Gunmanek Opublikowano 8 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2021 Witam. Od grudnia użytkuje Poco X3 NFC i na początku wszystko było w porządku ale od pewnego czasu obserwuje tzw. "ghost touch" czyli w totalnie przypadkowym momencie dotyk zaczyna wariować i naciska sam z siebie różne dziwne rzeczy. Pomaga zablokowanie i odblokowanie ekranu, ale nie ukrywam że to dość irytujący problem. Czy ktoś ma podobny problem? Z informacji znalezionych w sieci wynika że to problem softwarowy i niestety trzeba czekać na poprawkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
h4r Opublikowano 10 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2021 To samo mam miui 12.0.8 myslalem ze to u mnie dotyk zwariował bo czasem mniej więcej po środku nie chce trybić a w trybie testowym wszystko ok również czekam na poprawkę i postaram się dzisiaj to zgłosić pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisPol Opublikowano 22 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2021 https://youtu.be/hHE4mIeulJE Mam to samo, telefon wariuje jak na filmie, był 2 x w serwisie gdzie twierdzą, że wszystko jest ok. Odsyłają telefon po czym nawet nie mogę go aktywować, bo ekran szaleje. Telefon zakupiłem w sklepie allegro, który również się wypina. Help, help, help ! Sprawę chyba będę musiał skierować do rzecznika praw konsumenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gunmanek Opublikowano 23 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2021 Wcześniejsze wersje miui nie miały tego typu problemów. Wczoraj wgrałem najnowszy ArrowOS 11 i problem zniknął. Zakładam że to problem softu nie urządzenia. Nie pozostaje nic innego jak czekać na aktualizację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mando Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 Właśnie dotknął mnie opisywany problem, czy w dalszym ciągu nie ma na to żadnego rozwiązania? Strasznie wkurzające jest ciągłe dzwonienie do przypadkowych osób z kontaktów. Wasze posty są sprzed kilku miesięcy więc może wspaniałe Xiaomi wzięłoby sprawę w swoje ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hidnam Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 Xiaomi ma to gdzieś, dla nich liczy się ilość sprzedanego sprzętu, a nie jakość. Użytkownicy już to zauważyli i odchodzą od tej marki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawllo Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 U Mnie to samo na X3 Pro. Rzadko bo dopiero 3razy tak się stało i działa normalnie. W necie widziałem że jest parę podobnych przypadków, tu na forum też wariują ekrany. Ciekawe czy to wada fabryczna czy soft. Rozwiązania nie ma, mam zamiar zrobić reset tylko muszę zgrać rzeczy ciekawe czy pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mando Opublikowano 16 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2021 2 godziny temu, gawllo napisał: U Mnie to samo na X3 Pro. Rzadko bo dopiero 3razy tak się stało i działa normalnie. W necie widziałem że jest parę podobnych przypadków, tu na forum też wariują ekrany. Ciekawe czy to wada fabryczna czy soft. Rozwiązania nie ma, mam zamiar zrobić reset tylko muszę zgrać rzeczy ciekawe czy pomoże. Daj znać czy coś pomogło, nie uśmiecha mi się zgrywanie wszystkich danych na kompa, mam na nim 80 gb zdjęć muzyki itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aramis Opublikowano 17 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2021 Miałem podobny problem jeszcze na redmi 4x z miui polska. Ja miałem wrażenie że to była wina softu. Wtedy miałem wersję rozwojową tą wydawaną co tydzień i problem się pojawiał i znikał. Tak to wyglądało jak by była różna czułość ekranu w zależności od wersji softu. Na koniec chyba coś się dopracowało bo przestał szaleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stupify Opublikowano 18 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2021 Telefon xiaomi poco x3 pro gb zakupiony u oficjalnego dystrybutora w polsce (euro) 28 czerwiec 2021r. ghost touch występuje parę razy dziennie. bardzo to irytujące. miui global 12.5.2 . Po przywroceniu telefonu do ustawień fabrycznych problem wciaż występuje. Ktos oddawał na gwarancję w tej sieci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawllo Opublikowano 20 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2021 W dniu 16.09.2021 o 14:49, Mando napisał: Daj znać czy coś pomogło, nie uśmiecha mi się zgrywanie wszystkich danych na kompa, mam na nim 80 gb zdjęć muzyki itd. Dwa dni po formacie teoretycznie brak wariacji... ale nie jestem przekonany w 100%, kilka (2-3) takich dziwnych przycięć jak by chciało zwariować. Wczoraj zauważyłem coś innego, przy przewijaniu YTB dwa razy w krótkim odstępie, gdzieś po 3-4 razy mrugało na żółto tak jak by włączała się ochrona oczu/tryb czytania... Ja tego nigdy nie używam i jest to wyłączone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax782 Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 Witam. Mam ten sam problem. Zaczęło się po 2 miesiącach użytkowania i trwa nadal kilka razy dziennie co jest totalnie wkur..... Jest jakaś możliwość sprawdzenia czy to wina softu i aktualizacji czy trzeba odesłać tel do sklepu/serwisu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel188 Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 