Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

Wystarczy na maila wysłać zdjęcie wypełnionego ręcznie czy trzeba im wysyłać?

Ja bym na początek zrobił skan/zdjęcie i podesłał mailem, z prośbą o potwierdzenie przyjęcia dokumentu. Jeśli nie dostałbym takiego potwierdzenia w ciągu powiedzmy 3 dni to wtedy tylko polecony z potwierdzeniem odbioru, no chyba że mieszkasz blisko to możesz podrzucić do siedziby firmy. W przypadku listu poleconego liczy się data dostarczenia listu, nie wysyłki, dlatego nie warto czekać zbyt długo. Umowę zawarłeś w momencie otrzymania potwierdzenia od sprzedawcy, czyli prawdopodobnie w dniu złożenia zamówienia, od tego momentu liczy się 14 dni.

Sent from my SGP521 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

dnia 6.07.2016r. złożyłem zamówienie na telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro 2/16 w kolorze grafitowym. Zero kontaktu ze strony sprzedającego, poza bezużytecznym mailu o "zrealizowanym zamówieniu". Przedwczoraj(14.07.2016r.)ktoś napisał o nowym numerze, z którego ktoś z firmy do nich dzwonił. Udało mi się do nich dodzwonić, wcześniej mimo sporej ilości telefonów, zero jakiegokolwiek odzewu. Dowiedziałem się że nie mają ani koloru grafitowego, ani złotego (złoty akurat przez cały ten czas był dostępny na stronie) i że będzie  on dostępny od poniedziałku. Powiedziałem im więc przez telefon, że domagam się zwrotu pieniędzy, poinformowano mnie, że mam wysłać wiadomość drogą mailową. Tak też zrobiłem, dziś o 17 dostałem maila o treści:

"witam, ten model będzie początkiem tygodnia, anulujemy zamówienie i zrobimy zwrot na konto

 

za powstałe niedogodności przepraszamy"

 

Stany magazynowe sklepu to fikcja. Odezwę się jeszcze jak faktycznie zobaczę pieniądze na swoim koncie. Pozdrawiam.

 

 

Edytowane przez Matked
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość nameless314

Witam. Czy ktoś problemy z zamówieniem opaski Mi Band 2? Ja swoją zamówiłem we wtorek i do tej pory jej nie otrzymałem. Również brak odpowiedzi ze strony sklepu na 3 maile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, brqsl napisał:

Ja bym na początek zrobił skan/zdjęcie i podesłał mailem, z prośbą o potwierdzenie przyjęcia dokumentu. Jeśli nie dostałbym takiego potwierdzenia w ciągu powiedzmy 3 dni to wtedy tylko polecony z potwierdzeniem odbioru, no chyba że mieszkasz blisko to możesz podrzucić do siedziby firmy. W przypadku listu poleconego liczy się data dostarczenia listu, nie wysyłki, dlatego nie warto czekać zbyt długo. Umowę zawarłeś w momencie otrzymania potwierdzenia od sprzedawcy, czyli prawdopodobnie w dniu złożenia zamówienia, od tego momentu liczy się 14 dni.

Sent from my SGP521 using Tapatalk

Ale po cholerę się tak bawić? Wystarczy napisać maila, żyjemy w XXIw. kto się teraz bawi w wysyłanie pisemek do sklepu pocztą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, ja też dostałem maila z informacją, że telefon będzie wysłany na początku przyszłego tygodnia. Jest to pierwsza ich mail do mnie po 8 dniach od zamówienia. Mają szczęście, że mimo wszystko mam jednak tą cierpliwość...:P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Gecko21 napisał:

Mi napisali (jakaś kobieta o tym samym nazwisku co ten gość) że wysyłka potrwa 4 dni. I tyle.

Widocznie poczta seryjna poszła do spragnionych klientów. Też takie coś dostałem przed chwilą (zamówiłem R3Pro 3/32GB grafit i słuchawki Piston V3, we wtorek 12 lipca i opłaciłem przez PayU).

Niezłe kółko różańcowe nam się tu zrobiło ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 napisałem im że anuluje(ponad 10 e-maili), odpisali 14 około 11:00 że anulują.

Dziś pisali że nie mogą anulować bo wysłali już z magazynów, dziwne bo od DPD nic nie dostałem :D (Chociaż od czwartku wisi że zrealizowane)

 

A ja paczki nie odbiorę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow. Człowiek na chwile przestał czytać wątek a tu już 10 stron powstało.

