Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwilą, toruogiwara napisał:

Podszedłem dokładnie tak samo i też jestem zły na siebie, że nie poszukałem wcześniej tego wątku.

Jak na razie trzymają się regulaminu. Zamówiłem około południa 6 lipca.

Howgh!

No to czekamy :) Mam nadzieję, że szybko dołączymy do grona szczęśliwych użytkowników nowych telefonów, mój Z1 compact właśnie przed chwilą odszedł do krainy wiecznych łowów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, wtbn napisał:

Dlaczego nie skorzystałeś z gwarancji? Może by naprawili/wymienili na działającey egzemplarz.

Reklamować NOWY telefon? Oddawać do naprawy coś od samego początku jest szmelcem? Miałbym czekać aż naprawią? Chyba żartujesz :|

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Adamoo napisał:

Reklamować NOWY telefon? Oddawać do naprawy coś od samego początku jest szmelcem? Miałbym czekać aż naprawią? Chyba żartujesz :|

No w momencie jak go zacząłeś używać to w zasadzie przestał być nowy, chyba. Oczywiście nie bronię ich, bo jeśli korespondencja którą wkleiłeś jest prawdziwa, no to to jest skandal. no ale jak się kupuje u niesprawdzonych to tak jest...dlatego ja wolę dać zarobić jakiemuś Kazuhiro a nie Januszowi xD niech się nauczą podejścia do klienta... no ale skoro mają klientów, to klienci sami sobie winni.

Edytowane przez wtbn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja muszę przyznać, że dałem się pułapce "z pozoru zaufanej witryny" i nie przeczytałem wcześniej opinii. Zamówiony 6 lipca mi band 2 w dalszym ciągu nie otrzymałem od DPD. Rzekomo potwierdzili, że "zamówienie zostało zrealizowane", ale nic więcej nie mam.

Brakuje:

  • jakiegokolwiek kontaktu mailowego
  • nr paczki, nie mam żadnej gwarancji, że faktycznie zamówili kuriera
  • odbierana telefonów (skrzynka pocztowa zablokowana).

Do tego wszystkiego dziś doszły problemy techniczne z ich sklepem:

Warning: Creating default object from empty value in /home/krolik24/domains/xiaomi.com.pl/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/classes/class.system.checker.php on line 41 Fatal error: Call to undefined method stdClass::save() in /home/krolik24/domains/xiaomi.com.pl/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/classes/class.system.checker.php on line 42

Ten sklep to podręcznikowy przykład jak nie należy prowadzić skepu internetowego.

Póki co do wszystkich co czytają i/lub mają zamawiać u nich: wystrzegajcie się!

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, wtbn napisał:

No w momencie jak go zacząłeś używać to w zasadzie przestał być nowy, chyba. Oczywiście nie bronię ich, bo jeśli korespondencja którą wkleiłeś jest prawdziwa, no to to jest skandal. no ale jak się kupuje u niesprawdzonych to tak jest...dlatego ja wolę dać zarobić jakiemuś Kazuhiro a nie Januszowi xD niech się nauczą podejścia do klienta... no ale skoro mają klientów, to klienci sami sobie winni.

Rękojmia z derektywy UE, która OBOWIĄZUJE- jak coś jest wadliwe, samo z sie, to masz 2 lata na oddanie takiej rzeczy i sprzedawca MUSI Ci oddać całość kwoty, bądź wymienić towar na nowy.

 

Ja zwróciłem telefon od razu, a o jego wadach informowalem od razu sprzedawcę, dlatego tutaj jest czysta sprawa.

Kupuję coś, to chcę mieć w 100% sprawny telefon i tutaj w ogóle tematu nie ma.

 

Co do zakupów w necie masz 14 dni na zwrot towaru i tak samo sprzedawca MUSI oddać całość kwoty (nawet koszty wysyłki musi oddać!), a próba wymigania się folijkami to zwykłe oszustwo.

 

Ja ich będę dojeżdzać o całość kwoty z odestkami, normanie wezwanie do zapłaty, a potem wniosek do e-sądu i egzekucja komornicza, bo Grzesiu Chabrzyk- właściciel satnet ma jednoosobową działaność gospodarczą, więc szybciutko spłaci :) 

Edytowane przez Adamoo
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Adamoo napisał:

Rękojmia z derektywy UE, która OBOWIĄZUJE- jak coś jest wadliwe, samo z sie, to masz 2 lata na oddanie takiej rzeczy i sprzedawca MUSI Ci oddać całość kwoty, bądź wymienić towar na nowy.

 

Ja zwróciłem telefon od razu, a o jego wadach informowalem od razu sprzedawcę, dlatego tutaj jest czysta sprawa.

