Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, Gecko21 napisał:

Zatem co oznacza "w trakcie realizacji"? Jedynie zaksięgowanie wpłaty? Tylko tyle przez 2 dni? Myślałem, że skoro mają tak dużo zamówień to kuriera wysyłają codziennie.

A to jest mail od xiaomi.com.pl? Szczerze dostałem od nich tylko maila z potwierdzeniem zamówienia i potem 2 maile, że zamówienie zrealizowano i z fakturą.

Edit. Dobra sprawdziłem mail od PayU i zakładam, że mówisz o statusie realizacji po stronie PayU. To sklep jeszcze kasy nie dostał i może będziesz miał na tyle szczęścia, że przesyłkę dostaniesz do piątku.

Edytowane przez owiec0001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, owiec0001 napisał:

A to jest mail od xiaomi.com.pl? Szczerze dostałem od nich tylko maila z potwierdzeniem zamówienia i potem 2 maile, że zamówienie zrealizowano i z fakturą.

Edit. Dobra sprawdziłem mail od PayU i zakładam, że mówisz o statusie realizacji po stronie PayU. To sklep jeszcze kasy nie dostał i może będziesz miał na tyle szczęścia, że przesyłkę dostaniesz do piątku.

To nie jest żaden mail. Nie otrzymałem od nich ŻADNEGO maila. Na ich stronie jak wchodzę zalogowany w "zamówienia" to tam jest ten status "w trakcie realizacji". Przelew wysłałem przez konto bankowe, kopiując dane z regulaminu. Ale skoro pierwszy status 12.07.2016 był "oczekiwanie na przelew" wpłacałem wieczorem, więc rano jak doszedł to zmienili na "w trakcie realizacji". Czyli nie ma opcji, że DPD podrzuci mi ją jutro, bo na pewno jej jeszcze nie wysłali skoro nie ma "zrealizowane"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie logowałem się na ich stronie, więc nie wiedziałem o czym piszesz. Powiem tak ja czekam na realizacje od 4 lipca i nadal nic. Jeżeli koleś rzeczywiście ma sprzęt na stanie to prawdopodobnie dostaniesz go max w środę inaczej wyśle jak dostanie kolejną dostawę, albo i nie.W międzyczasie nawet nie licz na jakikolwiek kontakt ze strony sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Gecko21 napisał:

To nie jest żaden mail. Nie otrzymałem od nich ŻADNEGO maila. Na ich stronie jak wchodzę zalogowany w "zamówienia" to tam jest ten status "w trakcie realizacji". Przelew wysłałem przez konto bankowe, kopiując dane z regulaminu. Ale skoro pierwszy status 12.07.2016 był "oczekiwanie na przelew" wpłacałem wieczorem, więc rano jak doszedł to zmienili na "w trakcie realizacji". Czyli nie ma opcji, że DPD podrzuci mi ją jutro, bo na pewno jej jeszcze nie wysłali skoro nie ma "zrealizowane"?

Nie ma szans, szanse są też nikłe, że dostaniesz ją w przyszłym tygodniu, inaczej, szansa jest, ale niewielka patrząc po wpisach z ostatnich 2tygodni, a co do "uszkodzeń" to też pewny bym nie był, już tutaj kilka osób było, co od nich uszkodzony tel dostali, albo używany. Teraz to pozostaje Ci siedzieć i czekać na ich łaskę bądź niełaskę, ale na wysyłkę w tym tygodniu nie ma co liczyć, a co do sobót, to DPD w soboty dostarcza tylko paczki firmowe z tego co wiem i tylko wtedy, jeżeli wykupisz odpowiednią opcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem szanowni forumowicze!

