amularix Posted November 25, 2021 Share Posted November 25, 2021 Witam, ciężko było znaleźć dział, gdzie mógłbym o to zapytać, myślę, że tu mogę. Chcę wystawić opinię sklepowi Amazon. Kupiłem od nich (sprzedawana Amazon), a raczej zamówiłem mini klawiaturę Rii z obsługą bluetooth, za pierwszym razem dostałem jakiś kabelek, paczkę odebrałem w paczkomacie, niestety nie można użyć tej metody zwrotu trzeba oddać w punkcie gdzie przyjmują paczki (mieszkam na wsi jakieś 20 km od miasta gdzie jest taki punkt, a paczkomat mam dużo bliżej, trzeba specjalnie jechać). Na aliexpress czas oczekiwania na klawiaturę koło miesiąca, dostawy z Polski (z jakiejkolwiek sklepu w sensownej cenie nie ma). Więc drugi raz zamówiłem z Amazon, tym razem dostałem klawiaturę ale nie ten model, bez bluetooth, więc znów muszę oddać. Chciałem ocenić sprzedawcę Amazon na Amazon nie mogę znaleźć, chciałem dodać opinię produktu i opisać w niej sytuację, dostaję komunikat "ten produkt nie kwalifikuje się do wystawiania opinii o nim". Nie ukrywam, że jestem mocno rozczarowany jakością obsługi Amazon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now