Gareth Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 Zakupiłem Vacuum Mop Essential w marcu 2021. Od tej pory uruchomiłem około 10 pełnych cykli odkurzania i mopowania. Ostatnio robot zupełnie przestał mopować. Na początku każdego cyklu sprzątania w trybie odkurzanie+mopowanie da się usłyszeć charakterystyczne wycie urządzenia, a po kilku sekundach LED zaczyna migać na pomarańczowo. W aplikacji Xiaomi Home App nie otrzymuję żadnego powiadomienia o błędzie. Wyszukując rad na podobnych wątkach usunąłem kompletnie kurz z urządzenia, zaktualizowałem i przeinstalowałem aplikację, usunąłem i podłączyłem ponownie do Wi-Fi. Wideo poglądowe Jakie inne kroki mógłbym jeszcze podjąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się