Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

Wkurzyłem sie i odebrałem w końcu (3ci dzień leżenia) telefon z paczkomatu. 

Buraki nie odpisali na żaden mejl w związku z odstąpieniem od umowy. Zaraz się zabieram za pisemko do UOKiK oraz do US (ma zasrany obowiązek wysłać paragon jeśli nie prosiłem o fakturę).

P.S. Sprzedam REDMI 3 PRO 3GB/32GB! Nówka, dzisiaj z Paczkomatu odebrana. Jak ktoś jest z Małopolski lub Podkarpacia do walić śmiało - odbiór osobisty. Cena: 700zł. Za 50zł więcej dorzucę rower górski (działający!) :>  Przesyłać kurierem mi się nie chce, bo stratny będę na całej aferze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj zadowoleni klienci w takich tematach nie piszą, bo nie mają o czym - bo są zadowoleni. Mnie zaniepokoiło to, że dostałem maila o "zrealizowaniu zamówienia", a za Chiny ( ;) ) nie wiedziałem, co to oznacza dokładnie - skompletowanie, wysłanie, czy to, że kurier dostarczył ale nie mnie. Chciałem zapytać ich biuro obsługi klienta, ale automatyczna sekretarka mówiąca o zapchanej skrzynce kilkukrotnie o różnych godzinach w godzinach pracy biura zapala jednak tę lampkę człowiekowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dla mnie to też dziwne że ludzie specjalnie rejestrują się żeby pochwalić sklep:p. Ja ze swojej strony mogę powiedzieć że zamówiłem mi4 za pobraniem  we wtorek. Chciałem się skontaktować w jaki kolwiek sposób gdyż w przyszłym tygodniu będę wyjeżdżał co zresztą napisałem w mailu z prośbą o kontakt telefoniczny i cisza (oczywiście telefonu tylko informuje o zablooowanej skrzynce). Po prostu najwyżej nie będę miał jak odebrać i zapłacić za przesyłkę. Jeśli coś się zmieni (np dostanę telefon) to napiszę. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówienie na RN3 złożyłem 14.07 (czwartek) + złożyłem jednoczesnie opłatę. Zaksięgowano mi to dopiero w 17.07 późnym popołudniem (w niedzielę). Dopiero wczoraj, tj. 21.07 w czwartek, status zamówienia ruszył z miejsca i z "w trakcie realizacji" zmienił się na "zrealizowane". Dostałem przy tym fakturę. Niestety wiadomości od kuriera nie otrzymałem, więc szanse na to, że telefon dojdzie do mnie jeszcze w tym tygodniu jest nikła. Dodam jeszcze, że wszystko ruszyło nieco z miejsca po ponagleniach wyrażonych drogą mailową/smsową. Dodzwonić mi się niestety do nich nie udało :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musieli nakupować sobie dobrych ocen.

13.07 zamówiłem RN3 Pro 

17.07 potwierdzenie o zrealizowaniu zamówienia 

dzisiaj jest 22 a telefonu wciąż brak,więc nie wiem ile ta paczka idzie DO kuriera jeżeli nie przyjdzie do poniedzialku to polecam zamowic z kazdego innego sklepu byle nie z tego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezu, widzieliście to:

"

Informujemy, że w związku ze zmianą siedzimy firmy w dniach od 26 do 29 lipca biuro będzie nieczynne.
Zamówienia złożone po 22 lipca będą realizowane od 1 sierpnia.

Korespondencje, reklamacje oraz zwroty od 27 lipca prosimy kierować na nowy adres"

Masakra. Będę w ciężkim szoku jeśli zrealizują przed 1 sierpnia te zamówienia, które złożyliśmy wcześniej, tzn między innymi moje...... Ale może trzeba być dobrej myśli

>.<"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy właśnie odebrałem MI4C zamówionego 18.07 z przedmiotowego sklepu.

Prośba o informację czy muszę wgrać MIUI Polska mam tak:

Wersja Android 5.1.1 LMY47V

Wersja MIUI MIUI 7.4 by xiaomi.eu 6.5.26 (rozwojowa)

 

Z góry dzięki (to mój pierwszy telefon Xiaomi i jeszcze czuję się jak dziecko we mgle :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim, 

Zarejestrowałam się na forum tylko po to, by móc wypowiedzieć się w tym temacie i poszukać u was pomocy. 

