Skocz do zawartości

Odblokowanie Bootloader'a Mi 11 Ultra - MiFlash Unlock nie widzi telefonu


Popychacz

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, Nie mogę odblokować bootloader'a w telefonie Mi 11 Ultra, wszystko robię według poradników na forum / YT, na ostatnim etapie, czyli przy podpięciu telefonu do PC, program MiUnlock nie wykrywa telefonu ;(

 

Sterowniki oraz wszystko jest, sprawdzałem również na innym komputerze i to samo, mogę liczyć na jakąś pomoc?

Edytowane przez Popychacz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Netoper napisał:

Debugowanie USB załączone?
Spróbuj innych sterowników, fona podłączaj pod USB 2.

Wysłane z mojego RMX3081 przy użyciu Tapatalka

Edit
Fon podłączany w trybie fastboot?

 

Debugowanie - załączone, Podłączałem już pod wszystkie USB w laptopie, Tak, telefon podłączam w trybie fastboot.

 

Kompletnie już nie wiem co mam zrobić.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Popychacz napisał:

Jest jakiś problem ze sterownikami, w menadżerze urządzeń nie mogę zainstalować sterowników manualnie, które pobrałem z sieci.

mi11.png

mi11 2.png

Miałem to samo co Ty. Mi uratowało całą sytuację program miflash_unlock-en-3.5.1108.44. Tobie też na pewno on też zadziała :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, misiek18186 napisał:

Miałem to samo co Ty. Mi uratowało całą sytuację program miflash_unlock-en-3.5.1108.44. Tobie też na pewno on też zadziała :) 

Nie mogę na tej wersji nic zrobić, odpalam i wyskakuje od razu okno żeby zalogować się na konto Xiaomi, loguje się i pokazuje się tylko okno użytkownika konta, nie ma tego okna do odblokowania bootloadera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, zoltan78 napisał:

Po dodaniu konta będziesz musiał odczekać 168 godzin zanim otrzymasz zgodę na odblokowanie. Dopiero po tym czasie będziesz mógł odblokować bootloader. 

Czyli teraz nie pozostaje mi nic innego jak tylko czekać, tak? Czy ma coś na przeszkodzie, że powtórzyłem tą czynność kilkukrotnie- (czy zresetowałem tym samym czas resetu i od nowa będę musiał czekać te 168 h?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.08.2021 o 10:14, zoltan78 napisał:

@Popychacz nie będzie nic szybciej.168 godzin to 168 godzin i po tym czasie dopiero odblokujesz.

 

Da się może w jakiś sposób sprawdzić ile jeszcze zostało czasu, bądź na jakim etapie jest proces uzyskania mojej zgody na odblokowanie bootloader'a? Skonfigurowałem wszystko 14 Sierpnia, a jest już 22 Sierpień i nadal nie mogę odblokować bootloader'a w Mi 11 Ultra.

 

 

BOOT.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Bar.Tek napisał:

Żeby sprawdzić ile czasu pozostało musisz odpalić miunlock i próbować odblokować. Wtedy pokaże ile czasu pozostało.

Co do obrazka, źle dodałeś konto. 

Jak źle dodałem konto? Dodałem konto, wszedłem w Additional settings > Developer options > Mi Unlock status > włączyłem transmisję danych > kliknąłem "Add account and device" i resztę wykonałem zgodnie z instrukcjami na ekranie po czym wyskoczył komunikat, że konto zostało zapisane poprawnie. Po czym wnioskujesz ogólne, że źle dodałem konto?

 

W MiuUnlock po kliknięciu Unlock wyskakuje mi tylko ten komunikat, nie ma żadnych więcej informacji ile czasu pozostało do odblokowania 😓

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Kacper Skrzypek napisał:

Prawdopodobnie źle dodałeś konto lub na telefonie masz inne konto niż te na które logujesz się na kompie.

Nawet tak nie mów :( i xniwu będę tydzień na tym syfiastym Chińskim androidzie miał działać...

