Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

Jedno mnie tylko zastanawia... w mailu od DPD napisali, że waga paczki 5kg? Ten telefon to z kamienia czy co?

@p_b Możliwe, że nie mają w magazynie, bo jak tak czytam temat to zauważam, że problem pojawia się głównie z kilkoma przedmiotami. (ja zamawiałem model, o którym tutaj ostatnio nikt nie wspominał)

Edit: A, pewnie chodzi o wagę gabarytową. Pacan jestem.

Edytowane przez rainbov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Matked zamówiłem wersję 3/32 w kolorze grafitowym , naprawdę miałem nadzieję, że dostanę telefon przed weekendem , prawda taka , gdybym kupił gdzie indziej najprawdopodobniej bym go dostał , niestety jako że większość czasu nie ma mnie w domu nie mogłem zamówić kurierem , tak więc czekam na jakiekolwiek info od inpostu, anulować zamówienia raczej nie będę , nie chce mi się dodatkowo użerać się o zwrot pieniędzy, więc naprawdę liczę, że najpóźniej w przyszłym tygodniu telefon przyjdzie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Keleos napisał:

Zastanawiam sie co im moze zrobic UOKiK za oklamywanie, brak kontaktu, zmiane regulaminu, podszywanie sie pod xiaimi...?

Wszyscy używają Tapatalka, używam i ja!

I jeszcze za używanie znaków/grafik należących do xiaomi, które były użyte bezprawnie z tego co przeczytałem. Jestem ilustratorem i uwierzcie, za takie rzeczy, jak będzie się domagał właściciel praw autorskich, można mieć sporo zabawy w sądzie, szczególnie jeśli własności intelektualnej używa się w celach marketingowych.

Edytowane przez rainbov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Redmi2 napisał:

A myslisz ze xiaomi interesuje się wogóle sklepami w PL?

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Ich partnerzy w Europie mogą się zainteresować. Wiem, że w przypadku zwykłej grafiki właściciel może pyknąć zgłoszenie DMCA, ale myślę, że w grubszych sprawach jak tutaj tzn. używanie cudzego materiału do sprzedaży to i nawet bez zainteresowania ze strony xiaomi mogliby mieć problem jeśli ktoś to poruszy. Ale na 100% pewności nie mam, mówię bardziej jako ciekawostka.

Edytowane przez rainbov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Redmi2 napisał:

Którzy partnerzy?

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Xiaoyi na przykład nie jest ich polskim partnerem? Jeśli nie to przepraszam za błędne info. Na stronie Xiaomi Polska na FB była mowa o "autoryzowanych polskich partnerach" to uznałem, że takowych mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Redmi2 napisał:

Nie mają na Polskę ani na EU autoryzowanych punktów, sklepów ani serwisów.

Ibuygou to także oficjalny resseler, więc nie może pozwać xiaomi.com.pl musiała by to zrobić sama firma xiaomi.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Wydaje mi się, że XiaoYi miałoby pełne prawo zgłosić naruszanie pewnych paragrafów, są w końcu "podfirmą" Xiaomi... Co innego, że ich to pewnie ni ziębi, ni grzeje, ot taki se sklepik, który za jakiś czas padnie. IBG ma raczej jeszcze bardziej wywalone niż samo XiaoYi xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestrzegam przed zakupami na stronie xiaomi.com.pl oraz na ich koncie allegro Sklep_TV-SAT Radosław Chabrzyk 