Jak większość, nieświadoma niczego zakupiłam na xiaomi.com.pl powerbanka 20 000 mAh, dopiero po wpłacie natrafiłam na ten wątek... No cóż, trudno.

Jednak, patrząc na wasze przypadki, mam chyba wyjątkowego pecha.

Zamówienie złożyłam 27 czerwca, potwierdzenie realizacji zamówienia i faktura przyszły 29. Do 7 lipca poszły 2 maile ponaglające, odpowiedzi zdawkowe - przy pierwszym 'sprawdzimy przyczyny opóźnienia', przy drugim to samo z dodatkiem 'w ramach rekompensaty dołączymy etui na pb gratis'. No super, tylko co mi po etui, skoro pb potrzebowałam na wyjazd, na który nie zdążyli mi go wysłać. Od 7 do 18 miałam tenże wyjazd, nie pisałam do Satnet w tym czasie, bo nie chciałam sobie psuć wycieczki... Teraz wyskrobałam kolejnego maila, w którym poinformowałam, że jeśli do poniedziałku nie dostanę informacji od inpostu, że paczka została do mnie wysłana, ewentualnie nie zobaczę na koncie zwrotu kasy, sprawa ląduje na policji. Również dodałam, że nie interesuje mnie przeprowadzka firmy, skoro zamówienie zostało złożone na niemal miesiąc przed terminem ich przerwy w realizacji zamówień... 

Ech, ciekawe, jakim gratisem będą bajerować tym razem. Nawet nie liczę na to, że łaskawie się wystraszą i wyślą przesyłkę, bardziej zastanawiam się, czy policja zajmie się sprawą zamówienia za kwotę niespełna 150 zł... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłać Ci raczej wyślą, bo poza opóźnieniami to z tego co zauważyłem wszyscy swoje zamówienia po jakimś czasie w końcu dostają, ale jeśli chcesz walczyć o zwrot pieniędzy to spokojnie możesz skonsultować się z rzecznikiem praw konsumenta/policją. Nie wiem do końca jak te kroki przebiegają, ale na pewno ktoś się tym zajmie ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry teraz ja opiszę swój problem a więc zamówiłem w poniedziałek 4 powerbanki 10000mAh wszystko pieknie fakturka realizacja zamowienia doszlo w dwa dni lecz problem w tym ze zostawilem pieniadze osobie starszej w domu poniewaz sam pracowalem w godzinach 7-14 kurier przyszedl mniej wiecej o 13 zadowolony wrocilem do domu patrzac na przesylke zwatpilem, mala paczuszka na ktorej pisze waga 5kg(wazyla moze z 0.5kg) gdzie w srodku znajdowal sie 1pb a gdzie kolejne 3? Oczywiscie zaplata 280zl moze i to moja wina ze nie poinformowalem tej osoby odbierajacej, ale przejdzmy dalej poszedlem do biura firmy dostarczajacej gdzie zostal mi wypisany protokol szkody ktory wyslalem razem z faktura oraz zdjeciami zawartosci paczuszki. Wyslalem tego maila wczoraj z prosba o doslanie 3pb lub zwrot pieniedzy (reklamacje). Do dzisiaj nie dostalem odezwu jedynie co to ze maja przepelniona skrzynke i wysla wiadomosc do 72h. Poczta glosowa sie wlacza informujac ze jest pelna, kompletnie nie wiem co mam robic czy moge tego w ogole uzywac ze swiadomoscia ze wysla czy w ogole tego nie uzywac. Problem w tym ze wlasnie ze znajomymi zamawialismy razem zeby uniknac oplaty przesylki wynoszacej 20zl i niby ja mam ale oni sa pokrzywdzeni w tym przypadku :/

Edytowane przez mkkn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Ambiwalencja napisał:

 

Ech, ciekawe, jakim gratisem będą bajerować tym razem. Nawet nie liczę na to, że łaskawie się wystraszą i wyślą przesyłkę, bardziej zastanawiam się, czy policja zajmie się sprawą zamówienia za kwotę niespełna 150 zł... :(

