Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie będziecie czekać miesiącami, idźcie od razu na policje, zgłoszenie nic nie kosztuje a sprawa pójdzie do rejonu firmy, i wysyłać przedsądowe wezwania do zapłaty, z kompletem dokumentów zakładacie sprawę cywilną, takie sprawy sąd rozpatruje bez obecności stron. Taka firma nie powinna już dawno istnieć.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Matked

I to jest błąd - nie odstępuje się od umów które były zawierane przez Internet za pośrednictwem e-maila.

Wypisz odstąpienie od umowy w podobnym formacie do znajdującego się na ich stronie (ze zmianą adresu bo do tego jeszcze nie doszli chyba), wyślij poleconym za potwierdzeniem żebyś miał podstawkę. 14 dni od tego momentu gdy odbiorą mają czas na zwrot - kieruj następnie sprawę na Policję z tytułu przywłaszczenia sobie Twojego mienia. Na upartego możesz im nawet złożyć zawiadomienie do Prokuratury - jest to przestępstwo ścigane z urzędu więc bezpłatnie.

 

Nigdy nie załatwiaj takich rzeczy przez pocztę elektroniczną, chyba że chcesz później się tułać po instytucjach i udowadniać że takie coś zostało wysłane.

Sprawa cywilna jest płatna (ok. 300 zł?) ale firma będzie musiała zwrócić Ci nie tylko koszt założenia ale też za straty jakie poniosłeś w wyniku nie dotrzymania umowy przez sprzedawcę. Nie wiem czy im się to tak opłaca.

Edytowane przez Kicksaw
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Kicksaw napisał:

@Matked

I to jest błąd - nie odstępuje się od umów które były zawierane przez Internet za pośrednictwem e-maila.

Wypisz odstąpienie od umowy w podobnym formacie do znajdującego się na ich stronie (ze zmianą adresu bo do tego jeszcze nie doszli chyba), wyślij poleconym za potwierdzeniem żebyś miał podstawkę. 14 dni od tego momentu gdy odbiorą mają czas na zwrot - kieruj następnie sprawę na Policję z tytułu przywłaszczenia sobie Twojego mienia. Na upartego możesz im nawet złożyć zawiadomienie do Prokuratury - jest to przestępstwo ścigane z urzędu więc bezpłatnie.

 

Nigdy nie załatwiaj takich rzeczy przez pocztę elektroniczną, chyba że chcesz później się tułać po instytucjach i udowadniać że takie coś zostało wysłane.

Sprawa cywilna jest płatna (ok. 300 zł?) ale firma będzie musiała zwrócić Ci nie tylko koszt założenia ale też za straty jakie poniosłeś w wyniku nie dotrzymania umowy przez sprzedawcę. Nie wiem czy im się to tak opłaca.

Nie żeby coś, ale bzdura... Odstąpienie od umowy możesz normalnie wysłać przez mail, oczywiście nikt nie broni pocztą. Jaki problem w udowodnieniu wysyłki maila? Logujesz się na maila i masz info kiedy wysłany, co do minuty (jak nie sekundy), zaoszczędzasz czas, który jest potrzebny na to, aby list dotarł, o ile w ogóle dotarł. Zwracałem masę sprzętu, nigdy żaden sklep nie chciał ode mnie wysyłki listem odstąpienia, wystarczyło wydrukować, uzupełnić, zeskanować i wysłać mailem.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Nezumi napisał:

Nie żeby coś, ale bzdura... Odstąpienie od umowy możesz normalnie wysłać przez mail, oczywiście nikt nie broni pocztą. Jaki problem w udowodnieniu wysyłki maila? Logujesz się na maila i masz info kiedy wysłany, co do minuty (jak nie sekundy), zaoszczędzasz czas, który jest potrzebny na to, aby list dotarł, o ile w ogóle dotarł. Zwracałem masę sprzętu, nigdy żaden sklep nie chciał ode mnie wysyłki listem odstąpienia, wystarczyło wydrukować, uzupełnić, zeskanować i wysłać mailem.