Na ichniej stronie (chyba przegapiłem to wcześniej) pojawiła się informacja o naborze na stanowiska: specjalista ds. obsługi klienta, specjalista ds. obsługi serwisu, specjalista ds. obsługi sklepu internetowego z dopiskiem: "planowany termin rozpoczęcia pracy: przełom lipca i sierpnia 2016"

Nie dają rady, bo się do tego nie przygotowali. I nic nie tłumaczy ich opieszałości w realizowaniu zamówień i w kontaktach z klientami. Ale jeśli tylko brak rąk do pracy tłumaczy te ułomności, to znaczy, że Xiaomi jest naprawdę popularną marką w Polsce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, zablociak napisał:

Czołem szanowni forumowicze!

Na ichniej stronie (chyba przegapiłem to wcześniej) pojawiła się informacja o naborze na stanowiska: specjalista ds. obsługi klienta, specjalista ds. obsługi serwisu, specjalista ds. obsługi sklepu internetowego z dopiskiem: "planowany termin rozpoczęcia pracy: przełom lipca i sierpnia 2016"

Nie dają rady, bo się do tego nie przygotowali. I nic nie tłumaczy ich opieszałości w realizowaniu zamówień i w kontaktach z klientami. Ale jeśli tylko brak rąk do pracy tłumaczy te ułomności, to znaczy, że Xiaomi jest naprawdę popularną marką w Polsce :)

Jak ich tam jest 2. On sprzedaje, a żona odpisuje na maile xD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, owiec0001 napisał:

Nie logowałem się na ich stronie, więc nie wiedziałem o czym piszesz. Powiem tak ja czekam na realizacje od 4 lipca i nadal nic. Jeżeli koleś rzeczywiście ma sprzęt na stanie to prawdopodobnie dostaniesz go max w środę inaczej wyśle jak dostanie kolejną dostawę, albo i nie.W międzyczasie nawet nie licz na jakikolwiek kontakt ze strony sklepu.

To dlaczego w ogóle tyle czasu czekasz? Czy oni pisząc w regulaminie o 2-5 dniach i nie spełnieniu tego nie mają żadnych konsekwencji??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszysktich .

tak wiec przyszla moja kolej na opisanie historii.

11.07 kolo 22:00   - zamowienie na stronie xiaomi.com.pl  Xiaomi redmi note 3 pro   3/32 grafitowa   (byla 22 wiec liczmy jako dzien 0)

12.07 -wyslalem do nich maila z pytaniem kiedy moge spodziewac sie wyslania telefonu. (automatyczny mail ze niby do 72h odpowiedz)

13.07 odpowiedz na maila  "witam, aktualnie czas realizacji wynosi ok 4 dni, po zrealizowaniu wysylane sa maile z informacja"

14.07 czytanie opini na tym forum i poczatek stresu.

15.07 ciag dalszy czekania i czytanie nowych wpisow na forum.

15.07 godzina 18:59  W następnym dniu roboczym zostanie Panstwu doreczona przesylka z SATNET RADOSŁAW CHABRZYK o numerze 000008********

tak wiec czekam do poniedzialku i zobaczymy czy dostane telefon czy cegle.

 

Edytowane przez Arkeyo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Gecko21 napisał:

To dlaczego w ogóle tyle czasu czekasz? Czy oni pisząc w regulaminie o 2-5 dniach i nie spełnieniu tego nie mają żadnych konsekwencji??

Po tygodniu dopiero znalazłem te forum i przeczytałem, że słabo z wysyłką. Od razu wysłałem maila i w środę info, że do końca tygodnia zrealizują i dostałem 2 maile z faktura i że zrealizowano zamówienie. Nadal nie dostałem informacji o wysyłce, a wybrałem paczkomat więc bez danych nie odbiorę z paczkomatu. Jutro z rana leci mail, że rezygnuje z zamówienia i mają oddać mi kase.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie też fakt, że wszystkie komentarze pod danym telefonem na ich stronie są pozytywne lub po prostu są tam zadane pytania. Ja nie mogłem skomentować nie wiem dlaczego. Ktoś wie?

