Skocz do zawartości

Mi Band 6 NFC


fps

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma osobnego forum dla odmiany NFC więc pozwolę sobie otworzyć temat.
Opaskę mam od kilku godzin z nadzieją na połączenie się z kartą MasterCard w mBanku ale niestety z niepowodzeniem. Nie jest jeszcze znana data kiedy ten bank przystąpi do współpracy.
Wy już macie podpięte karty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • pkonrad zmienił(a) tytuł na Mi Band 6 NFC

Zrobiłem poradnik na grupie Xiaomi na Facebooku, wklejam go tutaj bo ten sposób u mnie zadziałał.

#mibandnfc #płatności #howto #tutorial

Cześć, od razu na wstępie informuję że sposób nie został wymyślony przeze mnie, tylko zmodyfikowałem lekko poradnik by był bardziej czytelny i łatwiejszy do realizacji.

Testowane z kartą MasterCard mBank i działa!

1. Ściągamy aplikacje Curve na telefon, logujemy się w dowolny wybrany sposób
2. W zakładce Wallet dodajemy kartę MasterCard z naszego banku, numer karty, data ważności, kod zabezpieczający.
3. Wchodzimy w zakładkę Account i tutaj mamy widok na fizyczną kartę, która została do nas wysłana, ale bez obaw można z niej korzystać o ile ją aktywujemy.
4. Klikamy Card Details następnie jeszcze raz Card Details, podajemy pin i zapisujemy/zapamiętujemy dane karty.
5. Tuż poniżej karty jest przycisk by tę kartę aktywować, podajemy wtedy 4 ostatnie cyfry tejże karty i gotowe (gdy karta do nas przyjdzie to te numery się zmienią i będzie trzeba dodać kartę do Mi Fit ponownie)
6. Wchodzimy do Mi Fit, Profil, Mi Band 6 NFC, Karty, Karta bankowa, tu może nas poprosić o to by zabezpieczyć opaskę kodem PIN jeśli jeszcze tego nie zrobiliśmy.
7. Dodajemy kartę, jako że fizyczna jeszcze nie dotarła to dodajemy dane ręcznie, numer karty, data ważności, kod zabezpieczający, imię i nazwisko.
8. Jak już wszystko uzupełniliśmy to klikamy dalej aby dodali token na naszą opaskę. Należy mieć włączony internet oraz Bluetooth, opaskę trzymamy blisko telefonu.
9. Po około 15. sekundach powinien wyskoczyć regulamin Curve który akceptujemy.
10. Proces dodawania karty zakończony.

Jak płacimy?
Odblokowujemy opaskę pinem, przesuwamy palcem od prawej do lewej i tu mamy dodaną kartę, klikamy na dole strzałkę i mamy od tej pory 60s na płatność.
Raz odblokowana opaska pozwala płacić przez 24h bez ponownego podania pinu, chyba że opaskę zdejmiemy wtedy należy ponownie ją odblokować.

W dniu 9.10.2021 o 12:49, mercyfulreaper napisał:

Nie chce się wyrywać do przodu ale nie chce też robić nowego tematu chociaż wydaje mi się że powinienem. W każdym razie w związku z ww. bandem mam problem innego rodzaju. Przez polski znak w moim imieniu aplikacja nie chce autoryzować mojej karty bankowej. 

IMG_20211009_124840.jpg

Moje imię i nazwisko nie zawiera polskich znaków więc problemów nie miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomaga reset telefonu😀

2 godziny temu, Kifasa napisał:

Ja z kolei mam problem z przejściem w ogóle do menu z dodawaniem kart. Wygląda to jak na załączniku. Czy ktoś wie jak to naprawić?

 

 😁

W dniu 11.10.2021 o 10:21, fps napisał:

Zrobiłem poradnik na grupie Xiaomi na Facebooku, wklejam go tutaj bo ten sposób u mnie zadziałał.

#mibandnfc #płatności #howto #tutorial

Cześć, od razu na wstępie informuję że sposób nie został wymyślony przeze mnie, tylko zmodyfikowałem lekko poradnik by był bardziej czytelny i łatwiejszy do realizacji.

Testowane z kartą MasterCard mBank i działa!

1. Ściągamy aplikacje Curve na telefon, logujemy się w dowolny wybrany sposób
2. W zakładce Wallet dodajemy kartę MasterCard z naszego banku, numer karty, data ważności, kod zabezpieczający.
3. Wchodzimy w zakładkę Account i tutaj mamy widok na fizyczną kartę, która została do nas wysłana, ale bez obaw można z niej korzystać o ile ją aktywujemy.
4. Klikamy Card Details następnie jeszcze raz Card Details, podajemy pin i zapisujemy/zapamiętujemy dane karty.
5. Tuż poniżej karty jest przycisk by tę kartę aktywować, podajemy wtedy 4 ostatnie cyfry tejże karty i gotowe (gdy karta do nas przyjdzie to te numery się zmienią i będzie trzeba dodać kartę do Mi Fit ponownie)
6. Wchodzimy do Mi Fit, Profil, Mi Band 6 NFC, Karty, Karta bankowa, tu może nas poprosić o to by zabezpieczyć opaskę kodem PIN jeśli jeszcze tego nie zrobiliśmy.
7. Dodajemy kartę, jako że fizyczna jeszcze nie dotarła to dodajemy dane ręcznie, numer karty, data ważności, kod zabezpieczający, imię i nazwisko.
8. Jak już wszystko uzupełniliśmy to klikamy dalej aby dodali token na naszą opaskę. Należy mieć włączony internet oraz Bluetooth, opaskę trzymamy blisko telefonu.
9. Po około 15. sekundach powinien wyskoczyć regulamin Curve który akceptujemy.
10. Proces dodawania karty zakończony.