No dobra, a co w przypadku ich sklepu? Oni nie czytają maili jak widać - 15.07 i chłopak dalej nie ma zwrotu. W normalnej firmie to może bym się połasił, ale u nich bałbym się. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kamiltbg napisał:

Idź jeszcze do CBA, CBŚ i dla pewności FBI. Za co masz dostać dowód zakupu, skoro jeszcze nawet nie realizują Twojego zamówienia? Jak im skarbówka wjedzie i wyjdzie, że coś jest nie tak, to w pierwszej kolejności Państwo zabiera co się mu należy, a nie Ty. Złóż odstąpienie od umowy i dostaniesz zwrot kasy jak każdy do tej pory, bo to po pierwsze szybsze, a po drugie mniej pracochłonne rozwiązanie.
Zachowuje się trochę, jakbym był właścicielem tego sklepu, ale nie rozumiem czemu wielu z Was nie chce najpierw rozwiązać normalnie sprawy i złożyć odstąpienia, żeby odzyskać kasę, tylko od razu chcecie lecieć na policję.

Nie chce odebrać juz tego co mi się należy tylko narobić im koło D... Bo to jest paranoja. Zapłaciłem za przedmiot, którego nie otrzymałem a pieniądze gdzieś poszły prawda? co z tego ze nie realizują zamówienia? W sklepie jak płacisz to tez przychodzisz po paragon dwa tygodnie pózniej? Zwłaszcza, ze mijają te dwa tygodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kicksaw napisał:

No dobra, a co w przypadku ich sklepu? Oni nie czytają maili jak widać - 15.07 i chłopak dalej nie ma zwrotu. W normalnej firmie to może bym się połasił, ale u nich bałbym się. 

Ale co to go interesuje? Wysyłasz maila ze skanem i Ciebie, jako klienta, g... interesuje, czy sprzedawca to czyta, czy nie, to nie Twój problem, to nie ty masz obowiązek w 14dni zwrócić kasę, tylko on Tobie. Nie zwrócił? Idziesz do rzecznika/na policję i zgłaszasz. Nie wiem po co niektórzy się bawią w "dobrego samarytanina" i okazują im jeszcze "łaskę"... Kupujesz coś, dajesz kasę w przód, więc masz prawo wymagać. Jeżeli oni łamią swój własny regulamin i nie potrafią nawet napisać zbiorowego maila do wszystkich oczekujących, że "Przepraszamy. Sklep w dniach xxxxx jest nieczynny, wszelkie wysyłki opóźnią się o xxxx dni", co więcej, nie informują nikogo o tym, czy jego tel jest dostępny, czy też nie, albo głupiego maila "Pana/Pani zamówienie opóźni się o xxx dni z powodu xxx" to wybacz, ale ja osobiście nie mam zamiaru im podawać "pomocnej dłoni". Jeżeli sklep ma wywalone na klienta, to dlaczego klienta miałoby obchodzić, co się stanie ze sklepem po zgłoszeniu sprawy w odpowiednie miejsca? Ja tam już mam swoje podejrzenia, dlaczego niektórzy kasy nie dostali i pewnie nie dostaną, aż się nie zgłoszą na policję/do rzecznika...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście takich podejrzeń pisać nie można publicznie bo to oczernianie, straty moralne, finansowe, reputacja firmy spada, cokolwiek sobie firma wymyśli tak jak w jednym temacie co to pan kręcił z telefonem, dał inny i jeszcze się bronił zamiast przeprosić :D

Pieniędzy nie podaruję, niestety skanowanie u mnie odpada bo bym to dzisiaj zrobił. I dobrze mówisz. Trzeba to załatwić porządnie.

Dziwi mnie tylko informacja jaką uzyskałem od PayU 4 dni temu: " Sytuacja ze sklepem Xiaomi jest nam znana. Obsługa klienta mogłaby być lepsza, jednak sklep ostatecznie się wywiązuje z zobowiązań i realizuje zamówienia ".

Wiedzą, ale co mają do tego tak naprawdę - oni swoje zrobili. Co natomiast z Ochroną Konsumenta? W informacji napisali że jeżeli do końca tygodnia nie zrealizują to wyślą do nich ponaglenie, tylko tyle i aż tyle.