Mi 12 lipca popsuł się wyświetlacz. Miał typowe objawy uszkodzenia paska, czyli pionowe i poziome paski "zaszumiające" obraz. Raz były bardziej widoczne raz mniej. Ogólnie dotyk i cała reszta działała tylko czasem niewiele było widać na ekranie. Zastanawiałem się czy zrobić sobie to samemu, mieć naprawiony telefon za 2 dni i stracić 140 (za wyświetlacz) i "gwarancję" czy wysłać do nich i się użerać - z ekonomicznych względów padło na to drugie. Tego samego dnia wysłałem do nich telefon pocztą polską oraz wysłałem dwa maile. Jeden informujący o reklamacji na odpowiedni adres email, a drugi na info, żeby zapytać o czas realizacji reklamacji, gdyż wyjeżdżam i jeśli telefon byłby w stanie dotrzeć do mnie w przyszłym tygodniu to opóźnię wyjazd. Na maila reklamacyjnego nie odpisali, ale za to dostałem informację z maila "info" po jednym dniu, że czas na reklamacje to około 1,5 tygodnia.

Dam znać o ich decyzji i czasie jej realizacji, jak się upomnę po upływie tych 1,5 tygodnia, choć nie wierzę, że przebiegnie to bezproblemowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, brqsl napisał:

@Gecko21, aby uniknąć zbędnych komplikacji polecam posłużyć się formularzem odstąpienia od umowy dostępnym w regulaminie, który zaakcpetowałeś podczas zawierania umowy kupna sprzedaży

Link: http://www.xiaomi.com.pl/xiaomi/oou.pdf

Sent from my SGP521 using Tapatalk

I wtedy dopiero zaczynają się komplikacje.

Wysłałem im formularz mailowo. Potwierdzili, jak to mają w zwyczaju, po trzech dniach.

Wysłałem telefon wraz z papierową wersją formularza i... cisza.

Minął termin na zwrot kasy. Uruchomiłem chargeback, zawiadomiłem PayU, a jutro muszę maszerować na Policję zgłosić wyłudzenie.

Najśmieszniejsze, że wczoraj wieczorem dostałem maila, że zwrócą pieniądze, gdy sprawdzą smartfon - sprawdzają od tygodnia. Cóż sprawa kończy się chargebackiem, potem mam ochotę zgłosić sprawę o należne odsetki od przeterminowanego zwrotu.

Odradzam szczerze korzystanie z tego pseudo sklepu. Nie dość, że kontakt zerowy, telefony ze smieciowym oprogramowaniem, to do tego od oszustów nie można otrzymać zwrotu należnych pieniędzy.

Przemyślcie czy warto zaoszczędzić parę groszy i narażać się na całkiem niepotrzebny stres.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Matked napisał:

To nie wgrywają MIUIPolska/globala?

Wgrywają, albo przynajmniej wgrywali do niedawna.

 

18 godzin temu, Gecko21 napisał:

A w jaki sposób Ci się popsuł jak mogę wiedzieć? Z Twojej winy? Czy raczej taki przyszedł że po kilku dniach zaczął szwankować?

Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka

Nie możesz :D
A tak na poważnie, to sam się "spsuł".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Amsi napisał:

Mój miał MIUI PL z pierdylionem chińskich śmieci.

Chińskich śmieci takich jak chińska klawiatura, "Clean Master" czy "sklep xiaomi" tylko podpisane po chińsku? Czy może masz na myśli jakieś złośliwe reklamy, czy inne tego typu "wirusy"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc nie wiem. Smartfon był zakrzaczony. Spakowałem i odesłałem. Teraz, jak czytałeś, boksuję sie o zwrot pieniedzy.

Kontakt z nimi jest tragiczny, bo telefonów nie odbierają, a na maile odpowiadają po trzech, czterech dniach. Nie chcialo mi się bawić, więc po prostu odesłałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli pewnie tak jak u mnie było. Parę rzeczy typu "akceptuj" albo "odrzuć" tylko, że po chińsku, klawiatura i reszta aplikacji. Początkowo się przestraszyłem, ale potem ogarnąłem sytuacje, zmieniłem klawaiture, wywaliłem te aplikacje, których nie używałem (w sumie tylko clean mastera zostawiłem bo tylko podpisany był po chińsku a w środku była normalna zrozumiała dla mnie wersja) i wszystko grało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, Jarvis said:

Wiem, wolałbym wersje pro u chińczyka ale jak doliczą mi vat to wyjdzie ok. 980 zł.

http://www.aliexpress.com/store/product/Original-Xiaomi-Redmi-Note-3-Pro-Prime-32GB-ROM-Metal-Body-Fingerprint-Mobile-Phone-Snapdragon-650/311331_32598227866.html

+ Przesyłka przez seller shippingg method i masz poniżej 800zł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Jarvis napisał:

Witam!