11 minut temu, owiec0001 napisał:

Po tygodniu dopiero znalazłem te forum i przeczytałem, że słabo z wysyłką. Od razu wysłałem maila i w środę info, że do końca tygodnia zrealizują i dostałem 2 maile z faktura i że zrealizowano zamówienie. Nadal nie dostałem informacji o wysyłce, a wybrałem paczkomat więc bez danych nie odbiorę z paczkomatu. Jutro z rana leci mail, że rezygnuje z zamówienia i mają oddać mi kase.

Myślisz, że odeślą kasę? Zastanawiam się właśnie, czy tego samego nie zrobić. Boję się, że kwestia tygodnia i gdzieś przepadną, skoro nie ma fb, allegro. Może próbują jeszcze nahapać się hajsu przed zamknięciem? Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minutes ago, Gecko21 said:

Ciekawi mnie też fakt, że wszystkie komentarze pod danym telefonem na ich stronie są pozytywne lub po prostu są tam zadane pytania. Ja nie mogłem skomentować nie wiem dlaczego. Ktoś wie?

Ale jak nie mogłeś.

Po wysłaniu formularza wpis się nie pojawił czy co.

Byłeś zarejestrowany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Stamp napisał:

Telefon otrzymałem. Nowy, z MIUI Polska. Wszystko działa. Przejściówka wtyczki nie pasuję - tandeta za 5 gr.

Pewnie, gdyby nie to, że ponagliłem sprzedawcę, to na telefon czekałbym co najmniej do przyszłego tygodnia. Ze względu na fakt, że facet po prostu nie wyrabia się z zamówieniami i ZEROWYM kontaktem, sklep ten poleciłbym tylko ludziom którzy mają dużo czasu i nerwów. Jak widać na forum, nikt taki tutaj raczej nie trafia ;) dlatego polecam zakupy w innym, rekomendowanym na tym forum sklepie, a ten można po prostu omijać szerokim łukiem póki sprzedawca się nie ogarnie (chociaż niesmak pewnie zostanie).

Podsumowanie:

Zamówiony 11.07 (pon),
Brak kontaktu ze sprzedawcą.
Wysłanie wiadomości i poinformowanie sprzedawcy o wystąpienie o zwrot pieniędzy w razie dalszego braku kontaktu - 14.07 (czw), po 30min zmiana statusu zamówienia, telefon wysłany wieczorem.
Telefon otrzymałem 15.07 (pt)

Co do przejściówki... W paczce od technosa też mi nie pasowała, rozkręciłem ją, trochę się pobawiłem i pasuje, działa, ładuje :D

Takie pytanie czy ładowarka powinna się grzać podczas ładowania?

Edytowane przez wegen213
,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając ten niekończący się wątek nie ogarniam dlaczego w sklepie o takiej reputacji nie zamawiacie za pobraniem. Ja kiedy zamawiam cokolwiek droższego przez Internet zawsze wybieram tę opcję. Różnica kilku-kilkunastu zł. w ogóle nie jest warta tego stresu, czasu straconego na prośby i groźby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezależnie od opinii jaką ma sklep zawsze przy droższym zamówieniu wybieram pobranie. Sprzedawców którzy nie wysyłają za pobraniem omijam szerokim łukiem i śpię spokojnie. Poza tym z moich licznych doświadczeń zakupowych wynika, że po zaksięgowaniu kasy nawet uznani handlarze mają jakby mniejszy zapał😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co byście mi poradzili?
Niby nie minął mój okres (5 dni oczekiwania) bo zamówiłem 13stego więc w sumie odliczając weekend powinienem dostać telefon we środę (20stego). Zatem, jak myślicie, powinienem poczekać do tego czasu czy już dzisiaj złożyć pismo o anulowaniu transakcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Gecko21 napisał:

Co byście mi poradzili?
Niby nie minął mój okres (5 dni oczekiwania) bo zamówiłem 13stego więc w sumie odliczając weekend powinienem dostać telefon we środę (20stego). Zatem, jak myślicie, powinienem poczekać do tego czasu czy już dzisiaj złożyć pismo o anulowaniu transakcji?