Czyli taki komunikat nie powinien w ogóle się pojawiać? Po co takie gówno wymyślać, żeby czekać 168 h...

 

Konto na 100% jest to samo na Tel i w MiUnlock, co byś radził?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dodałeś konto poprawnie i zalogowane jest takie samo na telefonie i na kompie to nie, nie powinien się w ogóle pojawić, powinna być informacja ile powinno być do odblokowania.

Sprawdź nowsze MiUnlock czy jest tak samo: http://miuirom.xiaomi.com/rom/u1106245679/5.5.224.55/miflash_unlock-en-5.5.224.55.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Kacper Skrzypek napisał:

Jeśli dodałeś konto poprawnie i zalogowane jest takie samo na telefonie i na kompie to nie, nie powinien się w ogóle pojawić, powinna być informacja ile powinno być do odblokowania.

Sprawdź nowsze MiUnlock czy jest tak samo: http://miuirom.xiaomi.com/rom/u1106245679/5.5.224.55/miflash_unlock-en-5.5.224.55.zip

 

16 minut temu, Kacper Skrzypek napisał:

Jeśli dodałeś konto poprawnie i zalogowane jest takie samo na telefonie i na kompie to nie, nie powinien się w ogóle pojawić, powinna być informacja ile powinno być do odblokowania.

Sprawdź nowsze MiUnlock czy jest tak samo: http://miuirom.xiaomi.com/rom/u1106245679/5.5.224.55/miflash_unlock-en-5.5.224.55.zip

 

Pobrałem nowszą wersję MiUnlock i teraz mam taki problem

 

BOOT NEW.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Kacper Skrzypek napisał:

"Telefon został zablokowany przez konto 623****382 w ramach funkcji Znajdź urządzenie i nie może być odblokowany".

Musiałeś albo wcześniej przez przypadek założyć inne konto, albo ktoś musiał przypisać swoje.

Konto na 100% jest moje, bawiłem się i pewnie włączyłem tą opcję, po wyłączeniu jej dalej bez zmian, nie wiem zupełnie o co chodzi, co mam zrobić?

Nie da się chyba przecież źle dodać konta? Po dodaniu konta wyskoczył komunikat, że konto dodane poprawnie itp, minęło 8 dni i nic, jak się wyloguje na tel i zaloguje na konto to znowu czas będzie od nowa leciał?

 

BOOT NEW 3.png

Edytowane przez Popychacz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon nie rozpoznaje Twojego konta jako "swojego", inaczej nie wyświetliłby się poprzedni komunikat. Trzeba odłączyć tamto konto, żeby to ruszyło, ale jeśli nie było ono Twoje, to trzeba się skontaktować ze sprzedawcą i zorientować się, co jest nie tak. Czy coś na tym telefonie grzebał, czy nie itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kacper Skrzypek napisał:

Telefon nie rozpoznaje Twojego konta jako "swojego", inaczej nie wyświetliłby się poprzedni komunikat. Trzeba odłączyć tamto konto, żeby to ruszyło, ale jeśli nie było ono Twoje, to trzeba się skontaktować ze sprzedawcą i zorientować się, co jest nie tak. Czy coś na tym telefonie grzebał, czy nie itd.

 

Telefon kupiłem na TradingShenzhen i przyszedł on otwarty i skonfigurowany, ale nie było na nim zalogowanego żadnego konta, założyłem więc nowe i się na nie zalogowałem, sądziłem że dobrze zrobiłem, czyli mówisz że nic nie zrobię już, bo Myfriend się wcześniej zalogował z innego konta i wylogował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Kacper Skrzypek napisał:

Być może zapomniał odpiąć swojego konta. Musiałbyś napisać do tradingshenzen ze szczegółami.

Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
 

Szlag, zapewne było tak jak piszesz, bo oni przed wysyłką telefonów "rzekomo sprawdzają je czy są w 100% sprawne", przy czym są niby w 100% nowe. Jeżeli Myfriend'y nie odepną swojego konta, to telefon jedynie w śmietnik, bez opcji odblokowania bootloader'a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...