Skocz do zawartości

pytono


Kojiko

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam, czy kupno z tej aukcji to dobra decyzja?

http://allegro.pl/xiaomi-redmi-3-2-16gb-z-polski-w-24h-szklo-etui-i6367411722.html

Do tego co tam jest za system?

Jest to ten najlepszy? Jeśli nie, to ile będzie trwało wgranie najlepszego?

Chcę kupić telefon i wyjechać za granicę, więc nie mam czasu na czekanie na coś tam... Chcę od razu telefon do najlepszej pracy i najlepiej automatycznych aktualizacji ;)

Co mi polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System wgrywany na zablokowany bootloader, aktualizacji nie zrobisz jako takiej (chociaż fakt język pl. jest dostępny ), będziesz musiał go odblokować, ewentualnie wgrywać przez miflash romy na zablokowany bootloader jako rodzaj aktualizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś kupiłem u nich białe Mi5 64GB. Kontakt przed sprzedażą super.

Telefon już wyjechał i jutro będzie u mnie. Bootloader mam już odblokowany bo założyłem sobie konto i zleciłem odblokowanie wcześniej. Jutro wgram MIUI Polska 8 i dam znać jak to wszystko się zakończyło :)

P.S. Jak wgram MIUI 8 to będę mógł ewentualnie wrócić do MIUI 7?

 

Edytowane przez Mychu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, a który rom jest lepszy, który najlepszy?

Czytam że to redmi 3 mam rom na andku 5.1, natomiast ma ramdi 3s na andku 6.0? Jest to MIUI 7 czy 8? W innym źródle czytam zaś że 3s ma ten sam rom co 3, jednak jest uboższy sprzętowo. Jaka jest prawda? Dostanę andka 6.0 w remdi 3? Poprosić kogo przy sprzedaży o wgranie softa? Niestety sam nie mam na to zbytnio czasu ani możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również polecam tego sprzedawcę. W niedzielę (7.08) wieczorem zamówiłem Xiaomi Mi5 64GB na tej aukcji: XIAOMI MI5 64GB 4x2,15 Z POLSKI W 24H +SZKŁO+ETUI

Telefon został wysłany w poniedziałek i we wtorek przed południem był u mnie. Wszystko jak w opisie, przejściówka do ładowarki, silikon i szkło hartowane przydadzą się "na start" zanim kupię docelową ochronę.

Edytowane przez sQcha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się pytałem ich o gwarancję, a wgranie MIUI Polska i mi odpisali że nie ma problemu jeżeli wgram tego ROMA, pod warunkiem że instalacja przebiegnie prawidłowo. A ta wersja która jest w kupionym od nich smartfonie to jakaś wersja z językiem polskim na zablokowany botloader.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.08.2016 o 21:34, Kosarz5 napisał:

Ja się pytałem ich o gwarancję, a wgranie MIUI Polska i mi odpisali że nie ma problemu jeżeli wgram tego ROMA, pod warunkiem że instalacja przebiegnie prawidłowo. A ta wersja która jest w kupionym od nich smartfonie to jakaś wersja z językiem polskim na zablokowany botloader.

Mój dotarł z wersją global, na którą zrobiłem update na 7.52 również global.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Nie polecam nie uznali gwarancji mimo ze tel zepsuł się przed upływem gwarancji mediacje z rzecznikiem praw konsumenta nic nie dały sprawa znajdzie finał w sadzie .

 

Edytowane przez bogdanbenek
Szanowna"/y Pani/Pani e, .!? w odPowiedzinareklamację zdniaff stycznia2ll7r informujemy, że zgłoszona usterka nie moze zostac usunięta w ramach gwarancji , Ponizej ocena techniczna w/w telefonu: telefon Posiada uszkodzoną płytę główną na układzie ładorł,a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
On 4/30/2017 at 7:17 PM, xyzixyqr said:

jak z gwarancją u tego sprzedawcy, przecież produkty sprzedawane w Polsce, powinny mieć 2 lata gwarancji.

Ja kupowałem u nich Redmi Note 4 Global SnapDragon. Ale po paru godzinach zepsuło się po kolei Wi-Fi, Bluetooth a potem zaczął pokazywać "Brak karty SIM". Próbowałem przywracać do ustawień fabrycznych instalować nowy ROM itd. ale nie pomogło. Napisali żeby odesłać do nich, mają naprawić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.04.2017 o 19:17, xyzixyqr napisał:

jak z gwarancją u tego sprzedawcy, przecież produkty sprzedawane w Polsce, powinny mieć 2 lata gwarancji.