Potraktują to jak przestępstwo! Oszustwo jest przestępstwem bez względu na kwotę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to wyglądało tak:

12.07 (rano) zamówienie i płatność przez payu

12.07 potwierdzenie zamówienia

14.07 mail z zapytaniem o status zamówienia

15.07 odpowiedz o terminie realizacji 4/5 dni

16.07 ponowne zapytanie o status zamówienia

18.07 odpowiedź, cutuje: "ok, wt"

20.07 ponowne zapytanie o status

21.07 zamówienie zrealizowane+ faktura (brak info o przesyłce)

22.07 przesyłka dostarczona przez dpd

Model: Redmi Note 3 Pro 2/16

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że się gdzieś walnęli przy Twoim zamówieniu po prostu i bez wizyty osobistej w ich sklepie może być ciężko na szybkie załatwienie sprawy drogą mailową/pocztową. Ktoś pisał, że z racji mocno konkurencyjnych cen mają ostry zapierdziel, co tłumaczy nieco utrudniony kontakt (bo mimo wszystko maile z ponagleniami czytają i na nie odpowiednio reagują).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

W poniedziałek 18 lipca zamówiłem xiaomi mi4c 16gb szary

Dzisiaj 22 lipca właśnie odebrałem telefon z paczkomatu.

Oczywiście kontakt ze sprzedawcą zerowy - nawet w międzyczasie zrezygnowałem z zamówienia bo zamówiłem telefon z ali.

Na szczęście dzisiaj dotarł - nówka sztuka z wgranym miuipolska.

Telefon brałem na fakturę więc po odliczeniu podatków wychodzą jakieś grosze - mimo wszystko mogę polecić sklep. Został ofiarą własnego sukcesu.

No i teraz leci do mnie mi4c z chin....ktoś chce odkupić ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jestem kolejna osoba, która trafiła na ten temat dopiero po fakcie. 

 

Dziś tj. 22.07, zamówiłem MI4, od razu po zakupie i wplaceniu pieniędzy chciałem się skontaktować ze sprzedającym, ale oczywiście kontakt zerowy, poczta zapchana. Napisałem maila z pytaniem o szacowany czas realizacji ponieważ zależy mi na czasie. Na razie cisza. Będę Was na bieżąco informować jak sytuacja się rozwija. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maile pisze od dwóch dni z prośbą o kontakt telefoniczny na co dałem czas do dzisiaj, oczywiście zero odzewu. Jedyny efekt to e-mail z fakturą i informacja o zrealizowaniu zamówienia, co z tego co czytam nic tak naprawdę nie znaczy. Więc z chęcią im dzisiaj podziękuję :)

Edytowane przez Beben86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem dziś swój telefon (Redmi Note 3 Pro 2/16). Dokładnie po 14 dniach od złożenia zamówienia i zerowym kontakcie telefonicznym i mailowym (tutaj odpisali mi 1 raz!). Najzwyczajniej w świecie sprzedawali telefony, których nie mieli aktualnie na stanie, ale to w żaden sposób ich nie usprawiedliwia. Nie polecam. 

A co do samego telefonu to ma wgrany Global.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz moja historia:( Oczywiscie zamowilem telefon bedac przekonany ze jest to oficjalny dystrybutor marki co blednie wywnioskowalem po nazwie sklepu ( jakże naiwnie) Nie wiem co mnie w tym momencie ogłupiło i zamroczyło i wysłałem gotówke w wysokosci 945 pln. Fakture wystawili po dwoch dniach. Gdzies w okolicy 12 po obstrzale mailowym ktos raczyl sie odezwac i napisac że zostanie sprawdzone i w poniedzialek dostane info. No i głucho. Gdzies okolo 19 po kolejnym mailu znow ktos sie odezwal i obiecal gratis:( no i znow mijaja kolejne dni a mojego redmi note pro 3/32 jak nie bylo tak nie ma:( . A. Zapomnialem dodac telefon zamowilen 06.07.2016:(

 