Satnet

Armii Krajowej 15

57-400 Nowa Ruda

REGON: 020880669

NIP: 887-165-20-75

Na początku czerwca zakupiłem telefon Redmi 3 oraz szkło hartowane do niego, opłaciłem całą transakcję natychmiastowo przez PayU, czas realizacji wg sprzedawcy miał wynieść do 4dni (zakup w poniedziałek przed 12). Telefon otrzymałem po 10 dniach 23/06 ze stłuczoną szybą hartowaną. Sprawdzałem przy kurierze ale paczka nie wyglądała na uszkodzoną więc skoncentrowałem się na telefonie... Wyglądało to tak jakby zapakowali stłuczoną... Telefon i szyba wrzucone do koperty bąbelkowej jako jedyne zabezpieczenie... Wypowiedziałem umowę i odesłałem telefon dnia 28.06 (29.06 tel był u nich) (nie miałem ochoty użerać się o stłuczoną akcesoryjną szybkę hartowaną więc ją odpuściłem) do dnia dzisiejszego nie otrzymałem zwrotu pieniędzy.... Żałosny kontakt i żałosna obsługa, ogółem śmieszna firma... Jeśli chcecie oszczędzić sobie nerwów, wybierzcie innego sprzedawcę, a jeśli nawet się zdecydujecie poproscie o przesłanie warunków gwarancji (jeśli wgl uda się skontaktować) GWARANCJA TO FIKCJA, PRAKTYCZNIE NICZEGO NIE OBEJMUJE A KONTAKTU ZE SPRZEDAWCĄ NIE MA ŻADNEGO dlatego też o wszelkich naprawach gwarancyjnych można zapomnieć... Ta "firma" nawet nie ma towaru na stanie, czekają aż ludzie powpłacają pieniądze a potem obracają nie swoim kapitałem mając kupujących i terminy w nosie...

 

PRZESTRZEGAM! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie ale wy jesteście wszyscy "wkurwieni" i zdenerwowani. Może i firma jest felerna ale do jasnej cholery przecież wysyła wam te telefony. To że się spóźnia o kilka dni to nie oznacza od razu że "O nie okradli mnie co ja teraz zrobię!!11!" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No np. ja za kilka dni mam wyjazd na Mazury na dwa tygodnie. Nikt za mnie tej paczki nie odbierze. Wyobraź sobie, że jak płacę kilka stów i ktoś mi mówi, że za 4 dni będzie, to mam prawo wymagać tego za 4 dni.

Dodatkowo jak wiele osób zauważyło - skoro tak wygląda sprzedaż, to serwis musi być już kompletną farsą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uf- ależ się cieszę że tu trafiłem.

Właśnie chciałem kupić swoje pierwsze urządzenie od xiaomi w postaci powerbanku

xiaomi.com.pl - pierwsi w google, ładna strona, ceny lepsze niż u konkurencji (wliczając chińczyki) - to musiało być zbyt piękne. :P

No to teraz trzeba researchować jakiegoś normalnego sprzedawcę. 

 

 

Dzięki  . :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paczka będzie dzisiaj u mnie, więc zaraz po otwarciu przedstawię czy wszystko się zgadza.
Również nie mogę mieć zastrzeżeń bo dzisiaj mijają 4 dni.
Jeżeli wszystko się będzie zgadzać to wystawiam ocenę 4/5 (pomniejszona o 1, ze względu na felerny kontakt i nic więcej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie w dniu kolejnym tej batalii z pseudo sklepem.

Wczoraj narodził mi się taki pomysł na to żeby razem go trochę zmotywować i wystąpić jako jedno do niego, że jeżeli nie porozmawia z jednym z nas to zgłaszamy sprawę do banków w celu chargeback oraz na policję. Wszyscy chętni odstępują od umowy i zgłaszamy sprawę do sądu, i mam jeszcze kilka pomysłów ale nie wiem czy czasami tego nie czyta więc nie wszystko opiszę (jak coś to priv).

Może to zadziała i w końcu uda nam się z nim normalnie pogadać a jeżeli nie to robimy jak pisałem. Ja i tak najpóźniej w dniu jutrzejszym zgłaszam sprawę na policję jeśli nie zostanie dzisiaj wysyłany telefon.

Co wy na to?

Pozdrawiam i powodzenia w dniu dzisiejszym, oby spływało do nas jak najwięcej pozytywnych informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie są jednak naiwni. Tak bardzo, że aż w piszczelach szczypie.

25 stron wątku, gdzie większość opinii jest na "nie", a wiara i tak kupuje w tym sklepie. A potem żale i dziesiątki nic nie wnoszących postów typu "Wysłali mi maila", "Odebrali telefon". Ci, którzy mimo dotychczasowych ostrzeżeń kupili telefon: myślicie, że taki sklep się Wami przejmuje? Jest od Was o kilkadziesiąt lub kilkaset kilometrów, więc wiedzą, że mało kto będzie się szarpał bardziej niż wykonywanie telefonów i wysyłanie maili. Dlatego mają Was w... poważaniu i leją na wszystko.