Jeżeli zależy Ci na tym, aby telefon był przed jakimś tam terminem, to bym anulował, a jeżeli to nie ma znaczenia, to bym czekał na te 5dni roboczych i wtedy kombinował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Nezumi napisał:

Jeżeli zależy Ci na tym, aby telefon był przed jakimś tam terminem, to bym anulował, a jeżeli to nie ma znaczenia, to bym czekał na te 5dni roboczych i wtedy kombinował.

Zależy mi, żeby przyszedł działający, a niestety ja go nie będę mógł sprawdzić bo wyjeżdżam na praktyki na całe wakacje, będę w weekendy. Paczkę będzie odbierała moja mama, jedyne co będzie umiała sprawdzić to czy jest wizualnie nowy, czy paragon jest dołączony (o ile dołączają? czy ta faktura którą wyślą na maila wystarczy do reklamacji/zwrotu?), ale co do sprawdzenia imei itp to wątpię, że będzie potrafiła to zrobić nawet jak ją dobrze poinstruuję. Dlatego kilka postów pytałem czy na pewno wysyłają oryginalny sprzęt. No i kolejna opcja to jakość tego telefonu który wyślą, czy się nie wiesza, restartuje. Mama raczej włączy telefon i tyle (zwłaszcza jak zapomną wgrać Miui Polska i wywali jej krzaczki... Nie wiem jak Wasze mamy, ale ani ja ani moja nie umie chińskiego :D). Oczywiście kazałem jej sprawdzić to wszystko w obecności kuriera. Co się dzieje jeżeli telefon będzie uszkodzony? Wtedy jest cała procedura reklamacji która trwa tygodnie? (zwrot, wysyłka nowego telefonu i tak aż wyślą dobry egzemplarz). Czy raczej kurier zabiera uszkodzony sprzęt, którego nie przyjmujemy (a pieniądze są zwracane automatycznie na konto), chyba tak pięknie nie ma co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Gecko21 napisał:

Zależy mi, żeby przyszedł działający, a niestety ja go nie będę mógł sprawdzić bo wyjeżdżam na praktyki na całe wakacje, będę w weekendy. Paczkę będzie odbierała moja mama, jedyne co będzie umiała sprawdzić to czy jest wizualnie nowy, czy paragon jest dołączony (o ile dołączają? czy ta faktura którą wyślą na maila wystarczy do reklamacji/zwrotu?), ale co do sprawdzenia imei itp to wątpię, że będzie potrafiła to zrobić nawet jak ją dobrze poinstruuję. Dlatego kilka postów pytałem czy na pewno wysyłają oryginalny sprzęt. No i kolejna opcja to jakość tego telefonu który wyślą, czy się nie wiesza, restartuje. Mama raczej włączy telefon i tyle (zwłaszcza jak zapomną wgrać Miui Polska i wywali jej krzaczki... Nie wiem jak Wasze mamy, ale ani ja ani moja nie umie chińskiego :D). Oczywiście kazałem jej sprawdzić to wszystko w obecności kuriera. Co się dzieje jeżeli telefon będzie uszkodzony? Wtedy jest cała procedura reklamacji która trwa tygodnie? (zwrot, wysyłka nowego telefonu i tak aż wyślą dobry egzemplarz). Czy raczej kurier zabiera uszkodzony sprzęt, którego nie przyjmujemy (a pieniądze są zwracane automatycznie na konto), chyba tak pięknie nie ma co?

Nie wiem jak ze zwrotami, ale jeżeli masz aż tyle obaw, to rezygnuj i kup np. u Technosa...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Gecko21 napisał:

Ale co dokładnie im pisać? Muszę wypełniać jakichś ich wniosek czy własne treści maili pisać że chce zrezygnować i proszę o zwrot pieniędzy na konto? I po jakim czasie Ci zwrócili kase?

