Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

42 minuty temu, cointreau napisał:

Nie ma znaczenia jaką formą wysyłki zostanie wysłana paczka. Każda firma, nawet najmniejsza, po sugestii kupującego sprawdza stany magazynowe i jeśli się one nie zgadzają, to klientowi przyznaje się rację.

Nie popełnia błędy tylko ten, kto nie pracuje, ale jeśli już tak się stanie, to każda rzetelna firma wysyła gadżet, kupon promocyjny na kolejne zakupy lub przynajmniej przeprasza za zaistniała sytuację. Jak tak czytam te Wasze komentarze, to nie ogarniam na jakiej podstawie kolejne osoby zawierzają tej firmie...

Cena, cena, cena... ludzie wolą przydusić kilka groszy i potem kończy się to, jak widać niespecjalnie dla klienta, bo sprzedawca ma gdzieś ich opinie... Wychodzi z założenia "nie ten, to przyjdzie inny".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako coś informuje,że dostałem zwrot pieniędzy z PayU. Więc o tyle dobrze. Teraz mogę zakupić w innym sklepie towar. Na "xiaomi.com.pl", już nigdy nie zajrzę. Mam nadzieję,że jakieś lekcje wyniosą z Naszych postów tutaj. Tylko oby nie zmienili domeny i nazwy firmy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, koza said:

Jako coś informuje,że dostałem zwrot pieniędzy z PayU. Więc o tyle dobrze. Teraz mogę zakupić w innym sklepie towar. Na "xiaomi.com.pl", już nigdy nie zajrzę. Mam nadzieję,że jakieś lekcje wyniosą z Naszych postów tutaj. Tylko oby nie zmienili domeny i nazwy firmy :)

Koza, ja mam podobna sytuacje. W zeszly tydzien wysylalem do nich  dwa maile z formularzem odstapienia od umowy ( w poniedzialek i wtorek), probowalem sie dodzwonic w tej sprawie rowniez przez telefon z marnym skutkiem. W srode mi ten telefon wyslali. W czwartek odebralem od kuriera, wydrukowalem znowu odstapienie od umowy i prosbe o zwrot kasy na konto. wyslalem paczke Poczta Polska i odebrali ja w piatek. Kasy do tej pory nie ma. Nie wiem co robic. Czy pisac w tej sprawie do PayU? Wg regulaminu maja 14 dni na przelew. Wkurzylo mnie to,ze wyslali go mimo mojej rezygnacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, kanguros napisał:

Koza, ja mam podobna sytuacje. W zeszly tydzien wysylalem do nich  dwa maile z formularzem odstapienia od umowy ( w poniedzialek i wtorek), probowalem sie dodzwonic w tej sprawie rowniez przez telefon z marnym skutkiem. W srode mi ten telefon wyslali. W czwartek odebralem od kuriera, wydrukowalem znowu odstapienie od umowy i prosbe o zwrot kasy na konto. wyslalem paczke Poczta Polska i odebrali ja w piatek. Kasy do tej pory nie ma. Nie wiem co robic. Czy pisac w tej sprawie do PayU? Wg regulaminu maja 14 dni na przelew. Wkurzylo mnie to,ze wyslali go mimo mojej rezygnacji. 

Jako, że rezygnacja została wysłana mailowo szybciej, to możesz pisać do PayU o ile płaciłeś przez nich, jeżeli nie to cóż... zostaje Ci czekać te 2 tygodnie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kuba1552 napisał:

o 13 ma byc kurier z moim xiaomi mi5, powie mi ktoś na co mam spojrzeć, by nie wziąć bubla ? 