W przyszłym tygodniu planuję kupić w tym sklepie Redmi Note 3 3/32gb za 799zł, na allegro telefon kosztuje powyżej 850zł. Skąd te różnice? Myślicie, że opłaca się go kupić w tym sklepie?

Pozdrawiam!

A czytałeś te 29 stron z komentarzami ? :)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Jarvis napisał:

No nie wszystkie, ale część tak. Połowa mówi żeby się opłaca a druga że się nie opłaca.

Ale ja nie piszę o oszczędności, bo gdyby patrzeć na cenę to wszystko tu się opłaca, ale czy jesteś na tyle cierpliwy aby czekać na przesyłkę więcej niż deklaruje sprzedający?, czy jesteś cierpliwy aby czekać kilkanaście dni na wiadomość?, czy jesteś cierpliwy na rozpatrzenie ewentualnych zwrotów gwarancyjnych?, i w końcu czy jesteś wyrozumiały gdy sprzedawca odmówi ci gwarancji na produkt z przyczyn podanych przez niego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również skorzystałem z usług tego sklepu. Zamówienie złożyłem 12.07 rano. Niemal natychmiast przyszło na maila potwierdzenie zamówienia. Na drugi dzień wieczorem (środa) wysłałem zapytanie o termin realizacji. Odpowiedź przyszła w czwartek około południa: około 4-5 dni. Niestety skorzystałem z opcji bez rejestracji konta, więc nie mogę sprawdzić statusu zamówienia. Fakt faktem, że brak możliwości kontaktu telefonicznego, a tym bardziej informacja o przepełnionej skrzynce, nie buduje zaufania, ale wydaje mi się, że ogólnie sklep funkcjonuje w miarę ok.

Zauważyłem ostatnio wśród wielu znajomych modę na Xiaomi, marka stała się bardziej rozpoznawalna, więc podejrzewam, że ilość zamówień przerosła w ostatnim okresie możliwości przerobowe sklepu i stąd oferty pracy i zmiana siedziby. Trzeba też przyznać, że mają jedne z lepszych cen wśród polskich dystrybutorów. Nie podejrzewam, aby sklep zwijał interes, po prostu mają przejściowe problemy i, jak widać, podejmują działania, aby naprawić obecną sytuację.

Kolejna sprawa to obsługa payu. Wg mnie daje to gwarancję bezpieczeństwa transakcji. Myślę, że taka marka nie kontynuowałaby współpracy z pojedynczym sklepem, gbyby było dużo reklamacji zakupów i zwrotów.

Czekam spokojnie, dzisiaj wysłałem kontrolnego maila z zapytaniem o status zamówienia i oczekuję, że we wtorek/środę odwiedzi mnie kurier.

Nie, nie jestem w żaden sposób związany ze sklepem. Złożyłem zamówienie gdy w regulaminie było jeszcze 3 dni, więc mógłbym hejtować, robić burzę i odgrażać się że zrezygnuję z zamówienia, ale ludzie... nie dajmy się zwariować. Z wielu doświadczeń związanych z zakupami online: należy zacząć się przejmować, jeśli w ciągu trzech dni nie ma żadnego kontaktu ze strony sprzedawcy, a w ciągu tygodnia nie otrzyma się produktu (mówię o standardowych zakupach, gdzie przedmiot jest dostępny "w magazynie"), tutaj nie jest rewelacyjnie, ale w ramach normalnej praktyki. Swoją drogą, ile osób czekało dłużej niż tydzień (5 dni roboczych) bez kontaktu ze strony sprzedawcy? Większość wpisów które widzę dotyczą sytuacji podobnej do mojej... 2 dni od zamówienia bez numeru przesyłki i od razu wielkie olaboga, bo mnie okradli...

Wiem, że to trochę niesprawiedliwe, ale normalną praktyką jest też obsługa "fikających" klientów w pierwszej kolejności. Większe prawdopodobieństwo, że tacy będą robić problemy, obsmarowywać na forach, więc po co ryzykować. A ci co cierpliwie czekają, poczekają sobie ten jeden/dwa dni dłużej. Smutne, ale prawdziwe.

