_Wika_ Opublikowano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 (edytowane) To jest moja druga opaska pierwsza popsuła się jakoś po pół roku ,zaczęło się od gaśnięcia ekranu i niereagowaniu na dotyk oraz zmianie godziny. Gdy wchodziłam w aplikacje godzina się aktualizowała. Od wczoraj mam nową, jednak nie moge z niej korzystać gdyż po połączeniu z telefonem po jakimś czasie ekran gaśnie i nie reaguje przez co muszę od nowa ją parować itp. To wina aplikacji czy opaski? Edytowane 16 Grudnia 2021 przez _Wika_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się