Łukasz1982 Opublikowano 1 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 Witam. Mój problem polega na tym że LTE z Orange rozłącza się co jakiś czas, traci się po prostu LTE czy LTE+ wraz z rozłączeniem traci też adres IP na kilka sekund jest to dość uporczywe. Zmieniłem kartę sim na nową, zmieniłem APN na takie jaki miały być w Orange ze strony, zresetowałem telefon do ustawień fabrycznych zmieniałem też karte w slotach sim lecz problem dalej się powtarza. Macie jakieś pomysły co i jak czy oddać na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 1 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 Zobacz jak będzie z sygnałem na 3G, może antena słaba w telefonie, a może sam sygnał LTE w Twoich okolicach cienki.Trza by jeszcze sprawdzić na karcie innego operatora.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1982 Opublikowano 1 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 Sygnał jest dobry ale sam internet rozłącza transmisję danych, telefon nie gubi zasięgu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 1 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 Jaka jest siła sygnału? Tylko nie w kreskach a dBm/asu ?Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1982 Opublikowano 1 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 Siła sygnału to -89 do 93 dBm/a asu od 47 do 53 takie mam wyniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 1 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 No to kurde nie wiem o co biega/jak to zinterpretowac bo tłumienie 90 to jest bardzo wysokie, i przy takim tłumieniu to asu (jakość/siła sygnału) nie wiem czy miałoby może z 10 i wtedy jak najbardziej mogłoby szarpać połączenie.Ja mam coś takiego, tłumienie ok, siła sygnału niezbyt wysoka, ale jestem w zabudowaniu. Ale nawet przy tych parametrach zero problemów, bo jak mi tłumienie wskakuje na 90 siła spada na 10 ( np na peryferiach miasta w selgros) to w ogóle nie mam internetu.Jak pisałem na początku, nie wiem jak Twoje dziwne ( dla mnie) wyniki zinterpretować, to nie wiem co Ci jeszcze doradzić.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bashey_pl Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Takie problemy z netem pojawiły mi się po ostatniej aktualizacji do 12.5.3.0(RJUEUXM). Sieć Orange właśnie. Przed aktualizacją zero problemów. Net działa, działa i nagle tak jakby się zawiesił strzałki na belce przy LTE robią się szare i zawiecha. Nie ładują się strony bądź wywala z gier z powodu braku neta. Często pomaga ubicie apki bądź przeglądarki i wszystko wraca do normy na jakiś czas. Więc sądzę, że skopali coś w "apdejcie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1982 Opublikowano 11 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 Chyba masz rację że coś zepsuli, telefon oddany na gwarancji, wymienili całą płytę główną lecz dzieje się to samo. Odinstalowałem kilka aplikacji które były zainstalowane wraz z oprogramowaniem może coś to pomoże dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brawo Opublikowano 11 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 LTE i UMTS to nie to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1982 Opublikowano 11 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2021 No trza czekać na aktualizację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domino9265 Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 Jak dla mnie to jest jakiś problem z HW. Podobna sytuacja co kolegi wyżej, telefon był 2 razy w serwisie. Za pierwszym wymienili płytę główną,za drugim stwierdzili ,że już wszystko jest ok. Ta cała przepychanka trwa już 6 tygodni. Sklep umywa ręce,serwis twierdzi,że nie mam racji mimo tego że wysyłałem filmik z nagranym występowaniem usterki,siła zasięgu,asu,imeiem i dokładna data żeby nie było wątpliwości,że nagrałem go przed pierwszą naprawa. Na poprzedniej wersji oprogramowania miałem to samo. Siła sygnału jest niemal identyczna w moim starym RN5 PRO. W poniedziałek będę próbował włączyć w sprawę rzecznika praw konsumenta. Oddawajcie też te telefony,bo w inny sposób Xiaomi nie dowie się o problemie i nic z tym nie zrobią. Na grupie FB poco 3/4 użytkowników ma problem z zasięgiem,ale nikt nie oddaje telefonu bo jest fajny..🤨 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rower górski Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 Godzinę temu, Domino9265 napisał: Na grupie FB poco 3/4 użytkowników ma problem z zasięgiem,ale nikt nie oddaje telefonu bo jest fajny..