Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

@Kagaua

Napisali mi, że zlecenie jest zrealizowane już 28 czerwca pozniej napisali mi nawet maila ze paczka jest już spakowana i numer zamówienia tylko, że jak wpisuję ten numer na stronie inpost to do tej pory wyskuje, że nadawca wygenerował tylko etykiete więc nie mam zamiaru dłuzej czekać.

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając ten temat od wielu miesięcy, zaczynałem zazdrościć klientom tej firmy, adrenaliny jaką zapewnia im ten sklep.

Tak więc kierując się chęcią zwiększenia stężenia C9H13NOwe krwi postanowiłem dokonać zakupu w tej firmie!

Wybór padł na urządzenie Xiaomi mi band 2, za które zapłaciłem przez PayU 191,00PLN razem z dostawą do Paczkomatu.

Zamówienie złożyłem w Poniedziałek 04.07.2016 o 07:18 i od razu opłaciłem.

Zaraz po zakupie napisałem maila z zapytaniem, kiedy mogę się spodziewać wysyłki mojego zamówienia, oczywiście nikt nie raczył odpowiedzieć na moje pytanie :) 

Następnego dnia zacząłem przygotowywać pismo, które w razie czego wysłał bym do Satnet, gdyby paczka nie została wysłana po 4 dniach, jak napisali w regulaminie, a moje pieniądze okazałyby się skradzione. Pismo miało trafić do wiadomości UOKiK, Urzędu Kontroli Skarbowej, ABW, CBA, CBŚ, BOR, GROM, KNF, Prezesa Rady Ministrów i Prezydenta.

Niestety, jak się później okazało, na 3 dzień paczka została wysłana, a w czwartek odebrałem  ją z Paczkomatu.

Produkt okazał się oryginalny i działający, a ze zwiększenia stężenia adrenaliny we krwi okazały się nici :( 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Winiu89 napisał:

Czytając ten temat od wielu miesięcy, zaczynałem zazdrościć klientom tej firmy, adrenaliny jaką zapewnia im ten sklep.

Tak więc kierując się chęcią zwiększenia stężenia C9H13NOwe krwi postanowiłem dokonać zakupu w tej firmie!

Wybór padł na urządzenie Xiaomi mi band 2, za które zapłaciłem przez PayU 191,00PLN razem z dostawą do Paczkomatu.

Zamówienie złożyłem w Poniedziałek 04.07.2016 o 07:18 i od razu opłaciłem.

Zaraz po zakupie napisałem maila z zapytaniem, kiedy mogę się spodziewać wysyłki mojego zamówienia, oczywiście nikt nie raczył odpowiedzieć na moje pytanie :) 

Następnego dnia zacząłem przygotowywać pismo, które w razie czego wysłał bym do Satnet, gdyby paczka nie została wysłana po 4 dniach, jak napisali w regulaminie, a moje pieniądze okazałyby się skradzione. Pismo miało trafić do wiadomości UOKiK, Urzędu Kontroli Skarbowej, ABW, CBA, CBŚ, BOR, GROM, KNF, Prezesa Rady Ministrów i Prezydenta.

Niestety, jak się później okazało, na 3 dzień paczka została wysłana, a w czwartek odebrałem  ją z Paczkomatu.

Produkt okazał się oryginalny i działający, a ze zwiększenia stężenia adrenaliny we krwi okazały się nici :( 

Rozumiem iż Ty również nie polecasz zakupu w tym sklepie choć z innych powodów niż poprzednicy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

model z miuipolska wysyłany jest w zależności o czasu odblokowania bootlodera, wysylki będą w poniedziałek

‘przepraszamy za niedogodnosci

 


--
Pozdrawiam / Best regards
Kamila Chabrzyk
[email protected]

 

Wcale nie wybrałem modelu z MIUI Polska, ale miło, że informują. Nie uważacie, że płacenie za kuriera i czekanie na sprzęt więcej niż tydzień trochę mija się z celem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, mch91k napisał:

Mi dzisiaj napisali, że dopiero dzisiaj dostali egzeplarze z Miui Polska...

Jeśli użyli dosłownie zwrotu "MIUI Polska", to właściwie mnie to nie dziwi...Jest to mechanizm manipulacyjny dość popularny u osób, które zakładają działalność kilkuosobową. Aby stworzyć atmosferę wiarygodności, prestiżu, sugerują, że swój sprzęt sprowadzają od autoryzowanego dystrybutora na Polskę. Wiemy dobrze, że takiego dostawcy nie ma, no ale xiaomi.com.pl operując takim właśnie skrótem myślowym, wymuszają na potencjalnym kliencie przekonanie, iż muszą posiadać wyłącznie oryginalne telefony, skoro współpracują wręcz z koroporacją "MIUI Polska". 