Nadal mam nadzieję że się uda odzyskać kasę, zamówię gdzieś indziej i nie będzie wymagało to interwencji służb społecznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Kicksaw napisał:

Oczywiście takich podejrzeń pisać nie można publicznie bo to oczernianie, straty moralne, finansowe, reputacja firmy spada, cokolwiek sobie firma wymyśli tak jak w jednym temacie co to pan kręcił z telefonem, dał inny i jeszcze się bronił zamiast przeprosić :D

Pieniędzy nie podaruję, niestety skanowanie u mnie odpada bo bym to dzisiaj zrobił. I dobrze mówisz. Trzeba to załatwić porządnie.

Dziwi mnie tylko informacja jaką uzyskałem od PayU 4 dni temu: " Sytuacja ze sklepem Xiaomi jest nam znana. Obsługa klienta mogłaby być lepsza, jednak sklep ostatecznie się wywiązuje z zobowiązań i realizuje zamówienia ".

Wiedzą, ale co mają do tego tak naprawdę - oni swoje zrobili. Co natomiast z Ochroną Konsumenta? W informacji napisali że jeżeli do końca tygodnia nie zrealizują to wyślą do nich ponaglenie, tylko tyle i aż tyle.

Nadal mam nadzieję że się uda odzyskać kasę, zamówię gdzieś indziej i nie będzie wymagało to interwencji służb społecznych.

PayU zwracało kasę na początku, ale od pewnego czasu umywają ręce... Nie wiem dlaczego, ale mają dziwne podejście od jakichś 2-3 tygodni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówienie złożyłem 26.07 wieczorem, od razu po wpłacie miałem info, że zamówienie zostało przyjęte i przekazane do realizacji. Czy ktoś "z tej daty" już miał informację lub dostał towar (Mi4c w moim przypadku)? Opinii nie sprawdziłem bo dwóch znajomych ze sklepu korzystało i wszystko było ok, więc mam nadzieję, że to tylko zadyszka, ale nerwówka jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Zamówienie złożyłem 26.07 wieczorem, od razu po wpłacie miałem info, że zamówienie zostało przyjęte i przekazane do realizacji. Czy ktoś "z tej daty" już miał informację lub dostał towar (Mi4c w moim przypadku)? Opinii nie sprawdziłem bo dwóch znajomych ze sklepu korzystało i wszystko było ok, więc mam nadzieję, że to tylko zadyszka, ale nerwówka jest...

Mogę się mylić, ale największa nerwówka jest wśród kupców Telefonu Xiaomi Redmi Note 3 Pro w wersji 3/32 GB (w tym ja). Idą one jak świeże bułeczki (czyt. zamawiane) i często (według polskiej strony xiaomi) nie ma już tego typu telefonu w "magazynie". Sam złożyłem zamówienie 20.07 i zaksięgowanie nastąpiło 10 dni później...

Dodatkowo słyszałem o dużych problemach z powerbankami i szkłem hartowanym, ale każdy z nas ma jakieś "zadyszki" w związku ze sklepem.

Niektórzy w czepku urodzeni dostają to co zamawiali po tygodniu od momentu zaksięgowania wpłaty, albo trochę później... To czysta loteria.

Nie warto psuć sobie krwi, bo zdrówko jest cenne, dlatego email raz na dzień może coś zdziała (aktualnie testuję tą formę przyspieszenia wysyłki).

Edytowane przez Rookie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Rookie napisał:

Mogę się mylić, ale największa nerwówka jest wśród kupców Telefonu Xiaomi Redmi Note 3 Pro w wersji 3/32 GB (w tym ja). Idą one jak świeże bułeczki (czyt. zamawiane) i często (według polskiej strony xiaomi) nie ma już tego typu telefonu w "magazynie". Sam złożyłem zamówienie 20.07 i zaksięgowanie nastąpiło 10 dni później...

Dodatkowo słyszałem o dużych problemach z powerbankami i szkłem hartowanym, ale każdy z nas ma jakieś "zadyszki" w związku ze sklepem.

Niektórzy w czepku urodzeni dostają to co zamawiali po tygodniu od momentu zaksięgowania wpłaty, albo trochę później... To czysta loteria.

Nie warto psuć sobie krwi, bo zdrówko jest cenne, dlatego email raz na dzień może coś zdziała (aktualnie testuję tą formę przyspieszenia wysyłki).

Ja już poleciałem z grubej rury - odstąpienie napisane, wyślę jak tylko otworzą pocztę [nie zdążyłem wczoraj :<], napisałem do rzecznika, czekam teraz na odpowiedź.