16 godzin temu, gawllo napisał: Dwa dni po formacie teoretycznie brak wariacji... ale nie jestem przekonany w 100%, kilka (2-3) takich dziwnych przycięć jak by chciało zwariować. Wczoraj zauważyłem coś innego, przy przewijaniu YTB dwa razy w krótkim odstępie, gdzieś po 3-4 razy mrugało na żółto tak jak by włączała się ochrona oczu/tryb czytania... Ja tego nigdy nie używam i jest to wyłączone. ten żółty ekran to pamiętam ze w chrome się naprawiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pabian Opublikowano 21 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2021 W dniu 20.09.2021 o 17:35, gawllo napisał: Dwa dni po formacie teoretycznie brak wariacji... ale nie jestem przekonany w 100%, kilka (2-3) takich dziwnych przycięć jak by chciało zwariować. Wczoraj zauważyłem coś innego, przy przewijaniu YTB dwa razy w krótkim odstępie, gdzieś po 3-4 razy mrugało na żółto tak jak by włączała się ochrona oczu/tryb czytania... Ja tego nigdy nie używam i jest to wyłączone. W przeglądarce Chrome lub innej opartej na Chromium wpisz chrome://flags. Wyszukaj Dynamic color gamut i daj disabled. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax782 Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Część. Wczoraj wyłączyłem tryb boost game, i problem występuje rzadziej, ale nie został wyeliminowany. Spróbujcie może to jest jakaś ścieżka do rozwiązania problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mando Opublikowano 22 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2021 Ja tylko mam nadzieję na szybki update do androida 12, może wtedy problem zniknie. Ghost touch występuje bardzo losowo, z tego co zauważyłem bez znaczenia na czystość ekranu, na aplikacje która obecnie jest włączona itd. Dodatkowo problemy zaczęły się od wersji MIUI 12.5.2 wcześniej działało wszystko normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 23 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2021 W dniu 22.09.2021 o 14:03, Mando napisał: Ja tylko mam nadzieję na szybki update do androida 12 Na to bym nie liczył. Szybki raczej nie wchodzi w grę. Jak będzie w na początku roku to i tak będzie wielki sukces. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bojarow Opublikowano 25 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2021 Witam, posiadam tą przypadłość od nowości tzn po aktualizacji romu który był przy otwarci telefonu, mojemu znajomemu i mi pomogło wyłączenie funkcji game boost oraz ustawienie ekranu na 120hz. Ja na dodatek wyłączyłem automatyczna jasność i chyba problem zniknął. Przywracanie ustawień fabrycznych nic nie dawało. Na zagranicznych forach piszą żeby custom Rom wgrać i jest po problemie... Oddawać na gwarancję nie ma sensu, kolega oddał i mu przysłali z uszkodzonym ekranem twierdząc że był już taki lol. Taki serwis jest w Piasecznie.. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubysz Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 Ściągnijcie sobię ze sklepu SetEdit , odpalcie i znajdźcie linijkę "user_refresh_rate" zmieńcie wartość na 90. U mnie jak narazie działa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubysz Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 Niestety po 10 godzinach problem wrócił chociaż że zmniejszona częstotliwością. Syn ma ten sam POCO X3 Pro ale nie aktualizowany 12.5.1 i u niego wszystko ok.Ja mam 12.5.2 póki co zmieniam odświeżanie na inną wartość i jakoś działa 😝 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawllo Opublikowano 6 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2021 W dniu 20.09.2021 o 17:35, gawllo napisał: Dwa dni po formacie teoretycznie brak wariacji... ale nie jestem przekonany w 100%, kilka (2-3) takich dziwnych przycięć jak by chciało zwariować. Wczoraj zauważyłem coś innego, przy przewijaniu YTB dwa razy w krótkim odstępie, gdzieś po 3-4 razy mrugało na żółto tak jak by włączała się ochrona oczu/tryb czytania... Ja tego nigdy nie używam i jest to wyłączone. Problem po formacie nadal występuje, trzeba czekać jak naprawią problem softem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ibiszek Opublikowano 8 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2021 U mnie problem taki sam w Poco X3 Pro. Chciałem zrobić kalibrację czujnika i niestety nie da się. Cały czas wartość jest 585, niezależnie od tego czy czujnik zakryty czy nie. I za każdym razem Calibration failed. Pozostaje tylko serwis czy zmiana systemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 8 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2021 Jeśli to wina softu no to jego zmiana usunie problem.