Edytowane przez [email protected]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to glupie pytanie ale zastanawiam sie czy moge to otworzyc czy nie, tzn bardziej korzystac. Nie wiem czy raczej oni beda dosylac brakujace 3 sztuki czy raczej beda chcieli zwrot towaru jak tez pieniedzy, myslicie ze realne jest to ze beda dosylac brakujace sztuki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz dzwonilem pisalem maila w ktorych zawarlem protokol szkody wypisany przez firme kurierska a takze fakture, osobiscie wydaje mi sie ze firma raczej dosle brakujace sztuki niz beda chcieli zwrot towaru w zamian za zwrot pieniedzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakupiłem ponad miesiąc temu Redmi 3. Po 3 dniach od zakupu przyszło do mnie na maila informacja że wysłali do paczkomatu, Na drugi dzień koło 11 już miałem na miejscu.

W sumie od kliknięcia kupuje do dostarczenia minęło trochę ponad 4 dni.

 

Niestety telefon po 3 tygodniach odmówił posłuszeństwa. Mianowicie nie dał się ładować czy to bezpośrednio z gniazdka czy z usb w laptopie. Na innych kablach było to samo. Napisałem maila do nich i było zero odzewu. Napisałem kolejnego cytując poprzedniego i odpowiedzieli po kilku h żeby wysłać telefon do nich. Tak zrobiłem po kilku dniach. Wysłałem sam telefon w pudełku oryginalnym z fakturą zakupu i wypełnioną kartą reklamacyjną. Po tygodniu od wysłania nie miałem żadnego odzewu że telefon doszedł. Pocztą nie przyszło również potwierdzenie odebrania telefonu. Już zacząłem się martwić gdy w czwartek przyszła paczka, patrzę a tam pudełko z nowym telefonem i dodaną przejściówką na nasze gniazdka(wcześniej dostałem sam kabel usb z wejściem na te nie nasze gniazdka). Dostałem też kartę z wypisaną adnotacją że wymienili na nowy.

 

Także poza ciężkim kontaktem mogę w sumie polecić ten sklep.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja właśnie zarejestrowałem się tylko po to, aby pochwalić sklep :-P

Po przewertowaniu ponad 30 stron tego forum, z żalami typu: "wczoraj zamówiłem telefon/powerbanka, a dziś minął już jeden dzień i jeszcze go nie mam, dlaczego????" lub "kurcze dlaczego sklep nie odpisuje na moje 1000 maili z zapytaniem kiedy dostanę swój telefonik..." :-D doszedłem do wniosku, by nie czytać tego tematu, tylko samemu zamówić i przekonać się jak jest naprawdę i wiecie co...

Nie żałuję ani godziny oczekiwania!

Towar zamówiony 19/07/2016 w godzinach wieczornych z płatnością PayU i od razu dostałem potwierdzenie zamówienia. 23/07/2016 odbieram gadżety w swoim paczkomacie.

I uwierzcie mi, że pisanie maili ponaglających, gróźb, straszenie i nie wiadomo czego tam jeszcze wcale nie skróci waszego czasu oczekiwania, a jedynie może go w nieskończoność wydłużyć :-) Bo ktoś musi te wasze "wypociny" przeczytać i ewentualnie zareagować, bo może nagle wam kolorek nie pasuje i chcielibyście różowy, zamiast łososiowy... :-)

Wystarczy CIERPLIWIE poczekać! Rozumiem przypadki losowe, że komuś jednak przesyłka gdzieś się zawieruszy. Ale firma rozwija się i widać, że sukces ich na ten moment przerasta, ale trochę zrozumienia, a wszystko da się wytłumaczyć i odkręcić.

Uprzedzając typowy "Polski hejt" nie jestem nikim podstawionym, tylko zadowolonym klientem sklepu, który rozważa kolejne większe zakupy.

PEACE!