W razie czego szybko przy kurierze zerkne 

Musisz mieć PC, aby dokładnie wszystko sprawdzić, więc przy kurierze możesz ew. sprawdzić uszkodzenia paczki/ślady otwierania etc. Samej oryginalności nie sprawdzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kanguros napisał:

Koza, ja mam podobna sytuacje. W zeszly tydzien wysylalem do nich  dwa maile z formularzem odstapienia od umowy ( w poniedzialek i wtorek), probowalem sie dodzwonic w tej sprawie rowniez przez telefon z marnym skutkiem. W srode mi ten telefon wyslali. W czwartek odebralem od kuriera, wydrukowalem znowu odstapienie od umowy i prosbe o zwrot kasy na konto. wyslalem paczke Poczta Polska i odebrali ja w piatek. Kasy do tej pory nie ma. Nie wiem co robic. Czy pisac w tej sprawie do PayU? Wg regulaminu maja 14 dni na przelew. Wkurzylo mnie to,ze wyslali go mimo mojej rezygnacji. 

Pewnie nie ogarnęli sprawy, ale jeżeli masz potwierdzenia dat itp to nie masz czego się martwić. Pisz do PayU. Myślę,że PayU ma w ciągu ostatnich dni sporo skarg na nich, więc powinno być dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minutes ago, koza said:

Pewnie nie ogarnęli sprawy, ale jeżeli masz potwierdzenia dat itp to nie masz czego się martwić. Pisz do PayU. Myślę,że PayU ma w ciągu ostatnich dni sporo skarg na nich, więc powinno być dobrze.

Dam znac jak sie sprawa rozwiaze. Bedzie info dla potomnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się właśnie zastanawiam czy eskalować problem... Zamówiłem tydzień temu, kasa poszła przez PayU, w zeszły piątek dostałem info o realizacji i fakturę. No i do tej pory cisza - zero odpowiedzi mailowej, próby dodzwonienia się - 0/4321709513483570. 

Wkurzony jestem na siebie bo nawet nie sprawdziłem co się aktualnie mówi o nich - w grudniu zamawiałem fona dla małżonki to wszystko odbyło się ekspresowo i bez zgrzytu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Pyrosh napisał:

Tak się właśnie zastanawiam czy eskalować problem... Zamówiłem tydzień temu, kasa poszła przez PayU, w zeszły piątek dostałem info o realizacji i fakturę. No i do tej pory cisza - zero odpowiedzi mailowej, próby dodzwonienia się - 0/4321709513483570. 

Wkurzony jestem na siebie bo nawet nie sprawdziłem co się aktualnie mówi o nich - w grudniu zamawiałem fona dla małżonki to wszystko odbyło się ekspresowo i bez zgrzytu...

Oni są w porzadku gdy sie bierze za pobraniem, ekspresowo wyslali 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Nezumi napisał:

i czekać 4-14dni... albo przestać oszczędzać i dusić każdy grosz i kupić np u Technosa (4zł drożej oh oh bankructwo).

Musiałem wprowadzić trochę ironii, bo pytanie, które zadał "artmin" (zakładam - po przeczytaniu całego wątku)...wydało mi się takie trochę retoryczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu retoryczne? zamowilem w xiaomi.com.pl redmi note 3 pro i po 4 dniach po zamowieniu i otrzymaniu fv na maila zaczalem sie interesowac co z tym sklepem nie tak. Ale dodzwonilem sie, pani powiedziala ze zamieszanie na magazynie i ze jutro najpozniej wyjdzie (i tak sie stalo na szczescie). Ale jak trafilem tutaj to zaczalem watpic w slusznosc mojej decyzji co do zakupu w tym sklepie. Ale decyzja byla podyktowana tym ze miesiac wczesniej kupil w tym sklepie kolega dokladnie ten sam telefon i czas realizacji zamknal sie w tygodniu czasu wiec jakos moje obawy byly niskie przy skladaniu zamowienia.

Ale jak poczytalem co teraz sie dzieje i jakie jest podejsie wlasciciela/obslugi sklepu to juz bede omijal ten sklep bo szkoda mi nerwow. Za pobraniem - owszem, mozna zamowic ale wysylac im kase i sie denerwowac przez to - to odradzam.