Co do RN3P - problem w tym, że w dniu 20.07 dostałem powiadomienie o tym że są na stanie. 21.07 zniknęły - czyli zakupione już wszystkie.

Tymczasem 01.08 znów pojawiły się grafitowe na stanie u nich, które poszły szybko.  Wynika z tego, że w najbardziej optymistycznym przypadku pozbierali zamówienia dwudziestego, wysłali do Chin zapotrzebowanie masowe. Wysyłka z Chin idzie jeszcze, w tym czasie dużo osób odstąpiło więc wrzucili znów te zamówione na stan.

Największe jaja będą jak oni ten telefon wyślą mi dzisiaj kurierem. Wczoraj im napisałem że odstępuję od umowy za pośrednictwem maila i smsa, polecony z dzisiaj będzie najpóźniej jutro u nich (ode mnie mam trzy wymiany dziennie: poranna, popołudniowa i wieczorna, a idzie jedynie na Wrocław i bezpośrednio do nich później - przynajmniej tak to wyglądało kilka lat temu jak pracowałem na ekspedycji w placówce pocztowej).

Edytowane przez Kicksaw
powtórzenie "ten telefon" raziło mnie w oczy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówieni złożyłem 22.07. "Zakupiłem" telefon Xiaomi Redmi 3 - 2/16GB LTE biały - fashion + duperele folia ochronna i silikonowe etui.

Wpłata PayU poszła od razu, zaraz też przyszedł mail ze sklepu z informacją:  zamówienie zostało przyjęte i jest przetwarzane. I w takim stanie wisi do tej pory...

Czy Satnet potwierdza zaksięgowanie wpłaty mailem lub w szczegółach zamówienia na stronie http://xiaomi.com.pl/moje-konto/orders/ ??

Niby nie śpieszy mi się ale brak jakiegokolwiek kontaktu zaczyna mnie powoli *****

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przemyśleniu paru spraw (dzięki @Nezumi!) udało mi się zrobić działający skaner w pracy. Zeskanowałem dokument i wysłałem im.

I tutaj proszę Państwa szok! Skrzynka nie wywaliła mi komunikatu że jest przepełniona. Więc albo odczytali wszystkie wiadomości (w co śmiem wątpić, wczoraj  jeszcze wywalało "odpowiedź do 72 godzin", a jej jak nie było tak nie ma) albo mają jakieś mumbo-jumbo filtry dla ludzi odstępujących od umowy żeby im tylko to wyświetlało.

Z wrażenia aż trzykrotnie sprawdziłem czy wysłałem na dobry adres. Nawet zresetowałem przeglądarkę i załączyłem ponownie. Prawie jak cud. A i tak pisemne do nich dojdzie - straciłem całkowicie zaufanie do tej firmy i na głupie tłumaczenia już sobie nie pozwolę. Ale kogo ja chcę oszukać, przecież oni i tak się nie skontaktują (wstawcie sobie tutaj twarz Yao Minga).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie z innej beczki... po prawie dwóch tygodniach od złożenia zamówienia wczoraj dostałem maila z informacją, że zamówienie "zostało zrealizowane" oraz drugiego maila z fakturą :)

Jako opcję wysyłki wybrałem paczkomaty. Nie dostałem jednak żadnego powiadomienia o wysłanej paczce oraz kodu śledzenia takowej.
Jak to u Was wyglądało? Po jakim czasie dostawaliście informacje o wysłanej paczce / paczkę?

Czy może niepotrzebnie się cieszę i sama zmiana statusu i faktura nic nie znaczą? :(
Zamawiałem 2 x Mi Band 2.

PS. Mój pierwszy wpis na forum - witam wszystkich i łączę się w bólu w związku z działaniem tego sklepi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Kicksaw napisał:

I tutaj proszę Państwa szok! Skrzynka nie wywaliła mi komunikatu że jest przepełniona. Więc albo odczytali wszystkie wiadomości (w co śmiem wątpić, wczoraj  jeszcze wywalało "odpowiedź do 72 godzin", a jej jak nie było tak nie ma) albo mają jakieś mumbo-jumbo filtry dla ludzi odstępujących od umowy żeby im tylko to wyświetlało.

