Skocz do zawartości

aze.com.pl - opinie o sklepie


Setous

Rekomendowane odpowiedzi

Telefon (Mi4c prime biały) zamówiłem w pon 29 lutego po 17 za pobraniem. Przed zakupem upewniłem się czy telefon ma odblokowany bootloader, nie wiem czy wszyscy pracownicy w mailach podpisują się jako właściciel sklepu czy ja na niego po prostu trafiłem, ale pan mnie zapewnił że odblokowany wszystko ok. W środę 2 marca dostaję maila że przesyłka wysłana i dostaję adres z opcją jej śledzenia, a w czwartek 3 marca kurier dostarcza telefon. Ładowarka albo oryginalna albo na podróbkach też podpisują się xiaomi, nie korzystam z niej bo boję się że z dołączoną na 100% najgorszą chińską przejściówką spalę dom, przy okazji kupie porządniejszą. Telefon z jakimś syfiastym softem ale odblokowanym bootloaderem, biały taki jaki chciałem. Myślę że sklep mogę polecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I felt urge to comment on those revelations:D (pewnie i tak moj komentarz nie przejdzie tam moderacji, w ramach wszechobecnej cenzury)

Teraz chinczycy odkupia polska domene i gosc zostanie miliarderem ;)

Edytowane przez spz86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy teraz sklep xiaomi.com.pl wgrywa może ten polecany ROM na zablokowany bootloader (z jęz. polskim) na Redmi 3? Zdaje się, że to jest od xiaomi.eu, tak? Ważne dla mnie jest to, żeby nie miał chińskiego syfu, a jak się nie będę musiał stresować odblokowywaniem BL i całą procedurą flashowania to dla mnie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z racji różnych opinii o sklepie postaram się opisać proces reklamacji w sklepie.

 

Otóż zamówiłem Redmi 3 własnie w xiaomi.com.pl, wysyłka szybka, z tym nie było problemów.

Jednak telefon przyszedł uszkodzony, przy pierwszym uruchomieniu nie działał ekran dotykowy a później wpadł w bootloop po restarcie. 

Próbowałem kontaktu ze sklepem, niestety bez skutku. Telefon kontaktowy podany na samej górze strony albo jest zajęty albo nie odpowiada więc tutaj nie ma sensu nawet próbować kontaktu.

Na maile z pytaniami też brak odpowiedzi więc w związku z tym odesłałem telefon wraz z formularzem reklamacji, dodatkowo tego samego dnia opisałem ponownie sytuacje mailowo na co już otrzymałem odpowiedź, że zobaczą jak telefon dojdzie. Po 5 dniach zapytałem się o stan reklamacji, na co dostałem odpowiedź, że jest realizowana przez serwis.

Po 9 dniach roboczych otrzymałem przesyłkę z nowym telefonem z domyślnie wgranym Xiaomi.eu, a na formularzu informację "wymiana". 

 

Ogólnie oceniam sam proces na dobry. Podejrzewam, że ze względu na ilość zamówień i zapytań sklep odpowiada tylko na formalne złożenie reklamacji lub samo kupno. Resztę pytań olewają.

Uszkodzony telefon to dzieło przypadku więc nie będę źle oceniał tego sklepu. Również sam proces reklamacji był dość szybki.

Jedynie ten słabszy kontakt ze sprzedawcą to minus, ale tak jak wspomniałem może być to spowodowane nawałem roboty (bądźmy też ludźmi, też nie lubię jak mam zajob w pracy).

 

Mam nadzieję, że moja opinia będzie pomocna w wyborze sklepu gdy ktoś będzie chciał kupić u nich telefon.

 

PS. Wraz z odesłaniem telefonu wysłałem równiez przejściówkę us-eu do gniazdka. W nowym telefonie już tego nie było. Ale to drobiazg ;p 1zl na aledrogo. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie forumowicze,

ponieważ zakupy internetowe dla nas, jak i dla mnie nie to rzecz naturalna przedstawię swoje odczucia co do tego sklepu, z którego skorzystałem w marcu br. przy zakupie Redmi Note 2 i Redmi 3.

Co mnie skłoniło do zakupu?