Po prostu rezygnujesz i tyle, masz do tego prawo, a co i dlaczego to ich nie powinno interesować, podaj im od razu dane do przelewu, mają 14dni na zwrot.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dostałem telefon i żeby może trochę odstresować niektórych tutaj, opiszę jak było. W sumie u mnie transakcja przebiegła prawidłowo, nawet odpisano mi na maila.

Kurier dostarczył przesyłkę dzisiaj (no dobra, teoretycznie wczoraj, jako że późno się nam już zrobiło) i otworzyłem przy nim żeby wszystko sprawdzić. Towar zapakowany był w kopertę bąbelkową, w której znajdowało się pudełko z telefonem i luzem przejściówka. Zapakowane całkiem solidnie, pudełko nie było w żaden sposób naruszone.

Telefon jest nowy, w nienagannym stanie, ma na ekranie folię. Z tyłu urządzenia są nalepki z numerem IMEI i innymi danymi. System się zgadza, wersja xiaomi.eu. Telefon oryginalny, sprawdzone z AnTuTu officer, wszystkie parametry także się zgadzają. Działa świetnie póki co, a był dosyć intensywnie używany dzisiaj (Pokemon GO :P) GPS wzorowy, łączność bardzo dobra, połączenia wyraźne, bateria jak czołg. Nie mam zastrzeżeń.

Więc suma sumarum, u mnie pomimo stresu zakup przebiegł zgodnie z regulaminem.

@Gecko21 - nie było paragonu w paczce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, rainbov napisał:

Ok, dostałem telefon i żeby może trochę odstresować niektórych tutaj, opiszę jak było. W sumie u mnie transakcja przebiegła prawidłowo, nawet odpisano mi na maila.

Kurier dostarczył przesyłkę dzisiaj (no dobra, teoretycznie wczoraj, jako że późno się nam już zrobiło) i otworzyłem przy nim żeby wszystko sprawdzić. Towar zapakowany był w kopertę bąbelkową, w której znajdowało się pudełko z telefonem i luzem przejściówka. Zapakowane całkiem solidnie, pudełko nie było w żaden sposób naruszone.

Telefon jest nowy, w nienagannym stanie, ma na ekranie folię. Z tyłu urządzenia są nalepki z numerem IMEI i innymi danymi. System się zgadza, wersja xiaomi.eu. Telefon oryginalny, sprawdzone z AnTuTu officer, wszystkie parametry także się zgadzają. Działa świetnie póki co, a był dosyć intensywnie używany dzisiaj (Pokemon GO :P) GPS wzorowy, łączność bardzo dobra, połączenia wyraźne, bateria jak czołg. Nie mam zastrzeżeń.

Więc suma sumarum, u mnie pomimo stresu zakup przebiegł zgodnie z regulaminem.

@Gecko21 - nie było paragonu w paczce.

A jak długo czekałeś na przesyłkę (kiedy zamówiłeś)? Chętnie bym poczekał nawet, ale to tyle stresu.. Jakby mi odpisali na maila, że wyślą w poniedziałek to spoko, ale jak zero odzewu będzie to olać to - rezygnuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilku dniach obserwowania tego tematu (znalazłem go po złożeniu zamówienia ;/) postanowiłem się podzielić moją historią.

W niedzielę 10.07.2016 wieczorem w kilka osób zamówiliśmy telefony, każdy ten sam model, jedyna różnica to kolor telefonu. 
Ze względu, że jednej osobie pasowało bardziej by dostarczony był do jej rodzinnego domu w innym mieście, zamówiliśmy 3 telefony na paczkomat i jeden kurierem. Złożone i opłacone w tym samy czasie w niedzielę, przez PAYU.

W poniedziałek kolega co zamawiał sam, dostał maila, potem mail od kuriera, etc. finalnie miał go we wtorek. Wydaje się, że wszystko z telefonem ok.

