Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, Acid napisał:

Jeśli mowa o Redmi Note 3 to bierz śmiało. Z zablokowanym bootloaderem masz Global Xiaomi z pełnym polskim. Jak chcesz więcej to już sobie na spokojnie możesz odblokować telefon i potem wgrać miuipolska. 

Chodzi o redmi note 2...

I jak, wie ktos moze czy poniose jakies koszta zwiazku z nieodebraniem?

Edytowane przez Jull
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem u nich RN2, 20 maja zapłaciłem przez PAYU, 25.05 faktura na mejla i potwierdzenie z inpostu, 26.05 miałem przesyłkę w paczkomacie. Gdyby nie święto to podejrzewam że byłaby już w czwartek. Wg kodu ze zdrapki jest ok, natomiast strona xiaomi nie potwierdza numeru IMEI. Gdzieś przeczytałem, że po tych danych już się nie da potwierdzić oryginalności?

W telefonie jest wgrany soft MIUI 7 Global 6.5.12 Beta.  Czy powinienem zmienić rom?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie ten sklep ma dwojakie oblicze. Zarówno zakup telefonu jak i serwis przebiegł sprawnie. O ile można to nazwać serwisowaniem, bo przysłali mi nówkę. Jednak we wtorek zamówiłem słuchawki Piston V3, od razu wpłata i do dziś bez odzewu.

Edytowane przez tomaszzz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.05.2016 o 15:43, Redmi2 napisał:

Dla mnie nie ważne jest budynek a podejście do klienta. Ten sprzedawca ma oryginalne telefony, najtaniej chyba w PL, szybka wysylka.

Ale jak juz wspomniałem, nie kupiłbym u nich z powodu jak traktują tych co zgłaszają gwarancje oraz to ze piszą nieprawdziwe info na swojej stronie.

Wysłane z mojego 2014811 przy użyciu Tapatalka

Jeśli nie  iBuygou to gdzie? Mnie troche śmieszą sprzedawcy z Allegro. Pytam wysyłasz za granice? Nie. Mowie przecież płace za kuriera ( 80 zł gdzieś za taka mała paczkę ) Nie bo nam sie nie opłaca .. spoko nie opłaca sie wysłać fona za granice i to jeszcze z opłacona wysyłka xD 

Edytowane przez DominikRN2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzasz kupić telefon w PL i dopłacić jeszcze 80zł za przesyłkę za granicę...Tak jakby nie było alternatywy: AliExpressl, SpeMall, XFS...itp

No i dlaczego nie iBuygou?

Cytujesz wypowiedź odnośnie sklepu xiaomi.com.pl, a potem sugerujesz, że w iBuyGou obawiasz się kupić...Chyba coś namieszałeś.

Edytowane przez cointreau
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie nie napisałem ze w iBuygou boje sie kupić lol - napisałem jesli nie tam to gdzie? ( gdzie kupić by było pewnie ) 

 

16 minut temu, cointreau napisał:

Zamierzasz kupić telefon w PL i dopłacić jeszcze 80zł za przesyłkę za granicę...Tak jakby nie było alternatywy: AliExpressl, SpeMall, XFS...itp


To proste bo na Allegro ( przeczytaj jeszcze raz moją wypowiedz odnośnie wysyłki i kogo pytałem ) mogę kupić na raty PayU a jako że prezent ma być na połowę czerwca na urodziny chciałbym go otrzymać tam gdzie mieszkam ( prezent nie dla mnie ) a jako że jestem przed ślubem to nie wydam od ręki 300 / 350 Euro na telefon który mogę w sierpniu po weselu spłacić w całości . Wiem że xiaomi com pl sprzedaje na raty ale oni akurat mi note czarnego nie maja na stanie tylko biały który nie wchodzi w gre

Edytowane przez DominikRN2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a ja zapytam z innej strony chciałbym zakupić telefon Xiaomi Redmi Note 2, zamierzałem się zakupić go z tej strony http://xiaomi.com.pl/ ale po przeczytaniu waszych opisów - to czysty ryzyk fizyk :) - możne znacie inne sprawdzone źródło skąd można zamówić. Znalazłem jeszcze jeden portal zajmujący sie niby sprowadzaniem podobnych rzeczy https://sklepxiaomi.pl/  - możne się ktoś wypowie na temat tego sprzedawcy. Dzięki wielkie za informacje - jakbym się zdecydował na zakup na Satnet to pewnie forma płatności przy odbiorze (może by ta forma byłaby dobra :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Bobrzyk napisał:

Witam, a ja zapytam z innej strony chciałbym zakupić telefon Xiaomi Redmi Note 2, zamierzałem się zakupić go z tej strony http://xiaomi.com.pl/ ale po przeczytaniu waszych opisów - to czysty ryzyk fizyk :) - możne znacie inne sprawdzone źródło skąd można zamówić. Znalazłem jeszcze jeden portal zajmujący sie niby sprowadzaniem podobnych rzeczy https://sklepxiaomi.pl/  - możne się ktoś wypowie na temat tego sprzedawcy. Dzięki wielkie za informacje - jakbym się zdecydował na zakup na Satnet to pewnie forma płatności przy odbiorze (może by ta forma byłaby dobra :))

Jeżeli czytałeś ten temat to na pewno zauważyłeś wymieniane w nim inne sklepy jako polecane, sklepxiaomi.pl to to samo co xiaomi.com.pl w sensie formy działalności, zwykły importer, nie wiem może kontakt  klientem lepszy (w końcu gorszy od tego z xiaomi.com.pl być już chyba nie może), ale oficjalnym dystrybutorem to ani jeden ani drugi nie jest.

Edytowane przez kamil018
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja złożyłem zamówienie niedawno i czekam. Kontakt na razie ch z grzybnią, ale niby sklep kompletuje zamówienie i kurier je otrzymał. Dzień po dniu. Zobaczymy, choć zastrzeżeń wiele...czy sklep musi wysłać paragon bądź fakturę? Zamówiłem na os. fizyczną, boję się że wyślą bez niczego, potem może być problem z reklamacją ewentualną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, smyku napisał:

Ja złożyłem zamówienie niedawno i czekam. Kontakt na razie ch z grzybnią, ale niby sklep kompletuje zamówienie i kurier je otrzymał. Dzień po dniu. Zobaczymy, choć zastrzeżeń wiele...czy sklep musi wysłać paragon bądź fakturę? Zamówiłem na os. fizyczną, boję się że wyślą bez niczego, potem może być problem z reklamacją ewentualną...

Wysyłają fakturkę na maila o ile się upomnisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakturę otrzymałem. Czekałem na wysyłkę od wpłaty i na fakturę - dzień. Przelew dotarł do nich z 1/2.06 w nocy. W południe info, ze przesyłka gotowa...po 2h telefon od nich (samoistny), że nie mają wybranego koloru, zdecydowaliśmy się na czarny z grafitem (chcieliśmy biały). Po 2h od telefonu info auto od kuriera, wieczorem dzisiaj faktura. Oprócz stanów magazynowych, które są jak widać fikcją i słabej komunikacji, plus na pewno za szybkość realizacji. Zobaczymy jak jutro będzie prezentowała się słuchawka i przesyłka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem 30.05. Przesyłka doszła dzisiaj. W prawdzie nie dosłali folii, ale napisali informacje (dołączona w pudełku). Po kontakcie telefonicznym (nie było problemu) dowiedziałem się, że folii zabrakło i mogę dostac albo zwrot gotówki, albo poczekać na folię albo dostać szkło hartowane.

Weryfikowałem telefon po zdrapce (jest sprawdzany 1 raz czyli przeze mnie). Zainstalowane MIUI Polska. Zweryfikuje jeszcze aplikacją, chociaż wiem, ze jak jest MIUI Polska to jest oryginalny.

Sami oceńcie czy warto korzystać z ich usług czy nie.

Aha folii nie było, bo jakoś musieli MIUI Polska zainstalować. Dołączyli przejściówkę na polskie gniazdko do ładowarki.

Edytowane przez Oweeen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę swoje trzy grosze o sklepie.

Zakupiłem u nich Mi4C z kompletem akcesoriów, zamówienie złożone 28.05, paczka dotarła dzisiaj (nadana do paczkomatu wczoraj). Otrzymałem wszystko co zamówiłem, nie było problemów ze zniszczeniami koperty (o których niektórzy tu pisali).

Kontakt jest słaby, gdy próbowałem raz zadzwonić połączyło mnie z pocztą głosową i informacją, że skrzynkę mają pełną.

Jeśli ktoś jest gotów przetrwać braki w kontakcie to polecam. Cenowo jest dość dobrze, wysyłka w miarę szybka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Oweeen napisał:

Ja kupiłem 30.05. Przesyłka doszła dzisiaj. W prawdzie nie dosłali folii, ale napisali informacje (dołączona w pudełku). Po kontakcie telefonicznym (nie było problemu) dowiedziałem się, że folii zabrakło i mogę dostac albo zwrot gotówki, albo poczekać na folię albo dostać szkło hartowane.

Weryfikowałem telefon po zdrapce (jest sprawdzany 1 raz czyli przeze mnie). Zainstalowane MIUI Polska. Zweryfikuje jeszcze aplikacją, chociaż wiem, ze jak jest MIUI Polska to jest oryginalny.

Sami oceńcie czy warto korzystać z ich usług czy nie.

Aha folii nie było, bo jakoś musieli MIUI Polska zainstalować. Dołączyli przejściówkę na polskie gniazdko do ładowarki.

Jaki telefon zakupiłeś u nich i w jakim ich sklepie, bo mają kilka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weryfikacja przez aplikacje się nie udała (zbyt mało informacji, czyli niebieski ekran). Jak wyłączyłem opcje programistyczne, to pokazało że jest podróbką (wydaje mi się, że muszą być włączone żeby można było w ogóle test przeprowadzić?). Wiem również od moderatora, że Xiaomi ma niepełną bazę pod Mi4 i zawsze wyskakuje niebieski praktycznie, jednak MIUI Polska jest zainstalowane, więc czytając forum wiem, że oryginał.

Zakupiłem XIAOMI MI4 2GB/16GB:) na xiaomi.com.pl

Screenshot_2016-06-03-17-32-05_com.android.settings.png

Screenshot_2016-06-03-17-32-12_com.android.updater.png

Edytowane przez Oweeen
dodanie informacji o miejscu zakupu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Redmi2 napisał:

Bzdura mi na 3 egz mi4 wyskoczyło zielono

Od kiedy xiaomi ma moderatorów?

 

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Xiaomi ma braki w bazie, moją Mi4 wywala na niebiesko lub zielono zależnie od testu, u kuzynki to samo, to samo u znajomego. Raz pokazuje, że hard się nie zgadza, a raz że jest OK. Z tego co udało mi się dowiedzieć na en.miui, problem jest z aparatem, nie zawsze test na antifake go łapie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak na razie nie mam zastrzeżeń prucz faktury nie fizycznej tylko na e-mail ale tak to przesyłkę na drugi dzień miałem i wszystko się zgadzało fon sprawdzony oryginalny więc jest dobrze. Ale jak wiadomo kontaktu ze sprzedawcą nie ma bo ten numer jakiś zje&@ny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak na razie nie mam zastrzeżeń prucz faktury nie fizycznej tylko na e-mail ale tak to przesyłkę na drugi dzień miałem i wszystko się zgadzało fon sprawdzony oryginalny więc jest dobrze. Ale jak wiadomo kontaktu ze sprzedawcą nie ma bo ten numer jakiś zje&@ny.

Ma w regulaminie, że wysyła fakturę na e-mail. No a jeśli chodzi o telefoniczny kontakt to zależy jak się wystrzelił. Na e-maile faktycznie zero odpowiedzi.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są odpowiedzi ale też zależy od fartu, jest jeden albo 2 dni w tygodniu, w którym odpowiadają a sądząc po godzinach w jakich maile przychodzą, to za dnia nie maja czasu się po tyłu podrapać, w sumie nic dziwnego, takie ceny mają, że zamówień bardzo dużo a widać ludzi za mało do obsługi ich i  braki wychodzą potem w jakości obsługi, przed i posprzedażowej, dobrze, że na wysyłkach się koncentrują jako tako.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon doszedł szybko, nie było jednak zamówionego białego - dostałem czerń. Wszystko zgonie z zamówieniem, koperta lekko naderwana, ale bąbelek i opakowanie w środku OK. Telefon sprawdzony, oryginalny, z MIUI 7.1. Kontakt mailowy się nieco poprawił, po 1 dniu uzyskałem odpowiedzi na maile i fakturę. 

2x jednak przez ten kontakt bym się nie zdecydował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam sklep dla osób cierpliwych,które nie boją się o swoje pieniądze.
Zamówiłam telefon Xiaomi MI4C. Czekam już niemal 2tygodnie. Od początku nie udało mi się ani razu do nich dodzwonić, na maile  nie odpisują, zostawiłam komentarz w zakładce 'opinie' na stronie telefonu- zniknął, nikt mi nie odpowiedział. Nie mam ani telefonu, ani swoich pieniędzy. W ciągu 2dni (tyle zostało mi cierpliwości i mija równo 2tyg) zgłoszę sklep do rzecznika praw konsumenta oraz na policję. 
Jeśli ktoś ma podobny problem, zapraszam do dołączenia się 

Edytowane przez HoldYourColour
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na prawdę, z tego co tutaj czytam to wiele zależy od szczęścia ile się czeka. Ja też nie dostałem pełnego zamówienia (folia nieprzysłana). Jakbym teraz kupował to tylko za pobraniem, żeby się nie stresować o pieniądze. Tańszej oferty gdzie masz praktycznie pewność że to oryginały nie znalazłem.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja dorzucę swoje 3 grosze o sklepie, ale najpierw się przywitam bo to mój pierwszy post. Zatem cześć! :)
Pierwszym groszem będzie uczciwość. Na pewno nie mogę zarzucić firmie braku uczciwości. Wszystkie przedmioty jakie dostałem, zweryfikowałem na każdy możliwy sposób i są orginalne. Ponadto wszystko co zamówiłem prędzej czy później dotarło.
Drugim groszem będzie ukłon w stronę klienta (brak problemów przy zmianie zamówienia - a właściwie przy dokupywaniu), a trzecim... fatalny kontakt, brak jakichkolwiek zasad pisowni w mailach, odbieranie telefonu tylko między 12 a 13 itd. Ale od początku:

Zamówiłem dość sporą ilość rzeczy w tym sklepie. Parę godzin później domawiałem jeszcze jeden power bank. Jak się do nich dodzwoniłem to bez problemu zostało to zmienione, tylko była prośba z ich strony o przesłanie potwierdzenia przelewu na maila. Pytałem kiedy paczka będzie u mnie i usłyszałem, że "na jutro" ewentualnie "na pojutrze bo czasem kurier może zawalić". Do następnego dnia nie było zmiany statusu na "zapłacono" więc znowu zadzwoniłem. Sprawdzili przy telefonie maila i od razu zmienili status na opłacony. Cztery dni później dostałem informację (gdzie przy braku zasad pisowni, składni oraz gramatyki przynajmniej "państwo" pisali wielką literą), że nie mają obecnie power banków oraz czy chcę czekać czy anulować zamówienie. Uznałem, że nie będę się bawił w zwroty tylko poproszę o wysłanie tego co mają na stanie a jak przyjdą power banki to je po prostu doślą (i przy tej okazji domówiłem jeszcze jeden power bank dla kolegi). Na maila nie odpisali, ale dzień później zadzwoniłem do nich. Zgodzili się bez problemu i parę godzin później dostałem maila, że zamówienie zostało zrealizowane. Trochę obawiałem się świństwa z ich strony, ponieważ nie rozdzielili zamówienia na dwa, tylko było napisane, że całość (razem z PB) jest zrealizowana, więc napisałem do nich maila z informacją, że muszę mieć podkładkę w postaci pisemnej, że wysłali bez PB inaczej nie przyjmę paczki od kuriera. Ok 23 odpisali na maila, że nie mają możliwości rozbicia zamówienia na dwa, ale mam maila jako dowód. Dzień później kurier był u mnie a w paczce było wszystko co miało być (oczywiście prócz PB oraz przejściówki do ładowarki na europejską, ale dla mnie to nie problem).

Później było czekanie na PB... W Boże Ciało (czyli półtora tygodnia później) spostrzegłem, że PB są już dostępne więc napisałem maila. Cisza. Cztery dni później kolejnego maila i cisza... Zadzwoniłem więc do nich we wtorek i usłyszałem, że "kojarzą nazwisko, więc jak wczoraj nie wysłali to dzisiaj na pewno wyślą". Nie dostałem żadnych informacji o wysyłce do następnego dnia więc znowu do nich zadzwoniłem i znowu usłyszałem to samo. Poczekałem do piątku - może wysłali, ale informacji nie podali. W piątek znowu do nich zadzwoniłem i usłyszałem to samo. Oczywiście tym razem dopytywałem natarczywie czy zostanie to tego dnia na 100% wysłane. Znowu zostałem zapewniony, że tak. Noc się zaczęła a ja żadnej informacji od kuriera nie mam... Zniecierpliwiony napisałem długiego maila z opisem sytuacji oraz informacją, że czuję się oszukiwany i jeśli nie dostanę przesyłki do przyszłego tygodnia to będę musiał podjąć stosowne kroki prawne w ich kierunku. W weekend tylko się wkurzałem, bo informacji zwrotnej nie otrzymywałem... Na szczęście dziś (czyli w poniedziałek) ok 8:30 dostałem informację od taty, że paczka doszła - dobrze, że był w domu, bo przy braku jakichkolwiek informacji nie wiedziałem, że paczka jest już w drodze do mnie i mogłem się minąć z kurierem.

Podsumowując, uważam sklep za uczciwy i idący na ustępstwa w stronę klienta (choć kto by nie szedł jeśli chodzi o zysk?), jednakże drugi raz bym u nich nie kupił. Dodzwonić się do nich idzie tylko między godziną 12 a 13 (i zwykle odbierają za pierwszym lub maksymalnie 4 razem) - jak prześpi się ten moment to można dzwonić przez 2h cały czas i i tak nie odbiorą mimo iż na stronie deklarują inaczej. Jestem na tyle natarczywy, że dosłownie przez 2h klikałem cały czas połącz na telefonie. Na maile też odpisują jak chcą - czasem szybko, czasem w ogóle... A styl odpisywania przypomina mi pierwsze próby napisania jakiegoś listu w przedszkolu. Ewentualnie styl wygląda jakby ktoś wrzucił tekst do translatora i wysłał bez namysłu. Po prostu za samą obsługę klienta stanowczo odradzam ten sklep. Niech wiedzą, że obsługa powinna być na pierwszym miejscu, bo nawet w razie problemów z wysyłką, nawału pracy w firmie czy armagedonu w Nowej Rudzie nie ma się później negatywnych odczuć w stosunku do sklepu.

Na koniec wspomnę, że kolega też u nich kupował tydzień przede mną i następnego dnia miał paczkę z telefonem u siebie - u mnie pewnie byłaby taka sama sytuacja, gdybym nie musiał czekać na PB. Zatem jak nie trzeba się kontaktować i wszystko mają na stanie to jest spoko.

O kurczę, ale elaborat z tego wyszedł... Chyba wyczerpałem limit słów na forum na najbliższy rok. Dodam tylko, że PB doszły miesiąc od złożenia zamówienia więc zdążyłbym sobie zamówić z chin.

Edytowane przez Dobry Papa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Dobry Papa napisał:

Jestem na tyle natarczywy, że dosłownie przez 2h klikałem cały czas połącz na telefonie

Odpowiem dosadnie, być może się obrazisz...trudno.

Otóż...postąpiłeś głupio. Dodatkowo na każdym kroku usprawiedliwiasz zachowanie sprzedawcy.

Zapłaciłeś za towar, masz święte prawo oczekiwać od kontrahenta, aby rzetelnie przeprowadził transakcję. Nie jesteś natarczywy dzwoniąc do xiaomi.com.pl, no ale 2h na telefonie, to jakieś nieporozumienie...Do tego nie powinieneś być zmuszany.

Xiaomi.com.pl, to działalność 1-2 osoba, która funkcjonuje nieporadnie. Nie mam nic do małych firm, przepracowałem w handlu już 20 lat i powiem tak, że jeśli jakiś pracownik zachowywałby się chociaż w 50% tak jak xiaomi.com.pl, to już dawno byłby zwolniony...

Xiaomi.com.pl nie przywiązuje znaczenia do obsługi klienta, "która jest świętością". Jeśli tego nie rozumieją, to prędzej, czy później stracą znaczną część klientów. W sumie już teraz pojawia się alternatywa, to nie jest tak, że na rynku działają tylko oni...Może trzeba zapłacić u konkurencji te 10% więcej, ale ja wolałem tak zrobić.

Cóż, skąpy dwa razy traci...

Edytowane przez cointreau
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, cointreau napisał:

Odpowiem dosadnie, być może się obrazisz...trudno.

Otóż...postąpiłeś głupio. Dodatkowo na każdym kroku usprawiedliwiasz zachowanie sprzedawcy.

Nie widzę powodów, żeby się obrażać. Każdy jest kowalem swojego losu i wyciąga wnioski z tego, czego doświadcza.

A co do usprawiedliwiania zachowania sprzedawcy - eghem... od kiedy obiektywne spojrzenie na sprawę i pełny opis sytuacji jest usprawiedliwianiem na każdym kroku? Wyraźnie napisałem, że ze względu na obsługę i czas realizacji więcej w tym sklepie nie kupię i odradzam innym (w akapicie o podsumowaniu). Co do dzwonienia to miałem czas i mogłem sobie pozwolić - chociażby dlatego, żeby udowodnić sobie, że nie mają nawału telefonów tylko olewają klienta - tym bardziej, że między 12 a 13 kiedy pewnie pakują paczki, zawsze odbierali.

Edytowane przez Dobry Papa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...