Skocz do zawartości

Rozłączanie z zasięgu LTE


Łukasz1982

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mój problem polega na tym że LTE z Orange rozłącza się co jakiś czas, traci się po prostu LTE czy LTE+ wraz z rozłączeniem traci też adres IP na kilka sekund jest to dość uporczywe. Zmieniłem kartę sim na nową, zmieniłem APN na takie jaki miały być w Orange ze strony, zresetowałem telefon do ustawień fabrycznych zmieniałem też karte w slotach sim lecz problem dalej się powtarza. Macie jakieś pomysły co i jak czy oddać na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kurde nie wiem o co biega/jak to zinterpretowac bo tłumienie 90 to jest bardzo wysokie, i przy takim tłumieniu to asu (jakość/siła sygnału) nie wiem czy miałoby może z 10 i wtedy jak najbardziej mogłoby szarpać połączenie.
Ja mam coś takiego, tłumienie ok, siła sygnału niezbyt wysoka, ale jestem w zabudowaniu. Ale nawet przy tych parametrach zero problemów, bo jak mi tłumienie wskakuje na 90 siła spada na 10 ( np na peryferiach miasta w selgros) to w ogóle nie mam internetu.
Jak pisałem na początku, nie wiem jak Twoje dziwne ( dla mnie) wyniki zinterpretować, to nie wiem co Ci jeszcze doradzić.



Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka



f265c12ed0f2e6b7911f2837cb8a7d64.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie problemy z netem pojawiły mi się po ostatniej aktualizacji do 12.5.3.0(RJUEUXM). Sieć Orange właśnie.

Przed aktualizacją zero problemów. Net działa, działa i nagle tak jakby się zawiesił strzałki na belce przy LTE robią się szare i zawiecha. Nie ładują się strony bądź wywala z gier z powodu braku neta. Często pomaga ubicie apki bądź przeglądarki  i wszystko wraca do normy na jakiś czas.

Więc sądzę, że skopali coś w "apdejcie".

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • ZduneX25 zmienił(a) tytuł na Rozłączanie z zasięgu LTE

Jak dla mnie to jest jakiś problem z HW. Podobna sytuacja co kolegi wyżej, telefon był 2 razy w serwisie. Za pierwszym wymienili płytę główną,za drugim stwierdzili ,że już wszystko jest ok. Ta cała przepychanka trwa już 6 tygodni. Sklep umywa ręce,serwis twierdzi,że nie mam racji mimo tego że wysyłałem filmik z nagranym występowaniem usterki,siła zasięgu,asu,imeiem i dokładna data żeby nie było wątpliwości,że nagrałem go przed pierwszą naprawa. Na poprzedniej wersji oprogramowania miałem to samo. Siła sygnału jest niemal identyczna w moim starym RN5 PRO. W poniedziałek będę próbował włączyć w sprawę rzecznika praw konsumenta. Oddawajcie też te telefony,bo w inny sposób Xiaomi nie dowie się o problemie i nic z tym nie zrobią. Na grupie FB poco 3/4 użytkowników ma problem z zasięgiem,ale nikt nie oddaje telefonu bo jest fajny..🤨

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Domino9265 napisał:

Na grupie FB poco 3/4 użytkowników ma problem z zasięgiem,ale nikt nie oddaje telefonu bo jest fajny..🤨

Generalizujesz, aby stwierdzić ile jest takich, które posiadają jakąkolwiek wadę, musisz mieć dane sprzedażowe. Tak samo jest z grupą FB, musisz znać wielkość takiej grupy oraz ilość wadliwych urządzeń. Następnie należy wziąć poprawkę na to, że tylko ludzie niezadowoleni ze sprzętu z jakiś powodów szukają rozwiązań, niekoniecznie uszkodzonych. Gdyby 3/4 telefonów było usterkowych to taki sprzęt nie miałby szans na sprzedaż.

Co do tematu to powodów utraty połączenia może być bardzo dużo poczynając od ustawień. Np oszczędzanie energii, automatyczne wyłączanie danych podczas blokady ekranu, przełączanie stacji bazowych a najpewniej to sama sieć odrzuca połączenie. sprawdź, czy włączenie na chwilkę trybu samolotowego nie przywraca połączenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie się zagalopowałem z tymi liczbami,ale użytkowników jest dużo. Połączenie wraca samoczynnie po ok 2-3 sekundach. Tak jak wspomniałem, na innym telefonie nie mam najmniejszego problemu z siecią więc tą bym wykluczał, oszczędzania energii nie używam, blokadę ekranu też bym odrzucił ponieważ dzieje się to podczas używania telefonu.

