miszaa Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 A czy weryfikowaliście na oryginalność kupowane tam telefony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek1999 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 1 minutę temu, miszaa napisał: A czy weryfikowaliście na oryginalność kupowane tam telefony? Redmi 3 przyszedł do mnie oryginalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszaa Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 A jaką metodą (-ami) go weryfikowałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek1999 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 1 minutę temu, miszaa napisał: A jaką metodą (-ami) go weryfikowałeś ? Wnioskuje to po prostu po tym, że bootloader odblokwany bez problemów i rożne romy wgrywane, a żaden nawet nie zająknął, że coś nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszaa Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 (edytowane) Czy wgranie romu z MIUI Polska daje 100% pewność, że jest to oryginał? Czy ktoś z Was kupował tam niedawno MI4 LTE i weryfikował oryginalność? pozdrawiam Edytowane 5 Lipca 2016 przez miszaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 8 minut temu, miszaa napisał: Czy wgranie romu z MIUI Polska daje 100% pewność, że jest to oryginał? Czy ktoś z Was kupował tam niedawno MI4 LTE i weryfikował oryginalność? pozdrawiam Jezu człowieku... Jeżeli nie jesteś pewny oryginalności produktów w tym sklepie, to kup w innym, gdzie takowa pewność jest (np. Technos). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszaa Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 7 minut temu, Nezumi napisał: Jezu człowieku... Jeżeli nie jesteś pewny oryginalności produktów w tym sklepie, to kup w innym, gdzie takowa pewność jest (np. Technos). Jezu człowieku... a co taki jesteś nerwowy? Czyż forum nie służy do wymiany również i takich informacji? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 15 minut temu, miszaa napisał: Jezu człowieku... a co taki jesteś nerwowy? Czyż forum nie służy do wymiany również i takich informacji? pozdrawiam jak sie czyta 150x takie same posty, to każdemu ciśnienie podnosi. Jest taki wybór w sklepach, że oszczędzenie kilku PLN dla nerwów i niepewności nie ma sensu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danger Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Witam, wczoraj z samego rana kupiłem tam powerbank, ale przy płatności zamiast zaznaczyć payu wybrałem przelew bankowy. No i wykonałem go normalnie ze strony internetowej banku (kopiując nr konta i numer zamówienia do tytułu przelewu). Wiem że realizują zamówienie między jednym a czterema dniami od zaksięgowania wpłaty, ale żaden mail poza tym potwierdzającym do mnie nie przyszedł. Stąd moje pytanie, czy to ja zrobiem coś źle czy może nie otrzymuje się żadnego maila po tym jak otrzymają pieniądze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek1999 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 1 minutę temu, Danger napisał: Witam, wczoraj z samego rana kupiłem tam powerbank, ale przy płatności zamiast zaznaczyć payu wybrałem przelew bankowy. No i wykonałem go normalnie ze strony internetowej banku (kopiując nr konta i numer zamówienia do tytułu przelewu). Wiem że realizują zamówienie między jednym a czterema dniami od zaksięgowania wpłaty, ale żaden mail poza tym potwierdzającym do mnie nie przyszedł. Stąd moje pytanie, czy to ja zrobiem coś źle czy może nie otrzymuje się żadnego maila po tym jak otrzymają pieniądze? U nich 1-4 dnia potrafi się przedłużać, więc jak kopiowałeś i wklejałeś dane to raczej ich wina i tylko cierpliwość ci pozostała(pomijając anulacją oczywiście). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kagaua Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Zamówiłem przesyłkę w poniedziałek, dostałem tylko potwierdzenie (od razu po zakupieniu przez ich stronę), że zostało przyjęte i jest przetwarzane. Dziś od 9:30 próbuję się dobić do nich i dzwonię co 3 minuty. Chce żeby wszystko było pod kontrolą, bo po tym co przeczytałem tutaj, jestem lekko wystraszony. Na emaile nie odpisują od poniedziałku. Jest może ktoś komu udało się z nimi skontaktować w ciągu ostatnich dwóch dni? Jak tak do dajcie protipa jak to zrobić. Ps. Zamówiłem MI4c bez MIUI Polska i telefon mają wyłączony cały dzień. Edytowane 6 Lipca 2016 przez Kagaua Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtbn Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Zastanawiam się o ile bardziej ta firma jest zasypywana mailami/telefonami (i się przez to nie wyrabiają z odpowiadaniem/odbieraniem) przez to że w tym temacie jest napisane że nie odpisują/nie odbierają ale sami sobie winni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kagaua Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 4 minuty temu, wtbn napisał: Zastanawiam się o ile bardziej ta firma jest zasypywana mailami/telefonami (i się przez to nie wyrabiają z odpowiadaniem/odbieraniem) przez to że w tym temacie jest napisane że nie odpisują/nie odbierają ale sami sobie winni. Myślę, że nawet gdyby mało kto pisał do nich to by i tak mieli to w d*pie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1abc Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Ja mogę powiedzieć jak wyglądało rozpatrzenie gwarancji w xiaomi.com.pl. Po 9 miesiącach w mi4c wypaliły się zielone pixele, próbowałem się dodzownić ale bez skutku, więc w tamtym tygodniu w poniedziałek wysłałem do nich telefon wraz z formularzem reklamacyjnym oraz napisałem emaila. W czwartek odpisali, że telefon został wymieniony na nowy i wysłany, a w poniedziałek dotarł do mnie. Ja osobiście jestem zadowolony, tylko że kontakt z tą firmą jest tragiczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naberius Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Póki co jestem zadowolony z tego sklepu. Trzy dni od zamówienia do doręczenia przesyłki (kurier DPD za pobraniem, bo bałem się płacić im z góry za jednak spore zamówienie). Zawartość (Redmi Note 3 Pro 3/32, Piston v3, etui, szkło) zgodne z zamówieniem. Zainstalowany ROM Global Stable, po uruchomieniu i skonfigurowaniu pobrał aktualizację do 3.7.3.0, więc wszystko ok. Mam nadzieję, że nie będę musiał korzystać z serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dj999 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) Czy ktoś może napisać parę słów odnośnie jakości wykonania telefonów sprzedawanych w tym sklepie? Nie mam na myśli sztuk ewidentnie uszkodzonych, tylko tych które są OK. Czy są to faktycznie fabryczne nówki sztuki z foliami itd. Bez wad w postaci źle spasowanych elementów, jakiś rysek czy problemów z wyświetlaczem? Edytowane 6 Lipca 2016 przez dj999 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virusek90 Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 8 godzin temu, dj999 napisał: Czy ktoś może napisać parę słów odnośnie jakości wykonania telefonów sprzedawanych w tym sklepie? Nie mam na myśli sztuk ewidentnie uszkodzonych, tylko tych które są OK. Czy są to faktycznie fabryczne nówki sztuki z foliami itd. Bez wad w postaci źle spasowanych elementów, jakiś rysek czy problemów z wyświetlaczem? Cześć, Kupiłem Mi4C od nich. Pudełko było zafoliowane. Po otworzeniu w pudełku był telefon z nalepioną folią ochronną (wydaje się, że oryginalną). Telefon miał nalepione na pleckach naklejki z numerami IMEI. Zero rys, zero jakichkolwiek śladów używania (tak było w moim przypadku). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kagaua Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Udało się komuś z nimi skontaktować w ciągu ostatnich 2 dni ? Bo jak nie to proponuje zmianę ich strony internetowej na mniej więcej taką: 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Straatmoon Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Zamówiłem teraz mojemu ojcu i jego koledze Redmi Note 3 Pro(2/16), w wtorek wieczorem zamówiłem jednego, a w środę rano drugiego. Jedyne co dostałem to automatyczna odpowiedz o tym, że zamowienie jest przetwarzane, żadnych potwierdzeń. Mają jeszcze dwa dni, jeśli nie wyślą to podziękuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati.piano Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Witam, czytałem ten temat jeszcze przed zakupem, więc mogę powiedzieć, że sam jestem sobie winien... Zamówiłem 30.06 Mi4C (+szkło i etui) z wgranym MIUI Polska i MiBand 2. Zamówienie dostałem wczoraj. (o dziwo na maila wysłanego w piątek z pytaniem o czas realizacji dostałem odpowiedz już w poniedziałek). Niestety telefon przyszedł uszkodzony. Ekran w lewym dolnym rogu się odkleja, a obudowa na środku odstawała - dopiero po dociśnięciu było słychać "klik" i wskoczyła na swoje miejsce. Z tego co wiem do wgrania softu nie jest potrzebne rozbieranie telefonu. Ekran odstaje na tyle, że widać diody go podświetlające przez szparę. Kontakt ze sklepem oczywiście żaden. Dzwoniłem przez cały dzień i cały czas informacja o pełnej skrzynce. Popadając już w lekką paranoję wszedłem na stronę http://www.mi.com/verify , czyli jeśli dobrze się orientuję stronę weryfikującą oryginalność telefonów xiaomi. Po wpisaniu IMEI, S/N i kodu wyświetlił się komunikat: Your IMEI doesn't exist, please verify and enter again . Wpisywałem 3 razy, sprawdzałem, na naklejce i w telefonie ten sam nr. Ma ktoś jakiś pomysł? Rozumiem, że może się trafić wadliwy egzemplarz, ale zaczynam się zastanawiać, czy to jest na pewno fabrycznie nowy telefon, tym bardziej, że ostatnio są duże problemy z odblokowaniem telefonów xiaomi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruogiwara Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 3 godziny temu, Kagaua napisał: Udało się komuś z nimi skontaktować w ciągu ostatnich 2 dni ? Dostałem potwierdzenia oraz "Twoje zamówienie zostało zrealizowane" chociaż to nieprawda bo nic nie odebrałem, numeru przesyłki z DPD nie mam. Dodzwonienie się jest niemożliwe, na maile odpowiada automat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RegimeOfTerror Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Ja składałem zamówienie w poniedziałek wieczorem, płatność zwykły przelew, odbiór w paczkomacie. Na ich stronie status się nie zmieniał, cały czas było, że oczekuje na płatność. Trochę mnie to stresowało, tym bardziej, że natrafiłem na to forum. Wysyłałem dwa maile, próbowałem się dodzwonić i nic, zero odzewu, aż do dzisiaj... Od razu dostałem mail, że kasa do nich dotarła, zamówienie zrealizowane i mail od InPostu, że paczka w drodze. Więc się wyrobili w te "2 do 4 dni". Teraz zobaczymy, czy telefon będzie w porządku. Napisałem tego posta coby niektórych trochę uspokoić. Kontakt z nimi jest zerowy, ale chyba większość zamówień realizują tak jak trzeba i zgodnie ze swoim regulaminem. 3 minuty temu, toruogiwara napisał: Dostałem potwierdzenia oraz "Twoje zamówienie zostało zrealizowane" chociaż to nieprawda bo nic nie odebrałem Z zamówieniem zrealizowanym chyba chodzi im o zebranie go do kupy i wysłanie Edytowane 7 Lipca 2016 przez RegimeOfTerror Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek1999 Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 6 minut temu, toruogiwara napisał: Dostałem potwierdzenia oraz "Twoje zamówienie zostało zrealizowane" chociaż to nieprawda bo nic nie odebrałem, numeru przesyłki z DPD nie mam. Dodzwonienie się jest niemożliwe, na maile odpowiada automat Oni zmieniają status w ten sposób, kiedy przygotują do wysłania. Od DPD maila dostaniesz kiedy oni dostaną paczkę(u nich było to kolejnego dnia roboczego po 16). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kagaua Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Ja też w poniedziałek zamawialem i wciąż zero odzewu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruogiwara Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 5 godzin temu, Tomaszek1999 napisał: Oni zmieniają status w ten sposób, kiedy przygotują do wysłania. Od DPD maila dostaniesz kiedy oni dostaną paczkę(u nich było to kolejnego dnia roboczego po 16). Dzięki. W sumie to będę się denerwować jak nic się nie będzie działo tydzień. Tymczasem zamówienie złożyłem wczoraj, 6 lipca. Więc na razie luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pola Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Ja