodniami na wysyłkę. Fakty są więc takie, że nic nie uległo poprawie i nie ulegnie - sklep jest oszustwem i nie zmienią tego już żadne ich obietnice, choćby jako kolejną wymówkę podawali, że zaczęła się zombie apokalipsa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro sklep ma klientów w d...ie to po co u nich kupujecie. Przecież jak przy zakupie jest takie ich podejście do klienta to zadajcie sobie pytanie jakie będzie ich podejście jak coś się zacznie dziać z waszym telefonem który już kupiliscie i macie. Tylko, że każdy pewnie myśli, mnie to nie dotyczy, ze mną będzie inaczej.

Wysłane z mojego HM 1S przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, zbawiec said:

 

 

Skoro sklep ma klientów w d...ie to po co u nich kupujecie. Przecież jak przy zakupie jest takie ich podejście do klienta to zadajcie sobie pytanie jakie będzie ich podejście jak coś się zacznie dziać z waszym telefonem który już kupiliscie i macie. Tylko, że każdy pewnie myśli, mnie to nie dotyczy, ze mną będzie inaczej.

Ludzie kupują, bo dają się nabrać oficjalnie brzmiącej domenie. Dopiero później czytają np. to forum i dociera do nich, że popełnili błąd. Choć tak po prawdzie, to nawet nie ma w tym winy klienta, że nie zapoznał się z opiniami dotyczącymi sklepu. Czasy mamy takie, że "płacę, więc dostaję to, za co zapłaciłem" powinno chyba być uczciwym standardem.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, kamiltbg said:

Wystarczy przeczytać regulamin, żeby wiedzieć, że to nie jest oficjalny sklep, więc nie rozumiem tego narzekania na to, że sklep wyglądał na oficjalny. Wszyscy zaakceptowaliście regulamin. Jak zwykle ich nie czytam, to w tym przypadku przeczytałem cały.
Ja się skusiłem, bo cena jest 100 zł niższa niż w innych sklepach, w Technosie nawet wtedy nie mieli tego telefonu. Z Chin wychodził niecałe 100 zł taniej, więc stwierdziłem, że się nie opłaca, bo jednak łatwiej ścigać firmę z Polski w przypadku usterki, niż Chińczyka.

Ok, masz rację, ALE zwróć uwagę na to, że nawet po zdaniu sobie sprawy, że nie jest to oficjalny dystrybutor, klienci jednak choć trochę sugerują się tym, że np. sklep wygląda profesjonalnie, regulamin prezentuje się też na poziomie dobrego sprzedawcy i domena sugeruje, że masz do czynienia z poważnym podmiotem. Nic tam nie zapowiada ch$^ni, która nadciąga wielkimi krokami już po dokonaniu zakupu. Jeżeli klienci zaakceptowali regulamin, to oczekują też, aby druga strona transakcji ten regulamin szanowała. Nawet jeżeli nie można firmy posądzać o oszustwo pod względem prawnym, lub w jakimkolwiek innym formalnym sensie (a można, bo w przypadku wielu użytkowników złamali własny regulamin), to jednak pod względem etyki zawodowej ludzie mogą czuć się oszukani.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamiltbg napisał:

Wystarczy przeczytać regulamin, żeby wiedzieć, że to nie jest oficjalny sklep, więc nie rozumiem tego narzekania na to, że sklep wyglądał na oficjalny. Wszyscy zaakceptowaliście regulamin. Jak zwykle ich nie czytam, to w tym przypadku przeczytałem cały.
Ja się skusiłem, bo cena jest 100 zł niższa niż w innych sklepach, w Technosie nawet wtedy nie mieli tego telefonu. Z Chin wychodził niecałe 100 zł taniej, więc stwierdziłem, że się nie opłaca, bo jednak łatwiej ścigać firmę z Polski w przypadku usterki, niż Chińczyka.

Dokładnie. Ja się skusiłem, bo napisane jest, że mają telefony na stanie (nie trzeba tak długo czekać...), byli najtańsi, gwarancja z polski, profesjonalny wygląd strony, konto na allegro, które nie jest zbanowane (kupiłem przez stronę, bo było taniej niz na allegro...), jednak w sumie to mnie najbardziej allegro przekonało, bo zazwyczaj jak cos istnieje na nim, to jest to sprawdzone, do tego negatywy tylko trzy na allegro i niezbyt dotyczące telefonów a jakiś innych rzeczy. I masa opinii na samej stronie, które wyglądały jak  zwykłych użytkowników, a nie tylko boty coś a'la "Niesamowite! Oszukał genetyków i schudł 200kg w dwa dni!". Ogólnie, gdyby nei to, że po złożeniu zamówienia wpadłem na pomysł by jednak zmienić kolor ktory zamówiłem, to by nie było problemu. Jednak nie mogłem sie dodzwonić do nich w ogóle i wtedy zapaliła mi się czerwona lampka i znalazłem to forum. Przynajmniej wiem, żeby zawsze dzwonić do sklepu internetowego przed kupnem czegokolwiek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Micioru napisał:

Również faktura, koło 9:20 przyszła na maila. Na InPoście data utworzenia to  09.08.2016 10:13:42, więc trochę opóźnienia też z tym mają. Orientuje się ktoś, czy jeśli mieszkam we Wrocławiu to mogę spodziewać się paczki dzisiaj/jutro?

Jak dzisiaj wysłali to jutro powinna być paczka. 

Zaczęli nadrabiać i to bardzo z jakiego dnia było twoje zamówienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Matked napisał:

Właściciel robi co może, skąd więc taki wniosek? Bo wujek go widział w sklepie przez 15 minut? Przecież ten temat jest o tym, że ewidentnie z niczym sobie nie dają rady, a tutaj jakby ktoś patrzył na ten sklep przez różowe okulary. :) Bardzo ciekawa perspektywa muszę powiedzieć. Bardzo ciekawa. Może jakby u mnie transakcja zakończyła się sukcesem, to również natchnęłoby mnie to do zachwalania pod niebiosa załogi sklepu, ale niestety prawdopodobnie zakończy się na policji :) 

Jak masz pretensje,to miej je do siebie,jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem twój problem, wyraźnie jest informacja na stronie od początku lipca ,że są przenosiny sklepu i wysyłki są opóźnione, od 22 lipca kolejna informacja ,że są wstrzymane do 1.8 , trzeba było się ruszyć i pojechać do nich po zwrot kasy a nie post i stękać. Woow zakończy się policją ,serioo myślisz ,że tym się ktoś przyjmie ,co zrobi Ci policja, spisze protokół i ?Nie poniżaj się dzieciaku .

18 godzin temu, Tre8or napisał:

W ich regulaminie jest taka informacja

W regulaminie,ale chodziło mi o to ,że nie dali żadnego info po przeprowadzce ,że można odebrać osobiście, ale jak idzie to przejadę się po telefony zamiast czekać , ktoś coś chce?

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Tygrysek napisał:

W regulaminie,ale chodziło mi o to ,że nie dali żadnego info po przeprowadzce ,że można odebrać osobiście, ale jak idzie to przejadę się po telefony zamiast czekać , ktoś coś chce?

Nie wiem czy jest szansa na to, ale jeśli by się dało to w Zamówieniu nr 26992 złożone dnia 04/08/2016 jakby zmienić Redmi Note 3 PRO 3/32GB w kolorze białym, na taki sam tylko kolor grafitowy. Pisałem im maila 4 dni temu, ale oczywiście nie odpisali, a dodzwonić się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...