emil1818 Posted April 1, 2022 Share Posted April 1, 2022 Mam telefon POCO X3 NFC zakupiony w listopadzie 2020 roku w wersji GLOBAL, wersja MIUI 12.5.5. Mniej więcej od połowy zeszłego roku po jakiejś aktualizacji telefon zaczął się ponownie uruchamiać raz na kilka dni/tygodni. Nie było to bardzo uciążliwe, więc nie zagłębiałem się w temat. Niestety z czasem problem się nasilił. W zeszłym tygodniu telefon potrafił samoczynnie uruchomić się kilkanaście razy dziennie. Zgłosiłem go na gwarancję, czekam na kuriera. W międzyczasie zakupiłem drugi telefon POCO X3 PRO, żeby nie zostać bez telefonu. Przeniosłem wszystko ze starego na nowy z sukcesem. Niestety już drugiego dnia nowy telefon zaczął się restartować... X3 PRO restartuje się raz dziennie. Dzieje się to w domu, w pracy, w dzień, w nocy. Nie mam pojęcia, co może być przyczyną. Nie mam żadnych podejrzanych aplikacji. Czy mam takiego pecha, że trafiłem na kolejną wadliwą sztukę? Czytam na różnych zagranicznych forach, że jest to dość powszechny problem. Próbowałem wielu rozwiązań, typu czyszczenie pamięci itp., ale nic nie pomogło. Macie jakiś pomysł, o co tu może chodzić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marciniozo Posted April 1, 2022 Share Posted April 1, 2022 Może jakieś ustawienia ze starego telefonu przeniosłeś na nowy i tam coś jest nie tak. Może przywróć telefon do ustawień fabrycznych i zobacz jak się będzie zachowywał, czy coś to pomoże? Chyba, że już to zrobiłeś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil1818 Posted April 1, 2022 Author Share Posted April 1, 2022 Ustawienia przeniosłem za pomocą chmury Xiaomi. X3 NFC zresetowałem do ustawień fabrycznych i przygotowałem do wysyłki na reklamację. Nie używałem go po i nie testowałem ,czy to pomoże. Dziwna sprawa, że jakieś ustawienie może powodować takie problemy. Telefonów Xiaomi używam od ponad 7 lat, zaczynając od Redmi Note 2 i nigdy takich jaj nie było. Zawsze utęsknieniem czekam na aktualizację systemu mając nadzieję, że to coś pomoże. I nigdy nie pomagało. Masz może jakiś pomysł, które ustawienia mogą wpływać na restarty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted April 1, 2022 Share Posted April 1, 2022 Same ustawienia w telefonie to nie powodują restartów, może masz jakąś trefną apkę, a może wada fona jakaś wyszła.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
marciniozo Posted April 1, 2022 Share Posted April 1, 2022 Niestety pomysłu nie mam na problem restartów. Też używam telefonów Xiaomi od kilku lat i jestem z nich zadowolony. Zwłaszcza patrząc na stos. cena/jakość. Też zawsze dokonuję aktualizacji i ostatnio miałem problem z aplikacją wiadomości. Straciłem możliwość odbierania i wysyłania MMS w moim Poco F3. Szukałem rozwiązań i nic. Pomogło odinstalowanie aktualizacji aplikacji wiadomości. Teraz wszystko działa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil1818 Posted April 5, 2022 Author Share Posted April 5, 2022 (edited) Zrobiłem kilka rzeczy przez ostatnich parę dni: 1. POCO X3 NFC nie wysłałem, tylko uruchomiłem go po przywróceniu do ustawień fabrycznych. Od piątku do dziś działa i nie zresetował się ani razu. 2. POCO X3 PRO testowałem na kilka sposobów: 2.1. Przywrócenie do ustawień fabrycznych i przywrócenie kopii ustawień z Google i Mi Cloud - restarty występują. 2.2. Przywrócenie do ustawień fabrycznych i ręczne skonfigurowanie telefonu i aplikacji bez użycia jakiejkolwiek kopii - restarty występują. 2.3. Wczoraj kolejny raz przywróciłem do ustawień fabrycznych i nie korzystając z żadnych kopii, zainstalowałem kilka aplikacji: Facebook, Messenger, Zepp Life i przywróciłem kontakty telefoniczne z Google. 2.4. Przypomniało mi się jeszcze, że usuwałem aplikacje partiami, aż doszedłem do kilka podstawowych i też występowały rebooty... Zobaczymy, co wyjdzie. Podejrzewam, że znowu się zrestartuje. Zastanawiam się, czy nie przejść na xiaomi.eu? Miałem go na Redmi Note 5 i było ok. Może to by naprawiło problem? Jak uważacie? Zaktualizowałem obydwa telefony do xiaomi.eu i restarty zniknęły. Widocznie wina była gdzieś w oprogramowaniu. Temat do zamknięcia. Edited April 25, 2022 by emil1818 Dodanie punktu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endriu175 Posted September 8, 2022 Share Posted September 8, 2022 Witam. Trafiłem tutaj bo szukałem coś na temat mojego problemu z POCO F3. Problem tutaj opisany jest niemalże identyczny z moim z tym że ja chyba własnie odkryłem co jest przyczyną. A więc, telefon po zakupie pochodził z pół roku i zaczęły się restarty. Tak samo sporadycznie, potem częściej aż jednego dnia potrafił restartować się 20razy. Wkurzyłem się, zdjęcia na kompa i zrobiłem hard reset. Potem wgrałem spowrotem te same potrzebne mi aplikacje i zdjęcia. I co? Restart za restartem kilka razy. Mało co szlag mnie nie trafił. Nowy telefon i takie problemy. Po kilku dniach mekicos mnie tknęło i wywaliłem Facebooka i wgrałem go w wersji Lite. Problem z restartami się zakończył i telefon zapierdziela jak powinien. Katuje go bardzo dużo i działa stabilnie jak pierwszego dnia po zakupie. Teraz mi się kojarzy że mój poprzedni telefon Lenovo P2 zamieniłem na Poco między innymi dlatego że miałem problem także na Facebooku. Miałem problem z tym że nie przychodziły powiadomienia o zaznaczonych do obserwowania postach. Także miałem problem z Messengerem, brak informacji o nowych wiadomościach w folderze Inne i Spam. Próbowałem restartować , kasować i wgrywać obie aplikacje od nowa. Próbowałem podpowiedzi z googlarki jak to uruchomić. Bez skutku. Kupiłem F3 i co, to samo, brak tych powiadomień. Czyli problemem są jakieś ustawienia Facebooka których nie można w żaden sposób zrestartować. I do tego przenoszą się na kolejne nowe urządzenie razem z danymi przez konto Google z hasłami itd. Nie wiem, może należało by usunąć konto na Fejsie całkowicie, usunąć aplikacje i Messengera i zacząć wszystko od nowa? Ale mi się nie chce tego wszystkiego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now