Kupuję coś, to chcę mieć w 100% sprawny telefon i tutaj w ogóle tematu nie ma.

 

Co do zakupów w necie masz 14 dni na zwrot towaru i tak samo sprzedawca MUSI oddać całość kwoty, a próba wymigania się folijkami to zwykłe oszustwo.

 

Ja ich będę dojeżdzać o całość kwoty z odestkami, normanie wezwanie do zapłaty, a potem wniosek do e-sądu i egzekucja komornicza, bo Grzesiu Chabrzyk- właściciel satnet ma jednoosobową działaność gospodarczą, więc szybciutko spłaci :) 

Rękojmia chyba troche inaczej działa, to nie jest oddanie tylko naprawa.

 

Co do zakupów w necie to owszem, jak oddajesz w takim samym stanie jak dostałeś, tj nowy.

Nie no oczywiście, udaj się najpierw do rzecznika praw konsumenta tylko najpierw, żebyś z właściwej strony uderzył.

 

A o e-sądach to pierwszy raz słyszę. (żeby działały i były użyteczne, bo że są to słyszałem)

Edytowane przez wtbn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

 

Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. Rozróżnia się dwa rodzaje wad: fizyczną i prawną.

Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:

  • nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć – np. telefon przerywa połączenia,

W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułurękojmi i zażądać jednego z czterech działań:

  • wymiany towaru na nowy;
  • naprawy towaru;
  • obniżenia ceny;
  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

 

 

Tutaj naprawdę nie ma co drążyć ;-)

 

a e-sądy bardzo sprawnie działają, właśnie takie sprawy przyklepują w moment

Edytowane przez Adamoo
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem przed chwilą użytkownika allegro Sklep_TV-SAT i co się okazuje - wszystkie jego aukcje zniknęły a jeszcze przed południem były. Dostali bana od administratora czy się zawijają? Zaczynam się stresować że moja wpłata na ich konto poszła w p....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Adamoo napisał:

Ja ich będę dojeżdżać o całość kwoty z odsetkami, normalnie wezwanie do zapłaty, a potem wniosek do e-sądu i egzekucja komornicza, bo Grzesiu Chabrzyk- właściciel satnet ma jednoosobową działalność gospodarczą, więc szybciutko spłaci :) 

Wrzuć w ten wątek całą procedurę i wzory pism. Przyda się przyszłym pokoleniom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, janpat said:

Z FB znikli koło południa a dziś jeszcze byli. 

Czyli:

  • Allegro zablokowali
  • Sklep internetowy z błędami
  • FB zamknięte
  • Poczta głosowa zablokowana
  • Brak kontaktu mailowego

Szczęście w nieszczęściu, że tylko mi band zamówiłem i opłaciłem u nich... Janusze biznesów, psia mać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Adamoo napisał:

Skasowali im, bo dostawali ostatnio same negatywy

Nie są to pocieszające informacje :-(

Zastanawiam się nad odstąpieniem od umowy przed upłynięciem " 24 godzin do 5 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia " bo tak jak na początku wydawało mi się, że chyba nie jest tak źle bo przychodzą potwierdzenia itp. tak teraz tracę nadzieję na pozytywne zakończenie się tej transakcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem przed chwilą i nie potwierdzam tych informacji.

- Strona działa
- Użytkownik  Sklep_TV-SAT nie jest zbanowany na Allegro i nie widzę tam wielu negatywów z ostatnich 30dni (jest parę, to prawda, ale powiedziałbym raczej 1/30 pozytywów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Stamp napisał:

Sprawdzałem przed chwilą i nie potwierdzam tych informacji.

- Strona działa
- Użytkownik  Sklep_TV-SAT nie jest zbanowany na Allegro i nie widzę tam wielu negatywów z ostatnich 30dni (jest parę, to prawda, ale powiedziałbym raczej 1/30 pozytywów)

Aukcje zostały wykasowane. Dziś przed południem oglądałem tę aukcję. Teraz jest to aukcja zakończona.

Edytowane przez toruogiwara
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Stamp napisał:

Sprawdzałem przed chwilą i nie potwierdzam tych informacji.

- Strona działa
- Użytkownik  Sklep_TV-SAT nie jest zbanowany na Allegro i nie widzę tam wielu negatywów z ostatnich 30dni (jest parę, to prawda, ale powiedziałbym raczej 1/30 pozytywów)

8 negatywów z samego lipca to nie tak mało :D

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tę chwilę wszystkim, którzy planują zakup w tym sklepie, radziłbym się wstrzymać, dopóki sprawa zniknięcia aukcji i braku kontaktu się nie wyjaśni.

