Skocz do zawartości

Serwis telefonu zakupionego na xiaomiforsale.com


krzysztof1506

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałem wysłać do serwisu telefon zakupiony w powyższym sklepie. Na stronie sklepu znalazłem adres do polskiego serwisu we Wrocławiu. Wysłałem wiadomość z problemem ale nie dostałem żadnej odpowiedzi przez trzy dni i tu pytanie. Czy ten serwis działa a jeśli nie gdzie mogę odesłać telefon? Problem z moją słuchawką polega na tym, że na ekranie mam dziwną żółtą poświatę, która dobrze widać tylko na białym tle.

post-5290-1444750079,4153_thumb.jpg

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Kolejne zdjęciepost-5290-1444750177,5026_thumb.jpg

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiło się całkiem niedawno, w dodatku bez żadnych czynników zewnętrznych. Początkowo myślałem, że to jakiś błąd w oprogramowaniu albo coś się źle uruchomiło ale żaden restart czy aktualizacja nie pomogła. Próbowałem też robić zrzuty ekranu ale na nich nic nie ma więc pewnie chodzi o wyświetlacz. Telefon użytkuje od jakiego pół roku i gdyby nie ten mamy dyskomfort wszystko byłoby ok.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Miał ktoś może kontakt z polskim serwisem? Z tego co jest podane na stronie Xiaomforsale.com jest we Wrocławiu jest nawet podana strona i formularz kontaktowy ale nikt nie odpowiada. Z tego co kojarzę prowadzi go albo prowadzi Acid. Wolałbym wysłać na gwarancji do Polski niż za granicę mimo wszystko.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiło się całkiem niedawno, w dodatku bez żadnych czynników zewnętrznych. Początkowo myślałem, że to jakiś błąd w oprogramowaniu albo coś się źle uruchomiło ale żaden restart czy aktualizacja nie pomogła. Próbowałem też robić zrzuty ekranu ale na nich nic nie ma więc pewnie chodzi o wyświetlacz. Telefon użytkuje od jakiego pół roku i gdyby nie ten mamy dyskomfort wszystko byłoby ok.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

Miał ktoś może kontakt z polskim serwisem? Z tego co jest podane na stronie Xiaomforsale.com jest we Wrocławiu jest nawet podana strona i formularz kontaktowy ale nikt nie odpowiada. Z tego co kojarzę prowadzi go albo prowadzi Acid. Wolałbym wysłać na gwarancji do Polski niż za granicę mimo wszystko.

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka

 

Acid wykonuje naprawy, ale pogwarancyjne, odpłatne, a Jiri Roubalik z Czech naprawy gwarancyjne.

Napisz do XFS przez FB. Napiszą Ci co i jak zrobić. Jestem w trakcie realizacji naprawy gwarancyjnej mojego Mi Note. Wysłałem telefon do Czech.Zobaczymy ile czasu to zejdzie. W piątek wysłałem telefon. Paczka pocztowa z deklarowaną wartością kosztowała mnie 57 PLN. Podobno XFS odsyła sprzęt po naprawie na własny koszt i zwraca za przesyłkę do nich, ale póki co nie wiem czy, a jeśli tak to ile zwracają. Zresztą na tę chwilę, w kwestii wszystkiego mogę się wypowiadać na zasadzie "podobno". Póki co również, z uwagi na osobę Acida, wolałbym się nie wypowiadać co do jakości obsługi serwisowej...

Edytowane przez mrosi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dziś dostałem informację o wysyłce telefonu z Czech, z serwisu u Roubalika do mnie. Kurier GLS ma dzisiaj podjąć przesyłkę. Zobaczymy czy, a przede wszystkim czy trafi do mnie do końca tygodnia. Potem pozostanie jeszcze kwestia zwrotu kasy na wysyłkę do naprawy - XFS zwraca koszt do 15 USD.Summa summarum, praktycznie miesiąc bez telefonu... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, krzysztof1506 napisał:

Mój telefon dopiero dotarł do serwisu. Możesz powiedzieć jak długo trwała naprawa i jak to jest z tym zwrotem za wysyłkę, znaczy jak to zrobić.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Wysłałem telefon 8 października. Dotarł do Roubalika 13 października. Wczoraj dostałem info, że dzisiaj kurier odbiera przesyłkę zwrotną do mnie. Czyli prawie miesiąc telefon w naprawie. Prawie miesiąc albo miesiąc, bo nie wiem kiedy dotrze do mnie.