Co do polecanego w wielu postach tego wątku Technosa, może i zakupy są szybkie, ale raz u nich kupiłem i nie wracam ze względu na serwis. Wyłapałem raz bricka w moim rn wcdma, takiego głębszego bricka. Pan serwisant powiedział, że się nic nie da zrobić i od razu ochoczo zaproponował 50 zl za "zwłoki", co zapaliło u mnie lampkę ostrzegawczą... Poprosiłem o odesłanie telefonu i po kilku godzinach walki (a byłem naprawdę zielony) udało mi się postawić telefon na nogi. Nie mówię, że tu będzie lepiej z serwisem, ale już wiem jak jest u Technosa.

Pozdrawiam

Sent from my SGP521 using Tapatalk

Dostałem właśnie maila z potwierdzeniem, że telefon zostanie wysłany jutro. Licząc od środy (pierwszy dzień po złożeniu zamówienia): 5 dni roboczych

Sent from my SGP521 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pojupoju napisał:

Też 8 dni czekam na wysyłkę. 

Informację jaką dostałem to jedynie, że mają problem z paczkomatami i się opóźnia. Zero infomacji kiedy wyślą. 

Zamówienie za ponad 2.5k a oni tak to zlewają. 

Inpost ostatnio miał grube problemy z paczkomatami. Podobno nie generował etykiet dla sprzedawców i wysyłki się opóźniały. Nie jestem pewny czy chodziło tylko o umowy z Allegro czy o wszystkie przesyłki paczkomatowe. Poza tym z tego co wiem mają problemy techniczne (polecam wejść na ich fanpage na fb i przeczytac komentarze pod ostatnimi postami) związane z wycofywaniem przesyłek listowych.

PS. Mi kurier z Inpostu zamówiony i wysłany w czwartek doszedł dopiero dziś (przesyłka od sprzedawcy niezwiązanego z tym tematem).

Edytowane przez Dobry Papa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Dobry Papa napisał:

Inpost ostatnio miał grube problemy z paczkomatami. Podobno nie generował etykiet dla sprzedawców i wysyłki się opóźniały. Nie jestem pewny czy chodziło tylko o umowy z Allegro czy o wszystkie przesyłki paczkomatowe. Poza tym z tego co wiem mają problemy techniczne (polecam wejść na ich fanpage na fb i przeczytac komentarze pod ostatnimi postami) związane z wycofywaniem przesyłek listowych.

Problem był tylko z "Paczkomat Allegro", wszystkie inne śmigają bez problemów :). Co mają przesyłki listowe do paczek w paczkomatach? Zamawiam paczki do paczkomatu bardzo często, zawsze w 24h są i tracking zawsze jest na stronie i na apcke, także to nie wina inpostu... Ludzie strasznie po InPoście jadą na FB i nadal nie wiem dlaczego, racja, listy u nich to była tragedia, ale paczki i paczkomat zawsze działał 10/10, gorzej było w miejscach, gdzie paczkomaty był przepełnione, ale na to nikt nie ma wpływu. Sklep ma ten problem, że robią etykietę, a paczkę wysyłają po 3-4dniach dopiero, przez co etykieta traci ważność (ma chyba tylko 48h na jej "aktywację")... Być może InPost się na nich wypiął za takie praktyki? Kto ich tam wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem dzisiaj info od InPostu, że mój telefon (który kupiłem u innego źródła w piątek i aktualnie już go mam...) został wysłany...

W piątek wysyłałem odstąpienie od umowy z żądaniem zwrotu pieniędzy i niewysyłania towaru. Olali to.

Odbierać przesyłkę czy im zostawić w paczkomacie do zwrotu? Jakieś sugestie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przygoda zaczęta 3 lipca miała dziś swój szczęśliwy finał ;) Ja również dostałem w sobotę informację o anulowaniu zamówienia i zwrocie pieniędzy przez PayU, dziś już mam je na koncie. Szukam kolejnego sklepu który chciałby dostać moje pieniądze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Nezumi napisał:

Co mają przesyłki listowe do paczek w paczkomatach?

Nie wiem. Napisałem co wiem xD Ogólnie wycofywanie niektórych przesyłek listowych wiąże się z pewną reorganizacją więc pomyślałem, że może mieć jakiś związek z chwilowymi problemami.
A co do reszty - mnie inpost zawiódł dwa razy - raz przez 2 dni paczka była w doręczeniu i niewiedzieć czemu do mnie nie trafiła bo byłem cały dzien w domu, a drugi był własnie dziś bo bardzo zależało mi na paczce w piątek i dlatego wziąłem kuriera. Poza tym z inpostu byłem zawsze zadowolony. Może faktycznie sklep robi tak jak piszesz. W sumie po nich można się wielu rzeczy spodziewać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...