Masz szczęście albo rzeczywiście magiczne filtry działają. U mnie na maila z 09:22 przyszła autoodpowiedź... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie z innej beczki... po prawie dwóch tygodniach od złożenia zamówienia wczoraj dostałem maila z informacją, że zamówienie "zostało zrealizowane" oraz drugiego maila z fakturą

Jako opcję wysyłki wybrałem paczkomaty. Nie dostałem jednak żadnego powiadomienia o wysłanej paczce oraz kodu śledzenia takowej.

Jak to u Was wyglądało? Po jakim czasie dostawaliście informacje o wysłanej paczce / paczkę?

Czy może niepotrzebnie się cieszę i sama zmiana statusu i faktura nic nie znaczą?

Zamawiałem 2 x Mi Band 2.

PS. Mój pierwszy wpis na forum - witam wszystkich i łączę się w bólu w związku z działaniem tego sklepi.

To nic nie znaczy ;) ja zamówienie złożyłem 21 lipca, 26 bodajże przyszła faktura, a telefonu do dziś ani widu ani słuchu :/ dodam że zamówiłem RN3 pro 32 GB...

Wysłane z mojego Moto G 2014 LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, solko12 napisał:

To nic nie znaczy ;) ja zamówienie złożyłem 21 lipca, 26 bodajże przyszła faktura, a telefonu do dziś ani widu ani słuchu :/ dodam że zamówiłem RN3 pro 32 GB...

Wysłane z mojego Moto G 2014 LTE przy użyciu Tapatalka

Jaki sposób wysyłki wybrałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, dese napisał:

No tak, ja zapłaciłem z góry... Sklep polecił mi znajomy, który jakiś czas wcześniej dokonał zakupu i miał paczkę po 2 dniach u siebie. Ale wygląda na to, że po prostu miał farta.

Wiesz, wiele tutaj zależy pewnie od zamówienia.

Mają problem ze szkłami, etui, Redmi Note 3 Pro 32 Gb. Z innymi telefonami różnie.

Ja drugi raz w tym sklepie na pewno niczego nie zamówię, całą przygodę potraktuję jako solidną nauczkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Kicksaw napisał:

Wiesz, wiele tutaj zależy pewnie od zamówienia.

Mają problem ze szkłami, etui, Redmi Note 3 Pro 32 Gb. Z innymi telefonami różnie.

Ja drugi raz w tym sklepie na pewno niczego nie zamówię, całą przygodę potraktuję jako solidną nauczkę.

Ja zamówiłem 22.07 Mi5 i do dziś żadnego sygnału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem email z potwierdzeniem oraz fakturą dwa dni temu. Zamówienie na power bank złożone 25.07. Do tej pory nie dostałem żadnego potwierdzenia wysłania paczki (paczkomat InPost). Telefon oczywiście wyłączony a kontakt emaliowy równy zeru. Teraz się boję czy nie wtopiłem pieniędzy. Power bank potrzebuję na wyjazd przed 09.08, najpewniej się go nie doczekam o ile w ogóle go dostanę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informuję, że otrzymałam dziś fakturę oraz informację, że moje zamóienie zostało zrealizowane. Zamawiałam 20.07 redmi 3 pro 3/32, szkło hartowane i etui. To się prawie zmieścili w tych dwóch tygodniach :P Teraz rozumiem, że ściągać aplikację paczkomatów, to może nawet się dowiem cokolwiek o przesyłce? :P:D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xiaomi mi wysłało informację, że moje zamówienie zostało zrealizowane oraz faktura. O godzinie 11:04.

 

O godzinie 09:22 wysłałem im odstąpienie od umowy. O godz. 09:30 poszło na poczcie już pisemne odstąpienie. No po prostu nie wierzę w tych ludzi...

I co teraz z tym fantem mam robić T_T

Przyjdzie kurier i co, mam mu powiedzieć że odstąpiłem od umowy a oni mimo to mi wysłali? Może jeszcze mam zapłacić 15 zł za kuriera żeby im to odesłać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Xiaomi mi wysłało informację, że moje zamówienie zostało zrealizowane oraz faktura. 

To chyba automat wysłał te wiadomości... Ja także odebrałem dwa takie emaile, więc po części "hurra" i czekamy dalej...

Apropos... czytałem poprzednie posty i widzę, że niezły spam o realizacji zamówień poleciał od sklepu xiaomi... Widocznie mają tutaj szpiega xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...