Matked Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Ja nie otrzymałem potwierdzenia wpłynięcia płatności, ale fakturę dostałem. Tutaj maila jakie otrzymałem dzień po zakupie i dokonaniu płatności. Jak na razie cisza, chyba muszę ich pomęczyć mailowo, może za tydzień odpiszą :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janpat Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Dziś do nich wysłałem maila ale nie odpowiedzieli tylko przesyłkę wysłali. Poczekaj do jutra i zobacz jak się sprawy potoczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziu100 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 18 minut temu, janpat napisał: Matked zamawiałem Mi Band 2 7 sierpnia. Otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Niezwłocznie zapłaciłem poprzez PayU i otrzymałem potwierdzenia przekazania pieniędzy do sklepu. 8 zadałem pytanie jak z wysyłką. Cisza do niedzieli i wieczorem odpowiedz że do 4 dni. Dziś o 11.48 dostałem mailem fakturę, a o 11.49 informację o zrealizowaniu zamówienia.Potem o 16.05 info z Inpostu o utworzeniu etykiety. Aktualnie przesyła jest w trasie między oddziałami Inpost. Teoretycznie jutro powinna być. Jaki masz status na stronie InPost? U mnie nadal Przygotowana przez nadawcę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janpat Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 2 minuty temu, kondziu100 napisał: Jaki masz status na stronie InPost? U mnie nadal Przygotowana przez nadawcę Aktualnie: AKTUALNY STATUS 11.07.2016, 18:51 W TRASIE Przesyłka jest transportowana między oddziałami InPost. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziu100 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 U mnie bez zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahr Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 "Nie śpię bo śledzę InPosta..." Panowie teraz to i tak po ptakach, dajcie sobie luzu bo Was jakaś nerwica wykończy. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoersson Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 21 minutes ago, janpat said: Teoretycznie jutro powinna być. To jest jakaś nadzieja. A mnie, cholera, tak zależało na czasie, że wziąłem DPD. Gość nie przysłał mi żadnego nr paczki, żadnego śledzenia, cokolwiek. W piątek dostałem jedynie FV i status "zamówienie zrealizowane". Cisza mailowo, telefon mają umarły. Ktoś jeszcze zamawiał mi band 2? Może to kwestia braków magazynowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziu100 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 1 minutę temu, ahr napisał: "Nie śpię bo śledzę InPosta..." Panowie teraz to i tak po ptakach, dajcie sobie luzu bo Was jakaś nerwica wykończy. Za dużo adrenaliny xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matked Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) @corradoersson Ja zamawiam Redmi note 3 pro, też DPD, i też poza tym mailami zero odzewu Ta nerwica to w głównej mierze przez te posty na forum, jakbym tu nie wpadł to bym żył w błogiej nieświadomości co tam się wyprawia Edytowane 11 Lipca 2016 przez Matked 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoersson Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 1 minute ago, Matked said: @corradoersson Ja zamawiam Redmi note 3 pro, też DPD, i też poza tym mailami zero odzewu Ta nerwica to w głównej mierze przez te posty na forum, jakbym tu nie wpadł to bym żył w błogiej nieświadomości co tam się wyprawia A przysłał Ci nr paczki? I chyba tak, możliwe, że się nakręcamy. Chociaż sygnał są niepokojące (Allegro, usunięcie FB, itd.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matked Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Nic nie dostałem. Dopiero 3 dni minęły w sumie, odezwę się jutro co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keleos Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Kurde, a ja nawet nie wiedziałem, dopiero dzisiaj wyczytałem, że Xiaomi nie są dostępne w UE z uwagi na patenty i przez to nie ma serwisu w PL... jak sprzedawca pisze o serwisie, to znaczy, że sam serwisuje (czyli łamie warunki gwarancji) ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asffaf Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Ło Panie skąd żeś nam się urwał Plus Xiaomi że telefony nie są zbyt awaryjne. z Mi4 LTE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keleos Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 3 minuty temu, asffaf napisał: Ło Panie skąd żeś nam się urwał Plus Xiaomi że telefony nie są zbyt awaryjne. z Mi4 LTE Mój dotychczasowy telefon to... Pentagram Combo. Szerszy komentarz zbędny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janpat Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Kupowałem kilka lat temu aparat fotograficzny. Sklep miał całkiem dobre opinie, istniał nie od wczoraj i miał fajne ceny. Aparat był na stanie a jak się okazało po 2 tygodniach oczekiwania i około 20 mailach był sprowadzany z Francji. Wszystko dobrze się skończyło. Po jakiś 2 miesiącach właściciele zrobili super promocje świąteczną, nazbierali zamówień za 300 tyś. i zwinęli interes. Na szczęście