Skocz do zawartości

Konwersja Hulajnogi 1S na koła 10"


aRo83r

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, 

Jak w temacie, konwersja na koła 10",czy warto, plusy, minusy, opinie, Tych, co już to zrobili ? 

Mam gwarancję, ale zastanawiałem się nad zmianą kół na 10" lub na koła pełne. 

Drugie rozwiązanie odpada całkowicie (dużo się o tym naczytałem i koła pełne jak dla mnie odpadają) 

Szukałem podobnego tematu, ale znalazłem tylko informacje na temat m365 i wiem, że obie hulajnogi są do siebie bardzo podobne i 1S to tak naprawdę poprawiona wersja m365. 

Co do obydwu modeli, to mam też jeszcze pytanie, czy części takie jak np plastikowe osłony na śruby kół pasują z m365 do 1S, bo aktualnie mi się zgubił odblask, a sprzedawca na allegro nie jest mi w stanie potwierdzić czy te z m365 (tam są z naklejką odblaskową) pasują do 1S? 

Edytowane przez aRo83r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat który jest na forum o kołach 10 cali jest aktualny dla wszystkich wersji hulajnogi, tak samo jak aktualne jest to, że pełne koła to bardzo zły pomysł. Co do osłonek, to będą pasować do każdej wersji ponieważ rozstaw otworów mocujących jest taki sam. Różnice są wizualne: inny kolor naklejek, czy odblaski plastikowe w nowszych wersjach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Battery_Saver napisał:

temat który jest na forum o kołach 10 cali jest aktualny dla wszystkich wersji hulajnogi, tak samo jak aktualne jest to, że pełne koła to bardzo zły pomysł. Co do osłonek, to będą pasować do każdej wersji ponieważ rozstaw otworów mocujących jest taki sam. Różnice są wizualne: inny kolor naklejek, czy odblaski plastikowe w nowszych wersjach

Rozumiem i dziękuję za odpowiedź. 

Tylko, że zastanawia mnie jedna kwesta, którą poruszył jeden użytkownik, że przy kołach 10" hamulec w m365 jest trochę za "słaby" a jak to się ma do 1S, gdzie wyczytałem, że w stosunku do poprzedniej, są one poprawione i ulepszone.

Co do pozostałych spostrzeżeń, będę opierał się na tym, co wyczytałem odnośnie m365. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robiłem tu na forum wyliczenia o ile dokładnie zmienia się prędkość po zmianie na większe opony i ta zmiana nie jest na tyle duża, by można było powiedzieć: musisz zmienić tarczę na większą a zacisk na inny. Możesz i polepszy to hamowanie ale nie jest to wymagane. To nie są prędkości rzędu 50km/h +, mówimy tu o max prędkości zapewne w okolicach 35km/h. Choć warto zastanowić się nad hybrydami HB-100 i np. tarczy 135mm. Ale nie jest to wymagane i bez problemu ten zacisk i tarcza co jest fabrycznie da radę

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Battery_Saver napisał:

robiłem tu na forum wyliczenia o ile dokładnie zmienia się prędkość po zmianie na większe opony i ta zmiana nie jest na tyle duża, by można było powiedzieć: musisz zmienić tarczę na większą a zacisk na inny. Możesz i polepszy to hamowanie ale nie jest to wymagane. To nie są prędkości rzędu 50km/h +, mówimy tu o max prędkości zapewne w okolicach 35km/h. Choć warto zastanowić się nad hybrydami HB-100 i np. tarczy 135mm. Ale nie jest to wymagane i bez problemu ten zacisk i tarcza co jest fabrycznie da radę

Rozumiem i dziękuję za profesjonalną wypowiedź, rozwiewającą wszystkie moje obawy dotyczące hamulców po zmianie kół na 10" - jak zmienię, to zostawię seryjne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...