Nasza przesyłka cisza, od tamtego czasu nie dostaliśmy żadnych informacji, koleś standardowo nie odpisuje na maile, dodzwonić się do niego nie da, 100% tak jak opisane na forum. Generalnie to widzę że człowiek ten ma problemy z ogarnięciem się od 3 miesięcy.    

Po tym wszystkim jestem prawie na 100% pewien że ten "sklep" nie ma tych telefonów etc. na stanie, tylko zamawia z Chin. Co dostanie to rozsyła. (Jestem również niemal pewien, że "magazyn" nie istnieje ;)).

Uradziliśmy, że jeśli w poniedziałek telefony nie zostaną wysłane to odstąpimy od umowy i niech zwraca pieniądze. Człowiek, który to prowadzi widać, że albo jest bardzo niekompetentny, albo co bardziej mi się wydaje prawdopodobnie, robi wszystkich w ch*ja.

Dam znać w poniedziałek jak to się skończyło wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, pojupoju said:

Uradziliśmy, że jeśli w poniedziałek telefony nie zostaną wysłane to odstąpimy od umowy i niech zwraca pieniądze. Człowiek, który to prowadzi widać, że albo jest bardzo niekompetentny, albo co bardziej mi się wydaje prawdopodobnie, robi wszystkich w ch*ja.

Dam znać w poniedziałek jak to się skończyło wszystko.

Admin na ich stronie pisał że jakąś dostawę będą mieli poniedziałek-wtorek więc zapewne w środe dopiero wyślą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wiec przyszła  moja kolej na opisanie historii.

08/07/2016  - zamówienie na stronie xiaomi.com.pl  Xiaomi redmi 3 pro 3/32 złoty stan dostępne

11/07/2016 - wysłałem do nich maila z pytaniem kiedy mogę spodziewać się wysłania telefonu. (automatyczny mail ze niby do 72h odpowiedz)

13/07/2016 - odpowiedz na maila  "witam, 
nasz pracownik powinien się kontaktować z Panem mailowo celem poinformowania, że ten model -złoty będzie dostępny ok poniedziałku
i zapytaniem, czy będzie Pan czekać czy anulować zamówienie.
Przepraszamy za niedogodności"

13/07/2016 - odpisałem na maila ze chce zrezygnować z zakupu i podałem dane do zwrotu pieniędzy 

14/07/2016 -  mail od nich 
"witam, nasz pracownik kontaktował się mailowo celem poinformowania, że ten model będzie dostępny od poniedziałku
i zapytaniem, czy będzie Pan czekać czy anulować zamówienie.
przepraszamy za niedogodności"

Co dziwne żadnego kontaktu z ich strony poza tymi dwoma mailami nie było dodzwonić się nie idzie próbowałem chyba ze trzy dni 

No nic mam nadzieje ze po weekendzie anulują zamówienie i oddadzą kasę na to chwile zamówienie ma cały czas status w realizacji

 

Edytowane przez Rostii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również skorzystałem z usług tego sklepu. Zamówienie złożyłem 12.07 rano. Niemal natychmiast przyszło na maila potwierdzenie zamówienia. Na drugi dzień wieczorem (środa) wysłałem zapytanie o termin realizacji. Odpowiedź przyszła w czwartek około południa: około 4-5 dni. Niestety skorzystałem z opcji bez rejestracji konta, więc nie mogę sprawdzić statusu zamówienia. Fakt faktem, że brak możliwości kontaktu telefonicznego, a tym bardziej informacja o przepełnionej skrzynce, nie buduje zaufania, ale wydaje mi się, że ogólnie sklep funkcjonuje w miarę ok.