 Edit:

Przy przekładaniu simki porównałem "na oko" takcki z tą z rn5 pro i w poco wydaje się być bardziej schowana w tacce, gdzie w RN5 simka jest prawie na równo z tacką. Możliwe,że sim jest gorzej dociskana do styków i przez to będą takie cyrki ?;>

Edytowane przez Domino926
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Aktualizował już ktoś system ? Jakaś poprawa?

Edit:

Z nudów zacząłem porównywać ustawienia w *#*#4636#*#*  z RN5(wiem, stary ,ale działa ) i zainteresował mnie wybrany preferowany typ sieci. W poco mam ostawione GSM/WCDMA/LTE(PRL), natomiast w RN5 LTE/TD-SCDMA/UMTS. I teraz pytanie czy są one ustawione w kolejności od wyższego priorytetu ? Dodam też,że w POCO nie zapisuje się wybór innego typu sieci. Wystarczy wyjść z ustawień i znowu wraca do GSM/WCDMA/LTE(PRL) ,a w RN5 mogę ustawić co mi się tylko podoba. Może być tak ,że przy mocniejszym zasięgu GSM przerzuca na chwilę na niego, ale potem wraca bo w "normalnych" ustawieniach jako priorytet ma LTE ?;> Jeżeli ta teoria ma jakieś ręce i nogi to wskazywało by na problem z oprogramowaniem. Co myślicie ?

Edytowane przez Domino926
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
23 godziny temu, rafcio166ns napisał:

A mi się wydaje że to problem sieci, bo nie cały czas występuje ten problem, nie we wszystkich miejscach. Może to to być problem przy przełączaniu między pasmami nadawania lte

W Krakowie występuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Rozmawiałem z konsultantem to mi powiedział ze prawdopodobnie telefon lub oprogramowanie nie obsługuje jakiegoś pasma czy coś i ze to poco ma poprawić nienwiem o jakie pasmo chodzi bo jak wsadze od innego operatora problem znika, a niebyt mi sie uśmiecha zmieniać operatora.

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam nie chce robić nowego tematu mam ten sam problem siec orange po aktualizacji z 12.0.4 do wyższej az do 13.0.3 urywa mi internet....  i czy ktoś z miuipolska  jest w stanie wskazać mi pliki które są odpowiedzialne za ustawienia i konfiguracje sieci ?  nie ważne czy będzie to w instalce softu z poziomu Fastboot czy recovery.  po prostu chciał bym cos przetestować  lecz nie wiem które pliki sa odpowiedzialne za ową funkcję..  lub i tez fajnie by bylo jak by ktos zdradził które pliki w juz zainstalowanym sofcie w telefonie są za to odpowiedzialne wtedy zrootuje telefon i edytuje je.  dziekuje i pozdrawiam :)

Edytowane przez KakarottoMui
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć . Też mam ten problem i szlag mnie już  trafia !!! Oprócz tego jeszcze problem z nagraniem dźwięku w aplikacji karaoke Smule. Muszę sprzedać ten niby demon prędkości. Po co to komu jak ma takie wady. Masakra  🥵

Cześć . Też mam ten problem i szlag mnie już  trafia !!! Oprócz tego jeszcze problem z nagraniem dźwięku w aplikacji karaoke Smule. Muszę sprzedać ten niby demon prędkości. Po co to komu jak ma takie wady. Masakra  🥵

P.S. Czy jest możliwość zbiorowego zgłoszenia tego do MIUIPolska ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, turek61 napisał:

P.S. Czy jest możliwość zbiorowego zgłoszenia tego do MIUIPolska ?

Nie rozumiem, czemu akurat do nas. My nie mamy wpływu na to, co jest w Globalu. To bardziej się nadaje na zgłoszenie do Xiaomi, oni powinni odpowiadać za swój soft...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Zaktualizowałem poco X3 pro do miui 13 i jest nawet gorzej. Nie pokazuje kiedy zrywa. Muszę wyłączać i włączać dane mobilne. Oczywiście w Orange mam telefon. Teraz spróbowałem wyłączyć DSDS w informacjach o telefonie. Jak pomoże to dam znać. Nie wiecie czy na custom romach też jest problem?

 

To wyżej nie działa, teraz próbuję w APN pogrzebać. Może tu Orange coś zepsuł? Jak ktoś ma inną sieć to sprawdźcie proszę co macie w pozycji "nośnik". Zmieniłem na LTE za radą hindusa z YouTube:)

 

IMG_20220921_162926.jpg

 

Nie wiem czy ktoś to czyta jeszcze, ale melduję o postępach prób. Ustawiłem protokół APN na ipv4/IPv6 i jest o niebo lepiej. Rzadziej zrywa i na krócej. Nie wywala mnie z gry. Teraz testuję na IPv4, może tam jest pies pogrzebany. 

IMG_20220922_121525.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...