Wygląd strony, która udaje oficjalnego partnera jednakże już pierwsze informacje w regulaminie informują, że nie jest to XIAOMI a firma jednoosobowa. Jednakże ponieważ pierwsze wiadomości jakie znalazłem o sklepie (jeden wątek stary z tego forum, że jest to sklep polecany oraz opinie na ceneo - ja kupowałem bezpośrednio) spowodowały, że stwierdziłem "raz kozie śmierć".

 

Forma wpłaty

Wybrałem płatność przez PayU, czyli zapłaciłem z góry. PayU ma dobry POK więc ogólnie nie miałem stracha, a kwota 1400zł też nie powalana na nogi :)

 

Od zakupu do otrzymania sprzętu

Po zakupie dostałem maila i niby spoko. Zauważyłem że podałem adres dostawy domowy, a nie na firmę więc napisałem maila oraz na czacie w tej sprawie, że chcę zmienić adres podając nr zamówienia.

Po odczekaniu 3 dni roboczych napisałem wiadomość, czy otrzymam pod koniec tygodnia telefon. Dostałem odpowiedź że tak. Listu oczywiście przewozowego (wybrałem TBA - znana mi firma) nie było. List został mi wysłany po moim kolejnym mailu w niedzielę, a w poniedziałek podajże otrzymałem telefon, że nie mają koloru Redmi 3 jakiego wybrałem i że będzie w czwartek. W czwartek paczka została nadana i otrzymałem w piątek.

 

Wygląda, że w miarę ok? PRAWDA?! Jednak towar został wysłany na zły adres co spowodowało, że musiałem wydzwaniać po znajomych aby ktoś to odebrał. Ponadto wpisana zła miejscowość w adresie.

Ogólnie jeśli jesteście spokojnymi ludźmi to zakupy w tym sklepie można robić, jeśli jednak nie lubicie nie pewności, lubicie otrzymywać wiadomości o realizacji to polecam inny sklep. Ogólnie towar dostałem i działa. Oprogramowanie MIUI POLSKA na oby telefonach. Oryginalna folia na wyświetlaczu. Naklejki autentyczności. Jeśli chodzi o sprzęt nic do zarzucenia.

 

W sprawie telefonów oba podane na stronie to fake. Nikt ich nie odbiera o żadnej porze o 10 są wyłączane i włączane ok. 22 tak przychodziły mi wiadomości, że użytkownik jest w sieci. Telefon otrzymałem z innego numeru i pod tym numerem można się dowiedzieć wszystkiego jednak nie wiem czy mogę go podać na forum.

PS. Zapakowanie towaru też wymaga uwagi. Paczka to foliopak z telefonem w środku bez żadnych etykiet więc polecam odbiory własne i sprawdzanie czy w środku telefon nie jest zmiażdżony bo jak wiadomo kurierom się spieszy i nie chce im się czekać :)

TL:DR

Plusy:

- MIUIPolska soft na telefonach

- brak gównianych apk

- wszystkie kolory telefonów jakie zostały wydane

- nalepka autentyczności

- informacja o serwisie w Polsce

- gwarancja

- faktura

Minusy:

- jakość obsługi posprzedażowej

- sposób zapakowania towaru do wysyłki

 

Mam nadzieję, że mój pościk się przyda.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon kupiłem po czym po dwóch dniach pękła w nim szybka podczas normalnego używania (minimalny nacisk jak to przy normalnym użytkowaniu podczas naklejania folii ochronnej). Wiem, kto by się spodziewał? Mój poprzedni HTC One V upadł 50 razy i nic mu się nie stało podczas gdy ten telefon podczas zwykłego użytkownia się rozpada. 

Oczywiście złożyłem reklamację z powodu wady fizycznej, pisemnie, poinformowałem mailem, bo telefonicznie nie sposób się skontaktować ze sklepem. Kontakt mailowy jest bardzo ograniczony, otrzymuję jedną odpowiedź na kilka dni o tej samej treści - jedno zdanie - 'reklamacja jest nie uwzględniona'.