Jak płacimy?
Odblokowujemy opaskę pinem, przesuwamy palcem od prawej do lewej i tu mamy dodaną kartę, klikamy na dole strzałkę i mamy od tej pory 60s na płatność.
Raz odblokowana opaska pozwala płacić przez 24h bez ponownego podania pinu, chyba że opaskę zdejmiemy wtedy należy ponownie ją odblokować.

Moje imię i nazwisko nie zawiera polskich znaków więc problemów nie miałem.

Ja nadal nie mogę dodać karty do aplikacji mifit.😔

Screenshot_2021-10-15-12-10-22-102_com.xiaomi.hm.health.jpg

Edytowane przez remuzi82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.10.2021 o 12:49, mercyfulreaper napisał:

Nie chce się wyrywać do przodu ale nie chce też robić nowego tematu chociaż wydaje mi się że powinienem. W każdym razie w związku z ww. bandem mam problem innego rodzaju. Przez polski znak w moim imieniu aplikacja nie chce autoryzować mojej karty bankowej. 

IMG_20211009_124840.jpg

Ja mam polski znak w nazwisku i przeszło bez problemu. Bank sgb. Musiałem to zrobić przez xiaomi wear. W mi fit nie mogłem wcale dodać karty 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam polskich znakow w imiemiu i nazwisku i tez nie moge dodac karty ani zen, ani curve, zarowno w aplikacji mifit jaki xiaomi wear - blad jak na zdjeciu

 

1634572448219.jpg

W dniu 15.10.2021 o 12:08, remuzi82 napisał:

Pomaga reset telefonu😀

 😁

Ja nadal nie mogę dodać karty do aplikacji mifit.😔

Screenshot_2021-10-15-12-10-22-102_com.xiaomi.hm.health.jpg

hej, mam ten sam problem, poradziles sobie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.10.2021 o 18:19, jozek661 napisał:

nie mam polskich znakow w imiemiu i nazwisku i tez nie moge dodac karty ani zen, ani curve, zarowno w aplikacji mifit jaki xiaomi wear - blad jak na zdjeciu

 

1634572448219.jpg

hej, mam ten sam problem, poradziles sobie?

 

Pojawiła się aktualizacja która naprawiła problemy z Xiaomi Pay i wszystko jest już dobrze. Dodałem kartę bez problemu. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
9 godzin temu, Aulusik napisał:

Cześć, 

Nie pomagają resety opaski i telefonu. Miał ktoś podobny problem z aktualizacją hasła?

Screenshot_2021-11-05-07-42-04-529_com.xiaomi.hm.health.jpg

 

Ja pierwszy raz musiałem wszystko zrobić przez xiaomi wear. Na mi fit też mi nie poszło. Dopiero później wgrałem mi fit. Miałem trochę inny błąd ale pomogło 

Edytowane przez ziomal_1313
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Również natrafiłem na problem - nie mogę przejść etapu "Zaawansowana ochrona" po ustanowieniu PIN-u. Oprogramowanie opaski i telefonu zaktualizowane. Nie pomagają ani reset telefonu, ani przywracanie ustawień fabrycznych opaski. Próbowałem też ponownego parowania. Z kolei w Mi Fit dostaję odmowę przy próbie dodania karty. Jakieś pomysły?

IMG_20211130_110215.jpg

IMG_20211130_110301.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczny problem co Aquma

Testowałem na dwóch różnych telefonach, na aplikacjach mi Fit i  Xiaomi Wear. Nawet nie dochodzę do etapu wpisania danych karty.

Niby rozwiązaniem jest założenie nowego konta, ale u mnie to też się nie sprawdza. Trafiły nam się trefne opaski?

Edytowane przez mordzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, mordzio napisał:

Mam identyczny problem co Aquma

Testowałem na dwóch różnych telefonach, na aplikacjach mi Fit i  Xiaomi Wear. Nawet nie dochodzę do etapu wpisania danych karty.

Niby rozwiązaniem jest założenie nowego konta, ale u mnie to też się nie sprawdza. Trafiły nam się trefne opaski?

Tego rozwiązania z założeniem nowego konta nie sprawdzałem wcześniej. U mnie to zadziałało. Założyłem nowe konto Xiaomi, po czym w aplikacji Mi Fit wszedłem w końcu do Kart bankowych i udało się dodać kartę. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 2 miesiące temu...
W dniu 29.12.2021 o 22:25, rast1r napisał:

Również mam problem z dodaniem karty, jedynak u mnie wyskakuje błąd 9000, reszta informacji dot. połączenia z siecią?

ktoś ma pomysł jak rozwiązać problem?

 

U mnie również. Aplikacja na Iphone. I niezależnie jaka karta (mBank, Curve), więc to coś pomiędzy urządzeniami chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Wątek "umarł" z końcem ubiegłego, 21 roku więc być może kolejna aktualizacja rozwiązała problemy.

Ja kupiłem opaskę w maju 22 i w czerwcu dodałem kartę MasterCard z mBanku do opaski bez problemu, działając zgodnie z "instrukcją" dodawania kart.

Gdy wprowadziłem polski znak w karcie nie przyjęło karty, więc wpisałem bez polskiego znaku i przyjęło. SMS weryfikacyjny przyszedł chyba po jakimś czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...