Jump to content

Nie znajduje sieci 5G


Recommended Posts

Cześć,

Próbuję od kilku dni zalogować się do sieci 5G. Mam odpowiednią kartę SIM (USIM) w slocie 1, jestem w zasięgu sieci i mam wybraną opcję w ustawieniach o preferowanym typie 5G. Niestety telefon nie pokazuje informacji na pasku statusu o 5G. W Stanie karty SIM (gniazdo SIM 1) pod pozycją Typ sieci do połączeń głosowych udało mi się zobaczyć co najwyżej LTE+. Gdy skanuję ręcznie dostępne sieci widzę typy 2G/3G/LTE, ale nigdy nie znajduję 5G.

Operator (Orange) potwierdził mi, że mam po ich stronie aktywną usługę 5G.

ROM Global 14.0.2/14.0.4

Ma ktoś jeszcze pomysł co zrobić? A może komuś udało się z sukcesem wbić do 5G na tym telefonie? Może to wina softa?

Edited by Otho Sackville
Link to comment
Share on other sites

Może do operatorów nie dotarło że się pojawił nowy model i nie mają go aktywnego w systemie mimo że konto abonenta ma aktywną usługę.

Może spróbować wsadzić kartę jest innego operatora i zobaczyć czy w innej sieci zaskoczy.


Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Ale Ty to zapewne w roamingu więc tutaj tego 5g może nie być.
Kolejna sprawa to czy jesteś w zasięgu 5g,
i jak pisałem trzeba by sprawdzić na karcie innego operatora czy to wina sieci czy jednak telefonu.

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mi pomógł dopiero kontakt z Orange (dzięki @Ekwojt!). Za którymś zgłoszeniem - a trzeba było się upierać - odblokowali. Może odblokowali urządzanie dla całego Orange?

Od tego momentu zadziało mi też 5G za granicą. Operator blokował mi dostęp do 5G i uniemożliwiał połączenie również za granica.

 

Mi pomógł dopiero kontakt z Orange (dzięki @Ekwojt!). Za którymś zgłoszeniem - a trzeba było się upierać - odblokowali. Może odblokowali urządzanie dla całego Orange?

Od tego momentu zadziało mi też 5G za granicą. Operator blokował mi dostęp do 5G i uniemożliwiał połączenie również za granica.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Kupiłem kilka dni temu POCO X5 Pro 5G i będąc dziś w Warszawie w różnych miejscach nie udało mi się go zmusić do połączenia w trybie 5G. Konto mam w ORANGE. Możecie coś doradzić? Oddać telefon? Zainstalowana najnowsza dostępna z poziomu tel. wersja Android 13 i nakładka MIUI 14

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...