To nie usterka telefonu powoduje niechęć bo to się zdarza. Można trafić na wadliwy towar, wadliwą partię etc... Nie kupiłbym drugi raz tutaj już niczego oraz Państwu również nie polecam.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam

Specjalnie założyłem tu konto, żeby podzielić się opinią na temat tego sklepu

Sprawa wygląda tak postanowiłem zmienić telefon z W.P na coś z andkiem padło na meizu/redmi 3. Po przejrzeniu miliona postów padło na Redmi 3 lte. Pozostał mi wybór gdzie mam kupić. Z racji tego, że mieszkam we Wrocławiu a pochodzę z Nowej Rudy i przyjechałem na święta i przez przypadek zobaczyłem po nr NIP, że sprzedawca z Królikowic to tak naprawdę satnet z Nowej Rudy, który jest zarazem http://xiaomi.com.pl/. Wczoraj w pełni entuzjazmu zamówiłem przez ich stronę upragniony Redmi 3 w kolorze, który jest dostępny w magazynie. Super do ich "sklepu-biura" mam 3 minutki i sobie idę odebrać (kij im w oko te 12 zł za przesyłkę). I tu niespodzianka mają 3 sztuki, ale muszą iść na wysyłkę koniecznie dzisiaj.....

Ale dostałem zapewnienie od Pana, że dzisiaj (w sensie na piątek będzie dostawa) i będę mieć mój Redmi 3. Zapisano mój numer i będziemy w kontakcie ... mija godzina 14 i nic .... to biere mego psa i idziemy, drzwi pozamykane na 4 spusty i dopiero teraz doczytałem, że biuro nie czynne. Stali tam również inni państwo z daleko, bo też chcieli wymienić telefon a numery telefonu milczą. Na drzwiach wisiał 3 numer 748192935 ( może komuś się przyda). Także zostałem potraktowany spoko.... jak adres wysyłki podałem miejsce zamieszkania, jakieś 3 minuty pieszo od sklepu, także może ciul zaoszczędzi na kurierze i we wtorek łaskawie przyniesie moim rodzicom, tak samo prosiłem go o odbiór osobisty.... ale jak widać klienta ma się gdzieś

Co do samego sklepo-biura towary zauważyłem są staranie poukładane nikt nimi nie rzuca itp. Jest w miejscu starej drukarni, sprzęt leży w miejscu suchym i ciepłym miejscu.

Co do możliwości niedodzwonienia się.... Państwo mają cały czas telefony od ludzi... i słyszałem jak pięknie je wyciszają... i przy tym wesoło mówiąc "a niech seee ch....... dzwonią" co też może mnie nie dziwić z racji tego ilu ludzi do nich dzwoni z zapytaniem..... co poniekąd ich usprawiedliwia

Uprzedzając pytania o termin wysyłki tak wiem czytałem ich regulamin, ale słowo dane też ma swoją moc......

Co do miejsca serwisowania, jest ono na dolnym śląsku, aczkolwiek nie jest to serwis we Wrocławiu ani w Nowej Rudzie, nie wiem czy to nie jest tajemnicą handlową? Aczkolwiek nazwę miejscowości znam

Ocena sklepu niby dobra,ale..... no własnie ale..... chciałbym mieć telefon, który jest w magazynie i po to wybrałem ten sklep a nie inny

Jakby ktoś miał pytania to zapraszam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zrobiłem tu konto ponieważ miałem być szczęśliwym posiadaczem Mi4 LTE, ale póki co jestem szcześliwym posiadaczem konta na forum bo od momentu zamówienia 15 marca, nie dostałem nawet maila z potwierdzeniem zakupu, kompletnie nic...

Więc jeśli chodzi o opinie o tym sklepie, to na chwilę obecną czyli przed odebraniem telefonu, mogę powiedzieć że na maila nie dostałem odpowiedzi, telefonu nikt nie odbiera (zajęty lub poczta pełna), a komentarz na ich stronie w którym spytałem co dzieje się z przesyłką został usunięty... Nic dodać nic ująć :P Więc jeśli chodzi o kontakt to jest totalne dno. Jedynym pozytywem tej sytuacji jest to że wziąłem płatność pobraniową i kasę ciągle mam w domu.  Jak już otrzymam telefon (uprzednio sprawdzając przy kurierze czy dziala i czy jest paragon) dodam drugą część opinii, bardziej praktyczną.

Ps. Kolega wyżej podał dodatkowy nr telefonu, użyję go po świętach. No a ode mnie mogę dodać że można próbować kontaktu na fb, może tam się częściej ktoś odzywa:

https://mobile.facebook.com/xiaomipoland/

A tutaj wydaje mi się że jest prywatny fb właściciela całej tej firmy, ale to tylko moje przypuszczenia. Choć dwa polubienia z czego jedno to właśnie Xiaomi Polska zdaje się to potwierdzać:

https://mobile.facebook.com/profile.php?id=100010715953950&fref=ts

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

4 posty wyżej pisałem na temat kontaktu z firmą Satnet (xiaomi.com.pl), przypomnę tylko że kontakt z nimi jest po prostu beznadziejny, bo nie ma go w ogóle. Wspomniałem też że resztą podzielę się po odebraniu paczki, no więc jestem...