Edytowane przez cointreau
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, toruogiwara napisał:

Sugerujesz, że zdarzało się, że dostarczali podróbki?

Podróbki, 1 raz gdzieś wcześniej ktoś dostał lewego Mi4C, którego narzędzia Xiaomi nie rozpoznawały, ale częściej zdarza się, że wysyłają telefony po naprawach gwarancyjnych. Ktoś odsyła na gwarancję, oni mu wysyłają nowy, a ten naprawiają i wysyłają kolejnemu, przynajmniej tak to wygląda. Przeglądam ten wątek od samego początku i jestem w szoku, że tylu ludzi ryzykuje u nich zakupy z powodu 50-100zł ;-; 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Nezumi napisał:

Przeglądam ten wątek od samego początku i jestem w szoku, że tylu ludzi ryzykuje u nich zakupy z powodu 50-100zł ;-; 

Martwisz mnie :-(
No nic to, w razie czego mam 14 dni na odstąpienie od umowy, powinienem się wyrobić przed imieninami żony z kupieniem RN3P u kogoś innego.
Zostawię tutaj wzór oświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Kagaua napisał:

Myślę, że 99% ludzi, którzy kupują Xiaomi, wiedzą, że chodzi o nakładkę z polską wersją językową, a nie o dystrybutora. Ale chociaż ten 1% nabiorą

Statystyki jakby to ująć...z palca !

Przeceniasz wiedzę potencjalnych klientów...Duża część wchodząc na stronę xiaomi.com.pl ma wrażenie, że jest to sprzedawca autoryzowany, że ma powiązania z polską dystrybucją itp Nie szukając daleko, kupiłem w pracy już 4 osobom telefony xiaomi...Wszyscy podchodzą do tematu tak jak to opisałem.

Nie można zaprzeczyć temu, że stronę internetową ma xiaom.com.pl przygotowaną starannie i wzbudza zaufanie...

11 minut temu, toruogiwara napisał:

Sugerujesz, że zdarzało się, że dostarczali podróbki?

Nigdzie czegoś takiego nie zasugerowałem...przeczytaj proszę jeszcze raz co napisałem.

9 minut temu, Nezumi napisał:

Przeglądam ten wątek od samego początku i jestem w szoku, że tylu ludzi ryzykuje u nich zakupy z powodu 50-100zł ;-; 

Ja również się dziwię....Chociaż, to w jakimś stopniu potwierdza tylko fakt, iż jesteśmy społeczeństwem dość ubogim...Ludzie dla tych marnych pieniędzy wolą ryzykować, stresować się, natomiast uwzględniając samą jakość obsługi, uważam, że takie firmy powinny być wypierane z rynku prze konkurencję.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówienie złożyłem wczoraj, od razu zrobiłem przelew. Dopiero dzisiaj znalazłem to forum, żałuję, że nie wcześniej. Adrenalina mi skoczyła ale będę cierpliwie czekał kilka dni, zobaczymy. Zdecydowałem się na ten sklep bo telefon miał ROM MIUI Polska. Gdyby nie to kupiłbym gdzie indziej. Niemniej, nie wyprzedzam faktów i cierpliwie czekam na odzew z ich strony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Fisherman napisał:

Zdecydowałem się na ten sklep bo telefon miał ROM MIUI Polska

Obecnie jest wielu sprzedawców, którzy instalują odpowiedni ROM przy zakupie telefonu...Różnica 20-100zł w stosunku do xiaomi.com.pl. No, ale to już jest kwestia indywidualna. Dla niektórych 50zł mentalnie nie da się przeskoczyć :) Tacy faktycznie niech wybierają najtańszą opcję, bo inaczej nie zasną wieczorem...Tylko potem wypadałoby mniej narzekać, jeśli zakup był świadomy.

Piszę ogólnie oczywiście...nie traktuj tego personalnie.

Edytowane przez cointreau
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość osób trafia tutaj dopiero po zakupie, kiedy zaczynają się dziwić czemu po 2 dniach nie ma ich przesyłki w domu. Dla osoby, która pierwszy raz kupuje sprzęt Xiaomi raczej nie jest znany ten sklep i sugerują się tylko ceną. Szczerze mówiąc, mimo że nie mam zbyt wielu pieniędzy drugi raz bym od nich nie zamówił tylko po to żeby oszczędzić 50zł., wolę oszczędzić nerwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, cointreau napisał:

Obecnie jest wielu sprzedawców, którzy instalują odpowiedni ROM przy zakupie telefonu...Różnica 20-100zł w stosunku do xiaomi.com.pl. No, ale to już jest kwestia indywidualna. Dla niektórych 50zł mentalnie nie da się przeskoczyć :) Tacy faktycznie niech wybierają najtańszą opcję, bo inaczej nie zasną wieczorem...Tylko potem wypadałoby mniej narzekać, jeśli zakup był świadomy.