Ci, którzy (tak, jak ja) dokonali tam zakupu, radziłbym nie wpadać w niepotrzebną panikę. Ja spokojnie poczekam, aż minie przybliżony czas realizacji zamówienia ze strony, na dodatek wysłałem maila, aby ktoś z obsługi osobiście potwierdził przyjęcie zamówienia (automat odpisał, że na odp. można czekać aż 72h). Po wyczerpaniu tych środków skorzystam z opcji chargeback poprzez bank, który wydał mi kartę.

Na początku wydawało mi się, że zakupy w tym sklepie mają szansę w 80% zakończyć się sukcesem, a w 20% porażką, jednak teraz chyba jest na odwrót.

No cóż, pożyjemy zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, noctous napisał:

Czyli ogólnie kwas straszny? Bo właśnie miałem kupować od Niego głośnik (najtaniej ;p) ale widzę, że coś się chyba posypało jak chodzi o pr :-D

Gdybym miał kupować teraz, to bym się wybrał innego sprzedawce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, noctous napisał:

Czyli ogólnie kwas straszny? Bo właśnie miałem kupować od Niego głośnik (najtaniej ;p) ale widzę, że coś się chyba posypało jak chodzi o pr :-D

Jak potrzebujesz tanio, z gwarancją-widmo i niekoniecznie szybko to... aliexpress?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie! calm down :)

Może gość jedzie na urlop?

A to że nie odpisuje - gdybym miał 1DG też bym nie miał kiedy tego zrobić przy takiej masie emaili.

 

Jak dla mnie ktoś, kto ma 1DG jest bardziej pewny, niż sp. z o.o. z kapitałem 5000zł czy Chińczyk gdzieś daleko...

 

Edytowane przez miszaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, miszaa napisał:

Panowie! calm down :)

Może gość jedzie na urlop?

A to że nie odpisuje - gdybym miał 1DG też bym nie miał kiedy tego zrobić przy takiej masie emaili.

 

Jak dla mnie ktoś, kto ma 1DG jest bardziej pewny, niż sp. z o.o. z kapitałem 5000zł czy Chińczyk gdzieś daleko...

Byłby, gdyby nie to, że to jego... 4 sklep? Koleś otwiera sklepy, sprzedaje ile wlezie, a jak robi się gorąco przy zadzie to zamyka i otwiera kolejny jak wszystko przycichnie. Królik24, SatNet, Xiaomi.com.pl, jeszcze jakieś 2 były... Koleś na pewno nie jest wart zaufania, nawet minimalnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera, w środę wieczorem zamówiłem tam Xiaomi Redmi Note 3 Pro 2/16 :/ Dostałem jedynie fakturę i mail o treści "Zamówienie zrealizowane" następnego dnia po południu. Teoretycznie do tych jego 4 dni ma czas do jutra, zobaczę jak się potoczy. Oczywiście pod telefonem nieosiągalny, mailowo tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kuriera zamówiłem, w środę koło godziny 23? Mam nadzieję, że w tym tygodniu paczka dojdzie. A co zamawiałeś?

Edit: A i chciałem się zapytać czy w przeciągu ostatniego tygodnia ktoś się tam z Was dodzwonił?

Edytowane przez Matked
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dammyt, aż założyłem konto z bulwersacji. Zamówiłem telefon poprzez sklep w czwartek w nocy (00:40), dostałem tylko potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Żadnej faktury (chyba, ze gdzieś tam trzeba było zaznaczyć, że chcę fakturę?), żadnej informacji od InPostu jak dotąd. Myślałem, że to oficjalny sklep Xiaomi w Polsce ;/

 

Edit: z Regulaminu sklepu:

Cytat

2. W przypadku wyboru przez Nabywcę formy płatności przelewem przed dostawą towaru, dostawa jest realizowana (towar zostaje wysłany) po wpłynięciu środków pieniężnych na konto sklepu, najpóźniej następnego dnia roboczego od daty wpływu płatności.

Czy dobrze rozumiem, że jak przelew wysłałem w piątek zaraz po północy, to przesyłka powinna zostać nadana najpóźniej dzisiaj? (w piątek koło południa zaksięgowano najpewniej wpłatę).

Edytowane przez Keleos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matked zamawiałem Mi Band 2 7 sierpnia. Otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Niezwłocznie zapłaciłem poprzez PayU i otrzymałem potwierdzenia przekazania pieniędzy do sklepu. 8 zadałem pytanie jak z wysyłką. Cisza do niedzieli i wieczorem odpowiedz że do 4 dni. Dziś o 11.48 dostałem mailem fakturę, a o 11.49 informację o zrealizowaniu zamówienia.Potem o 16.05 info z Inpostu o utworzeniu etykiety. Aktualnie przesyła jest w trasie między oddziałami Inpost. Teoretycznie jutro powinna być.

Edytowane przez janpat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...