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psycho Opublikowano 18 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2021 (edytowane) W dniu 28.09.2021 o 14:01, Kubysz napisał: Niestety po 10 godzinach problem wrócił chociaż że zmniejszona częstotliwością. Syn ma ten sam POCO X3 Pro ale nie aktualizowany 12.5.1 i u niego wszystko ok.Ja mam 12.5.2 póki co zmieniam odświeżanie na inną wartość i jakoś działa 😝 Znalazłem na Pepper w komentarzach w jednej ze wstawek informację że gość miał ten sam problem w swoim X3 Pro i odesłał po 6 miesiącach (twardy gość że tyle to znosił🤣, ja po dwóch miesiącach mało co nie zdezintegrowałem tego bubla 🤬) do serwisu CCS, wymienili mu panel dotykowy i od tamtej pory spokój, tak więc niestety jest to problem sprzętowy.. Mój egzemplarz jeszcze dziś również zabiera kurier do serwisu, dość czekania na jakieś zbawienne mityczne poprawki w aktualizacjach, to Xiaomi więc prędzej wydadzą nowy model niż pochylą się bardziej nad softem.. Tym bardziej że ogarnąć problem sprzętowy aktualizacją softu zapewne graniczy z cudem a najpewniej jest niemożliwe. Link do Pepper z komentarzem: https://www.pepper.pl/comments/permalink/8023409 PS: Wam również przy minimalnej jasności ekranu podświetlenie delikatnie "miga"? Jest to widoczne jedynie w absolutnej ciemności po przyzwyczajeniu wzroku, delikatne zwiększenie jasności i problem znika, dodałem również to do zgłoszenia gwarancyjnego ale wątpię aby coś z tym zrobili.. 🙄 Edytowane 18 Października 2021 przez Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwone Opublikowano 24 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2021 Czytam od kilku dni ten wątek i nic nie pomaga. Szukałam na zagranicznych stronach i może tym razem się uda. https://www.droidwin.com/how-to-fix-poco-x3-pro-nfc-ghost-screen-touch-issues/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawllo Opublikowano 24 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2021 (edytowane) 6 godzin temu, Iwone napisał: Czytam od kilku dni ten wątek i nic nie pomaga. Szukałam na zagranicznych stronach i może tym razem się uda. https://www.droidwin.com/how-to-fix-poco-x3-pro-nfc-ghost-screen-touch-issues/ Komentarze 2 mówią że nie pomaga, a w skrócie chodzi żeby we wszystkim powyłączać Picture in picture dla każdej aplikacji i ponownie uruchomić telefon. Ja już telefon sprzedałem więc nie sprawdzę Edytowane 24 Października 2021 przez gawllo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Underlay Opublikowano 25 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 (edytowane) Również mam ten sam problem ze swoim poco x3 pro 8/256. Kupiłem go na oficjalnej stronie w dniu premiery 1 kwietnia bodajże. Problem pojawił się po około 4-5 miesiącach. Wysyłać na gwarancji czy czekać na jakąś aktualizację, która w sumie nie wiadomo kiedy będzie? Na stronie mi-home znalazłem taką informację: https://mi-home.pl/ochrona-ekranu-w-smartfonie-poco-x3-pro-i-poco-f3-5g Czy co, w mojej sytuacji okres 6 miesięcy od daty kupna minął. Więc będę musiał bulić za wymianę wyświetlacza jeśli wysłałbym im telefon? Edytowane 25 Października 2021 przez Underlay Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 25 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 Przeczytaj to co jest w linku, czego dotyczy ta dodatkowa usługa. A normalna gwarancja jest od tego że wady, uszkodzenia które nie wynikają z działań użytkownika są usuwane bezpłatnie.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Underlay Opublikowano 25 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 8 minut temu, Netoper napisał: Przeczytaj to co jest w linku, czego dotyczy ta dodatkowa usługa. A normalna gwarancja jest od tego że wady, uszkodzenia które nie wynikają z działań użytkownika są usuwane bezpłatnie. Dzięki już zrozumialem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubysz Opublikowano 28 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 (edytowane) Dziś rano 5:00 zrobiłem upadate do12.5.3 , przestawiłem odświeżanie na 120 , jak na razie jest ok (8:00). Edytowane 28 Października 2021 przez Kubysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Underlay Opublikowano 28 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2021 2 godziny temu, Kubysz napisał: Dziś rano 5:00 zrobiłem upadate do12.5.3 , przestawiłem odświeżanie na 120 , jak na razie jest ok (8:00). Też zrobiłem ten update jakieś 2-3 dni temu, ale nie przestawiałem odświeżania (mam ustawione na 60) i do tej pory odpukać jest dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mando Opublikowano 29 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2021 Ja przestawiłem na 120 po aktualizacji i jest ok, chociaż czasem przytrzymanie odczytuje jako naciśnięcie, i tak duża poprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maroko Opublikowano 30 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2021 Witam,w maju kupiłem Pocco x3 i było wszystko ok i byłem bardzo zadowolony ,ale niedawno zaczęły się problemy z ekranem który otwierał po kilkanaście stron w ciągu sekundy dzwonił gdzie chciał i nawet próbował zrobić przelew bankowy😬 po miesiącu walki odesłałem go do sklepu,potem sklep do serwisu i okazało się że dotyk trzeba wymienić. Wymienili i jak narazie spoko ale to dopiero 5dni . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krupek Opublikowano 7 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 Cześć, czy któryś z użytkowników instalował już wersję V12.5.7.0.RJUMIXM_v12-11...? czy instalka naprawia problem ghost touch...? pozdrawiam K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrplawecki Opublikowano 7 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2022 5 godzin temu, Krupek napisał: Cześć, czy któryś z użytkowników instalował już wersję V12.5.7.0.RJUMIXM_v12-11...? czy instalka naprawia problem ghost touch...? pozdrawiam K Ja jestem na tym romie od początku i jak narazie wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się