Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Beben86 napisał:

No to pozostaje cierpliwie czekać. Na stronie jest napisane że instalują miui global. Potem w parametrach technicznych jest :" – menu w języku polskim – oprogramowanie MIUI Polska (na życzenie możemy wgrać oficjalne oprogramowanie)". Co nie końca wiem jak interpretowac

 

Ja dostałem od nich mi4 z wgranym Miui 7 global wersja developerska, jest już aktualka do Miui 8, więc pewnie po podłączeniu do wifi, też Ci się pojawi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam sprawdzic jak jest ze stanem telefonu na jego koncie na allegro. zakladam, ze najpierw wysyla tam, bo na negatywy tam raczej sobie nie pozwoli.  

Co do sysytemu to po 2 dniach dostalem pozwolenie na odblokowanie, wiec jak ktos chce sie sam bawic to mozna brac miui china, na angielsko-chinskiej wersji da sie przezyc pare dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Trendkiller napisał:

Napisałem do PayU, że chcę zwrotu pieniędzy.

Też napisałem do PayU, odpisali że "środki zostały przekazane do dyspozycji sklepu http://www.xiaomi.com.pl dnia 10.07 - w takiej sytuacji zwrot może nastąpić wyłącznie ze strony sklepu". Jutro idę na policję.

Dodam, że czekałem na RedMi Note 3 2/16

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, mickarp napisał:

Też napisałem do PayU, odpisali że "środki zostały przekazane do dyspozycji sklepu http://www.xiaomi.com.pl dnia 10.07 - w takiej sytuacji zwrot może nastąpić wyłącznie ze strony sklepu". Jutro idę na policję.

Dodam, że czekałem na RedMi Note 3 2/16

 

Tak samo jak ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Onex napisał:

Moje zamówienie r n 3 pro + etui ipky zostało zrealizowane.

A kiedy zamawiałeś?

Ja zamówiłem 11.07.2016 i po interwencji otrzymałem e-mail z informację :" w przypadku zbyt długiej nazwy w zamówieniu system nie generuje nam etykiet i sa opóxnione wysylki "

Jeszcze takiej bajki nie słyszałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie z innej beczki a mianowicie o adres na który ma ta wysyłka dojść i jaki później widnieje na fakturze. Też mieliście taki problem, że przy kodzie pocztowym strona nie generowała myślnika, przez co szyk zmieniał się z "xx - xxx" na "xxxxx"? Bo ja to próbowałem kilkukrotnie poprawić, ale nic to nie dawało. Myślałem nawet, że może to też działa jakoś na opak, i że w systemie adres zapisał się poprawnie a po prostu kod strony nie zezwala na dodanie tego myślnika, ale na fakturze ten kwiatek też widnieje i nie wiem czy później ten mały mankament nie będzie sprawiał dalszych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, andi1992 napisał:

Witam :-)

Chce kupić pierwszy telefon od Xiaomi, a mianowicie MI4.

Gdzie najlepiej go kupić?

Xiaomi.com.pl

Technos-online.pl

Ibuygou.com

Na xiaomi i na technos są mieszane opinie.

Na IBG tel wychodzi najdrożej z wysyłką z Hiszpanii.

Pozdrawiam.

Akurat o Technosa nie powinieneś się bać, jeszcze możesz zobaczyć do Goldway-a na Ali

http://pl.aliexpress.com/store/311331

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Tak samo jak większość czekam za zamówienie: R3 + RN3pro + dodatki

8/07/2016 Złożone zamówienie oraz wpłata przez PayU

14/07/2016 Faktura oraz potwierdzenie zrealizowania... (tylko nie wiem czego)

18/07/2016 Moje pierwsze ponaglenie mailowe sprzedawcy - bez odzewu

20/07/2016 Mail do sprzedawcy z żądaniem zwrotu gotówki

20/07/2016 Mail do PayU z prośbą o zwrot pieniędzy. Odpowiedź PayU:

Cytat

Uprzejmie informuję, że środki z tytułu transakcji id XXXXX zostały przekazane do dyspozycji sklepu dnia XXXX-XX-XX o godz XX:XX.

W zaistniałej sytuacji do managerów sklepu przesłaliśmy mailowe powiadomienie o Pana reklamacji w sprawie tej transakcji. Sklep zobowiązany jest odpowiedzieć na zgłoszenie lub skontaktować się bezpośrednio w ciągu 7 dni. W przypadku braku rozwiązania problemu do tego czasu, proszę o ponowny kontakt.

Do tej pory dalej brak reakcji ze strony sprzedawcy, ale patrząc po Waszych mailach widzę że jest nadzieja.