🤨 Generalizujesz, aby stwierdzić ile jest takich, które posiadają jakąkolwiek wadę, musisz mieć dane sprzedażowe. Tak samo jest z grupą FB, musisz znać wielkość takiej grupy oraz ilość wadliwych urządzeń. Następnie należy wziąć poprawkę na to, że tylko ludzie niezadowoleni ze sprzętu z jakiś powodów szukają rozwiązań, niekoniecznie uszkodzonych. Gdyby 3/4 telefonów było usterkowych to taki sprzęt nie miałby szans na sprzedaż. Co do tematu to powodów utraty połączenia może być bardzo dużo poczynając od ustawień. Np oszczędzanie energii, automatyczne wyłączanie danych podczas blokady ekranu, przełączanie stacji bazowych a najpewniej to sama sieć odrzuca połączenie. sprawdź, czy włączenie na chwilkę trybu samolotowego nie przywraca połączenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domino926 Opublikowano 12 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 (edytowane) Może faktycznie się zagalopowałem z tymi liczbami,ale użytkowników jest dużo. Połączenie wraca samoczynnie po ok 2-3 sekundach. Tak jak wspomniałem, na innym telefonie nie mam najmniejszego problemu z siecią więc tą bym wykluczał, oszczędzania energii nie używam, blokadę ekranu też bym odrzucił ponieważ dzieje się to podczas używania telefonu. Edit: Przy przekładaniu simki porównałem "na oko" takcki z tą z rn5 pro i w poco wydaje się być bardziej schowana w tacce, gdzie w RN5 simka jest prawie na równo z tacką. Możliwe,że sim jest gorzej dociskana do styków i przez to będą takie cyrki ?;> Edytowane 12 Listopada 2021 przez Domino926 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1982 Opublikowano 12 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2021 A może aktualizacja softu do miui 12.5.5.0 by pomogła tylko może ktoś mi to wytłumaczyć lakonicznie.jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@GUTEK@ Opublikowano 13 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2021 Wymień kartę SIM u operatora i sprawdź czy na nowej będzie ten problem występował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domino9265 Opublikowano 13 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2021 Wymiana karty nic nie daje. Mam to samo,karta SIM nowa i dalej to samo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domino926 Opublikowano 22 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2021 (edytowane) Aktualizował już ktoś system ? Jakaś poprawa? Edit: Z nudów zacząłem porównywać ustawienia w *#*#4636#*#* z RN5(wiem, stary ,ale działa ) i zainteresował mnie wybrany preferowany typ sieci. W poco mam ostawione GSM/WCDMA/LTE(PRL), natomiast w RN5 LTE/TD-SCDMA/UMTS. I teraz pytanie czy są one ustawione w kolejności od wyższego priorytetu ? Dodam też,że w POCO nie zapisuje się wybór innego typu sieci. Wystarczy wyjść z ustawień i znowu wraca do GSM/WCDMA/LTE(PRL) ,a w RN5 mogę ustawić co mi się tylko podoba. Może być tak ,że przy mocniejszym zasięgu GSM przerzuca na chwilę na niego, ale potem wraca bo w "normalnych" ustawieniach jako priorytet ma LTE ?;> Jeżeli ta teoria ma jakieś ręce i nogi to wskazywało by na problem z oprogramowaniem. Co myślicie ? Edytowane 22 Listopada 2021 przez Domino926 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedi1 Opublikowano 29 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2022 U mnie dzieje się to samo, rozwiązał ktoś problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcio166ns Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) A czy może ma ktoś inna sieć niż orange i dzieje się mu to samo... Może to wina operatora. Edytowane 2 Lutego 2022 przez rafcio166ns Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1982 Opublikowano 4 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2022 Wiem że nie działo się to przed aktualizacją do 12.5.3. W 12.5.2 było spokój nie rozłączał o jak przyszła kolejną to już była klapa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedi1 Opublikowano 6 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2022 Wymiana karty sim w moim przypadku nic nie dała, obstawiam problem z softem, pozostaje czekać na aktualizację z nadzieją, że to poprawią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcio166ns Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 (edytowane) A mi się wydaje że to problem sieci, bo nie cały czas występuje ten problem, nie we wszystkich miejscach. Może to to być problem przy przełączaniu między pasmami nadawania lte Edytowane 7 Lutego 2022 przez rafcio166ns Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedi1 Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 23 godziny temu, rafcio166ns napisał: A mi się wydaje że to problem sieci, bo nie cały czas występuje ten problem, nie we wszystkich miejscach. Może to to być problem przy przełączaniu między pasmami nadawania lte W Krakowie występuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1982 Opublikowano 15 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Witam. Zaktualizowalem Poco do Androida 12 z miui 14 lecz dalej LTE rozłącza się macie może jakieś pomysły w orange.Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widmo1980 Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Mam ten sam problem na swoim MI9. Odkąd zaktualizowałem do miui 12 potrafi mi zerwać dane mobilne na 1-3 sekundy. Używam wersji rozwojowych i sprawdzałem to na kilku wydaniach. Problem co jakiś czas występuje. Co do sieci,to także Orange. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1982 Opublikowano 15 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Rozmawiałem z konsultantem to mi powiedział ze prawdopodobnie telefon lub oprogramowanie nie obsługuje jakiegoś pasma czy coś i ze to poco ma poprawić nienwiem o jakie pasmo chodzi bo jak wsadze od innego operatora problem znika, a niebyt mi sie uśmiecha zmieniać operatora.Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickodem Opublikowano 27 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2022 (edytowane) mam identyczny problem, ktoś znalazł rozwiązanie? nawet spotkania na teamsie nie mogę prowadzić bo rozlacza mnie co parę minut i potrzebny restart danych Edytowane 27 Marca 2022 przez Nickodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1982 Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Niestety rozwiazania nie ma i nie będzie cos zepsuli w sofcie i nie wiadomo co, nie rozłącza tylko wtedy kiedy w telefonie i u operatora jest zalaczona VoLte wtedy nie rozłącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KakarottoMui Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2022 (edytowane) Witam nie chce robić nowego tematu mam ten sam problem siec orange po aktualizacji z 12.0.4 do wyższej az do 13.0.3 urywa mi internet.... i czy ktoś z miuipolska jest w stanie wskazać mi pliki które są odpowiedzialne za ustawienia i konfiguracje sieci ? nie ważne czy będzie to w instalce softu z poziomu Fastboot czy recovery. po prostu chciał bym cos przetestować lecz nie wiem które pliki sa odpowiedzialne za ową funkcję.. lub i tez fajnie by bylo jak by ktos zdradził które pliki w juz zainstalowanym sofcie w telefonie są za to odpowiedzialne wtedy zrootuje telefon i edytuje je. dziekuje i pozdrawiam Edytowane 7 Kwietnia 2022 przez KakarottoMui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz1982 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Nie wiem czemu ale jest tyle użytkowników i nie potrafią nawet tego naprawić czy ci co modyfikują androida lub miui, może się znajdzie jakiś madafakir i pomoże!!!Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turek61 Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Cześć . Też mam ten problem i szlag mnie już trafia !!! Oprócz tego jeszcze problem z nagraniem dźwięku w aplikacji karaoke Smule. Muszę sprzedać ten niby demon prędkości. Po co to komu jak ma takie wady. Masakra 🥵 Cześć . Też mam ten problem i szlag mnie już trafia !!! Oprócz tego jeszcze problem z nagraniem dźwięku w aplikacji karaoke Smule. Muszę sprzedać ten niby demon prędkości. Po co to komu jak ma takie wady. Masakra 🥵 P.S. Czy jest możliwość zbiorowego zgłoszenia tego do MIUIPolska ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Skrzypek Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2022 2 godziny temu, turek61 napisał: P.S. Czy jest możliwość zbiorowego zgłoszenia tego do MIUIPolska ? Nie rozumiem, czemu akurat do nas. My nie mamy wpływu na to, co jest w Globalu. To bardziej się nadaje na zgłoszenie do Xiaomi, oni powinni odpowiadać za swój soft... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scorcc Opublikowano 21 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Zaktualizowałem poco X3 pro do miui 13 i jest nawet gorzej. Nie pokazuje kiedy zrywa. Muszę wyłączać i włączać dane mobilne. Oczywiście w Orange mam telefon. Teraz spróbowałem wyłączyć DSDS w informacjach o telefonie. Jak pomoże to dam znać. Nie wiecie czy na custom romach też jest problem? To wyżej nie działa, teraz próbuję w APN pogrzebać. Może tu Orange coś zepsuł? Jak ktoś ma inną sieć to sprawdźcie proszę co macie w pozycji "nośnik". Zmieniłem na LTE za radą hindusa z YouTube:) Nie wiem czy ktoś to czyta jeszcze, ale melduję o postępach prób. Ustawiłem protokół APN na ipv4/IPv6 i jest o niebo lepiej. Rzadziej zrywa i na krócej. Nie wywala mnie z gry. Teraz testuję na IPv4, może tam jest pies pogrzebany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek83 Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 Ja wsadziłem na próbę kartę T-Mobile i wszystko śmiga elegancko. Internetu nie rozłącza jak w Orange, do tego jest VoLTE i VoWiFi bo w Orange nie działało mi na POCO X3 Pro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpawlok Opublikowano 28 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2023 Też miałem ten problem (w NJU mobile, czyli Orange), przyczyną było VoLTE wyłączcie i po sprawie. Najlepiej wyłączyć zarówno VoLTE jak i WiFi Calling, nikomu oprócz producentów to nie potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się