michu93 Posted May 24, 2022 Share Posted May 24, 2022 Witam wszystkich forumowiczów, piszę do Was z prośbą o pomoc. Posiadam opaskę Xiaomi Mi Band 6 NFC. Mam problem z aktywowaniem dodanej karty debetowej (o dziwo i rzekomo jest akceptowana przez Xiaomi) Mastercard z Banku Pocztowego. Na przemian zainstalowałem aplikację Zepp Life, potem ją odinstalowałem i zainstalowałem Mi Fitness, w obu przypadkach nie da się aktywować dodanej karty, na ekranie opaski również nie wyświetla się karta. Do posta dołączam zrzuty ekranu zarówno z Zepp Life jak i Mi Fitness. Chciałbym się Was zapytać co może robię nie tak albo co powinienem zrobić żeby to zadziałało, a może to jest wina opaski albo jeszcze czegoś innego? Dzwoniłem dzisiaj na infolinię Xiaomi, to powiedzieli żeby opisać problem w emailu i dołączyć zrzuty ekranu, po czym odpisali mi, że mogę przecież spróbować dodać kartę przez Curve. Zdziwiło mnie to, ponieważ mastercard i bank pocztowy współpracuje z Xiaomi, a ja kupując opaskę zwracałem na to uwagę, a poza tym dodawanie karty przez pośrednika mnie nie interesuje i nie wchodzi w grę. Liczę na Waszą pomoc, może ktoś miał podobną sytuację i wie co zrobić. Z góry dziękuję za pomoc P.S.: zapomniałem dodać, że oczywiście robiłem reset opaski do fabrycznych ustawień, wyczyściłem pamięć podręczną w aplikacji na telefonie itp. itd. , nic nie pomogło. P.S. 2: Tak teraz wpadłem na pomysł, bo moje imię zawiera polskie znaki: Michał, ale nazwisko już jest bez polskich znaków, może to ma jakiś związek? Przy dodawaniu karty do aplikacji jako właściciela karty wpisałem imię z polskim znakiem, ale wyskoczył błąd i dałem "Michal", ale kartę dodało poprawnie, jest problem z aktywacją, więc już sam nie wiem.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin19883 Posted May 27, 2022 Share Posted May 27, 2022 (edited) @michu93 Usuń kartę. Zacznij od nowa. Włącz net mobilny. Wyłącz wifi. Edited May 27, 2022 by marcin19883 Link to comment Share on other sites More sharing options...
michu93 Posted May 28, 2022 Author Share Posted May 28, 2022 Dnia 27.05.2022 o 21:20, marcin19883 napisał: @michu93 Usuń kartę. Zacznij od nowa. Włącz net mobilny. Wyłącz wifi. Witaj, próbowałem tak jak poradziłeś. Niestety nie przyniosło to skutku :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
marszyszk Posted October 16, 2022 Share Posted October 16, 2022 Witam , czy udało się rozwiązać problem ? Mam dokładnie tak samoWysłane z mojego RMX2111 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
spalonyzasilacz Posted November 30, 2022 Share Posted November 30, 2022 Mam dokładnie to samo. Jak nie idzie kart dodać to ciężko się łączy opaska z aplikacją. Masakra to Zepp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mocny4N Posted December 1, 2022 Share Posted December 1, 2022 Chyba wiem czemu ja w AliorBanku nie mogłem płacić NFC a wina była złego ustawienia urządzenia zaufanego na stronie banku , nie wiem jak to jest w pocztowym ile można mieć zaufanych urządzeń do płacenia . Pocztowy zawsze mam problemy z wszystkim . Zalogujcie się na stronę i zobaczcie ile można dodać urządzeń zaufanych do konta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now