Zawsze zastanawiałem się, kiedy ludzie nauczą się tego, że jeśli pojawi się nie jedna, a kilka negatywnych opinii i skarg, to już powinna co najmniej zapalić się czerwona lampka ostrzegawcza z tyłu głowy, a najlepiej żeby włożyć adres takiego sklepu do kartonu z napisem "Nie warto".

Ech...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem wszystkich oburzonych co zamówili towar i go nie ma na stanie, a na stronie był, albo tych, którzy zamowili dany model wcześniej niż ktoś inny kto go dostał, a oni nie. Nie rozumiem za to ludzi, którzy po dwóch dniach (czasami nie licząc, że weekendy są wolne tak jakby) straszą policją i sądami, bo towar powinien już być. Regulamin sklepu jasno mówi, że wysyłka następuje od 2 do 4 (ktoś tam pisał, że już do 5) dni roboczych od zaksięgowania przlewu, po tym czasie rozumiem obawy jeśli sprzedawca się nie skontaktuje co do obsuwy, ale wcześniej no średnio, bo chyba większość czyta regulamin sklepu? Jasne też, że sklep może sobie naciągać termin wysyłki zasłaniając się tym, że kasy nie otrzymali, no ale jak tu czytam to Ci, którzy wysłali im potwierdzenie przelewu (w tym i ja), telefon otrzymali, mi po wysłaniu potwierdzenia status zamówienia zmienił się tego samego dnia.

Większość ludzi (w tym i ja) zasugerowali się solidnością i jakością sklepu po wyglądzie jego strony, bo strona w porównaniu do innych jest zrobiona profesjonalnie można rzec, no i opinią innych. Ja np. moich rodziców, którzy są nieobeznani za bardzo z tematem zakupów internetowych, ale jak zamowili od nich powerbanka to dostali go jak to określili "raz, dwa". Ogólnie firma ta z pozoru wygląda na zaawansowany sklep, ale chyba to po prostu są to ze dwie osoby, które ledwo wyrabiają się ze wszystkimi zamówieniami.

Kontakt to chyba najgorsza strona tej firmy, ale z drugiej strony, ten wątek też za dobrze na ludzi nie wpływa. Jak tu niektórzy potrafią dzwonić po 100 razy dziennie i wysyłać dziesiątki maili, weźmy, że takich osób jest z 10 albo i więcej, bo pewnie sporo osób jeszcze na to forum nie trafiło, to łatwo sobie wyobrazić co tam u nich w firmie się dzieje. Sami są sobie winni. No ale kupujący też mogą się trochę opamiętać. Jak ktoś jest bardzo wkurzony i ma do tego powód bo czeka tygodniami i nie ma z firmą kontaktu żadnego to po prostu wziąć sobie urlop, pojechać w Góry Sowie i przy okazji zachaczyć o Nową Rudę ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, maydayone napisał:

Ale czy wy nie rozumiecie, że wiele osób dotarło tutaj dopiero po zakupie i braku odpowiedzi ze strony sklepu?

Tak jak było to ze mną. A wy wielce panowie mądrzy.

Szkoda gadać na takich sprytnych.

No bo moderatorzy tacy obeznani w zakupach internetowych i w temacie Xiaomi, że myślą, że wszyscy tacy są, a tu klops. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, maydayone napisał:

Ale czy wy nie rozumiecie, że wiele osób dotarło tutaj dopiero po zakupie i braku odpowiedzi ze strony sklepu?

Tak jak było to ze mną. A wy wielce panowie mądrzy.

Szkoda gadać na takich sprytnych.

Ale jak ktoś drugiego dnia dzwoni x razy, to czy jest to uzasadnione zachowanie patrząc na ich regulamin? Zdażyło mi się kupować w tym sklepie(trzy razy) i dawali nawet radę terminami się zmieścić, więc do nich nie wydzwaniałem. Jak ktoś po tygodniu cały czas nie ma przesyłki to oczywiste, że trzeba się dowiadowyać co się dzieję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep ogólnie realizuje zamówienia, więc o to niema co się czepiać. Jednak koleś nie potrafi się nauczyć co to obsługa klienta. Wystarczy na bierzaco informować co się dzieję. Część osób pewnie by zrezygnowała po informacje że jednak nie ma modelu lub że realizacja potrwa dłużej ale nie wszyscy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Redmi2 napisał:

Bo miałeś szczęscie i tyle. Lepiej omijać ten sklep dalekim łukiem, a jak już się kupiło i pojawia się problem to lepiej odrazu zrezygnować i zamówić w innym sklepie a od tego zwrot kasy zrobić i tyle.

Ale ludzie głupieją. Wymyślają jakieś maile z groźbami, uokik czy pozwy xiaomi :-) a może jeszcze petycje do prezydenta napiszcie...

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Chodzi mi o to, że ludzie już tutaj zaczynają panikować od razu po zamówieniu. Ktoś pisze w poniedziałek, zamówiłem wczoraj wieczorem i tylko potwierdzenie zamówienia, zaczynam się stresować itp. Poczekajcie te regulaminowe 5 dni albo piszcie ewentualnie maile, telefony omijajcie u nich wielkim łukiem póki nie ma bezwzględnej konieczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, RegimeOfTerror napisał:

No bo moderatorzy tacy obeznani w zakupach internetowych i w temacie Xiaomi, że myślą, że wszyscy tacy są, a tu klops. 

Po prostu mamy nadal nadzieję, że ludzie używają tego czegoś, co mają w głowie, a tutaj popatrz, zawód i niedowierzanie, dorośli ludzie, a robią takie głupie błędy, jak kupowanie w ciemno "bo strona ładna" :(.

@Redmi2 Posty usunąłem, bo niepotrzebnie ciągnąłeś dyskusje, trzeba było olać gościa, a tak to się zrobiła niepotrzebna kłótnia i mogły inne osoby się w to wplątać :(, ale mrosi ładnie podsumował więc, mniejsza.

Co do obsługi klienta i tekstu "sami sobie szkodzicie", w jaki sposób? Jestem klientem, dałem im mój hejs przed towarem i chce np zadzwonić i się dowiedzieć, czy paczka będzie za te 4dni, bo wyjeżdżam, bo wakacje, bo musze poinformować domowników, albo po prostu, chce zmienić kolor, albo coś domówić i dodać do zamówienia. Żadna firma, nawet z allegro, w której zamawiałem nie miala takich problemów z odpisywaniem na maile, bo telefon pal licho jak mail działa, ale u nich to wygląda jakby całością zajmowały się 2 osoby pracownik + właściciel... Większość firm zatrudnia ludzi specjalnie po to, aby siedzieli przed PC i odpisywali na maile/odbierali telefony. Sklep jest na czarnej liście na forum, ma masę negatywów na allegro, a ludzie i tak kupują i ryzykują "bo 50zł taniej"... Przepraszam za określenie, ale to zwykłe cebulactwo... Tradycyjne polskie cebulactwo...

@Rdzeniuch Mam rozumieć, że Twoja wypowiedź ostatnia to żart, bo nie wierze, że człowiek myślący, rozumny, napisał coś takiego po tym, co tutaj się dzieje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update: Wczoraj dostałem maila, że paczka w drodze, dziś kurier powinien dotrzeć z telefonem. Po tym jak odbiorę i sprawdzę (najpierw przy kurierze), dam znać co i jak.

Generalnie nie wiem, czy dostałbym telefon w deklarowane 4-5 dni, gdybym nie napisał maila, że mam zamiar wycofać transakcję w razie braku kontaktu. Z tego co widzę tutaj, na forum, to przeważnie sprawa dopiero rusza, jak ktoś zagra kartą 'anulowania transakcji'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Nezumi napisał:

Po prostu mamy nadal nadzieję, że ludzie używają tego czegoś, co mają w głowie, a tutaj popatrz, zawód i niedowierzanie, dorośli ludzie, a robią takie głupie błędy, jak kupowanie w ciemno "bo strona ładna" :(.

Sklep jest na czarnej liście na forum, ma masę negatywów na allegro, a ludzie i tak kupują i ryzykują "bo 50zł taniej"... Przepraszam za określenie, ale to zwykłe cebulactwo... Tradycyjne polskie cebulactwo...

No ale tak jak już było tu pisane sklep wygląda legitnie, więc czujność ludzi jest uśpiona, tym bardziej, że niektórzy nie mają czasu, świadomości, że można sklep sprawdzić na takim forum np.

Ja się kierowałem akurat opinią rodziców, że sklep jest ok.

No ja bym z cebulactwem nie wyjeżdżał, to po prostu ludzka nieświadomość. Cebulactwo w mniejszym procencie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...