Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

To płaciłeś, czy wziąłeś pobranie? :D Bo to jedno z drugim się gryzie.

Heh, sam miałem od nich brać - ładna strona, też nabrałem się na to że to może oficjalny przedstawiciel Xiaomi w Polsce. Kilkadziesiąt zł oszczędności, tona niepewności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, wegen213 napisał:

Dzięki ;)
 

Tak płaciłem pobraniem, jak zwrócą mi pieniądze jeżeli nie mam konta bankowego, a rodzice nie "pożyczą" mi swojego :?

Screeny porobiłem, mam więc dowody, dzięki :)

W takim razie sobie daruj płacenie, po prostu nie odbieraj, a jak będzie kurier (nie wiem czym brałeś) to najwyżej powiesz mu, że rezygnowałeś z zamówienia, a że sprzedawca wysłał, to nie Twój problem.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Trendkiller napisał:

A wiecie może jak wygląda sytuacja gdy płacilem poprzez PayU i chcę się domagać zwrotu pieniędzy?

Piszesz do PayU, oni to załatwiają od ręki, ktoś już takie rzeczy tutaj zgłaszał. Oni ponaglą sklep lub zwrócą kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Nezumi napisał:

Piszesz do PayU, oni to załatwiają od ręki, ktoś już takie rzeczy tutaj zgłaszał. Oni ponaglą sklep lub zwrócą kasę.

Dzięki za odpowiedź. Poczekam do końca tygodnia i będę dzwonił do PayU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Nezumi napisał:

Jeżeli minął termin 3/4dni to radzę pisać już dziś, to zwiększy szansę na to, że jutro/pojutrze Ci sklep wyśle paczkę :P.

Tak też zrobiłem :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1 godzinę temu, wegen213 napisał:

Dzięki Nezumi, przepraszam że taki zamęt wprowadziłem : Wybrałem płatność za pobraniem, nie odbiorę paczki w razie czego :)

ja tak samo zamowilem kamerke (patrz post strona 19) i dziś mi w końcu odpisali jak wysłałem im maila wczoraj ze anuluje zamówienie. Napisali że tego koloru co zamowilem nie ma na stanie i że magazyn miał sie zr mną kontaktowac w tej sprawie. Nikt oczywiście nie dzwonil. Przeprosili i anulowali zamowienie. Kamerkę znalazłem na olx u typa co mieszka niedaleko mnie więc i tak jestem zadowolony. Pozdrawiam 

 

1 godzinę temu, wegen213 napisał:

Dzięki Nezumi, przepraszam że taki zamęt wprowadziłem : Wybrałem płatność za pobraniem, nie odbiorę paczki w razie czego :)

ja tak samo zamowilem kamerke (patrz post strona 19) i dziś mi w końcu odpisali jak wysłałem im maila wczoraj ze anuluje zamówienie. Napisali że tego koloru co zamowilem nie ma na stanie i że magazyn miał sie zr mną kontaktowac w tej sprawie. Nikt oczywiście nie dzwonil. Przeprosili i anulowali zamowienie. Kamerkę znalazłem na olx u typa co mieszka niedaleko mnie więc i tak jestem zadowolony. Pozdrawiam 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Postanowiłem zostać kolejny użytkownikiem produktów firmy Xiaomi i zamówiłem właśnie w tym sklepie wczoraj model - Redmi III Note Pro + obudowę iPaky + folię ochronną.
Pieniądze przelałem od razu za pomocą konta PayU.
Otrzymałem na chwilę obecną jedynie powiadomienie, że moje zamówienie zostało przyjęte i jest realizowane. Właśnie mija 24h i nie zmienia się krok na kolejny.
Napisałem jakąś godzinę temu maila, ale jak widzę mają reorganizację oraz przeniesienie lokalu w inne miejsce i pewnie zamówienie potrwa dłużej. Jak najbardziej to rozumiem, ale nie mogę pojąć, jak można prowadzić taki sklep i nie kontaktować się w tej sprawie z klientem i tak olewać sprawę. Skoro dostali ode mnie gotówkę to powinni zrobić wszystko, abym swoje zamówienie otrzymał jak najszybciej i jak najlepiej był o nim informowany. Jak by nie było to moje pieniądze są w tym momencie zamrożone, a mógłbym zdecydować się na inny sklep, który prawdopodobnie byłby bardziej rzetelny i wykonał swoją robotę jak należy.
Obawiam się, że będę musiał przejść drogę jak prawie wszyscy tutaj i po prostu uzbroić się w cierpliwość, a przy okazji trochę pomęczyć ich mailowo (bo jak widzę telefon najczęściej jest głuchy).
Przy okazji wszystkim tutaj życzę ogromnych pokładów cierpliwości i wytrwałości po złożeniu zamówienia, a tych co jeszcze tego nie zrobili raczej zachęcałbym do nie skąpienia i wydania kilku złotówek więcej oraz zamówienia w bardziej odpowiedzialnym sklepie.
Pozdrawiam.