Otóż telefon przyszedl po 14 dniach od zamówienia, po 7 dniach roboczych nie licząc sobót, uznajmy to za wynik do zaakceptowania jak na tą firmę. Sam telefon był po prostu wrzucony w kopertę bombelkową, żadnych dodatkowych zabezpieczeń. Przesyłkę otworzyłem przy kurierze, wtedy okazało się że brak jest paragonu, ale zajrzałem do telefonu, odpalił się, wszystko okej się wydawało, więc mimo braku paragonu przyjąłem paczkę gdyż kurier powiedział że paragon mogą dosłać po otrzymaniu kasy itp, no żebym się kontaktował, więc okej, niech będzie. Ale teraz pora na dwie atrakcje, z czego jedna jest istną wisienką. Otóż MiKey był okej, więc pomijam, ale już zamiast szkła hartowanego Xiaomi dostałem zamiennik, tańszy o 10 zł. W sumie to żaden pieniądz, ale była karteczka z informacją że "nie posiadają obecnie oryginału więc wysyłają zamiennik", oraz "żebym wysłał im na maila nr konta na który mają przelać różnicę za szkło". No cóż, to im wybaczyłem w końcu to tylko szkło, ale sam fakt takiej sytuacji jest na minus, powinni spytać mnie o zdanie. A teraz wspomniana wisienka. Jeśli chodzi o telefon to ładnie śmigał, od razu złapał sieć po włożeniu karty, zasięg 4g, wszystko git. Ale po wejściu w info o telefonie, moim oczom ukazało się info że fon ma 2 GB RAMu... A zamówiłem 3 GB. Więc jestem w plecy 200 zł! (2 GB Ram - 699 zł, 3 GB RAM - 899 zł). Sprawdzam naklejkę na pudełku? 2 GB RAM... Nosz k... mać. Nawet mi do głowy nie przyszło że mogli mnie tak wydymać więc nie pomyślałem nawet o tym żeby sprawdzić ilość GB choćby na pudełku... Tak bym nie przyjął paczki, ale nie spodziewałem się tak bezczelnego, no nazwijmy to oszustwa. Bo to nie jest zły kolor do chu... tylko inna wersja fona. Tak wiem że i moja w tym wina, no ale... Grrr...

Dzwoniłem w tej sprawie do kuriera, powiedział że gdybym zauważył od razu to cofnąłby to wszystko, a tak zdał raport i po jego telefonie do firmy (chwała mu za to) okazało się że pieniądze już zaksięgowane więc nic nie zrobię. Poradził mi tylko żeby odesłać fona dopiero po tym jak dostanę pieniądze, albo umówić się na wymiane fona kurierem z odebraniem towaru, czyli dostaje nowy fon a kurierowi oddaje stary, i w tym kierunku chyba pójdę. Pozostaje tylko kwestia kontaktu... 

Tak więc chyba nie muszę pisać wprost swojej opinii, ale chcę, więc w 100% NIE POLECAM! Wiem że biednemu wiatr w oczy i ch... w du... , no ale bez przesady.

A wy co myślicie? Zwracać telefon za kasę, żądać wspomnianej wymiany, czy puknąć się w czoło i żałować głupoty? Bo obawiam się sytuacji że zostanę bez fona, bez kasy, i okaże się że zapłaciłem 950 zł za szkło i MiKeya...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nezumi Co do tego trzeciego nr to dziś dzwoniłem, i taki nr nie istnieje. Z kolei ten podany na stronie nie odbierał, i po kilku sygnałach usłyszałem że poczta jest pełna. A teraz już i tak po ich "godzinach pracy" więc nie ma sensu dzwonić. Napiszę im tylko sms że wysłałem im maila i proszę o odpowiedź.