wpadli. Japanfoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mch91k Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Ja w piątek po prawie dwóch tygodniach czekania na mi4c napisałem maila ze skanem rezygnacji z umowy. Dzisiaj o 15:00 pieniądze co do złotówki wróciły na konto więc mały plusik dla nich za szybki przelew gotówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziu100 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 6 minut temu, mch91k napisał: Ja w piątek po prawie dwóch tygodniach czekania na mi4c napisałem maila ze skanem rezygnacji z umowy. Dzisiaj o 15:00 pieniądze co do złotówki wróciły na konto więc mały plusik dla nich za szybki przelew gotówki. Nadal planujesz kupno tego telefonu? Jeżeli tak, to w jakim sklepie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mch91k Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) Już kupiłem;d technos-online.pl Dzwoniłem do gościai zapytałem czy wyrobi się z przesyłką do środy to powiedział szczerze, ze ma dużo zamówien i nie wie czy da radę wieć nie sciemniał i nie opowiadał bajek, ale przede wszsytkim da sie do tego sklepu dodzwonić a to jest wielki sukces w porównaniu do xiaomi.com.pl;d Edytowane 11 Lipca 2016 przez mch91k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onex Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Kurde dzisiaj zamówiłem xiaomi redmi note 3 pro 2/16 i obudowe ipky i wysłałem kasę przelewem. Mam nadzieję że będzie wszystko w porządku. Bo jak czytam co tu ludzie o tym sklepie piszą to zaraz zawału dostanę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati.piano Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Dostałem wreszcie odpowiedź od sklepu na mila którego wysłałem 7.07, w którym napisałem, że telefon dostałem uszkodzony (sugerowałem też, że wygląda, jakby nie był nowy, tylko regenerowany). Oto odpowiedź sklepu: witam, telefony sa nowe na naszej stronie w zakładce :do pobrania jest formularz reklamacyjny do wypełnienia i dołaczenia do przesyłki z towarem. Adres jest podany ................... Wszystko super, tylko dlaczego mam reklamować telefon, który przyszedł do mnie już uszkodzony? Wysłałem odpowiedź, z żądaniem kontaku telefonicznego i wymiany telefonu na nowy. Zobaczymy czy coś odpowiedzą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onex Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Mógłby mi ktoś podać adres mailowy i telefon do xiaomi.com.pl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kagaua Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Dostałem dziś o 17.30 potwierdzenie nadania przesyłki przez kuriera DPD. Według kuriera przesyłka jutro będzie u mnie. Czekałem dokładnie 5dni roboczych na wysyłkę, czyli poślizg tylko jednodniowy. Mam nadzieję, że wszystko będzie się zgadzało z nim, bo nie mam zamiaru się z nimi użerać po raz drugi. Zdam relację jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisherman Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Jest progres w moim zamówieniu, wczoraj o 22:30 dostałem mail, że zarejestrowali płatność. Niestety tylko tyle, żadnej informacji o przygotowaniu telefonu do wysłania, nic... czekam dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janpat Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Moja przesyłka dotarła i została przekazana do umieszczenia w paczkomacie. 4 dzień roboczy od zamówienia. Coś mi się wydaje że facet obrabia 3 ogródki (sklep stacjonarny Satnet i 2 internetowe Satnet i Xiaomi). Do tego dzieci do szkoły trza zawieść, ze 2 kochanki obrobić a doba ma tylko 24h a nie 48. Nie wyrabia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jatka Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Piszę, żeby uspokoić innych zamawiających. Zamówiłam telefon w środę rano wraz z etui i szybką ochronną. Też bardzo denerwowałam się czytając to forum. W piatek po południu dostałam e-maila, że zamówienie zostało zrealizowane, a wieczorem wiadomość od DPD, że paczka zostanie mi doręczona w następnym dniu roboczym. Wczoraj dostałam paczke, wszystko zgodnie z zamówieniem, telefon śmiga aż miało, odblokował sie bezproblemowo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoersson Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 6 minutes ago, jatka said: dostałam e-maila, że zamówienie zostało zrealizowane, a wieczorem wiadomość od DPD Gratulacje. Niestety niektórzy drugiej części (wiadomość od DPD) do tej pory nie uświadczyli. Brak kontaktu ze strony sprzedającego dolewa tylko oliwy do ognia. Niemniej część pozytywnych postów trochę łagodzi zirytowanie. Czekam(y) cierpliwie. Chociaż dalej nie zmienia to mojego zdziwienia nad procesem obsługi zamówień. Jak można przesyłać klientowi status "zostało zrealizowane" i nie nadać kuriera/przesyłki? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamoo Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 2 godziny temu, jatka napisał: Piszę, żeby uspokoić innych zamawiających. Zamówiłam telefon w środę rano wraz z etui i szybką ochronną. Też bardzo denerwowałam się czytając to forum. W piatek po południu dostałam e-maila, że zamówienie zostało zrealizowane, a wieczorem wiadomość od DPD, że paczka zostanie mi doręczona w następnym dniu roboczym. Wczoraj dostałam paczke, wszystko zgodnie z zamówieniem, telefon śmiga aż miało, odblokował sie bezproblemowo. hahaha, dobry wał Co jeszcze napiszesz? http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=33839874 Allegro już Was pogoniło pięknie 12 godzin temu, mati.piano napisał: Dostałem wreszcie odpowiedź od sklepu na mila którego wysłałem 7.07, w którym napisałem, że telefon dostałem uszkodzony (sugerowałem też, że wygląda, jakby nie był nowy, tylko regenerowany). Oto odpowiedź sklepu: witam, telefony sa nowe na naszej stronie w zakładce :do pobrania jest formularz reklamacyjny do wypełnienia i dołaczenia do przesyłki z towarem. Adres jest podany ................... Wszystko super, tylko dlaczego mam reklamować telefon, który przyszedł do mnie już uszkodzony? Wysłałem odpowiedź, z żądaniem kontaku telefonicznego i wymiany telefonu na nowy. Zobaczymy czy coś odpowiedzą... Nic dziwnego, miałem tą samą sytuację- telefon uszkodzony - gubił sieć, zawieszał się, resetował samoistnie, wymagał ciągle PIN, odesłałem telefon wraz z wypowiedzeniem umowy i oddali... 60% kwoty. Krętacze myśleli, że trafili na cielaka i się wykpią "folie z ekranu były odklejane, więc telefon jest używany". ZŁODZIEJE I OSZUŚCI NIE KUPOWAĆ NIC OD NICH, WYCOFYWAĆ WPŁATY PÓKI JESZCZE MOŻNA I WYPOWIADAĆ IM UMOWY! Ja już swoich należności będą dochodził przez kancelarię, pośmiejemy się jak komornik im zajmie te śmieszne 360zł zaległości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamoo Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 1 minutę temu, Redmi2 napisał: To idz do sądu i niech idzie tam komornik skoro tak było. Jak na razier to tylko dużo gadasz ale nic nie robisz! I na gadaniu się skończy. Nie rozumie po co tak klapać i odgrażać się i nic nie robić... Sam sprzedawca pewnie sam się smieje z tych Twoich wypocin. Albo to zróba albo przestań ciągle o tym pisać. Nudne się to robim Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka Najpierw wezwanie do zapłaty z kancelarii, dopiero po 14 dniach wniosek o egzekucje kwoty, także na spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisherman Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Dostałem przed chwilą dwa maile, w jednym faktura a w drugim informacja, że zamówienie zostało zrealizowane, wysyłka DPD. Niestety, nie podali numeru przesyłki, czekam co dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Busio Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Witam Parę miesięcy temu zamawiałem tam Redmi 3 pro i cała transakcja poszła sprawnie. W środę 06.07.2016 o 19 zamówiłem kamerkę i jakieś akcesoria. Do teraz otrzymałem tylko automatyczne potwierdzenie zakupu. Zero maili od sklepu. Telefon przeładowany. W tym czasie odpisali mi tylko na pytanie o różnicę między kamerką azjatycką a europejską (Treść maila: Witam, baterią) - to wszystko co od nich dostałem. Jedno szczęście, że wziąłem opcję za pobraniem więc jestem spokojniejszy ale zbliża mi się wyjazd i niestety mam obawę czy dojdzie na czas kamerka, a w innych sklepach ich cena jest sporo wyższa. Może mają jakiś urlop w tym sklepie? ale dramat kontakt jest z nimi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corradoersson Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Ok, trochę spamowałem, więc doprecyzuję i zamknę temat ze swojej strony: paczka dziś dotarła! Nie zmienię jednak zdania co do obsługi klienta. Nie dostałem ani jednej odpowiedzi na mail, nie mogłem dodzwnić się i była totalna niewiadoma z kurierem. Numeru paczki nigdy nie przysłali. Niemniej ostudzam wszystkich zdenerowanych, wychodzi na to, że ma liczbę zamówień, która go przerosła. Podsumowując: wybierając ten sklep oszczędzasz kasę, ale zyskujesz kilka dni stresu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziu100 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 13 minut temu, corradoersson napisał: Ok, trochę spamowałem, więc doprecyzuję i zamknę temat ze swojej strony: paczka dziś dotarła! Nie zmienię jednak zdania co do obsługi klienta. Nie dostałem ani jednej odpowiedzi na mail, nie mogłem dodzwnić się i była totalna niewiadoma z kurierem. Numeru paczki nigdy nie przysłali. Niemniej ostudzam wszystkich zdenerowanych, wychodzi na to, że ma liczbę zamówień, która go przerosła. Podsumowując: wybierając ten sklep oszczędzasz kasę, ale zyskujesz kilka dni stresu Ogólnie ile czasu czekałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matked Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 @corradoersson A dzwonił chociaż do Ciebie kurier czy jesteś w domu? U mnie na fakturze jest zły adres, wysłałem maila, ale widać jak ta ich obsługa funkcjonuje. A jak nawet maila Ci nie wysłali, to trochę lipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onex Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Może mi ktoś podać dane kontaktowe do tego sklepu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruogiwara Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 3 minuty temu, Onex napisał: Może mi ktoś podać dane kontaktowe do tego sklepu? Wejdź na ich stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi