Jump to content

Mi 360° Home Security Camera 2K Pro - nie łączy się wogole


elemeledutki
 Share

Recommended Posts

Cześć,

Kupiłem 2 takie kamerki (model MJSXJ06CM) do pracy. Po sparowaniu z aplikacją w telefonie - wszystko działało, po godzinie - dwóch pierwszy raz nie mogłem się połączyć. W aplikacji podpowiedź, żeby na 5 minut odłączyć kamerę od zasilania i ponownie włączyć, Zadziałało. Zrobiłem aktualizację (czerwona kropa w aplikacji). Po aktualizacji na pewno się połączyłem.

Jak wróciłem do domu już się połączyć nie mogłem (WIFI/LTE). Zdalnie zresetowałem router, ale też nie pomogło.

Już w pracy - nawet przez to samo WIFI połączyć się nie mogłem, trick z wyłączeniem na 5 minut również nie zadziałał. Zacząłem czytać i tak trafiłem tutaj.. firmware downgrade? na jaki? (prośba o link dla firmware dla tego właśnie urządzenia (MJSXJ06CM).

Kamery po podłączeniu zachowują się normalnie - żółta dioda, kalibracja, niebieska dioda..

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, rezmus said:

Do you have firmware  MJSXJ09CM  SN:29048/10293925? help me plis

@rezmus Do you have firmware  4.1.6_0310?

Link to comment
Share on other sites

23 godziny temu, rezmus napisał:

Dzięki za reakcję.

Kupione w polskim sklepie, automatycznie ustawiony był chyba region pl - nie wiem, ani nie wiem jak to teraz sprawdzić (próbując "coś zrobić region też zmieniłem)

Downgrade zacząć od najwyższej? (4.1.6)?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

@rezmus (przepraszam, że wywołuję)

Odpiąłem i zresetowałem jedną z kamer, mam żółtą diodę.. Na infolinii Xiaomi sprawdziłem, że niestety jest to dystrybucja włoska. Kontaktu ze sklepem nie ma, nie mają tej kamery nawet w ofercie, więc serwis gwarancyjny raczej odpada..

Czy mogę użyć któregoś z plików jakie podałeś kilka postów wcześniej? (włoska dystrybucja). Jeśli tak - którego?

Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, rezmus napisał:

Hmm. To na pewno import z Chin - chyba nigdzie indziej ich nie robią.. (ma "made in China"). Czy mogę poznać po czymś szczególnym? Czy po prostu spróbować wgrać?

Info o włoskiej dystrybucji dostałem na infolinii wsparcia technicznego Xiaomi (po podaniu numeru seryjnego).

Link to comment
Share on other sites

Update:
Właśnie skończyłem próby na wszystkich podanych plikach (także tych w poście z 22 lipca w tym wątku). Efekt niestety taki sam.

Dźwięków/ruchów nie stwierdziłem. Reset (przytrzymanie guzika w dziurce koło złącza USB) nic nie zmienia:( Sieci nie ma.

Jest słabo. Świeci na mnie tylko tą żółtą diodą, innych oznak życia - brak..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

@rezmus i tried this firmware i have the same model and first 5 Serial No but did not work for me. This is the Details of my CCTV

On 7/24/2021 at 1:38 AM, rezmus said:

Thank you in advance

278802511_1417107702093266_3038304733741155372_n.jpg

277972259_1052171565678482_4693504871149101721_n.jpg

278241300_4991974007537382_6277908028705198664_n.jpg

Edited by jawe
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...