Bo to że muszą wymienić to ja wiem, no ale najgorzej jak zejdzie mi się z tym z pół roku, bo ani kasy ani fona czyli najgorsze co może być. A tego nowego nie mogę używać bo powiedzą że używany... W każdym razie, wchodzę na pocztę i podyktuję im trzy warunki w mailu, czyli odesłanie kasy a ja im odeślę fona, wymianę fona "z rączki do rączki" przy kurierze, albo niech mi przeleją te 200 zł różnicy, wtedy sprzedam fona i kupię 3 GB bo taka wersja mnie interesuje. 

Najlepiej będzie jeśli to celowa zagrywka, i ten brak paragonu był po to żebym nie mógł wymienić towaru...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nezumi Tak, zamawiałem przez formularz (koszyk) na stronie. Paczkę zostawiłem, niech leży. Do tego pobrałem fakturę za zakup, bo pojawiła się na koncie które załozyłem na stronie sprzedawcy, więc kopię mam :P Teraz pozostaje mi się dobijać i czekać na odzew.

A tak btw, gdyby rżneli głupa i nie odpisywali, to z takim czymś się na policję idzie czy jak? Wiesz, mam na myśli odzyskanie pieniędzy (za fona lub różnicy, cokolwiek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, Adrjan95 napisał:

@Nezumi Tak, zamawiałem przez formularz (koszyk) na stronie. Paczkę zostawiłem, niech leży. Do tego pobrałem fakturę za zakup, bo pojawiła się na koncie które załozyłem na stronie sprzedawcy, więc kopię mam :P Teraz pozostaje mi się dobijać i czekać na odzew.

A tak btw, gdyby rżneli głupa i nie odpisywali, to z takim czymś się na policję idzie czy jak? Wiesz, mam na myśli odzyskanie pieniędzy (za fona lub różnicy, cokolwiek).

Najpierw do UOKiK, oni załatwiają takie sprawy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba po to, żeby go wyśmiali ;) UOKIK nie nie jest od takich rzeczy i nie zajmuje się indywidualnymi sprawami. Do jego zadań należy interweniowanie w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów.

W sprawach indywidualnych należy kontaktować się z lokalnym Rzecznikiem Konsumenta, który odpowiednio pokieruje, podpowie, a w razie konieczności wystąpi w naszym imieniu i będzie korespondował ze sklepem. Gwarantuję, że korespondencja podpisana przez rzecznika, wraz ze wszystkimi urzędowymi pieczęciami potrafi zmobilizować sklep do wywiązania się z umowy :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Adrjan95 napisał:

 

Jesteś pewien, że na 100% wybrałeś wersję 3 GB? Żeby była jasność. Jako bierny obserwator widzę opinię Twoją, a nie widzę opinii sklepu. W dalszym ciągu to byłyby tylko słowa, a wiem z doświadczenia, że zdarza się, że ludzie zaperzają się pewnych kwestiach, a potem okazuje się, że "Upsss...". Tylko o tym już zwykle zapominają napisać i pozostaje tylko ta zła część opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie jak zamawialiście u nich przez stronę bez rejestracji i przez raty payu dostaliście jakiś email z potwierdzeniem zakupów u nich bo ja narazie mam tylko informacje o przyznanym kredycie;/  

 

Edit 

Dodzwoniłem się do nich za 1wszym razem i wszystko załatwione ok

Edytowane przez kozasss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Adrjan95 napisał:

@mrosi

Szczegóły zamówienia oraz wystawiona faktura. Wszędzie 3 GB. No i jakby nie patrzeć zapłaciłem 899 zł a nie 699 zł.

To bezwzględnie walcz. Nie można odpuszczać. Jeśli nie dobrowolnie, to przez Rzecznika Praw Konsumenta. Jeśli nie pomoże, to zgłoś na Policję sprawę o oszustwo. Policja to ostateczność, ale zapewniam - jak tylko przedstawiciele organów ścigania skontaktują się z delikwentem - daje piorunujący efekt. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kozasss Od siebie dodam że ja po kupnie z rejestracją i pobraniem nie dostałem kompletnie nic.

@krajew4 Dziś znów podzwonie na obydwa nr, napisze na fb do firmy i do właściciela, i będę czekał przynajmniej tydzień na maila zwrotnego, bo w końcu w przesyłce miałem karteczkę z info żebym na maila wysłał im nr konta żeby mi zawrotne 10 zł różnicy za szkło zwrócili, więc może zaglądają czasem na maila :P A potem zobaczymy, na razie dzielę się opinią i zaistniałą sytuacją i nie chcę obiecywać żadnych roszczeń grupowych, bo może zgodzą się na jeden z moich warunków podanych w mailu.

