Grz3chu Posted April 26 Share Posted April 26 Nie wiem co się dzieje z ale od pewnego czasu oglądając Netflix pojawia się błąd, aplikacja się resetuje i wylogowuje mnie, a jak zaloguje się ponownie to mam parametry wyświetlania takie jak w załączniku. Uprzedzam - posiadam pakiet standard HD. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Błażejewski Posted April 26 Share Posted April 26 Na jakim oprogramowaniu masz swój telefon. Pobierz aplikacje DRM Info ze sklepu play i sprawdź poziom zabezpieczeń Widevine security level. Do odtwarzania filmów w FullHD potrzebny jest L1, jeśli masz L3 to nie da rady. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grz3chu Posted April 26 Author Share Posted April 26 3 godziny temu, zoltan78 napisał: Na jakim oprogramowaniu masz swój telefon. Pobierz aplikacje DRM Info ze sklepu play i sprawdź poziom zabezpieczeń Widevine security level. Do odtwarzania filmów w FullHD potrzebny jest L1, jeśli masz L3 to nie da rady. Mam mi 10 i powinno być fhd, a nawet uhd gdybym wykupił pakiet. Tak poziom zabezpieczeń to L1. Czasami jak odinstaluje aplikacje Netflix i zainstaluje ponownie to da się przez chwilę oglądać fhd z HDR ale po paru minutach wyskakuje błąd, a raczej dwa i lipa Odinstalowałem i znowu wróciło do normy (czasami nawet to nie działa). Spróbuję zapisać kod błędu jak już się pojawi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now