 

//Nezu: Odsyłam szanownego Pana, do regulaminu forum i pisanie postów z kulturą. Nikt tutaj prowokatorów nie lubi, chcesz się z kimś po przepychać na słowa, to znajdź inne forum, "dzieciaczki" z tego forum tego nie akceptują.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niektórych aspektach ma rację, piszą tutaj ludzie, którzy nie dostają odpowiedzi po 2 dniach(?) od zakupu, zażenowani poziomem obsługi klienta. Zaniepokojenie po przekroczeniu tych 5 dni, po których rzekomo ktoś ma się skontaktować z klientem jest już jak najbardziej zrozumiałe. Ja po 8 dniach oczekiwania zdecydowałem się na rezygnację z zakupu( 6.07.2016r. kupno - 14.07.2016 rezygnacja z zakupu  i odstąpienie od umowy w związku z kompletną ignorancją sklepu oraz brakiem kontaktu z ich strony) Do dziś czekam na pieniądze, mają na to mimo wszystko 14 dni. Mimo wszystko wiele komentarzy jest tutaj pisanych na wyrost. Poczekajcie chociaż te 5 dni, bo jednak niektórzy te telefony, jak widać, dostają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kojotass - skoro złożyłem odstąpienie od umowy, a sklep w ogóle kompletnie się do niej nie odniósł (już mija 8 dzień, ani jednego majla od nich, ani jednego odebranego telefonu), nie zwrócił pieniędzy, a przesyłkę pózniej i tak wysłał, to chyba jednak można mieć pretensje, nie sądzisz? Z resztą... wysłałem zawiadomienie do UOKiKu, czekam na odpowiedz. Potem pchnę sprawę dalej. "Przerósł ich sukces"... głupota. Wystarczy na stronie napisać, że mają zbyt wiele zamówień i wydłużają okres oczekiwania do 14 dni i tyle. Nie zrobili tego = chcieli na tym zyskać, a klientów mają głęboko w poważaniu. Tłumaczenie trochę w stylu "gwałcili kobiety, bo nie wiedzieli, że w Europie nie można". Jak się zakłada biznes to wypada znać chociaż podstawy prawa handlowego i etykiety zawodowej.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Keleos napisał:

Kojotass - skoro złożyłem odstąpienie od umowy, a sklep w ogóle kompletnie się do niej nie odniósł (już mija 8 dzień, ani jednego majla od nich, ani jednego odebranego telefonu), nie zwrócił pieniędzy, a przesyłkę pózniej i tak wysłał, to chyba jednak można mieć pretensje, nie sądzisz? Z resztą... wysłałem zawiadomienie do UOKiKu, czekam na odpowiedz. Potem pchnę sprawę dalej. "Przerósł ich sukces"... głupota. Wystarczy na stronie napisać, że mają zbyt wiele zamówień i wydłużają okres oczekiwania do 14 dni i tyle. Nie zrobili tego = chcieli na tym zyskać, a klientów mają głęboko w poważaniu. Tłumaczenie trochę w stylu "gwałcili kobiety, bo nie wiedzieli, że w Europie nie można". Jak się zakłada biznes to wypada znać chociaż podstawy prawa handlowego i etykiety zawodowej.

Keleos - Pisałem tam wcześniej o żalach po DWÓCH dniach o zakupu, rozumiem sytuacje jak Twoja, że czekasz już dłuuuugo... Chyba, że w pierwsze dni swojego nieudanego zakupu skrobałeś mail za mailem z dziwnymi pytaniami.

Ale poczytajcie forum i większość jest napisana przez ludzi, którzy wyciągnęli kasę na swojego wymarzonego smartfona ;-) kupili go po najniższej linii oporu (chodzi mi głównie o cenę) i  najlepiej żeby teleportował się on w ich ręce w ten sam dzień :-) Naprawdę ciężko to się czyta...

ps: do super ultra Moderatora: konfidentów nie zniosę i nikt mnie nie przekona by było inaczej :-P

 

//Nezu: Widać, czytanie regulaminu boli, jak tak dalej pójdzie, to na forum niewiele popiszesz, za obrażanie i prowokowanie lecą ostrzeżenia i sobie uważaj co chcesz, ale ubieraj to w słowa kulturalne i jasne, polecam także wrócić do szkoły na lekcje języka polskiego i matematyki, nie po "najniższej linii oporu" lecz "po linii najmniejszego oporu", jak linia może być "niska"? Linia jest ciągła, nieskończona, więc nie może być ani niska, ani mała, ani krótka... 

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...