Bullsblood Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Hej, do niedawna byłem użytkownikiem sieci która nie oferowała volte. Dlatego przeszedłem do Orange, ale przed przejściem sprawdziłem czy w ogóle taka funkcja u mnie się włącza. No i wpisalme kod *#*#86583#*#* i się udało, w ustawieniach pokazała się ta funkcja. Niestety po dwóch dniach ta funkcja zniknęła z telefonu. Po ponownym wpisaniu tego kodu nic się nie dzieje, nie ma komunikatu "volte was enalbled/disabled". Pomyślałem, że to jakiś bug, nawet przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych i nic się nie nie zmieniło. Cały czas po wpisaniu kodu nie wyskakuje żaden komunikat, a w ustawieniach nie uruchamia się volte. Ktoś coś? Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Zadzwoń na infolinię i się upewnij czy Twoje konto/telefon ma aktywowane w ich systemie.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bullsblood Opublikowano 12 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Ale, to nie ma chyba nic do rzeczy. Bo funkcja powinna w ustawieniach normalnie wyskoczyć. Byłem wcześniej w vikingu, oni nie mają volte, ale funkcja w ustawieniach była. Po prostu w sofcie coś nie bangla Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brawo Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 2 godziny temu, Bullsblood napisał: Bo funkcja powinna w ustawieniach normalnie wyskoczyć. Kto tak twierdzi oprócz ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bullsblood Opublikowano 12 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Hmm, skoro wyskakwila u operatora, który nie posiada volte, to powinna wyskakiwac u operatora, który taka funkcje udostępnia.Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Oczekujesz pomocy otrzymujesz porady i ... zostajesz przy swoich przemyśleniach.Gdybyś te 5 godzin temu skontaktował się z operatorem to byś wiedział gdzie szukać problemu, chociaż podejrzewam że skoro po przywróceniu ustawień fabrycznych dalej jest problem to dalej proponuje skontaktować się z operatorem.Pierwsza z brzegu informacja jak Orange podchodzi (patrz screen) Jeśli fon/soft się kwalifikuje do ich warunków technicznych to bez problemu aktywują Ci zdalnie.Tylko nie nuż ich swoimi przemyśleniami bo konsultanci mają zdecydowanie mniej cierpliwości i są mniej życzliwi niż społeczność forumowa.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bullsblood Opublikowano 12 Lipca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Ale ja dzwoniłem i dowiedziałem się to, co można było wyczyść w internecie. Znaczy sie nie dzwoniłem, tylko pisalem, bo Orange flex nie ma infolini tylko czat. Funkcje volte są u nich domyślnie włączone. Więc, to nie jest problem Orange. Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Są domyślnie włączone konkretnie pod Twój telefon?Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brawo Opublikowano 12 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2022 Bullsblood Opublikowano 5 godzin temu Hmm, skoro wyskakwila u operatora, który nie posiada volte, to powinna wyskakiwac u operatora, który taka funkcje udostępnia. Niestety ale to tak nie działa w tej usłudze. Ale też szkoda zdrowia walczyć o to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się