Edytowane przez Azazello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem wczesniej zamowienia 13, 14 potwierdzenie realizacji zamowienia:

 

Umieszczona w Paczkomacie (odbiorczym)

21.07.2016, 11:04  

Przekazana do umieszczenia w Paczkomacie

21.07.2016, 07:08  

Przyjęta w oddziale InPost - KIELCE

21.07.2016, 06:57  

W trasie

20.07.2016, 18:37  

Przygotowana do nadania

19.07.2016, 15:06

telefon doszedł , szkło hartowane już nie -  dostałem natomiast załączoną karteczkę na której napisane jest, że  doślą szkło pocztą - no coż zobaczymy jak będzie w rzeczywistości.

 

Moje odczucia : paczka doszła nie kompletna - minus, kontakt ze sprzedającym zerowy - minus. Drugi raz na pewno nie będę zamawiał przez ich sklep. Zaletą jest niewątpliwie cena, ale zawsze przecież można zamówić przez Ali i będzie jeszcze taniej... Podsumowując nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej wszystkim, dołączam do grona klientów. Wczoraj złozyłam zamówienie na Redmi 3 Pro, zwiedziona piękną stroną i niskimi cenami (oczywiście dopiero po zapłaceniu trafiłam na ten wątek -.- ) . Czy ktoś poza mną zamawiał wczoraj ten telefon? Dzisiaj jest już na stronie niedostępny. Ciekawe czy sie wyrobią z ilością zamowień, skoro już im cała wczorajsza dostawa zeszła, czy będę musiała czekać na swój do następnej :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten sklep to parodia, powinno się wszędzie go odradzać każdemu, bo to loteria czy wgl. przyjdzie Wam telefon.

Zamówiłem w poniedziałek tydzień temu RN3Pro, iPaky i jeszcze silikonowe etui, w środę spytałem czy telefon wyślą, bo przyszedł e-mail mówiący o realizacji zamówienia - w odpowiedzi dostałem "telefon zostanie wysłany pod koniec tygodnia, przepraszamy za opóźnienia". Spoko, nie ma problemu, na koniec tygodnia w sobotę dostałem maila, że telefon jednak zostanie wysłany na początku nowego tygodnia. Do dzisiaj nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile, a telefonu nadal nie ma.


Co ciekawe, koleżanka zamówiła dwa telefony w przeciągu 3 tygodni - oba szybko doszły, ja zamówiłem od nich też telefon 2-3 miesiące temu i też szybko doszedł, ale widać szczęście się skończyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Bigcitylife napisał:

Hej wszystkim, dołączam do grona klientów. Wczoraj złozyłam zamówienie na Redmi 3 Pro, zwiedziona piękną stroną i niskimi cenami (oczywiście dopiero po zapłaceniu trafiłam na ten wątek -.- ) . Czy ktoś poza mną zamawiał wczoraj ten telefon? Dzisiaj jest już na stronie niedostępny. Ciekawe czy sie wyrobią z ilością zamowień, skoro już im cała wczorajsza dostawa zeszła, czy będę musiała czekać na swój do następnej :/ 

Zamówiłem R3Pro 3/32 w niedzielę, 17stego. Potwierdzenie dostałem po kilku minutach,  potwierdzenie "zrealizowania zamówienia" dostałem 20stego. Według własnego regulaminu mają czas do jutra na wysłanie zamówienia - ew. na poinformowanie o opóźnieniu. Narazię się nie stresuję i nie panikuję, w przyszłym tygodniu może zacznę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy u was tez nie ma podpisu ani pieczątki na fakturze ??

Zamówiłem u nich we wtorek Power Bank 20000mAh ciekawe kiedy wyślą, na czasie mi nie zależy mogę poczekać a zawsze parę groszy w kieszeni zostanie.

 

Nie musi być. Dostając fakturę za abo za telefon masz pieczątkę i podpis?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to okazuje się że ja miałem więcej szczęścia - Xiaomi RN 3 Pro 32 GB zamówiłem ok. 13tego lipca z opcją płatność przy odbiorze. 

Po kilku dniach otrzymałem potwierdzenie realizacji i fakturę. 

Przedwczoraj (19.VII) zjawił się kurier. Co ciekawe coś im się powaliło w systemie i przesyłkę miałem free. 

Może kluczem jest zasada płatności: jak zapłacisz od razu to mają twoją kasę i odwlekają realizację na rzecz zamówień za pobraniem???

Życzę wszystkim pozytywnego rozwiązania sprawy. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

To mój pierwszy post na tym forum i pierwsza przygoda z telefonami Xiaomi.