@mrosi Ja zdaję sobie sprawę że po części to moja wina, że mam obowiązek sprawdzić czy towar przyszedł nienaruszony i zgodny z zamówieniem, no ale otwierając paczkę i trzymając telefon w dłoni nawet nie pomyślałem że mogło dojść do takiego oszustwa/pomyłki. Niby 200 zł to nie jest zawrotna kwota, tyle to można w sklepie ukraść bez konsekwencji, no ale jakby nie patrzeć czuję się oszukany i chciałbym żeby ktoś za to odpowiedział i przeprosił, choćby z tego względu że mają tak wyj...bane na klienta i kontakt z nim. Więc na razie poczekam i zobaczymy jak to się potoczy.

 

Edit:

Na maila odpowiedzi nie ma, ale po kilkunastu próbach udało mi się do nich dodzwonić. Wyjaśniłem o co mi chodzi, usłyszałem że przy pakowaniu musiało dojść do pomyłki. Zostałem również zapewniony że nowy telefon zostanie wysłany jeszcze dzisiaj, i tak się stało co potwierdza mail od firmy kurierskiej. Tak więc całokształtem jestem zrażony, ale muszę przyznać że jak już udało mi się skontaktować to zachowali się bardzo dobrze, co po części odkupuje ich winy.

Chcę być rzetelny, więc skoro mam powody żeby krytykować to pochwała za coś równierz się należy.

Edytowane przez Adrjan95
Dalszy rozwój sytuacji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem inaczej. Zamawiałem Redmi 3 w kolorze złotym jakoś koło środy dwa tygodnie temu. Dostawa miała być w piątek jednak w zamówieniu poprosiłem o mega szybką wysyłkę paczkomatami (zależało mi żeby telefon był na sobotę). Wysłali już w czwartek. Wszystko się zgadzało, telefon był co prawda rozładowany do 0% ale wgrane było xiaomi.eu. 

Kontakt telefoniczny był cały czas (pytałem też w międzyczasie o RN3 Pro ale nie mieli wersji 16). Tak więc polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już dobrnąłem do końca postów to też się podzielę opinią.
W czwartek (24.03) zamówiłem na stronie Redmi Note 3 + szkło hartowane, samo potwierdzenie że takowe zamówienie zostało zrobione dostałem natychmiastowo. We wtorek (29.03) dostałem potwierdzenie przyjęcia paczki przez kuriera i nazajutrz otrzymałem telefon. Także raptem 6dni im to zajęło (a to był okres świąteczny). Dostałem wszystko to co chciałem, ten model który chciałem, to szkło które chciałem. Fakt paragonu nie dostałem.

Teraz walczę z ogarnianem tego całego oprogramowania. Mam xiaomi.eu ale szczerze mówiąc to nie wiem co dalej (czytam posty ale już się pogubiłem)

Także sam sklep polecam, jakby to kogoś interesowało to płatność była z góry, przelewem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odebrałem telefon z reklamacji. 

Oprócz braku kontaktu (nikt nie odpowiada na mail, nikt nie odpowiada na telefon) to szybka oczywiście nie została wymieniona. Razem z telefonem dostałem pisma: regulamin gwarancji (nigdzie nie dostępny), który opisuje, że uszkodzenia mechaniczne nie są naprawiane, oraz drugie pismo, bezpośrednio skierowane do mnie, o odrzuceniu żądania naprawy. 

Ten sklep widocznie nie orientuje się w obowiązującym prawie, bo ja złożyłem reklamację wady fizycznej, a sklep odpowiedział mi, że nie naprawią mi tego na gwarancji :-)

W korespondencji mailowej przytaczałem odpowiednie zapisy prawa, mówiące o tym, że sprzedawca jest odpowiedzialny za wady fizyczne sprzedawanego produktu na zasadach reklamacji. 

Prowadzący ten sklep chyba powinni się doszkolić w obowiązującym prawie.

Jedyna dobra rzecz jaka może z tego wyniknąć, to fakt, że gdy sklep się nieustosunkuje to mojej reklamacji w ciągu 14 dni, to z automatu reklamacja jest uznawana za zasadną. A pismo, które mi wysłali jest bezpodstawne.

Edytowane przez krajew4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...