damian90222 Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 Witam. Jestem od wczoraj posiadaczem mi box s. Sprzęt skonfigurowałem, uruchomiłem, zainstalowałem jakieś aplikacje, wszystko działało. Po jakimś czasie pojawiła się aktualizacja którą zaakceptowałem. Produkt się zaktualizował i od tego momentu jedyne co można na nim obejrzeć to wyskakujące logo mi, powtarzające się. Twardy reset z użyciem pilota nie pomógł. Co mógłbym jeszcze zrobić? Czy ktoś mógłby mi pomóc? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matheusz Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 1. Pobierz najnowszą stabilną wersję dostępną z linku. https://android.googleapis.com/packages/ota-api/xiaomi_oneday_oneday/84eeea378c7cbd03adb8240382717aa457ef6ea5.zip 2. Zmień nazwę pliku *.zip na update.zip bez dwukrotnego powtarzania rozszerzenia .zip, zapisz go na dysku USB sformatowanym w FAT32 i podłącz go do urządzenia. 3. Aby przejść do trybu odzyskiwania, wykonaj następujące czynności: a) Odłącz Mi Box S od gniazdka. b) Umieść pilota jak najbliżej urządzenia, naciśnij i przytrzymaj jednocześnie przycisk „środkowy tzw. OK” i przycisk „wstecz”, podłącz Mi Box S do gniazdka elektrycznego i poczekaj, aż przejdzie w tryb odzyskiwania. c) Jeśli Twoje urządzenie nadal znajduje się pod kontrolą Oreo, ZALECANE jest zresetować urządzenie do ustawień fabrycznych, więc najpierw wybierz „Wipe data/factory reset”, następnie “Wipe cache partition”, jeśli masz już wersję beta Pie, nie potrzebujesz przywracania ustawień fabrycznych, wykonaj następujące czynności. 4. Wybierz „Apply update from EXT” i wreszcie „Update from udisk”, poczekaj, aż oprogramowanie zostanie zainstalowane. 5. Po zakończeniu wybierz „Reebot system now” i poczekaj, aż urządzenie uruchomi się ponownie, jednak proces ładowania trwa trochę czasu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian90222 Posted September 15, 2021 Author Share Posted September 15, 2021 Nie chcę wogole przejść w tryb odzyskiwania... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matheusz Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 Próbuj do skutku. Pilot trzymasz na przeciwko boxa. Wciśnięte oba przyciski i wtedy podłączasz zasilanie. Niech Ci ktoś pomoże. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian90222 Posted September 15, 2021 Author Share Posted September 15, 2021 Nic... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matheusz Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 To nic innego nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian90222 Posted September 15, 2021 Author Share Posted September 15, 2021 reklamacja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matheusz Posted September 15, 2021 Share Posted September 15, 2021 Jak jeszcze możesz to pewnie. Ew gwarancja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
damian90222 Posted September 15, 2021 Author Share Posted September 15, 2021 kupione wczoraj takze powinni uznac reklamacje w nowym w razie czego zezwalac na aktualizacje czy omijac raczej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davlar Posted September 18, 2021 Share Posted September 18, 2021 Jaka wersję firmware miałeś? Dosłownie parę dni temu pojawił się nowy build 38xx i niestety na zagranicznych forach słychać dużo przypadków uceglenia jak u Ciebie. Na razie warto się wstrzymać z nią, myślę i czekać na rozwój wydarzeń. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now