To nie tak jest. GWARANCJA jest dobrą wolą sprzedawcy/producenta. Może być 12 miesięczna, 24-, 36-, 60-miesięczna albo w ogóle. To również producent/sprzedawca określa warunki gwarancji.

Zupełnie osobną kwestią jest RĘKOJMIA. Ona jest obowiązkowa dla towarów sprzedanych na terenie RP i tu faktycznie jest obowiązek 24-miesięcznej rękojmi realizowanej - uwaga - u sprzedawcy! nie u prodecenta. To inaczej tzw. niezgodność towaru z umową. 

Więcej szczegółów tu: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Ja już tak załatwiałem bodajże 3 towary zakupione od sprzedawcy w PL.

 

EDIT: przy rękojmi można wybrać:

  • wymiana towaru na nowy
  • odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy)
  • częściowy zwrot pieniędzy jeśli tylko część "towaru" jest niesprawna (np. gdyby telefon miał niesprawny BT, ale chcemy go zatrzymać, bo nie potrzebujwmy BT, to można wnioskować o obniżkę ceny)
Edytowane przez raven66
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzupełniając wypowiedź @raven66, ważne jest, aby zwrócić uwagę na to, czy sprzedawca oferuje potwierdzenie zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT. 

Słynna faktura "VAT marża" nie jest dowodem zakupu w myśl przepisów prawa i nie daje podstaw do skorzystania z praw do naprawy czy wymiany gwarancyjnej. Zwłaszcza w przypadku telefonów z oficjalnej dystrybucji i zwłaszcza w przypadku telefonów sprzedawanych przez różnego rodzaju pośredników (czyt. "januszy biznesu") i komisów GSM. Mało kto o tym wie, a powinno się to nagłaśniać...

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, mrosi napisał:

Uzupełniając wypowiedź @raven66, ważne jest, aby zwrócić uwagę na to, czy sprzedawca oferuje potwierdzenie zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT. 

Słynna faktura "VAT marża" nie jest dowodem zakupu w myśl przepisów prawa i nie daje podstaw do skorzystania z praw do naprawy czy wymiany gwarancyjnej. Zwłaszcza w przypadku telefonów z oficjalnej dystrybucji i zwłaszcza w przypadku telefonów sprzedawanych przez różnego rodzaju pośredników (czyt. "januszy biznesu") i komisów GSM. Mało kto o tym wie, a powinno się to nagłaśniać...

A najlepiej takie aukcje na Allegro od razu zgłaszać - ponieważ jest to niezgodność opisu aukcji z parametrami (jeśli jest wybrana FVAT, a w opisie napisane "marża". Sam tak pozgłaszałem chyba 20 aukcji i to nie tylko z powodu marży, ale np. w cechach przedmiotu wybrałem, żeby mi pokazywał Redmi Note 4 z 32GB a wyskakiwały mi (w opisach) że 16 GB. Jak się grupowo pozgłasza takich Januszy, co nie potrafią poprawnie i zgodnie z prawdą wystawić aukcji, to systematycznie będzie ich coraz mniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 5/22/2017 at 10:18 PM, tryhp3 said:

Ja kupowałem u nich Redmi Note 4 Global SnapDragon. Ale po paru godzinach zepsuło się po kolei Wi-Fi, Bluetooth a potem zaczął pokazywać "Brak karty SIM". Próbowałem przywracać do ustawień fabrycznych instalować nowy ROM itd. ale nie pomogło. Napisali żeby odesłać do nich, mają naprawić. 

Zapytałem czy naprawili.

To gość napisał, że telefon utracił IMEI, bo go źle Flashowałęm.

No to mu odpisałem, że od razu mu zgłosiłem sprawę po odebraniu telefonu.

Ten odpisał, że flashowanie to 3 minuty.

Na to mu odpisałem, że do tego trzeba odblokować bootloader, a to nie trwa 3 minuty tylko kilka dni...

Na to ostanie już nic nie odpisał. Ale widać, że to typowe janusze allegro.

Dam znać co będzie dalej. 

Edytowane przez tryhp3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...