Jump to content

Xiaomi Watch s1 płatności


Karol Grzesik

Recommended Posts

4 godziny temu, Lisek40 napisał(a):

Spróbuj odłączyć zegarek. Wyloguj się z aplikacji, wyczyść dane i na nowo się zalogować. Wtedy dodaj zegarek i kartę.

Niestety robiłem parę razy nie pomogło, z dziewczyny iphona można dodać dane ale wyskakuje napis "skontaktuj się z działem obsługi klienta", pisałem 3 emaile i nic od ponad miesiąca 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mam ten sam problem, a nóż ktoś doradzi.

Nieco więcej info:

Klikam "Xiaomi Pay", ekran powitalne i przycisk "dalej"

Na ułamek sekundy miga coś na dole, po czym pojawia się komunikat Błąd 9004, skontaktuj się ze wsparciem.

Zaintrygowany tym mignięciem nagrałem ekran i odtworzyłem z dużym spowlnieniem. Pojawia się komunikat "sprawdzanie pod kątem bezpieczeństwa".

Ten sam zegarek dodany do telefonu kolegi działa bezbłędnie.

Napisałem do wsparcia Xiaomi, to olali i cisza. Producent telefonu po 3 tygodniach "to nie nasz problem, idź Pan do Xiaomi"

Wyłączyłem wszystkie opcje bezpieczeństwa, antywirusy, VPN. Usuwałem i dodawałem zegarek, czyściłem dane podręczne. I nic...

@up nie mamy możliwości nawet przejść do ekranu dodawania karty, więc to nie jest kwestia Visy, czy Masrtercarda

Link to comment
Share on other sites

Polecam zainstalować aplikację Curve i dodać tam kartę, a później w mi fitness dodać do xiaomi pay. Dodałem tak kartę visa i wszystko działa.

Screenshot_2024-03-06-18-42-41-066_com.xiaomi.wearable.jpg

Edited by modrzew
Link to comment
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź.Niestety pies jest pogrzebany w mi fitness. Też pobrałem i założyłem konto/kartę w curvie, ale w mi pay nic nie mogę zrobić. nie wypuszcza mnie poza ekran startowy. Nie mogę kliknąć dalej...

Link to comment
Share on other sites

W dniu 8.03.2024 o 20:00, Zdzisqqq napisał(a):

Dzięki za odpowiedź.Niestety pies jest pogrzebany w mi fitness. Też pobrałem i założyłem konto/kartę w curvie, ale w mi pay nic nie mogę zrobić. nie wypuszcza mnie poza ekran startowy. Nie mogę kliknąć dalej...

Spróbuj wyłączyć bluetooth, wyczyścić pamięć podręczną aplikacji mi pomogło 

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, modrzew napisał(a):

Spróbuj wyłączyć bluetooth, wyczyścić pamięć podręczną aplikacji mi pomogło 

Hmm, wybacz, ale kiedy przeczytałem "wyłącz BT, wyczyść pamięć i spróbuj", pomyślałem. "Durne...". W sensie reinstalowałem appkę, bawiłem się trybem samolotowym wszystko, i nic...

Ale psia kość zadziałało. Piwo Ci wiszę, jeśli jakimś cudem kiedyś się spotkamy. Dzięki!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Witam, mam problem z Xiaomi pay od kilku dni nie mogę płacić zegarkiem. Na terminalu wyświetla się komunikat proszę postępować z instrukcjami jak na telefonie, ale na telefon nic nie przychodzi. Jak wchodzę w apke xiaomi pay wyskakuje błąd. Zrobiłem to co wyżej pisaliście wyczyścić dane, chwilowo pomogło, ale znowu błąd po wejsciu w xiaomi pay

Link to comment
Share on other sites

W dniu 10.03.2024 o 07:14, modrzew napisał(a):

Spróbuj wyłączyć bluetooth, wyczyścić pamięć podręczną aplikacji mi pomogło 

U mnie pomogło samo wyłączenie bt i aplikacji i ponowne włączenie bez usuwania danych podręcznych.  Dzięki wielkie. ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...