Zauważyłem ostatnio wśród wielu znajomych modę na Xiaomi, marka stała się bardziej rozpoznawalna, więc podejrzewam, że ilość zamówień przerosła w ostatnim okresie możliwości przerobowe sklepu i stąd oferty pracy i zmiana siedziby. Trzeba też przyznać, że mają jedne z lepszych cen wśród polskich dystrybutorów. Nie podejrzewam, aby sklep zwijał interes, po prostu mają przejściowe problemy i, jak widać, podejmują działania, aby naprawić obecną sytuację.

Kolejna sprawa to obsługa payu. Wg mnie daje to gwarancję bezpieczeństwa transakcji. Myślę, że taka marka nie kontynuowałaby współpracy z pojedynczym sklepem, gbyby było dużo reklamacji zakupów i zwrotów.

Czekam spokojnie, dzisiaj wysłałem kontrolnego maila z zapytaniem o status zamówienia i oczekuję, że we wtorek/środę odwiedzi mnie kurier.

Nie, nie jestem w żaden sposób związany ze sklepem. Złożyłem zamówienie gdy w regulaminie było jeszcze 3 dni, więc mógłbym hejtować, robić burzę i odgrażać się że zrezygnuję z zamówienia, ale ludzie... nie dajmy się zwariować. Z wielu doświadczeń związanych z zakupami online: należy zacząć się przejmować, jeśli w ciągu trzech dni nie ma żadnego kontaktu ze strony sprzedawcy, a w ciągu tygodnia nie otrzyma się produktu (mówię o standardowych zakupach, gdzie przedmiot jest dostępny "w magazynie"), tutaj nie jest rewelacyjnie, ale w ramach normalnej praktyki. Swoją drogą, ile osób czekało dłużej niż tydzień (5 dni roboczych) bez kontaktu ze strony sprzedawcy? Większość wpisów które widzę dotyczą sytuacji podobnej do mojej... 2 dni od zamówienia bez numeru przesyłki i od razu wielkie olaboga, bo mnie okradli...

Wiem, że to trochę niesprawiedliwe, ale normalną praktyką jest też obsługa "fikających" klientów w pierwszej kolejności. Większe prawdopodobieństwo, że tacy będą robić problemy, obsmarowywać na forach, więc po co ryzykować. A ci co cierpliwie czekają, poczekają sobie ten jeden/dwa dni dłużej. Smutne, ale prawdziwe.

Co do polecanego w wielu postach tego wątku Technosa, może i zakupy są szybkie, ale raz u nich kupiłem i nie wracam ze względu na serwis. Wyłapałem raz bricka w moim rn wcdma, takiego głębszego bricka. Pan serwisant powiedział, że się nic nie da zrobić i od razu ochoczo zaproponował 50 zl za "zwłoki", co zapaliło u mnie lampkę ostrzegawczą... Poprosiłem o odesłanie telefonu i po kilku godzinach walki (a byłem naprawdę zielony) udało mi się postawić telefon na nogi. Nie mówię, że tu będzie lepiej z serwisem, ale już wiem jak jest u Technosa.

Pozdrawiam

Sent from my SGP521 using Tapatalk

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co dokładnie im pisać? Muszę wypełniać jakichś ich wniosek czy własne treści maili pisać że chce zrezygnować i proszę o zwrot pieniędzy na konto? I po jakim czasie Ci zwrócili kase?

@Gecko21, aby uniknąć zbędnych komplikacji polecam posłużyć się formularzem odstąpienia od umowy dostępnym w regulaminie, który zaakcpetowałeś podczas zawierania umowy kupna sprzedaży

Link: http://www.xiaomi.com.pl/xiaomi/oou.pdf

Sent from my SGP521 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem zwolennikiem kupowania w sprawdzonych miejscach, może trochę za większą kasę. Mojego RN3Pro 3/32 z Polakom opr. Global kupiłem za 1060 zł+gratisy(szkło hartowane i silikon ochronny) za dwa dni odebrałem w paczkomacie).Telefon mam od 2 tygodni i jestem z tego zakupu zadowolony.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...