też kupiłam w poniedziałek (4 lipca) Redmi 3 i do tej pory zero odzewu... Zamówienie w trakcie realizacji.... Na maila i telefony nie odpowiadają, na kontakt przez stronę też nie. Co więcej, nie wiem kiedy, ale został zmieniony regulamin i wysyłają od 24h do 5 dni roboczych, a czas naprawy już nie w ciągu 14, ale 21 dni roboczych! Szkoda, że trafiłam tutaj już po złożeniu zamówienia i zapłacie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kagaua Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 "Zamówienie zostało zrealizowane" . Pewnie wyślą w poniedziałek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w1k7oR Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Mimo wielu negatywnych opiniach zamieszczonych w internecie, zdecydowałem się zakupić w tym sklepie telefon <xiaomi mi4>. W niedziele wpłaciłem pieniądze, a w poniedziałek już zamówienie było "zrealizowane". Telefon dostałem 2 dni później. Zapakowany był w kopertę z bombelkami i to wystarczyło do zabezpieczenia pudełka. Wszystko wgrane tak jak należy, wystarczyło włożyć kartę SIM i jazda. Jedynym mankamentem było to, że dali jakaś trefną przejściówkę do ładowarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondziu100 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Zamawiał ktoś w tym sklepie przy piątku może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RegimeOfTerror Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 No ja otrzymałem paczkę w piątek, zapakowane pudełko w kopertę bąbelkową, ale dotarło całe. Telefon przetestowany od razu, bo całą sobotę spędziłem w Czechach, GPS działa, telefon robi super zdjęcia jak za tą cenę (no i w porównaniu do mojego Galaxy S2). Raz tylko sam z siebie się zresetował, nie wiem czego to wina. Wgrany ma Miui 7 Global 6.5.27 Beta, może to wina tego? Z tego co widzę to wersja developer RO. Lepiej wgrać STABLE V7.5.1.0.MXDMIDE (MIUI7)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mch91k Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Czy ktoś może mi powiedzieć ile trwa zwrot pieniędzy od xiaomi.com.pl ponieważ na mi4c czekalem prawie 2 tyg i wyslalem im maila ze skanem odstąpienia od umowy (jutro wyślę pocztą wersję papierową). Więc mam pytanie ile trzeba czekać na powrót pieniędzy na konto (pieniądze przelewałem normalnym przelewem z konta bankowego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muszateq Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Sprzedawca ma obowiązek zwrócić wszelkie płatności niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kagaua Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 @mch91k A napisali Ci, że zamówienie zostało zrealizowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszaa Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 4 godziny temu, RegimeOfTerror napisał: No ja otrzymałem paczkę w piątek, zapakowane pudełko w kopertę bąbelkową, ale dotarło całe. Telefon przetestowany od razu, bo całą sobotę spędziłem w Czechach, GPS działa, telefon robi super zdjęcia jak za tą cenę (no i w porównaniu do mojego Galaxy S2). Raz tylko sam z siebie się zresetował, nie wiem czego to wina. Wgrany ma Miui 7 Global 6.5.27 Beta, może to wina tego? Z tego co widzę to wersja developer RO. Lepiej wgrać STABLE V7.5.1.0.MXDMIDE (MIUI7)? A który model kupileś? Czy sprawdzales oryginalność? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RegimeOfTerror Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 25 minut temu, miszaa napisał: A który model kupileś? Czy sprawdzales oryginalność? pozdrawiam Kupiłem Mi4 Szczerze, nie sprawdzałem. Pudełko jak i sam telefon wyglądają tak jak powinny. Po włączeniu wyskoczyło mi, że jest aktualizacja systemowa, zaktualizowałem, poszło. Wersja systemu to Global, a nie jakaś chińska. Po całym dniu użytkowania go w podróży, jako nawigacja, aparat, komunikator, przewodnik, oprócz jednego samoistnego restartu nie zauważyłem, że z telefonem jest coś nie tak. Po tym wnioskuję, że raczej jest oryginalny, albo to idealna podróbka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi