Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Odradzam zakupy w sklepie Xiaomi.com.pl

Żałuję że wcześniej nie szukałem opini na ich temat.

Niestety zakupiłem u nich 2 telefony  Xiaomi mi4c , szybka płatność przez PayU o 10 rano w piątek (13.05) pieniądze były już na ich koncie. W poniedziałek około 14:15 e-mail  od nich że zamówienie zostało zrealizowane w załączeniu faktura. Według  mnie zrealizowane znaczy wyslane. Więc jeszcze w ten sam dzień napisałem do nich aby podali mi numer przesyłki inpost ,abym mógł śledzić los  paczki. Wczoraj otrzymałem od nich odpowiedz "witam wysyłka będzie juto bo musimy zmienić etykiete" Jest już jutro a wysyłki nadal brak.

Tak więc odradzam zakupy w tym sklepie.

 

Edytowane przez Staho
Błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I później tacy ludzie walą negatywy, bo dostali paczkę nie jutro, tylko pojutrze :P 

A propo etykiet z INPOST to niestety również natknąłem się na taki problem ostatnio. Etykieta INPOST ma ważność 48h i później już jest nie ważna. Trzeba robić od nowa zlecenie i pisać reklamacje ze zwrotem kasy. Także takie ciekawe informacje co do inpostu ;p

Edytowane przez Wariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, marcin19883 napisał:

Raczej podróbek nie sprzedają. Ja za swoje v3 dałem 15$ a za irony 17$

Obstawiam że zamowiles swoje nie na xiaomi.com.pl dlatego taka cena :P

No nic, zamówię i zobaczę co z nich będzie. Szkoda że do piątku się nie uda tego odebrać :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.05.2016 o 17:56, Staho napisał:

Witam 

Odradzam zakupy w sklepie Xiaomi.com.pl

Żałuję że wcześniej nie szukałem opini na ich temat.

Niestety zakupiłem u nich 2 telefony  Xiaomi mi4c , szybka płatność przez PayU o 10 rano w piątek (13.05) pieniądze były już na ich koncie. W poniedziałek około 14:15 e-mail  od nich że zamówienie zostało zrealizowane w załączeniu faktura. Według  mnie zrealizowane znaczy wyslane. Więc jeszcze w ten sam dzień napisałem do nich aby podali mi numer przesyłki inpost ,abym mógł śledzić los  paczki. Wczoraj otrzymałem od nich odpowiedz "witam wysyłka będzie juto bo musimy zmienić etykiete" Jest już jutro a wysyłki nadal brak.

Tak więc odradzam zakupy w tym sklepie.

 

Niestety ta sama historia tylko, że z Redmi Note 3 Pro. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Staho napisał:

Chyba nie ma co się zamartwiać , do mnie dziś została nadana paczka.

Jutro pewnie do mnie dotrze.

Póki co nie ma, ale gdybym wiedział, że to będzie tyle trwać zamówiłbym z innego sklepu. Spojrzałem jednak tylko na kilka opinii. Trudno, może paczka dotrze do mnie w przyszłym tygodniu bo dzisiaj biuro nieczynne. Oczywiście nie zawaham się im wystawić opinii ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiepski sklep. Znajoma kupiła w nim MI4S. Telefon jest uszkodzony. Od tygodnia próbuje skontaktować się ze sklepem. Brak odpowiedzi przez formularz kontaktowy, formularz zwrotu, sms, telefonu nikt nie odbiera. Skończy się nas rzeczniku praw konsumenta. Nikomu nie polecam tego sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon dotarł błyskawicznie, ale po 3 tygodniach siadła lampa błyskowa. Odesłałem urządzenie z formularzem listem poleconym i za 4 dni odebrałem nowy telefon, straciłem co prawda szkło hartowane, no ale mówi się trudno. Mimo wszystko trudno się nie cieszyć z takiego rozwiązania sprawy.

Królik czy jak mu tam nie taki zły. :D

Edytowane przez tomaszzz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 16 maja zamówiłem telefon w tym sklepie, 18 maja przysłali mi fakturę na maila i zmienili status na zrealizowany. Dodam, że faktura została przysłana po upomnieniu się o nią. Od tamtej pory nie mogę się skontaktować ze sklepem. Na maile nie odpowiadają, telefonu nie odbierają, od kuriera żadnej informacji, że przejął paczkę. Ktoś miał podobne doświadczenia w ostatnim czasie? Jakieś rady jak się do nich dobić? Widzę, że niektórzy nie mają problemu z kontaktem i to mnie mocno martwi. Możecie podać maila czy nr telefonów przez jaki się kontaktujecie z sklepem? Jak na razie mam same negatywne doświadczenia :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Atath napisał:

Witam, 16 maja zamówiłem telefon w tym sklepie, 18 maja przysłali mi fakturę na maila i zmienili status na zrealizowany. Dodam, że faktura została przysłana po upomnieniu się o nią. Od tamtej pory nie mogę się skontaktować ze sklepem. Na maile nie odpowiadają, telefonu nie odbierają, od kuriera żadnej informacji, że przejął paczkę. Ktoś miał podobne doświadczenia w ostatnim czasie? Jakieś rady jak się do nich dobić? Widzę, że niektórzy nie mają problemu z kontaktem i to mnie mocno martwi. Możecie podać maila czy nr telefonów przez jaki się kontaktujecie z sklepem? Jak na razie mam same negatywne doświadczenia :(

Byłem w identycznej sytuacji , telefony mimo moich obaw dotarły do mnie po 7dniach od złożenia zamówienia.