Swoją drogą... Rozumiem, że Jiri Roubalik jest jedyny serwisantem, ale biorąc pod uwagę nasze (europejskie) standardy napraw gwarancyjnych, to dramat. Uprzedzając ewentualne zarzuty i twierdzenia, że przecież nie muszą naprawiać, odpowiadam, że owszem - racja. Jednak jeśli już oferują serwis gwarancyjny, to powinni to realizować w odpowiedni sposób.

Co zaś do zwrotu pieniędzy. Z tego co przekazała mi obsługa, to zwracają koszt przesyłki do równowartości 15 USD, co daje około 60 PLN. I pasuje, bo tyle mniej - więcej zapłaciłem za przesyłkę pocztową do Czech z zadeklarowaną wartością. Procedura według XFS wygląda tak, że po powrocie telefonu z naprawy (mam tu swoją teorię, ale powstrzymam się od jej ujawnienia ;)) wysyła się im skan dowodu nadania paczki z kwotą opłaty za przesyłkę. Jak to fizycznie wygląda, czy to przelew na konto, czy przekaz pocztowy czy może zaproponują coś ze sklepu w ramach kwoty - nie mam pojęcia. Jak telefon dotrze, napiszę.

Jedyny plus, że w piątek, nowe MIUI już będę mógł zainstalować... ;)

Edytowane przez mrosi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to rzeczywiście czas oczekiwania jest długi. U mnie miał dopiero tydzień więc muszę się liczyć z tym, że upłynie trochę wróci do otrzymania mojego MI4. Też dam znać jak mi poszło, jakbyś mógł daj info jak Ci wyszło ze zwrotem za wysyłkę.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, mrosi napisał:

Wysłałem telefon 8 października. Dotarł do Roubalika 13 października. Wczoraj dostałem info, że dzisiaj kurier odbiera przesyłkę zwrotną do mnie. Czyli prawie miesiąc telefon w naprawie. Prawie miesiąc albo miesiąc, bo nie wiem kiedy dotrze do mnie.

Swoją drogą... Rozumiem, że Jiri Roubalik jest jedyny serwisantem, ale biorąc pod uwagę nasze (europejskie) standardy napraw gwarancyjnych, to dramat. Uprzedzając ewentualne zarzuty i twierdzenia, że przecież nie muszą naprawiać, odpowiadam, że owszem - racja. Jednak jeśli już oferują serwis gwarancyjny, to powinni to realizować w odpowiedni sposób.

Co zaś do zwrotu pieniędzy. Z tego co przekazała mi obsługa, to zwracają koszt przesyłki do równowartości 15 USD, co daje około 60 PLN. I pasuje, bo tyle mniej - więcej zapłaciłem za przesyłkę pocztową do Czech z zadeklarowaną wartością. Procedura według XFS wygląda tak, że po powrocie telefonu z naprawy (mam tu swoją teorię, ale powstrzymam się od jej ujawnienia ;)) wysyła się im skan dowodu nadania paczki z kwotą opłaty za przesyłkę. Jak to fizycznie wygląda, czy to przelew na konto, czy przekaz pocztowy czy może zaproponują coś ze sklepu w ramach kwoty - nie mam pojęcia. Jak telefon dotrze, napiszę.

Jedyny plus, że w piątek, nowe MIUI już będę mógł zainstalować... ;)

Nie chce tutaj bronić XFS bo to rzeczywiście długo, ale z tymi 'Europejskimi standardami" bym nie przesadzał :D. Ja z moim szczęściem dawałem monitor LG na gwarancję oraz płytę główną Asusa, także na gwarancję i... co ciekawe... Obie firmy zarzekały się, że gwarancję przeprowadzają DO 14dni. W obu przypadkach czekałem ponad 1.5miesiąca :D, a za każdym razem gdy do nich pisałem "co się dzieje" to zostawałem sławiony słowami "nie mamy informacji", albo "paczka powinna niedługo być u pana" i tak tydzień w tydzień :P. Także cieszmy się, że chociaż naprawiają, bo równie dobrze mogliby odsyłać do chin, a wtedy byśmy czekali 3x tyle znając XFS :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Nezumi napisał:

Nie chce tutaj bronić XFS bo to rzeczywiście długo, ale z tymi 'Europejskimi standardami" bym nie przesadzał :D. Ja z moim szczęściem dawałem monitor LG na gwarancję oraz płytę główną Asusa, także na gwarancję i... co ciekawe... Obie firmy zarzekały się, że gwarancję przeprowadzają DO 14dni. W obu przypadkach czekałem ponad 1.5miesiąca :D, a za każdym razem gdy do nich pisałem "co się dzieje" to zostawałem sławiony słowami "nie mamy informacji", albo "paczka powinna niedługo być u pana" i tak tydzień w tydzień :P. Także cieszmy się, że chociaż naprawiają, bo równie dobrze mogliby odsyłać do chin, a wtedy byśmy czekali 3x tyle znając XFS :D.

No mnie się nie zdarzyło - może mam szczęście, a kilka(-naście, -dziesiąt) urządzeń oddawałem do napraw gwarancyjnych właśnie. Mistrzem w szybkości napraw jest Acer. Kiedy oddawałem notebooka kurierowi (system door-to-door) serwis na całą Europę tylko w Brnie w Czechach. Naprawa, łącznie z odebraniem i odesłaniem paczki trwała 8 dni. Teraz jest lepiej, bo Acer ma też serwis pod Wrocławiem. LG również nie ma problemów z terminowością. Jedynie AOC, którego monitor oddawałem do X-Kom (po zakupie okazało się, że miał sporo paprochów pod powierzchnią pokrywającą matrycę) uporał się z naprawą w dwa tygodnie. I to był najdłuższy okres jaki musiałem czekać. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj po południu dostałem Mi Note z serwisu. Ekran wymieniony, więc sama usługa - bez uwag. Napisałem do XFS, wysyłając im skan nadania paczki do serwisu. Zobaczymy jak technicznie rozwiążą kwestię zwrotu opłaty za wysłanie telefonu do naprawy.

Ciekawe czy wymienił razem z ramką na fabrycznie nowy. Bo jest problem z Note kiedy wymienia się ekran LCD i trzba go nakleić. Łatwo odchodzi na dole bo nie ma dobrych naklejek.

Wysłano z MI Note

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn jak dobrze to wykonał to nie powinno się odklejać. Faktem jest, że najmocniejsze połączenie jest w telefonach fabrycznych i tylko Xiaomi ma najlepszy klej. Póki co zamawiam LCD z ramką fabrycznie ale są kurde drogie... Ale będę jeszcze testował naklejki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.11.2015, 19:55:01, Acid napisał:

Tzn jak dobrze to wykonał to nie powinno się odklejać. Faktem jest, że najmocniejsze połączenie jest w telefonach fabrycznych i tylko Xiaomi ma najlepszy klej. Póki co zamawiam LCD z ramką fabrycznie ale są kurde drogie... Ale będę jeszcze testował naklejki.

To lepiej nie testuj. To shit. Właśnie dzisiaj dociskałem odklejające się ramki. I już mam w@#$%&nie. :/

BTW. Nie wiesz czy XFS ma wolne? Napisałem w sprawie zwrotu kasy za przesyłkę i zero odzewu od dwóch dni.

[EDIT] Literówki...

Edytowane przez mrosi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Od prawego, dolnego narożnika. Napisałem do XFS o wymianę telefonu. Pan Roubalik widzę idzie po najmniejszej linii oporu, a ja nie chcę po raz kolejny oddawać telefonu na miesiąc do naprawy. Tym bardziej, że jak znam życie, to albo dociśnie tylko ramkę, albo wymieni nalepki. I po tygodniu będzie to samo. Gdyby tylko jeszcze XFS opisywało...

Edytowane przez mrosi
Literówki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba serwis nie powinien robić takich bubli! Jeżeli nie ma innego sposobu jak wymiana wyświetlacza z ramką to serwis powinien tak robić. Też byłbym zirytowany jakbym musiał czekać na telefon miesiąc i przyszedł by bubel. Ciekawe jak to będzie z moim MI4 ale zaczynam się zastanawiać czy też nie będzie problemu.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...