Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

Dostałem dzisiaj maila ze sklepu. Uwaga:  po tygodniu od złożenia zamówienia z informacją,że czekają na dostawę towaru, gdyż słuchawki w kolorze grafitowym się skończyły.Gdy dostaną rzekomo od razu wyślą.

Bardzo dziwna informacja.  Podpinam stan magazynowy tych słuchawek sprzed kilku minut.

 

 

Przechwytywanie.PNG

Edytowane przez koza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tyg czasu,braku kontaktu,zastraszeniem interwencją w PayU oraz na policje telefon dotarł do mnie.

Zgodny z opisem,działa sprawnie i jest faktycznie świetny-redmi not 3

W zestawie brak przejściówki do ładowarki ale nie wiem czy w zestawie miała być więc nie będe się tego czepiał

Nigdy ale to nigdy już u nich nie zakupię żadnego sprzętu a napewno będe odradzał kupienia czego kolwiek.

Szkoda bo mogli by duuuuuużo więcej zarobić

zastanawiam się sam czy nie zająć się tą branżą bo powiem szczerze chińcycy robią naprawdę dobry sprzęt a po co płacić za marke jak można tylko za jakość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie bez zmian. Zgłosiłem ponowniesprawę na Payu. Konsultant potwierdził ze maja sporo zgłoszeń i podstawy żeby coś z nim działać. Czy będzie tak faktycznie? Nie wiem.

Ponowili tylko maila do xiaomi.com.pl by odpowiedzieli na moje pytania.

Jestem na zdeterminowany by poczekać na odpowiedź do jutra. Jeżeli jej nie uzyskam, bądź nie będzie innej formy kontaktu,  to składam zawiadomienie na Policji.

Już wstępnie rozmawiałem z dzielnicowym.

 

zolty83

a jak dużo wysłałeś im maili że postanowili zareagować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Rdzeniuch napisał:

Tylko że jak zamkną sklep to sytuacja z gwarancją nie będzie za kolorowa.

Ciebie, jako klienta, średnio to interesuje :P. Masz KRS, NIP, numer zamówienia i fakturkę po zakupie, sprzedawca zobowiązał się do 24msc gwarancji, więc nawet jak sklep zamknie, będzie musiał ją spełnić :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się udało dodzwonić dzisiaj do nich. Tłumaczą się dużą ilością zamówień. Anulowałem zlecenie i czekam teraz na zwrot z PayU. Mam nadzieję,że dostanę ten zwrot. Słuchajcie możecie polecić inny sklep-wiarygodny i z normalną obsługą ? Interesują mnie te słuchawki od Xiaomi Hybrid Iron Dual Driver.

Edytowane przez koza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przeczytałem te Wasze opinie to jestem lekko przestraszony. Z niedzieli na poniedziałek złożyłem zamówienie na Redmi Note 3 Pro, dokładnie to 10 min po północy, czyli już 13.06, rano ok. 8 dostałem potwierdzenie i fakturę, status zamówienia - zrealizowane, płatność oczywiście PayU, wysyłka InPost Paczkomat. Dziś zadzwoniłem do nich (o dziwo dodzwoniłem się bez problemu - dwa razy było zajęte) i otrzymałem informację, że towar wczoraj lub dziś najpóźniej powinien być wysłany. Oczywiście nie mam maila z InPostu, wiec towar jest cały czas u nich, czekam co się będzie działo jutro. Najgorsze, że od poniedziałku zaczynam urlop i nie odbiorę paczki jeśli nie dojdzie do soboty... Rezygnował ktoś z zamówienia? Jak szybko oddają kasę przy płatności PayU?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, koza napisał:

Mi się udało dodzwonić dzisiaj do nich. Tłumaczą się dużą ilością zamówień. Anulowałem zlecenie i czekam teraz na zwrot z PayU. Mam nadzieję,że dostanę ten zwrot. Słuchajcie możecie polecić inny sklep-wiarygodny i z normalną obsługą ? Interesują mnie te słuchawki od Xiaomi Hybrid Iron Dual Driver.

Technos. Sam je tam kupowałem, zamówienie złożone o godzinie 12 przez allegro, o 15 miałem już numer paczki i info o wysyłce, następnego dnia o 10 rano paczka była w paczkomacie.

 

17 minut temu, Wako1986 napisał:

naprawde aż tak tragicznie u nich jest?? a jak sie zamówi za pobraniem?? też jakieś opóźnienia są i zero kontaktu??

Na kontakt to tutaj nie licz w żadnej kwestii.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Wako1986 napisał:

naprawde aż tak tragicznie u nich jest?? a jak sie zamówi za pobraniem?? też jakieś opóźnienia są i zero kontaktu??

Zamówienia przychodzą zapakowane dosyć kiepsko. Ale mimo wszystko wszystko co powinno być jest. Mój telefon miał oryginalne folie a na konto xiaomi zalogowałem się bez problemu.

Niestety tak ale kontakt z firmą jest zerowy. Emaili nie czytają a telefon mają wyłączony. A co do przesyłki zamówiłem w Poniedziałek wieczorem i dostałem w czwartek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież na wszystkich stronach ludzie piszą jak jest z kontaktem i realizacją zamówienia, a wy zamawiacie z myślą o tym, że wam paczkę wyślą po godzinie?

Macie niskie ceny a co się za tym wiąże - cierpliwość. 

Zamówcie za pobraniem, dopłaćcie te 5 złoty i macie towar w 5 dni maks. Jeśli jestecie na tyle pazerni i szkoda wam na kuriera za pobraniem to czekajcie sobie 2 tygodnie. Ja nie znalazłem niższych cen w PL. Telefony etui słuchawki powerbanki, wszystko najtańsze i ORYGINALNE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Piter9702 napisał:

Przecież na wszystkich stronach ludzie piszą jak jest z kontaktem i realizacją zamówienia, a wy zamawiacie z myślą o tym, że wam paczkę wyślą po godzinie?

Macie niskie ceny a co się za tym wiąże - cierpliwość. 

Zamówcie za pobraniem, dopłaćcie te 5 złoty i macie towar w 5 dni maks. Jeśli jestecie na tyle pazerni i szkoda wam na kuriera za pobraniem to czekajcie sobie 2 tygodnie. Ja nie znalazłem niższych cen w PL. Telefony etui słuchawki powerbanki, wszystko najtańsze i ORYGINALNE.

No bez przesady, po to jest płatność online, aby nie nosić ze sobą kasy. Ja przy sobie mam tyle, aby sobie ew. w sklepie kupić bilet na autobus (2zł :D), a cała reszta jest na karcie, bo po co mam to wszystko nosić? Płatność jest płatnością i priorytetowanie przez sprzedawcę pobrania jest... krzywdzące dla klienta płacącego online. W końcu jeżeli klient daje kasę i jest skłonny ZAUFAĆ sprzedawcy to sprzedawca powinien o to zaufanie... "dbać" i je uszanować, a nie podchodzić do sprawy "a zapłacił to poczeka, ten nie zapłacił to niech ma szybciej, to ja szybciej też hejs dostanę"... Janusze biznesu... Nie jest ważny klient, ważny jest zarobek, a to, że klient z płatności online poczeka tydzień/2 to ma gdzieś, albo się klienta szanuje, albo ma się na niego wywalone i płaci się za to. Usprawiedliwianie sprzedawcy, bo "za pobraniem mam w 3dni" jest... głupie... Tłumaczenie się ceną też jest nie na miejscu, bo mnie jako klienta to nie interesuje, płacę, więc żądam, a to, że się sprzedawca słabo ceni, to nie mój problem.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Piter9702 napisał:

Przecież na wszystkich stronach ludzie piszą jak jest z kontaktem i realizacją zamówienia, a wy zamawiacie z myślą o tym, że wam paczkę wyślą po godzinie?

Macie niskie ceny a co się za tym wiąże - cierpliwość. 

Zamówcie za pobraniem, dopłaćcie te 5 złoty i macie towar w 5 dni maks. Jeśli jestecie na tyle pazerni i szkoda wam na kuriera za pobraniem to czekajcie sobie 2 tygodnie. Ja nie znalazłem niższych cen w PL. Telefony etui słuchawki powerbanki, wszystko najtańsze i ORYGINALNE.

Stary chyba pracujesz w tym sklepie albo jesteś znajomymi właścicieli :D Jeszcze tak pokrętnej logiki nie słyszałem. Post nadaje się na główna do stron typu kwejki itp :D  

Edytowane przez koza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega bardzo dobrze mowi. nie po to placi sie 20zl za kuriera, zeby czekac 2 tyg na wysylke i otrzymac towar nastepnego dnia. jak by mi nie zalezalo na czasie to bym zamowil z Chin. Sprzedawca powinien informowac o opoznieniach a tutaj jest zero kontaktu. To jest chanba i brak szacunku dla klienta. Tyle kropka.

Edytowane przez piootrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebowałem telefon na 24 czerwca, dostałem go 13 czerwca. Zapoznałem się z regulaminem (pewnie 99% osób zamawiających nawet tego nie przeczytało), oraz przeczytałem opinie na forum. Dowiedziałem się że sprzęt mają oryginalny, tylko jest problem z kontaktem. Wybrałem opcję z płatnością przy odbiorze i byłem przygotowany na to, że jeśli mi nie wyślą telefonu w ciągu czterech dni roboczych, to piszę maila że rezygnuje z kupna telefonu i zamawiam u kogo innego, a czy go przeczytają czy nie-ich sprawa. 

Na forum ludzie piszą jak jest, to czemu inni zamawiają z myślą, że wydarzy się cud i dostaną towar na drugi dzień? Napisałem, chcecie mieć telefon w czasie, zamówcie sobie za pobraniem, wydajcie te 5 złoty więcej i miejcie pewność udanego dealu. Nie oszukujmy się, ale ludzie kupują na xiaomi.com.pl tylko ze względu na niskie ceny, nic więcej. 

Edytowane przez Piter9702
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Piter9702 napisał:

Potrzebowałem telefon na 24 czerwca, dostałem go 13 czerwca. Zapoznałem się z regulaminem (pewnie 99% osób zamawiających nawet tego nie przeczytała), oraz przeczytałem opinie na forum. Dowiedziałem się że sprzęt mają oryginalny, tylko jest problem z kontaktem. Wybrałem opcję z płatnością przy odbiorze i byłem przygotowany na to, że jeśli mi nie wyślą telefonu w ciągu czterech dni roboczych, to piszę maila że rezygnuje z kupna telefonu i zamawiam u kogo innego, a czy go przeczytają czy nie-ich sprawa. 

Na forum ludzie piszą jak jest, to czemu inni zamawiają z myślą, że wydarzy się cud i dostaną towar na drugi dzień? Napisałem, chcecie mieć telefon w czasie, zamówcie sobie za pobraniem, wydajcie te 5 złoty więcej i miejcie pewność udanego dealu. Nie oszukujmy się, ale ludzie kupują na xiaomi.com.pl tylko ze względu na niskie ceny, nic więcej. 

Deal zacny - 100 zł róznicy przy telefonach,a w słuchawkach 20 :) Po prostu stwierdziłem,że są profesjonalnym sklepem. Fakt mój błąd nie czytałem opinii wcześniej - to się nazywa zaufanie. Przejechałem się ok. Pazerność - wątpię. Bardziej Twoje posty świadczą o tym. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, koza napisał:

Deal zacny - 100 zł róznicy przy telefonach,a w słuchawkach 20 :) Po prostu stwierdziłem,że są profesjonalnym sklepem. Fakt mój błąd nie czytałem opinii wcześniej - to się nazywa zaufanie. Przejechałem się ok. Pazerność - wątpię. Bardziej Twoje posty świadczą o tym. Pozdrawiam :)

Pazerność? Człowiek myślący obstawiam. Ja mam telefon po 3 ( nie licząc dnia zamówienia ) dniach roboczych, wy musicie się dodzwaniać i domagać wysyłki. Ja miałem budżet i się zmieściłem idealnie dokupując jeszcze etui szkło i słuchawki, w jednym z polecanych sklepów miałbym sam telefon z przesyłką za 1100, w drugim polecanym sklepie musiałbym jeszcze stówke dołożyć. 

Szkoda tylko że nie rozumiecie co chcę wam przekazać. Chcecie zaoszczędzić? (na pewno bo w innym wypadku nie wybralibyście xiaomi.com.pl) kupcie urządzenie za pobraniem. Jeśli nie wyślą w ciągu 4 dni to macie wywalone i zamawiacie od kogoś innego, a oni wydają kase na kuriera i łamią regulamin swój więc macie to w pupie. 

 

PS. Nie jestem od nich ze sklepu, bo sam zadawałem milion pytań czy aby na pewno tam kupić, jaki telefon kupić i jestem tylko człowiekiem dlatego mogłem popełnić błąd, ale na swoim doświadczeniu daje wam radę, dlatego proszę mnie nie hejtować pozdro 

Edytowane przez Piter9702
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Piter9702 napisał:

Pazerność? Człowiek myślący obstawiam. Ja mam telefon po 3 ( nie licząc dnia zamówienia ) dniach roboczych, wy musicie się dodzwaniać i domagać wysyłki. Ja miałem budżet i się zmieściłem idealnie dokupując jeszcze etui szkło i słuchawki, w jednym z polecanych sklepów miałbym sam telefon z przesyłką za 1100, w drugim polecanym sklepie musiałbym jeszcze stówke dołożyć. 

Szkoda tylko że nie rozumiecie co chcę wam przekazać. Chcecie zaoszczędzić? (na pewno bo w innym wypadku nie wybralibyście xiaomi.com.pl) kupcie urządzenie za pobraniem. Jeśli nie wyślą w ciągu 4 dni to macie wywalone i zamawiacie od kogoś innego, a oni wydają kase na kuriera i łamią regulamin swój więc macie to w pupie. 

Proszę Cię :) 100 zł to dla Ciebie duża róznica, gdy widziałeś wcześniej opinie o tym sklepie ? A co do czytania regulaminu - rozumiem,że tą wybitną jednostką 1% jesteś Ty :)

Tak przeczytałem: "

1. Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 24 godzin do 4 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku możliwości dotrzymania w/w terminu Klient będzie informowany przez pracownika Satnet o fakcie związanym z wydłużeniem czasu realizacji zamówienia oraz o proponowanym terminie dostawy."

Po tych dniach się zaniepokoiłem. Zero odzewu. Zamówiłem od nich telefon przyszedł w miarę szybko. Stany magazynowe na stronie nie są aktualizowane ze stanem bieżącym na magazynie to jest ich wielki problem. Przez to wychodzi jak wychodzi. Jeżeli chce się kręcić biznes to trzeba dbać o to i zainwestować w ludzi bądź oprogramowanie, które będzie to weryfikowało. Z takim podejściem to nawet niskie ceny nie przyciągną nikogo. Gdy jest problem - najlepiej po prostu wyłączyć telefon i zostawić klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym się różnie płacąc online od kogoś kto płaci gotówką??Moja kasa jest inna??

Przecież to ja powinienem być priorytetem gdyż z góry zapłaciłem im za kuriera a ty możesz odmówić przyjęcia przesyłki i narażasz ich na koszty!!!!!

 

Z innej beczki.Czemu u nich kupiłem?Zmyliła mnie ich nazwa sklepu-ich portalu.Byłem przekonany ,że współracują z producentem-że to sklep producenta

Nie czytałem forum-jedynie opinie ludzi tam piszących a jak wiadomo mogą sobie usuwać złe opinie.W każdym bądź razie więcej nie kupie u nich a i tak nie dostałem wszystkiego-nie mam przejściówki do łądowarki ale poświęce te 5 zł i sobie kupie:D

Acha-kupiłem też u nich bo była możliość kupna na raty-nigdy nie kupuję telefonów inaczej niż na raty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kuba1552 napisał:

Zamówiłem wczoraj  i dzisiaj rano dostalem potwierdzenie i fakture, teraz po przeczytaniu tego wszystkiego nie wiem co robic, zbieralem sie dlugo, by kupic mi5, a teraz sam już nie wiem. 

Jak już dostałeś fakurę i potwierdzenie to powinieneś być spokojny w 99%, że dojdzie :)  Z telefonem tak miałem. Teraz czekaj na info z inpostu albo od firmy kurierskiej, że już nadali paczkę - bo termin potwierdzenia raczej  tutaj nie jest adekwatny z terminem nadania.

Ja zupełnie nie dostałem potwierdzenia odnośnie słuchawek - ciągle zamówienie było w realizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, kuba1552 napisał:

Dostałem informację i numer paczki z DPD. Jutro mam już dostać telefon, więc jestem dobrej myśli. Oby jeszcze wszystko przyszło tak jak powinno :)

to super, może nie taki zły sklep jak go malują ;), jeśli u ciebie bedzie wszystko w porządku to ja pewnie też sie skusze żeby u nich kupić;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może naprawdę nie radzą sobie z organizacją i mają najwidoczniej słabe zaplecze informacyjne, chodzi konkretnie na maile odpowiedzi i telefony,  bo wiadomo jak klienci czasami dzwonią z byle czym, ledwo zamówią i chcą wiedzieć kiedy już telefon będzie :)

Dam znać jutro, teraz to kwestia dpd, kiedy przyjadą, a w Gdańsku akurat słabo im idzie, często paczka jest w Gdańsku, a kurier jej nie bierze... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem zamowilem telefon kolo 22 na raty payu dzisiaj rano dostalem potwierdzenie i fakture ale czytajac posty na forum troche sie boje 

Też sie bałem czytajac te wszystkie opinie, dziś znów tam zadzwoniłem (kontakt bez problemu jak narazie) i otrzymałem info, że paczka w dniu dzisiejszym została nada, po pracy sprawdziłem maila i faktycznie jest potwierdzenie z inpostu. Kolega zamawiał w zeszłym tygodniu od nich i sytuacja wychodziła podobnie - wysyłka po ok 3 dniach od wystawienia faktury. Jedyne co mnie zastanawia, jeśli tel jest na sofcie global (RN3 Pro) to taki soft jest wgrywany przez nich czy przy produkcji? Bo kolegi telefon przyjechał bez folii na pudełku.

Wysłane z mojego GT-P5210 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie polecam tego sklepu.

Zamówiłem kilka rzeczy za ponad 200zł z przesyłką do paczkomatu. Niestety w paczce brakowało dwóch produktów. Zgłosiłem reklamację i zero odzewu. Olali mnie i tyle bo do paczkomatu można przysłać co się chce i nikt nie jest w stanie udowodnić stanu faktycznego. Oszuści!

Lepiej znaleźć sobie bardziej zaufanego sprzedawcę niż tracić czas, pieniądze i zdrowie na nerwy.

Chińczyk mnie nie oszukał przy zamawianiu na aliexpress.com, a polak na xiaomi.com.pl jak najbardziej!

Pozdrawiam

 

Wow! Wydarzył się cud i muszę odszczekać. Mimo, że bardzo długo to trwało bo na każdą odpowiedź ze sklepu trzeba czekać kilka dni to w drodze wymiany wiadomości dostałem informację, że oryginalne szkła się skończyły i dostałem nawet zwrot pieniędzy!

Edytowane przez wheeler
Poprawa stanu rzeczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kuba1552 napisał:

Dostałem informację i numer paczki z DPD. Jutro mam już dostać telefon, więc jestem dobrej myśli. Oby jeszcze wszystko przyszło tak jak powinno :)

ja zamawialem tak samo jak ty wczoraj tylko ze ja juz zdazylem zaplacic i wciaz nie mam numeru paczki ani zadnego maila ze zostala nadana :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wheeler napisał:

Olali mnie i tyle bo do paczkomatu można przysłać co się chce i nikt nie jest w stanie udowodnić stanu faktycznego

Nie ma znaczenia jaką formą wysyłki zostanie wysłana paczka. Każda firma, nawet najmniejsza, po sugestii kupującego sprawdza stany magazynowe i jeśli się one nie zgadzają, to klientowi przyznaje się rację.

Nie popełnia błędy tylko ten, kto nie pracuje, ale jeśli już tak się stanie, to każda rzetelna firma wysyła gadżet, kupon promocyjny na kolejne zakupy lub przynajmniej przeprasza za zaistniała sytuację. Jak tak czytam te Wasze komentarze, to nie ogarniam na jakiej podstawie kolejne osoby zawierzają tej firmie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...