Podobnie jak kilkoro kolegów wyżej trafiłem na to forum dopiero po zamówieniu telefonu w xiaomi.com.pl - poczytałem i pomyślałem sobie no rzesz kur... kasa pewnie przepadła trzeba będzie się szarpać ze sprzedającym, no ale cóż cierpliwość się opłaciła:

- MI4C zamówiony 18.07 - ok 14:00

- Info o zrealizowaniu zamówienia 20.07 ok 14:15

- Mail z InPostu 21.07 19:55

Więc póki co źle to nie wygląda :), ale mam pytanie:

w międzyczasie puściłem @ do sklepu żeby odblokowali mi bootloadera i wgrali MIUI Polska - załóżmy, że odczytali mojego @ i zrobili to o co prosiłem - to czy będę musiał jeszcze coś robić by cieszyć się systemem bez zbędnych śmieci i softem umożliwiającym sprawne korzystanie z telefonu?

A co powinienem zrobić jeżeli mnie olali? Rozumiem, że bootloader powinien być już odblokowany? Przynajmniej takie info jest na ich stronie.

 

Z góry dziękuję za odpowiedź

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

ten post jest ku pokrzepieniu serc;)W niedzielę zamówiłem Redmi 3 Pro 3/32. Oczywiście standardowo brak odpowiedzi na mail, telefon wyłączony, ale... w środę dostałem info o zrealizowaniu zamówienia i otrzymałem fakturę. Dziś dostałem info, że paczka jest w drodze :) Oby sprzęt był sprawny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17-07-2016 (niedziela) - zamówienie.

2x Redmi 3, 2x etui, 2x szkło hartowane.

17-07-2016 g.19.25 e-mail (też niedziela!!) - zamówienie zrealizowane + email z fakturą.

19-07-2016 - e-mail z dhl o nadaniu przesyłki.

20-07-2016 doręczenie.

Co do towaru - telefony eleganckie 100% język polski. Dodatki - bardzo dobrze spasowane "leżą" świetnie.

Zamierzam kupić kolejny telefon w tym sklepie.

 

 

 

 

w kwestii uzupełnienia - kurier dpd nie dhl i przedpłata.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, szczepek napisał:

Zamówiłem R3Pro 3/32 w niedzielę, 17stego. Potwierdzenie dostałem po kilku minutach,  potwierdzenie "zrealizowania zamówienia" dostałem 20stego. Według własnego regulaminu mają czas do jutra na wysłanie zamówienia - ew. na poinformowanie o opóźnieniu. Narazię się nie stresuję i nie panikuję, w przyszłym tygodniu może zacznę.

O 18:17 dostałem maila od kuriera, ze przesyłka została odebrana. Elegancja Francja.

Rozumiem wszystkich tych, którzy po dwóch tygodniach nadal nie mają towaru, ale na pewno nowi użytkownicy forum/nowi klienci sklepu nie powinni się stresować i denerwować na zapas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałem maila w środę, "proszę o anulowanie zamówienia", a mimo to wysłali mi dzisiaj telefon - przyszedł mail od kuriera. Jak nie odbiorę jutro przesyłki ( pobraniowa ), to będą jakieś konsekwencje?

Edytowane przez Pendryla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.07.2016 o 14:04, McG napisał:

Witam,

śledzę ten temat od zeszłego tygodnia, ale dzisiaj postanowiłem że w końcu ,,dam głos"

Historia zamówienia Xiaomi Redmi 3 Pro - 3/32 LTE - kolor grafit:

13.07.2016 - 21:00 - dzień ,,0" - złożenie zamówienia, kilka chwil później automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji;

16.07.2016 - 19:53 -pierwsza odpowiedź, hurtowa, z informacją o czasie realizacji zamówienia ok. 4 dni roboczych;

18.07.2016 - 10:18 - druga odpowiedź - potwierdzenie, że posiadają model i kolor na stanie;

19.07.2016 - 12:55 - informacja o zrealizowaniu zamówienia i otrzymana faktura (4 dzień roboczy).

Teraz czekam na informację dotyczącą paczkomatów.

 

 

20.07.2016 - telefon w paczkomacie, awaria paczkomatu nie można odebrać;

21.07.2016 - odebrany telefon, wszystko zgodnie z opisem (póki co), sprawdzony Antutu i wydaje się wszystko ok

Podsumowując: wszystko zgodnie z opisem, wyrobieni w terminie, kontakt nie najgorszy. 5/5 polecam, kupię coś w przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...