Zamawialem dwa Mi4c , ku mojemu zdziwieniu telefony przyszły bez zablokowanego bootladera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to właśnie się nabrałem, strona wygląda jak oficjalna strona. Niestety tak jak większość, opinie zacząłem czytać dopiero po zakupie, nauczka na przyszłość. Szukając informacji o sklepie trafiłem na wpis, że ktoś zgłosił sprawę do europejskiego Xiaomi, że się podszywają. Wpis był z 2015 roku, ktoś wie coś na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Atath napisał:

Na to właśnie się nabrałem, strona wygląda jak oficjalna strona. Niestety tak jak większość, opinie zacząłem czytać dopiero po zakupie, nauczka na przyszłość. Szukając informacji o sklepie trafiłem na wpis, że ktoś zgłosił sprawę do europejskiego Xiaomi, że się podszywają. Wpis był z 2015 roku, ktoś wie coś na ten temat?

A takie coś jak europejskie Xiaomi istnieje? :) Sam mam telefon od nich i powerbanka Xiaomi i co ja mogę powiedzieć w obu przypadkach bez problemów. Najwidoczniej u nich jest loteria jak kto trafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedziba tego sklepu... i wszystko jasne, zwykły koleś, który założył działalność i w domu klepie sprzedaż telefonów. Teraz nie dziwię się dlaczego nie odpisuje na maile, SMSy czy nie odbiera telefonu. Praktycznie firma krzak bez żadnej wiarygodnej odpowiedzialności i serwisu.

Zdjęcie-0001.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro Tobie wiadomo. Dla mnie to firma krzak, niewarta uwagi. Poza tym obsługa posprzedażna mówi sama za siebie. Widocznie jestem przyzwyczajony do innego rodzaju firm.

PS. nie ma sensu cytować pod postem odpisując - po co?

Edytowane przez sp4ubw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej z uporem maniaka cytujesz bez potrzeby. Podejście do klienta jak najbardziej, nie chodzi mi o wygląd budynku, a o to, że to działalność prowadzona w domu. Wiele ludzi nie wie o tym, traktują ten sklep jako sklep i porządną firmę.Warto aby wiedzieli przed zakupem.

Obsługa klienta jest zerowa. od tygodnia wykonałem około 500 telefonów do nich, ani razu nikt nie odebrał. Brak odpowiedzi na maile, brak odpowiedzi na SMSy. Wysłałem list polecony z formularzem zwrotu, zobaczę czy na to zareagują w jakikolwiek sposób.

Jedyny plus to ten, że w miarę szybko wysyłają zamówiony towar ale co z tego jak potem nie można się skontaktować.

Edytowane przez sp4ubw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o europejskie Xiaomi to do końca nie wiem o chodziło, pewnie jest jakiś dział, który odpowiada za sprawy europejskie i o to komuś chodziło. Ja właśnie dostałem powiadomienie z inPostu, że dostali paczkę. 8 dni od wpłaty, dla mnie to masakra. Ostatnio szybciej dostałem paczkę z AliExpress.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera widzę, że miałem dużo szczęścia otrzymując szybko telefon jak i wymianę po awarii. Wysłał mi nówke, bo pewnie tam nikt nie naprawia. Może to i lepiej. Przypomnę że mi wysiadła lampa błyskowa. Wszystko fajnie, ale gorzej z naszymi gwarancjami jak zwinie interes.

Edytowane przez tomaszzz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój telefon doszedł wczoraj. Wszystko jest ok. Bootloader odblokowany, kupiłem RN2 :) Trochę nerwów było, nie wiem czy bym się zdecydował drugi raz na tego sprzedawcę, chociaż jak bym wiedział jak działa to byłbym spokojniejszy. Ciekawi mnie czy ktoś faktycznie nie dostał telefonu po zapłaceniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Jull napisał:

Wie ktos moze, czy moge nieodebrac przesylki od kuriera? Ponosze wtedy jakies koszta, czy nie? Prosze o odpowiedz.

paczki zawsze możesz nie przyjmować. ale jak nie przyjmiesz opłaconego telefonu (a przypuszczam że o to chodzi) to trochę bez sensu nie? :P 

możesz odebrać paczkę i odesłać bo masz 14 dni na zwrot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Jull napisał:

Wlasnie chodzi o to, ze mam za pobraniem. Chce nie odebrac, gdyz gdy zamawialam bylo ze bedzie miui polska, a teraz jest ze miui global i boje sie ze jednak dostane te global.

Jeśli mowa o Redmi Note 3 to bierz śmiało. Z zablokowanym bootloaderem masz Global Xiaomi z pełnym polskim. Jak chcesz więcej to już sobie na spokojnie możesz odblokować telefon i potem wgrać miuipolska. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...