Piszę ogólnie oczywiście...nie traktuj tego personalnie.

Wbrew pozorom, nie chodziło mi o "zakiszenie" paru złotych. Wybrałem ten sklep bo strona wzbudziła moje zaufanie. Niestety, również uśpiła czujność. Z reguły sprawdzam źródło, tym razem nie...

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Kagaua napisał:

Dla osoby, która pierwszy raz kupuje sprzęt Xiaomi raczej nie jest znany ten sklep i sugerują się tylko ceną

Znajomy, który ma własne punkty ksero wywiesza dla wchodzących klientów takie informacje:


Tanio i Szybko - nie będzie Dobrze

Dobrze i Szybko - nie będzie Tanio

Tanio i Dobrze - nie będzie Szybko


To tak dla zobrazowania sytuacji, bo piszesz, że kupujący telefon Xiaomi zawsze sugeruje się najtańszą ceną. Jeśli dla kupującego
jest to pierwszy zakup w życiu, to jest usprawiedliwiony, ale jeśli nie, to mamy do czynienia "z chwilową utratą racjonalnego myślenia" - ujmę to tak subtelnie, żeby moderator nie skasował postu.

Edytowane przez cointreau
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE KUPUJCIE W TYM SKLEPIE. ZWYKLI OSZUŚCI!!

 

Zamówiłem Note 3 PRO 3/32GB

 

telefon przysłali wadliwy, po godzinie zaczał ciągle wymagać PIN, gubił sieć, resetował się sam i zawieszał

 

Telefon odesłałem na zwrot pieniędzy. po 14 dniach odesłali mi 649zł zamiast 980zł!!!

Upomniałem się o resztę kasy, to napisali " witam
nie swrócił Pan  telefonu w stanie naruszonym, brakowało oryginalnych folii na wyświetlaczu przez co wyświetlacz nie był idealny jaki Pan otrzymał
ma Pan prawo do zwrotu ale winien Pan zwrócić telefon w stanie nie noszącym śladów użytkowania

Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia: charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. "

 

Śmiech na sali - na ekranie była szybka ochronna, ściągnąłem ją przed odesłaniem telefonu i nakleiłem z powrotem oryginalną folijkę.

Ja im tego nie odpuszczę, telefon wadliwy - rękojmia i należy się zwrot CAŁOŚCI kwoty.

NIE KUPUJCIE W TYM SKLEPIE. ZWYKLI OSZUŚCI!!

ja im na pewno nie odpuszczę tego tematu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wbrew pozorom, nie chodziło mi o "zakiszenie" paru złotych. Wybrałem ten sklep bo strona wzbudziła moje zaufanie. Niestety, również uśpiła czujność. Z reguły sprawdzam źródło, tym razem nie...

Podszedłem dokładnie tak samo i też jestem zły na siebie, że nie poszukałem wcześniej tego wątku.

Jak na razie trzymają się regulaminu. Zamówiłem około południa 6 lipca.

Howgh!

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Adamoo napisał:

NIE KUPUJCIE W TYM SKLEPIE. ZWYKLI OSZUŚCI!!

 

Zamówiłem Note 3 PRO 3/32GB

 

telefon przysłali wadliwy, po godzinie zaczał ciągle wymagać PIN, gubił sieć, resetował się sam i zawieszał

 

Telefon odesłałem na zwrot pieniędzy. po 14 dniach odesłali mi 649zł zamiast 980zł!!!

Upomniałem się o resztę kasy, to napisali " witam
nie swrócił Pan  telefonu w stanie naruszonym, brakowało oryginalnych folii na wyświetlaczu przez co wyświetlacz nie był idealny jaki Pan otrzymał
ma Pan prawo do zwrotu ale winien Pan zwrócić telefon w stanie nie noszącym śladów użytkowania

Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia: charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. "

 

Śmiech na sali - na ekranie była szybka ochronna, ściągnąłem ją przed odesłaniem telefonu i nakleiłem z powrotem oryginalną folijkę.

Ja im tego nie odpuszczę, telefon wadliwy - rękojmia i należy się zwrot CAŁOŚCI kwoty.

NIE KUPUJCIE W TYM SKLEPIE. ZWYKLI OSZUŚCI!!

ja im na pewno nie odpuszczę tego tematu :)

Dlaczego nie skorzystałeś z gwarancji? Może by naprawili/wymienili na działającey egzemplarz.

 

edit. oczywiście ja bym nigdy w życiu nie kupił w firmie która udaje że jest "autoryzowanym" xiaomi polskim. ale tak tylko pytam.

Edytowane przez wtbn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...