nik

mi4c po full wipe nie podnosi sie

Recommended Posts

Wgrałem z poradnika miui polska i wszytsto było by ok gdyby nie zachciało mi sie wipe z poziomu TWRP, w dodatku wszedłem w zakładkę advanced i zaznaczyłem wszystko i wipe. Po reboocie wyświetla sie tylko MI i tyle :(

Chyba jestem pierwszy który uwalił mi4c :(

Pomocy

da sie odcieglić przez fastboot ?? i jak to ewentualnie zrobic

Edited by nik

Grubo. Ją jestem zielony i nie pomoge. Mój 4c jest jeszcze "na kółkach", ale pewnie będę trzasl gaciami robiac PL. Informuje pls jak postepy

Wgrałem z poradnika miui polska i wszytsto było by ok gdyby nie zachciało mi sie wipe z poziomu TWRP, w dodatku wszedłem w zakładkę advanced i zaznaczyłem wszystko i wipe. Po reboocie wyświetla sie tylko MI i tyle :(

Pomocy

Spróbuj przez MiFlash i ściągnij chiński rom fast boot (jest do pobrania). Po podłączwniu kablem do kompa wciśnij i trzymaj pwr i vol+ aż do momentu aż zaczą instalować się sterowniki.

Poszukaj na zagranicznych forach miui jak odceglić xiaomi.

Wysłane z Mi 4c 32GB

Wiem że jest do pobrania, tylko nie mogę go ściągnąć bo przerywa mi w trakcie pobierania :-\

Próbowałem już wiele razy i zawsze mi przerywa i nie da się kontynuować pobierania

Edited by nik

Wiem że jest do pobrania, tylko nie mogę go ściągnąć bo przerywa mi w trakcie pobierania :-\

Spróbuj ściągnąć przez jDownloader np.

Też myślałem o jdownloaderze tyko jak strona nie obsługuje wznawiania to nie wiem czy to coś da. A teraz nie mam jak zainstalowac jdownloadera

Pomocy

Może ja czegoś nie rozumiem co jest specyficzne dla MI4c ale dlaczego chcesz odceglać?

Przecież telefon działa normalnie. Nie uruchamia się system bo go skasowałeś.

Powinien działać recovery twrp i tryb fastboot.

Odpal się w twrp.

Wgraj instalkę miui polska na pendrive, podłącz kabelkiem otg i zainstaluj przez twrp.

Albo podłącz z uruchomionym twrp do pc, powinien działać tryb MTP, skopiuj instalke (zip) na pamięć wewnętrzną i zainstaluj z poziomu twrp.

• Like 1