 

A co do Technosa - troche dziwne ale nie znalazlem na ich stronie danych firmy poza nazwa, nipem oraz tym ze sa w Poznaniu. Zadnego adresu do korenspodencji oraz ewentualnej wysylki sprzetu w ciagu 14 dni (rezygnacja). Ale maja konto na allegro wiec troche to uspokaja (i cenowo to samo co w sklepie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, artmin napisał:

czemu retoryczne? zamowilem w xiaomi.com.pl redmi note 3 pro i po 4 dniach po zamowieniu i otrzymaniu fv na maila zaczalem sie interesowac co z tym sklepem nie tak. Ale dodzwonilem sie, pani powiedziala ze zamieszanie na magazynie i ze jutro najpozniej wyjdzie (i tak sie stalo na szczescie). Ale jak trafilem tutaj to zaczalem watpic w slusznosc mojej decyzji co do zakupu w tym sklepie. Ale decyzja byla podyktowana tym ze miesiac wczesniej kupil w tym sklepie kolega dokladnie ten sam telefon i czas realizacji zamknal sie w tygodniu czasu wiec jakos moje obawy byly niskie przy skladaniu zamowienia.

Ale jak poczytalem co teraz sie dzieje i jakie jest podejsie wlasciciela/obslugi sklepu to juz bede omijal ten sklep bo szkoda mi nerwow. Za pobraniem - owszem, mozna zamowic ale wysylac im kase i sie denerwowac przez to - to odradzam.

 

A co do Technosa - troche dziwne ale nie znalazlem na ich stronie danych firmy poza nazwa, nipem oraz tym ze sa w Poznaniu. Zadnego adresu do korenspodencji oraz ewentualnej wysylki sprzetu w ciagu 14 dni (rezygnacja). Ale maja konto na allegro wiec troche to uspokaja (i cenowo to samo co w sklepie).

Wejdź w wątek o Technosie, są tam podane 2 adresy (Technos ma w Poznaniu 2 lokale). Nie masz się czego bać, jest NIP, po NIP znajdziesz KRS, a po KRS wszelkie inne konieczne dane :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się z Waszymi opiniami co do kontaktu, dzwoniłem do nich 3 razy i pomijając 3 próby gdy numer był zajęty to zawsze odbierali. Martwiłem się o wysyłkę ale telefon dotarł do mnie po 4 dniach od zamówienia.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.06.2016 o 14:10, Nezumi napisał:

Dzięki za podpowiedż co do sklepu kilka dni temu :) Zamówiłem wczoraj pod wieczór. Dzisiaj już w inposcie. Zapewne w poniedziałek mogę się spodziewać paczki. Na dwóch parach słuchawek "przepłaciłem" aż 20 zł. Zrobiłem test. Jeżeli będzie ok, to pewnie jeszcze kilka rzeczy tam zamówię.

1 godzinę temu, barkopec napisał:

 

Nie zgodzę się z Waszymi opiniami co do kontaktu, dzwoniłem do nich 3 razy i pomijając 3 próby gdy numer był zajęty to zawsze odbierali. Martwiłem się o wysyłkę ale telefon dotarł do mnie po 4 dniach od zamówienia.

 

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Przy pierwszym zamówieniu telefonu tak samo miałem. Wszystko ok paczka w miarę szybko dotarła do mnie. Za drugim razem się przejechałem. Nie polecam. Po co się stresować zakupami przez internet - a tak moim zdaniem powinno wyglądać: wchodzisz, płacisz, zamawiasz i dostajesz szybko zamówienie,i nie latasz po sklepach. Przecież dlatego idea e-zakupów została stworzona  :)

Edytowane przez koza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak piszesz, takie zakupy to powinna być przyjemność a nie stres. Napisałem to tylko, żeby nie dokładać im więcej niż maja za skórą, bo dzwoniłem o różnych porach w różne dni i z kontaktem nie było problemu :) Mimo pozytywnego zakończenia też więcej tam telefonu nie zamówię, bo skoro potrafią przesłać fakturę w poniedziałek to nie rozumiem, czemu towar jest wysyłany dopiero w środę.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, barkopec napisał:

Tak jak piszesz, takie zakupy to powinna być przyjemność a nie stres. Napisałem to tylko, żeby nie dokładać im więcej niż maja za skórą, bo dzwoniłem o różnych porach w różne dni i z kontaktem nie było problemu :) Mimo pozytywnego zakończenia też więcej tam telefonu nie zamówię, bo skoro potrafią przesłać fakturę w poniedziałek to nie rozumiem, czemu towar jest wysyłany dopiero w środę.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Ja próbuje sie dodzwonić od tygodnia. Od tygodnia proszę mailowo o poprawę danych na fakturze. Dodzwoniłem się raz. Zawsze jak dzonie to albo mają wyłączony telefon albo jest zajęty i mnie rozłącza. Kontakt to po prostu porażka w moim przypadku i jestem tym załamany tym bardziej, że głupio zrobiłem i wysłałem im telefon zamiast wymusić wymianę ( kurier przychodzi daje nowy ja uszkodzony oddaje)

Edytowane przez Slashu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niedziele zamowiony note 3 pro + szkolo + etui. Dzisiaj dotarlo wszystko kurierem, bez pobrania. Poza kolorem wszystko ok.

Teraz pytanie z innej beczki. Oni wgrywaja miuipolska, prawda? To znaczy, ze bootloader odblokowany? Mam problemy z wgraniem wersji dev, jakies bledy wywala. Zarowno przez komputer jak i telefon. Wie ktos moze o co chcodzi?

 

Wydaje mi sie, ze nie ma roota. przynajmniej ja nie znalazlem.

Edytowane przez piootrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

29 maja na stronie xiaomi.com.pl zakupiłem 6szt mikey + kurier za kwotę 78pln

Do tej pory nie dostałem żadnego maila z potwierdzeniem od xiaomi

Załączam w mailach potwierdzenie od przelewy24 ale nie podpisują...

Przelewy24 umywa ręce i piszą że xiaomi dostało kasę.

Cieszę się że to tylko 78zl ale i tak nie odpuszcze żeby innym nie robili takich niespodzianek.

Co proponujecie?

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, piootrek napisał:

W niedziele zamowiony note 3 pro + szkolo + etui. Dzisiaj dotarlo wszystko kurierem, bez pobrania. Poza kolorem wszystko ok.

Teraz pytanie z innej beczki. Oni wgrywaja miuipolska, prawda? To znaczy, ze bootloader odblokowany? Mam problemy z wgraniem wersji dev, jakies bledy wywala. Zarowno przez komputer jak i telefon. Wie ktos moze o co chcodzi?

 

Wydaje mi sie, ze nie ma roota. przynajmniej ja nie znalazlem.

Masz zablokowany BL. Nikt go nie odblokuje za Ciebie.

 

6 godzin temu, RockNRo77a napisał:

Cześć

29 maja na stronie xiaomi.com.pl zakupiłem 6szt mikey + kurier za kwotę 78pln

Do tej pory nie dostałem żadnego maila z potwierdzeniem od xiaomi

Załączam w mailach potwierdzenie od przelewy24 ale nie podpisują...

Przelewy24 umywa ręce i piszą że xiaomi dostało kasę.

Cieszę się że to tylko 78zl ale i tak nie odpuszcze żeby innym nie robili takich niespodzianek.

Co proponujecie?

Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

Rzecznik praw konsumenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odradzam, NIE KUPUJCIE TO ZŁODZIEJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czekam już ponad miesiąc na zamówienie i nic, jak kontaktowałem się za pierwszym razem odpisali łaskawie " witam, nasz pracownik powinien się kontaktować mailowo że te szkło jest czasowo niedostępne, nowa dostawa w przyszłym tygodniu, przepraszamy za powstałe niedogodności " ale już drugi raz zero odpowiedzi, ich telefon nie działa, paczki nie ma i czas już dawno miną, będę tam przejazdem to nie odpuszczę złodziejowi, kwota za zamówienie mała, widocznie na tym bazują !!!! 
omijajcie tą stronę http://xiaomi.com.pl/ !!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...