Edytowane przez Uho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wszystkich oczekujących: trzeba do nich pisać maile, sms-y, dzwonić na obydwa telefony (drugi podają w regulaminie, kto czytał ten wie). U mnie to poskutkowało choć nie powiem, też mi kolana zagrały jak świeżo po wpłacie kasy na ich konto znalazłem to forum. Zamówienie wysłałem w niedzielę po południu, przed godziną przesyłka wylądowała w domu, co w niej zastanę jak wrócę to inna sprawa ale nękanie ich przyniosło efekt w postaci realizacji zamówienia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to będzie trzeba się pobawić w szalonego telemarketera i dzwonić co 30s na oba numery aż do skutku po powrocie do domu

Ja wlasni sprobowalem - numer nie odpowiada. Jak sie ktos dodzwoni to mu przypomnijcie, ze Mariusz czeka od czwartku na RM3Pro 3G/32GB

Wszyscy używają Tapatalka, używam i ja!

Edit: dziala!! Dzwonilem, nawet sie nie dodzwonilem, aaaale dostalem od razu maila:

" witam

wysylka będzie jutro,

--

Pozdrawiam / Best regards

Kamila Chabrzyk

[email protected]"

Dzwoncie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Fisherman napisał:

Do wszystkich oczekujących: trzeba do nich pisać maile, sms-y, dzwonić na obydwa telefony (drugi podają w regulaminie, kto czytał ten wie).

Niespecjalnie umiem teraz trafić na regulamin. Czy możesz podać ten drugi numer?

Wysłałem im właśnie maila o treści:
" Mija 5 dzień roboczy od kiedy poinformowaliście mnie, że "zamówienie zostało zrealizowane". W tym czasie dzwoniłem do Państwa wielokrotnie i pisałem maila (w sprawie koloru jednego z telefonów). Niestety, ale nie udało mi się skontaktować z nikim oprócz automatów. Przekazuję sprawę do PayU jako pośrednika w transakcji oraz MasterCard (płaciłem kartą) z prośbą o jej anulowanie."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, toruogiwara napisał:

Niespecjalnie umiem teraz trafić na regulamin. Czy możesz podać ten drugi numer?

Wysłałem im właśnie maila o treści:
" Mija 5 dzień roboczy od kiedy poinformowaliście mnie, że "zamówienie zostało zrealizowane". W tym czasie dzwoniłem do Państwa wielokrotnie i pisałem maila (w sprawie koloru jednego z telefonów). Niestety, ale nie udało mi się skontaktować z nikim oprócz automatów. Przekazuję sprawę do PayU jako pośrednika w transakcji oraz MasterCard (płaciłem kartą) z prośbą o jej anulowanie."

533 262 903

533 530 505

Edytowane przez owiec0001
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

Ja też w niedzielę po południu zamawiałem Redmi 3 pro z przedpłatą przelewem w tym sklepie. A wieczorem znalazłem to forum, przeczytałem cały temat, i siłą rzeczy zacząłem się trochę niepokoić, tym bardziej że tel miał być na prezent urodzinowy for my wife...

Gdy w poniedziałek wieczorem status ciągle wisiał że "wstrzymane bo oczekują na przelew" wysłałem im @ z informacją że to ma być prezent i zależy mi na czasie, dlatego podsyłam potwierdzenie przelewu w załączniku. Odpowiedzi oczywiście nie było, ale (nie wiem czy zbieg okolicznośći?) po ok. godzinie status się zmienił na "zarejestrowano płatność" i wisiał tak do wczorajszego rana. Ok. 17 zamówienie zrealizowano i dziś jakieś 3 godziny temu paczka dotarła kurierem DPD. Wszystko się zgadza - tel grafitowy jak miał być i szybka do niego też jest. Działa super, wgrane MIUI Polska i Sklep Play, tak jak miało być.

Wszystko się bardzo dobrze złożyło, bo urodziny są dzisiaj, żona jeszcze nie wróciła z pracy, więc będzie miała niezłą niespodziankę jak znajdzie w salonie na stoliku tajemniczą paczuszkę.:)

Pozdrowionka

Andrzej
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Antonov74 napisał:

Witam wszystkich!

Ja też w niedzielę po południu zamawiałem Redmi 3 pro z przedpłatą przelewem w tym sklepie. A wieczorem znalazłem to forum, przeczytałem cały temat, i siłą rzeczy zacząłem się trochę niepokoić, tym bardziej że tel miał być na prezent urodzinowy for my wife...

Gdy w poniedziałek wieczorem status ciągle wisiał że "wstrzymane bo oczekują na przelew" wysłałem im @ z informacją że to ma być prezent i zależy mi na czasie, dlatego podsyłam potwierdzenie przelewu w załączniku. Odpowiedzi oczywiście nie było, ale (nie wiem czy zbieg okolicznośći?) po ok. godzinie status się zmienił na "zarejestrowano płatność" i wisiał tak do wczorajszego rana. Ok. 17 zamówienie zrealizowano i dziś jakieś 3 godziny temu paczka dotarła kurierem DPD. Wszystko się zgadza - tel grafitowy jak miał być i szybka do niego też jest. Działa super, wgrane MIUI Polska i Sklep Play, tak jak miało być.

Wszystko się bardzo dobrze złożyło, bo urodziny są dzisiaj, żona jeszcze nie wróciła z pracy, więc będzie miała niezłą niespodziankę jak znajdzie w salonie na stoliku tajemniczą paczuszkę.:)

Pozdrowionka

Andrzej
 

Ja nie rozumiem, w jaki sposób oni te zamówienia realizują. Ja zamawiałem w piątek i ciągle cisza. Cieszymy się Twoim szczęściem :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parodia z tymi zamówieniami...

Nie dostałem nawet smsa o dostępności abonenta, bo wydzwaniałem do nich już kilka razy, a ludzie tu piszą że normalnie się dodzwaniają.


Edit: Czy ktoś zamawiał przeciągu ostatniego tygodnia Xiaomi Redmi Note 3 Pro? Jestem ciekaw czy faktycznie realizują te zamówienia pokracznie, czy poprostu nie mają tego telefonu na stanie o czym nikogo nie informują(teraz niby dostępny jest tylko jeden kolor, ale jak zamawiałem dostępne były wszystkie).

Edytowane przez Matked
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie podobnie.
W niedzielę popołudni złożyłem zamówienie na dwie sztuki MiBanda2 (jedna na prezent) i opłaciłem PayU.
W poniedziałek rano otrzymałem info o zrealizowaniu zamówienia i fakturkę, ale info o wysyłce, nr listu przewozowego z DPD nic.
Wkurza mnie strasznie ta sytuacja. Wiele jestem w stanie zrozumieć, ale takiego olewania ze strony obsługi klienta nie cierpię...

Maile oczywiście bez odpowiedzi, oba telefony głuche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Trendkiller napisał:

Ja nie rozumiem, w jaki sposób oni te zamówienia realizują. Ja zamawiałem w piątek i ciągle cisza. Cieszymy się Twoim szczęściem :-)

A ja podzielam frustrację tych którzy wciąż czekają. W końcu mogłem być jednym z nich, bo zamówienia są chyba jakoś losowo obsługiwane...

W każdym razie raczej już nigdy więcej niczego w tym sklepie nie zamówię, chociaż w moim przypadku obsługa nie odbiegała jakoś od wielu wielu innych zakupów w internecie, które mam na koncie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu wysyłają, to co mają dostępne na stanie...

 

Nie do konca. Bo Andrzej napisal, ze zamowil to samo co ja. Ja zamowilem w czwartek, on w niedziele. On dostal, ja nie. Kolor tez sie zgadza...

Wszyscy używają Tapatalka, używam i ja!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj napisałem do nich maila kiedy mi wyślą rn3pro 2/16(zamówiłem w pn). Dzisiaj dostałem odpowiedź: czas realizacji 4 dni. 

Edit. Tylko nie napisał czy od dzisiaj czy od zaksięgowania wpłaty. Pożyjemy zobaczymy.

Edytowane przez Onex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Teraz czas na moją historię. W niedziele złożyłem zamówienie, a we wtorek towar był u mnie. Biały REDMI 3 PRO w ilości 2 sztuk. Wszystko fajnie pięknie, ładnie zapakowane ale mam kilka "ale".

Po pierwsze nie dostałem żadnego potwierdzenia zakupu, ani nawet złożenia zamówienia. Bałem się czy pieniądze nie poszły w kosmos

Po drugie nie odbierano telefonu

Po trzecie mam problem z przejściówką jaką dostałem do ładowarki. No konia z rzędem temu komu to dobrze działa. Ładowarka nie chce wejść w żaden z egzemplarzy. No chyba, że nie robi się tego poprzez wciśnięcie tylko jest jakiś myk którego nie odkryłem. Nie zważając na to jej bolce są krzywe. Krzywe są na tyle, że po włożeniu do gniazdka połowa odstaje...

Reasumując na chwilę obecną telefony są ok. Dostałem je bardzo szybko ale kontaktu zero a przejściówkę można sobie włożyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Moja historia z xiaomi.com.pl. Dnia 11/07/2016 r. zamówiłem za pobraniem XRN3 Pro 2/16 oraz opaskę mi band 2. Również tylko otrzymałem rejestracje zamówienia oraz maila z fakturą, potem już tylko informacje od kuriera. Paczka dotarła do mnie dzisiaj tj. 13/07/2016 przed południem, czyli wszystko bardzo sprawnie,  ALE co do telefonu wszystko jest okej, oryginalna folia, włączył się bezproblemowo, przejściówka też działa. Natomiast co do opaski..... Wysłano mi model mi band , a nie MI BAND 2!!!! Oczywiście na kilkadziesiąt telefonów oraz kilka maili brak odpowiedzi.... czekam do końca tygodnia na kontakt z ich strony, a potem odstępuje od umowy w zakresie opaski:) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...